Laat het vragen dan maar even zitten dan. Zeker als je het wilt vragen aan die grote neger op de hoekquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil er geen doekjes om winden
Nou ja, de ouders hequote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je snapt dat ik die zo kan weerleggen met "wie bepaalt dat?"
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jongen, je maakt nu allemaal aannames waar helemaal niks van klopt. om vervolgens nog met een nietszeggendete eindigen.
Wat ik jou vroeg is dit: Leg in je eigen woorden eens uit wat jij nou eigenlijk bedoelt.
Wat dat aangaat heeft bob gewoon gelijk, je lult net als een politicus:Inhoudsloos en met snelle babbels.
Sorrie Drom, maar is niet een persoonlijke aanval oid's
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zoquote:Op maandag 10 september 2012 22:36 schreef Cue_ het volgende:
Maar denk dat daar ook het verschil zit tussen ouders die snappen dat het een egoistische stap is om kinderen te nemen.. of die vinden dat het kind recht heeft om geboren te worden (ofzoiets)
Is dat er nu op?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
De Vloer op!![]()
wat samzz kan.. kan ik ook![]()
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemtquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuke TT
[..]
Meestal hebben mensen het over "een kind nemen", alsof je een pak melk uit het schap in de supermarkt pakt of zo
Weet je wat ik denk?quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ik mijn opsomming zou moeten toelichten. Elke aap snapt dat de punten die ik heb opgesomd enorm veranderd zijn in de afgelopen 20 jaar
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of watquote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat ik denk?
Dat je zelf niet eens weet waarover je het hebt
Het is lastige materiequote:
Als je hem krijgt dan is het per definitie een ongelukje. Alsof je niet wist dat 'ie er aan kwamquote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben het over een kind krijgen. Ik ben van mening dat je hem neemt
Ja dat inderdaad. Ik doe het even nemen. Of je het krijgt, is dan weer een tweedequote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Je kan wel kiezen of willen, dan moet je hem wel nog steeds krijgen of nemen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ervoor kiest. Dus niet "Ik krijg/neem een kind.", maar "Ik kies voor een kind." of "Ik wil een kind."
Ga nou niet steeds in cirkeltjes lopen manquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat wil je precies dat ik toelicht? Moet ik rapporten en cpb-cijfers aanhalen of wat
Ze zien me weer aankomen bij de eerste hulp.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lastige materie.
Nou ja, niet voor mij persoonlijk, ik zou gewoon alles aborteren.
"hier alsjeblieft.. een kind"quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je hem krijgt dan is het per definitie een ongelukje. Alsof je niet wist dat 'ie er aan kwam
Het is een hele bewuste en bijna altijd egoïstische keuze om een kind te willen. Dus ja, kinderen neem je.
Wat als dat mijn eigen woorden waren?quote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ga nou niet steeds in cirkeltjes lopen man
Nee, in je eigen woorden zei ik toch? -_-
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan wel kiezen of willen, dan moet je hem wel nog steeds krijgen of nemen.
quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mannen die dat doen zijn geen mannen.
't Ging toch over abortie enzo?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan is gewoon not done.
Ligt eraan Royco.quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet als ze het zelf wil?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"hier alsjeblieft.. een kind"
"nou vooruit.. je mag een gegeven paard.. uhm kind.. niet in de bek schijten..uhm voorbij laten gaan"
Hehehequote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze zien me weer aankomen bij de eerste hulp.
"Ja sorry dokter, maar mijn vriendin is wéér van de trap gevallen, precies bovenop de breinaalden"
Niet elke man kan dan ook in het bezit zijn van een degelijke master blasterquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
't Ging toch over abortie enzo?
Op de kont wel toch?quote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, ik val net binnen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
't Ging toch over abortie enzo?
Niet iedereen die kinderen krijgt, wil ze ook.quote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niet iedereen die kinderen wil, krijgt ze ook.
Dan zou harde seks ook moeten helpenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?
Een paard in zijn bek kijken is lang niet zo hilarisch als een #2 in het wiegje van kleine Roderick van drie maanden oudquote:Op maandag 10 september 2012 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zit je dan nog met de paarden of de kinderen en het schijten?
Geloof ik niks van, je kunt "je eigen woorden" niet eens toelichtenquote:Op maandag 10 september 2012 22:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als dat mijn eigen woorden waren?
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optiequote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou harde seks ook moeten helpen
Nouja iets hoger mikken danquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe gaat een stomp in de kut een potentieel kind wegkrijgen dan?
Ik begin NU een abortuskliniekquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou harde seks ook moeten helpen
Roderickquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een paard in zijn bek kijken is lang niet zo hilarisch als een #2 in het wiegje van kleine Roderick van drie maanden oud
In ieder geval het proberen waardquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optie.
Als een vrouw mij slaat uit agressie, dan sla ik gewoon terug hoor. Had ze me maar niet moeten slaan.quote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de slaapkamer is wat anders he
Neu. Ik vind het gewoon een heel naar plaatjequote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja iets hoger mikken dan
Sjongejonge, drink nog een glas citroensap
quote:
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is dat een veeeeuuuuul betere optie.
Wel effectiefquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu. Ik vind het gewoon een heel naar plaatje. Maar dat vind ik ook wanneer de man in de ballen zou worden getrapt. Ook zo laag.
Je kan ook de seks nemen zonder de optie kinderenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te maken
's Avonds een ongelukje, de volgende ochtend gelijk de schade ongedaan makenquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik het een stuk minder erg vinden om kinderen te maken
Ik NEEM seks.. hmm klinkt ook goedquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook de seks nemen zonder de optie kinderen.
