gelukkig maar dat die geenstijl plaatjes van je het niet dedenquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef MrBaas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
(stond in het PvdD topic)
ach kom, sommige vragen staan letterlijk in het programma. luiheid heet zoiets.quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles, laten we nooit meer politici op FOK! uitnodigen.
Tsja dan kun je net zo goed niemand meer vragen, je kunt alles wel opzoeken. Maar het antwoord "maak je geen zorgen" vond ik behoorlijk magertjes.quote:
Ga jij nou maar je topic in POL openenquote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]En dat kom jij vertellen Remlof? Wat een sof!
Mee eens.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ach kom, sommige vragen staan letterlijk in het programma. luiheid heet zoiets.
Dit ja, ze wist ook verrassend goed met een topic/reacties om te gaanquote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef erikkll het volgende:
Marianne thieme heeft op mij het meest indruk gemaakt van alle politici op het forum, so far!
En ze heeft humor. Maar ik blijf er bij dat ze de moeilijkste vragen ontweek, behalve die over Europa waar ze een goed pleidooi bij had. Twee keer.quote:Op maandag 10 september 2012 21:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, ze wist ook verrassend goed met een topic/reacties om te gaan
eens. en halbe zijlstra verreweg het slechtst. en gênant, die spelfouten voor een staatssecretaris van onderwijs nota bene.quote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef erikkll het volgende:
Marianne thieme heeft op mij het meest indruk gemaakt van alle politici op het forum, so far! Naast Dirk Poot van de piratenpartij, maar dat was minder moeiliijk want met zijn standpunten ben ik het meer dan grondig eens.
Ik hoop grondig op het pvdd-effect dat kleine partijen als de pvdd kunnen bewerkstelligen. Er is nog nooit zoveel aandacht geweest voor dierenwelzijn als nu en dat is meer dan geweldig.
Dat was idd een best wel gênante vertoning.quote:Op maandag 10 september 2012 21:21 schreef dawg het volgende:
[..]
eens. en halbe zijlstra verreweg het slechtst. en gênant, die spelfouten voor een staatssecretaris van onderwijs nota bene.
ik ook wel, maar vergeet niet dat haar tijd schaars is, het forum snel gaat en ik me dan wel kan voorstellen dat je sommige dingen over het hoofd ziet. respect wel dat ze langer bleef antwoorden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja dan kun je net zo goed niemand meer vragen, je kunt alles wel opzoeken. Maar het antwoord "maak je geen zorgen" vond ik behoorlijk magertjes.
Ja, maar ik ga niet meer stemmen op wat ik daar heb ingevuldquote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef timmmmm het volgende:
De officiele FOK!Poll: wat stemt FOK.nl
Iedereen al gestemd?
Als je een heel betoog over Europa er uit knalt met verwijzingen naar allerlei bronnen neem ik geen genoegen meer met 'maak je geen zorgen', sorry.quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook wel, maar vergeet niet dat haar tijd schaars is, het forum snel gaat en ik me dan wel kan voorstellen dat je sommige dingen over het hoofd ziet. respect wel dat ze langer bleef antwoorden.
maar heb je überhaupt programma's gelezen?
Mee eens.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
En ze heeft humor. Maar ik blijf er bij dat ze de moeilijkste vragen ontweek, behalve die over Europa waar ze een goed pleidooi bij had. Twee keer.
Ik weet dat haar tijd schaars is, maar ze sloeg de vraag waar die 40% extra dan vandaan gehaald ging worden niet over (blijkbaar had ze wel tijd om een antwoord te geven dus), maar gaf een antwoord als "maak je maar geen zorgen, we zorgen dat iedereen het leuker krijgt". Waarop ik, logischerwijs vraag, "hoe kun je het voor iedereen leuker maken, hoeft niemand meer in te leveren dan op het moment het geval is?".quote:Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ook wel, maar vergeet niet dat haar tijd schaars is, het forum snel gaat en ik me dan wel kan voorstellen dat je sommige dingen over het hoofd ziet. respect wel dat ze langer bleef antwoorden.
maar heb je überhaupt programma's gelezen?
Ik vond dat überhaupt wat respectloos.quote:
Behoorlijk triest ja.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond dat überhaupt wat respectloos.
Ach, geintje moet kunnen. Maar het was niet grappigquote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad... Psy Freak moet zich schamen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens. En zo grappig als een busongeluk in een Franse bergtunnel.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verdammtquote:
Was maar een grapje.quote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ook ik het ietwat mager vond? maar ik kan me ook voorstellen dat ze het niet heeft beantwoord, waar veel redenen voor te verzinnen zijn. speculeren heeft geen zin lijkt me. er automatisch vanuit gaan dat ze daar geen onderbouwing voor heeft aangezien ze niet heeft geantwoord ook niet, de rest van haar antwoorden getuigt van een heldere en intelligente visie, dus dan zal haar partij op dit vlak ook wel verstandige plannen hebben. althans, ik heb daar wel vertrouwen in.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet dat haar tijd schaars is, maar ze sloeg de vraag waar die 40% extra dan vandaan gehaald ging worden niet over (blijkbaar had ze wel tijd om een antwoord te geven dus), maar gaf een antwoord als "maak je maar geen zorgen, we zorgen dat iedereen het leuker krijgt". Waarop ik, logischerwijs vraag, "hoe kun je het voor iedereen leuker maken, hoeft niemand meer in te leveren dan op het moment het geval is?".
Het partijprogramma lezen is leuk, heb ik ook van elke partij snel gedaan, maar zo'n reactie geven en dan niet onderbouwen vind ik wat jammer. Ze kon wel vertellen waar met geld werd gestrooid (wat ook gewoon in het programma te vinden is) maar niet waar het weg werd gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |