abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2012 @ 21:27:28 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116620578
quote:
19s.gif Op maandag 10 september 2012 21:23 schreef dawg het volgende:

[..]

ik ook wel, maar vergeet niet dat haar tijd schaars is, het forum snel gaat en ik me dan wel kan voorstellen dat je sommige dingen over het hoofd ziet. respect wel dat ze langer bleef antwoorden.

maar heb je überhaupt programma's gelezen?
Ik weet dat haar tijd schaars is, maar ze sloeg de vraag waar die 40% extra dan vandaan gehaald ging worden niet over (blijkbaar had ze wel tijd om een antwoord te geven dus), maar gaf een antwoord als "maak je maar geen zorgen, we zorgen dat iedereen het leuker krijgt". Waarop ik, logischerwijs vraag, "hoe kun je het voor iedereen leuker maken, hoeft niemand meer in te leveren dan op het moment het geval is?".
Het partijprogramma lezen is leuk, heb ik ook van elke partij snel gedaan, maar zo'n reactie geven en dan niet onderbouwen vind ik wat jammer. Ze kon wel vertellen waar met geld werd gestrooid (wat ook gewoon in het programma te vinden is) maar niet waar het weg werd gehaald.
  maandag 10 september 2012 @ 21:27:41 #52
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116620597
Ze is weg?
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  maandag 10 september 2012 @ 21:28:32 #53
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116620658
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Psy-freak het volgende:
Ze is weg?
Ja, je hosselpoging is mislukt ;(
pi_116620706
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:

Ik vond dat überhaupt wat respectloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_116620744
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Behoorlijk triest ja. :')
Run rabbit, run.
  maandag 10 september 2012 @ 21:30:06 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116620752
quote:

[..]

Ach, geintje moet kunnen. Maar het was niet grappig :')
pi_116620766
quote:

[..]

Inderdaad... Psy Freak moet zich schamen.
There are only 151 Pokémon.
pi_116620787
quote:

[..]

Eens. En zo grappig als een busongeluk in een Franse bergtunnel.
  maandag 10 september 2012 @ 21:31:04 #59
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_116620830
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Verdammt

quote:

[..]

Was maar een grapje.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_116620920
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik weet dat haar tijd schaars is, maar ze sloeg de vraag waar die 40% extra dan vandaan gehaald ging worden niet over (blijkbaar had ze wel tijd om een antwoord te geven dus), maar gaf een antwoord als "maak je maar geen zorgen, we zorgen dat iedereen het leuker krijgt". Waarop ik, logischerwijs vraag, "hoe kun je het voor iedereen leuker maken, hoeft niemand meer in te leveren dan op het moment het geval is?".
Het partijprogramma lezen is leuk, heb ik ook van elke partij snel gedaan, maar zo'n reactie geven en dan niet onderbouwen vind ik wat jammer. Ze kon wel vertellen waar met geld werd gestrooid (wat ook gewoon in het programma te vinden is) maar niet waar het weg werd gehaald.
ik zeg toch dat ook ik het ietwat mager vond? maar ik kan me ook voorstellen dat ze het niet heeft beantwoord, waar veel redenen voor te verzinnen zijn. speculeren heeft geen zin lijkt me. er automatisch vanuit gaan dat ze daar geen onderbouwing voor heeft aangezien ze niet heeft geantwoord ook niet, de rest van haar antwoorden getuigt van een heldere en intelligente visie, dus dan zal haar partij op dit vlak ook wel verstandige plannen hebben. althans, ik heb daar wel vertrouwen in.

ik vind het jammer dat je er impliciet vanuit gaat dat ze niet wilde antwoorden wegens een gebrek aan onderbouwing, omdat dat je beeld van de partij bevestigt (zo kom je op me over, nofi). :)
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 september 2012 @ 21:33:09 #61
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116620945
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:17 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Tsja dan kun je net zo goed niemand meer vragen, je kunt alles wel opzoeken. Maar het antwoord "maak je geen zorgen" vond ik behoorlijk magertjes.
Understatement
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 september 2012 @ 21:35:02 #62
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116621055
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je een heel betoog over Europa er uit knalt met verwijzingen naar allerlei bronnen neem ik geen genoegen meer met 'maak je geen zorgen', sorry.
Eens.
En zeker dat over die dubbele munt.
Leuk in theorie, drama in de praktijk.
Wil niet weten waar ze dat geld vandaan wil halen, en dan ook nog eens 40% voor ontwikkelingshulp. :D
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_116621057
zo ik heb bijgelezen _O_

Mijn stem hadden ze al en ik weet nu ook weer precies waarom !