Ja, als je aangevallen wordt of zo. Maar in een (echtelijke) ruzie? Nee, dat is gewoon laag.quote:
Ligt er wel aan hoe ze precies slaat vind ikquote:Op maandag 10 september 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als een vrouw mij slaat uit agressie, dan sla ik gewoon terug hoor. Had ze me maar niet moeten slaan.
Goede reden om te laat te komen op het werkquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Mystikvm het volgende:
's Avonds een ongelukje, de volgende ochtend gelijk de schade ongedaan maken
Ja, het is als je het goed doet zo goed als altijd bevredigend en het kost lang niet zoveel zodat je gewoon je Porsche kan kopenquote:
Ja, dat is zieligquote:Op maandag 10 september 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, als je aangevallen wordt of zo. Maar in een (echtelijke) ruzie? Nee, dat is gewoon laag.
Ik zal de opsomming niet nog een keer quoten. Ik heb momenteel geen zin om een betoog te schrijven van 5-10 minutenquote:Op maandag 10 september 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, je kunt "je eigen woorden" niet eens toelichten
Je zegt dat er veel is verandert in de samenleving. Ik stel je een simpele vraag, namelijk "wat" is er dan zo verandert in de samenleving...en je weet het niet eens.
Zo kom je op me over Drom.
Ik heb mijn excuses aangebodenquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef STING het volgende:
[..]
Tsk, en ook al mannen aan het mishandelen middels hun tepels
Ja klopt. Met slaan bedoelde ik echt een hoek geven met de vuist. Met de platte hand is iets anders, dat bedoelde ik er ook niet mee.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ligt er wel aan hoe ze precies slaat vind ik
Platten hand kan anders ook smerig zeer doenquote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Met slaan bedoelde ik echt een hoek geven met de vuist. Met de platte hand is iets anders, dat bedoelde ik er ook niet mee.
Deze week een kilo gehakt voor 3 euroquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgende week in de bonus bij de AH.
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, het is als je het goed doet zo goed als altijd bevredigend en het kost lang niet zoveel zodat je gewoon je Porsche kan kopen.
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaatquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgende week in de bonus bij de AH.
Ik stel me dit nu bij mijn baas voor. Die man is zo correct, die zal drie weken geen woord meer uit kunnen brengenquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goede reden om te laat te komen op het werk![]()
"ja baas, het was weer zover, dat kind moest er toch uit geramd worden. Ik weet hoe naar u het vindt als ik op zwangerschapsverlof zou moeten enzo "
Op de kont dan?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Platten hand kan anders ook smerig zeer doen.
Ik ben sowieso niet van fysiek geweld. Teken van zwakte.
Hoe kom je daar nu weet bij! De Bijbel zekerquote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem seks![]()
En ik maar denken dat het iets was dat je deelde
naar achter gaat?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.
[..]
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaat
Deze opsomming bedoel je? : "Normen, waarden, de economie, wet- en regelgeving, internationale betrekkingen, etc. ..."quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal de opsomming niet nog een keer quoten. Ik heb momenteel geen zin om een betoog te schrijven van 5-10 minutenBeweer jij maar dat de genoemde punten hetzelfde zijn als 20 jaar geleden
En enkel ja knikken als je vrij vraagtquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Mystikvm het volgende:
Ik stel me dit nu bij mijn baas voor. Die man is zo correct, die zal drie weken geen woord meer uit kunnen brengen
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ligt wel een beetje aan de partner.
[..]
Zolang daardoor de kwaliteit maar niet naar achter gaat
Dat mag van mij welquote:
Als wij het nemen is het verkeerd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik neem seks![]()
En ik maar denken dat het iets was dat je deelde
Ik heb de schurft aan fysiek geweld. Of eigenlijk sowieso met geweld. Vind het gewoon een naar ietsquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Platten hand kan anders ook smerig zeer doen.
Ik ben sowieso niet van fysiek geweld. Teken van zwakte.
Nee, liever nietquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.
Jij?quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben eigenlijk best agressief, ik sla elk jaar wel een paar keer per ongeluk mensen
Idd zij welquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als wij het nemen is het verkeerd.
Maar vrouwen mogen dat he
Nee, maar ik heb gewoon een zwakke persoonlijkheid ofzo. In ruzies ga ik slaan. Nogal achterlijk en genantquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij?
Jij komt nu niet echt agressief over
Je zou mij best mogen nemen hoor, als ik vrijgezel was geweest.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van mij niet hoor, ik ben toch potdorie geen opblaaspop!quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Opgekropte agressie wellichtquote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij?
Jij komt nu niet echt agressief over
Soms weet je niet wat voor een vlees je in de kuip hebt. Een kiloknaller of een stukje mager rundvlees.quote:Op maandag 10 september 2012 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij voor een inferieure sekspartner dan? Ik niet.
Daarom zei ik ook bijna en niet altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms weet je niet wat voor een vlees je in de kuip hebt. Een kiloknaller of een stukje mager rundvlees.
En daar kom je nu meequote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je zou mij best mogen nemen hoor, als ik vrijgezel was geweest.
Je gaat mij niet vertellen dat er geen enorme verschillen zijn op de genoemde punten. De wet- en regelgeving zullen de minste verschillen hebben met 20 jaar geleden maar ook daar is enorm veel veranderd en toegevoegd/geschrapt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze opsomming bedoel je? : "Normen, waarden, de economie, wet- en regelgeving, internationale betrekkingen, etc. ..."
Das net zo nietszeggend als je vorige antwoord.
Je noemt gewoon maar wat op zonder te beseffen wat je eigenlijk zegt, dat blijkt steeds meer.
Wut?quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb gewoon een zwakke persoonlijkheid ofzo. In ruzies ga ik slaan. Nogal achterlijk en genant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |