quote:In ‘Wie Trouwt Mijn Zoon’ zijn vijf moeders op zoek naar een partner voor hun zoon, die nog steeds thuis woont. Een zoektocht naar ware liefde onder het toeziend oog van moeder. Die bemoeien zich echt overal mee! Zullen de moeders er in slagen om hun zoons het huis uit te werken? Welke vrouw zal hem het veilige nest zal doen verlaten? De zoektocht start in een bijzonder landhuis... Stampvol leuke meiden!
Vijf moeders nemen het heft in handen, ze zijn het zat dat hun zoon nog steeds thuis woont. Voor hun zonen zoeken ze de juiste vrouw én man.
Wie Trouwt Mijn Zoon is een 8-delige serie over vijf mannen, hun moeders en de ware liefde. De mannen staan er niet alleen voor in hun zoektocht naar de ware liefde. Hun moeders vervullen een belangrijke rol bij het selecteren van de juiste vrouw. De mannen worden aan tien potentiële schoondochters en -zonen voorgesteld, maar hij weet niet dat zijn moeder meekijkt en zo haar eigen voorkeuren heeft.
De moeders zijn op zoek naar een vrouw die voor hun zoon kan zorgen, de zonen zoeken een vrouw die de plek van hun moeder kan innemen. Maar zijn deze dames en heren wel goed genoeg? Legt de moeder zich neer bij de keuze van haar zoon of gaan ze er voor liggen?
Wie Trouwt Mijn Zoon gaat over de bijzondere band die moeder en zoon met elkaar hebben. Over hoe moeilijk het voor moeders kan zijn de navelstreng door te knippen. Maar ook voor de zoon is de onvoorwaardelijke liefde en de veilige thuishaven niet gemakkelijk op te geven.
http://zappen.blog.nl/sbs(...)wie-trouwt-mijn-zoonquote:SBS 6 aan de haal met RTL’s Wie Trouwt Mijn Zoon?
Het AD kan vandaag wederom een tv-transfer melden. Dit keer is het geen presentator maar een format dat van RTL 4 naar SBS 6 gaat. Wie Trouwt Mijn Zoon is in het nieuwe seizoen bij SBS 6 te zien, zoals deze blog dat gerucht vorige week al meldde. “RTL maakte geen gebruik van hun eerste recht op een nieuwe reeks. Gelukkig had SBS 6 interesse”, laat Eyeworks in de krant weten.
In Wie Trouwt Mijn Zoon? gaan vrijgezelle thuiswonende jongens op zoek naar een partner, terwijl moeder zich flink aanbemoeit tegen het dating-avontuur. De reeks, toen gepresenteerd door Robert ten Brink, trok vorig jaar wekelijks een slordige miljoen kijkers op de woensdagavond van RTL 4.
De transfer is toch opmerkelijk te noemen. SBS-topvrouw Georgette Schlick heeft niet eens zo heel lang geleden gezegd vooral een eigen gezicht aan SBS 6 te willen geven en niet te veel de concurrentie na te willen doen. Maar de aankoop van Wie Trouwt Mijn Zoon? spreekt dat tegen. Net zoals de makeover aan SBS Shownieuws (dat gaat een heel eind richting RTL Boulevard) of de comeback van Prijzenslag niet origineel lijken.
Wie Wie Trouwt Mijn Zoon? voor SBS gaat presenteren, is nog niet bekend. Tooske Ragas wellicht?
Friet!quote:
Patat!quote:
Hier ook hoorquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ben een Tukker.. Daar is het patat
Precies, dat doet toch iedereen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef mootie het volgende:
Toch niet zo gek dat ze in zijn verleden gaan spitten? Interwebz, zo gaat dat gewoon.