Niemand heeft een vraag gesteld over Circusdieren :o da's wel jammer -O-

Ik moest eerst de hele zooi teruglezen voordat ik een vraag durfde te stellen anders
was ik zo'n spuit 11 geweest oO<

en dit vond ik leuk :D

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:00 schreef Marianne.Thieme het volgende:

[..]

Vegetarische pasta met plantaardige 'kip'stukjes van de vegetarische slager (met wie ik getrouwd ben)
dat eet ik nu ook regelmatig *O* is hartstikke lekker :9
  maandag 10 september 2012 @ 21:36:08 #64
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_116621127
quote:
19s.gif Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef dawg het volgende:

[..]

ik zeg toch dat ook ik het ietwat mager vond? maar ik kan me ook voorstellen dat ze het niet heeft beantwoord, waar veel redenen voor te verzinnen zijn. speculeren heeft geen zin lijkt me. er automatisch vanuit gaan dat ze daar geen onderbouwing voor heeft aangezien ze niet heeft geantwoord ook niet,
Ik zeg niet dat er geen onderbouwing is, ik zeg alleen dat ze 'm niet gaf.
quote:
de rest van haar antwoorden getuigt van een heldere en intelligente visie, dus dan zal haar partij op dit vlak ook wel verstandige plannen hebben. althans, ik heb daar wel vertrouwen in.
Iemand die met zo'n antwoord op de proppen komt heb ik juist niet zoveel vertrouwen in, maar dat kan aan mij liggen.

quote:
ik vind het jammer dat je er impliciet vanuit gaat dat ze niet wilde antwoorden wegens een gebrek aan onderbouwing, omdat dat je beeld van de partij bevestigt (zo kom je op me over, nofi). :)
Zie bovenste antwoord ;)
pi_116621155
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Voor een partij die zo graag niet als one-issue wordt gezien is het toch zonde dat sportvissen, caviavoer, vegetarische slagers, goudvissen, ezels, kameleons en honden langs kwamen :')

En dan hebben we de plofkip en de circusdieren nog moeten missen :'(
  maandag 10 september 2012 @ 21:37:50 #66
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_116621223
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Verdammt

[..]

Was maar een grapje.
Ze is wel de mooiste politica van alle politici die thans in de kamer zitten. O+ O+ O+

En ze heeft echt alle eigenschappen die een vrouw sieren. Ze is niet materialistisch, ze heeft idealen die verder gaan dan shoppen en ze heeft humor. O+

Zaken die je zelden bij een vrouw ziet.

Ze is ook nog gelovig, maar dan echt gelovig met haar hart (heel anders dus dan de CDA-versie van geloof).

Ik denk dat ik namens alle FOK!kers spreek als ik stel dat het jammer is dat ze al getrouwd is. :'(
  maandag 10 september 2012 @ 21:39:04 #67
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_116621293
quote:
7s.gif Op maandag 10 september 2012 21:37 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ze is wel de mooiste politica van alle politici die thans in de kamer zitten. O+ O+ O+

En ze heeft echt alle eigenschappen die een vrouw sieren. Ze is niet materialistisch, ze heeft idealen die verder gaan dan shoppen en ze heeft humor. O+

Zaken die je zelden bij een vrouw ziet.

Ze is ook nog gelovig, maar dan echt gelovig met haar hart (heel anders dus dan de CDA-versie van geloof).

Ik denk dat ik namens alle FOK!kers spreek als ik stel dat het jammer is dat ze al getrouwd is. :'(
Ze houdt niet van worst.
  maandag 10 september 2012 @ 21:39:13 #68
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_116621303
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zo ik heb bijgelezen _O_

Mijn stem hadden ze al en ik weet nu ook weer precies waarom !

Ik moest eerst de hele zooi teruglezen voordat ik een vraag durfde te stellen anders
was ik zo'n spuit 11 geweest oO<

en dit vond ik leuk :D

[..]

dat eet ik nu ook regelmatig *O* is hartstikke lekker :9
och ja, inderdaad, die circusdieren... daar zijn ze tegen , echt absurd natuurlijk. Een circus zonder dieren is geen circus mijns inziens. Ook in een circus kunnen dieren uitstekend op een diervriendelijke manier gehouden worden. In Belgie geldt zo'n verbod, waardoor er geen enkel fatsoenlijk circus meer komt in dat land.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 10 september 2012 @ 21:39:52 #69
pi_116621345
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef MrBaas het volgende:

[..]

Ze houdt niet van worst.
:P
pi_116621376
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat er geen onderbouwing is, ik zeg alleen dat ze 'm niet gaf.

[..]

Iemand die met zo'n antwoord op de proppen komt heb ik juist niet zoveel vertrouwen in, maar dat kan aan mij liggen.

[..]

Zie bovenste antwoord ;)
oki. :)
  maandag 10 september 2012 @ 21:41:23 #71
pi_116621430
Ik heb Esther Ouwehand ooit in het echt ontmoet, zij is ook best knap. Ik heb niet lang met haar gesproken.

Maar vrouwen met idealen mag ik wel. Ze bestaan dus toch nog. :D
pi_116621461
quote:
10s.gif Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb Esther Ouwehand ooit in het echt ontmoet, zij is ook best knap. Ik heb niet lang met haar gesproken.

Maar vrouwen met idealen mag ik wel. Ze bestaan dus toch nog. :D
Er zijn er zat, en zeker niet alleen bij de PvdD.
  maandag 10 september 2012 @ 21:44:30 #73
361787 feyregy
Eat Sleep Smoke Repeat
pi_116621646
Lekker zalmpje gegeten net..
420 = 23
pi_116621655
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

och ja, inderdaad, die circusdieren... daar zijn ze tegen , echt absurd natuurlijk. Een circus zonder dieren is geen circus mijns inziens. Ook in een circus kunnen dieren uitstekend op een diervriendelijke manier gehouden worden. In Belgie geldt zo'n verbod, waardoor er geen enkel fatsoenlijk circus meer komt in dat land.
Nou ik vind dat we in Nederland ons rot moeten schamen, maar dat is mijn mening...

Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren

quote:
2s.gif Op woensdag 9 mei 2012 18:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Internationale wetgeving

In veel landen over de hele wereld zijn verboden ingesteld op het gebruik van wilde dieren in
circussen. Soms geldt dat verbod op nationaal niveau, soms op regionaal of lokaal niveau
en soms voor specifieke diersoorten. Nederland loopt op dit onderwerp ver achterop.

Hieronder vind je een overzicht van landen die specifieke wetgeving of verboden hebben ingesteld
voor de bescherming van het welzijn van circusdieren.

Europa

België
Verbod op lokaal niveau en de landelijke dierentuinennormen gelden ook olifanten, leeuwen,
tijgers en panters sinds 1 januari 2005.

Bulgarije
Algemeen verbod op wilde dieren.
Overgangsperiode tot 2015 voor eerder verworven en gebruikte dieren.

Denemarken
Wilde dieren in circussen (met uitzondering van de Aziatische olifanten, kamelen en lama's)
zijn verboden sinds 1991 (de Deense wet op de bescherming van dieren Wet nr. 386 juni 1991).

Duitsland
Specifieke wetgeving en lokale verboden.

Estland
Verbod op in het wild geboren dieren sinds 2010.

Finland
Verbod op wilde dieren.
Wilde dieren worden verboden (behalve zeehonden) sinds 1996.
(Ministerie van Landbouw en Bosbouw, 2 augustus 1996).

Frankrijk
Specifieke wetgeving voor huisvesting sinds 18 maart 2011.

Griekenland
Algemeen verbod op dieren.

Hongarije
Verbod op olifanten, neushoorns en primaten en in het wild gevangen dieren.

Ierland
Verbod op lokaal niveau (zoals Cork en Fingal…).

Italië
Verbod op lokaal niveau (zoals Venetië).

Kroatië
Verbod op dieren in circussen.

Malta
Verbod op CITES-diersoorten.

Nederland 3.gif
Geen specifieke wetgeving voor circusdieren.

Noorwegen
Verbod op olifanten.

Oostenrijk

Polen
Verbod op in het wild gevangen dieren.

Portugal
Verbod op fokken en aquisitie van walvissen, apen, wolven, beren, grote katten, zeehonden,
walrussen, olifanten, zeekoeien, neushoorn, nijlpaard, vogels, reptielen, grote slangen.

Servië
Algemeen verbod op circusdieren.

Slovenië

Slowakije

Spanje
Verbod op lokaal niveau (zoals Barcelona, Tarragona, Girona…).

Tsjechië
Verbod op jonge apen, zeehonden, walvissen (met uitzondering van dolfijnen), neushoorns,
nijlpaarden en giraffen.

Verenigd Koninkrijk
Verbod op lokaal niveau, landelijk verbod in de maak. Meerderheid voor een verbod in 2011.

Zweden
Verbod op diersoorten.
Verbod op apen, carnivoren, neushoorns, giraffen, kangoeroes, nijlpaarden, zeehonden, roofvogels,
struisvogels, krokodillen en herten

(Dierenwelzijns verordening, wet nr. 539, 1988).
pi_116621776
quote:
15s.gif Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ik vind dat we in Nederland ons rot moeten schamen, maar dat is mijn mening...

Circussen geen vergunning meer nodig voor wilde dieren

[..]

Ja, leuk kaartje dat altijd. Lekker selectief ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')