Met een vriendin van hem gepraat via facebookquote:
Op tv was het Frietquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Maraca het volgende:
Sorry, ben een Tukker.. Daar is het patat
Slimme meid juistquote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met een vriendin van hem gepraat via facebook
Macht der gewoontequote:Op maandag 10 september 2012 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Op tv was het Friet![]()
![]()
Had trouwens wel een excorist/psycho mum TT verwacht
Niet een uitgebreid antecedentenonderzoek. Maar als ik aan zo'n programma zo meedoen (as if) zou ik er ook een googeltje op loslaten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, dat doet toch iedereen.
quote:
Maar hij is toch nog niemands kerel/vriend? Het doel is toch juist om uit te vinden wie dat zou kunnen zijn? Dus hoezo ben je meteen al zo stikjaloers?? Dat vind ik ook raar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:07 schreef mootie het volgende:
Ik zou ook mooi weggaan als 'mijn' kerel met iedereen ging staan lebberen.
'Vertel het eens aan mama...'
Je hoorde die dubbele tong toch welquote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
Oh ze was dronkenHad ik even gemist.
Ik dacht gewoon: oh wat praat ze raarquote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je hoorde die dubbele tong toch wel
Nou, je komt daar om 'iets' te vinden. Als de ander dan lekker rond gaat sletten ben ik al niet meer geinteresseerd.quote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Injetta het volgende:
[..]
Maar hij is toch nog niemands kerel/vriend? Het doel is toch juist om uit te vinden wie dat zou kunnen zijn? Dus hoezo ben je meteen al zo stikjaloers?? Dat vind ik ook raar.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deze moeder is het leukst
Nou.. het is de Gaypride... een beetje zoenen op een Gayboot? Vind ik niet meteen rondsletten.quote:Op maandag 10 september 2012 21:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, je komt daar om 'iets' te vinden. Als de ander dan lekker rond gaat sletten ben ik al niet meer geinteresseerd.
1997 belde, hij wil z'n opmerkingen terug.quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Injetta het volgende:
Wat? Alweer reclame? We kijken net weer 10 minuten of zo..... Pffffff.... dat is wel reteirritant zeg.
van die reclame? Dat zijn toch 150 feesten verdeeld over het jaar? n.a.v. het 150-jarig bestaan van Bacardi?quote:
Zou hij ooit een kus hebben gehad van zijn moeder?quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
Zou dit Sebas eerste kus van een vrouw (niet zijnde zijn moeder) zijn?
Zo te zien wel, hij veegde nog net niet zijn mond af!quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
Zou zo maar kunnen.....quote:Op maandag 10 september 2012 21:12 schreef Maraca het volgende:
is te hopen van nietquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zou hij ooit een kus hebben gehad van zijn moeder?
Goed puntquote:Op maandag 10 september 2012 21:13 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zou hij ooit een kus hebben gehad van zijn moeder?
Vrouwenzweet = bloemetjesquote:
En Mojito ook.quote:Op maandag 10 september 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou een baco is anders wel lekker.
quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
En wat is dat toch met al die schoenenautoreclames tegenwoordig?
klopt er is vele malen betere rumquote:
Uhm, ja, maar daar zit geen Bacardi in.quote:Op maandag 10 september 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeker, maar dan heb ik nog liever een Margarita.
Nee dat is waar. Maar qua exotische mixjes.quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Uhm, ja, maar daar zit geen Bacardi in.
Als je dat maar weetquote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn STERK, zonder uitzondering
Zeker de moeders van deze jochies, beresterk en onverslaanbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn STERK, zonder uitzondering
Hij heeft het er nu wel op omdat ze Liv een teringhoer noemtquote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Pa heeft het normaal niet op negerinnenWel eerlijk dat hij dat zo zegt.
Wat een aso met zijn kankerwijf.
Achterhoekquote:
Die moeder moet hem toch gewoon heel idioot hebben opgevoed? Een heleboel rare vooroordelen meegegeven.quote:Op maandag 10 september 2012 21:20 schreef Silenus het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van dit gezin.
Echt hé!quote:
Wedden dat die moeder haar geweldig vindt?quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Silenus het volgende:
Oh wat een ongelofelijk irritante muts is die leonie
Jep, ander accent alleen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Karina het volgende:
Hij is echt zo een figuur uit oh oh Cherzo.
die weet niet wat hem overkomtquote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef mootie het volgende:
Bloemetjes en bijtjes! Volgens mij was dat voor Sebas een heel gewaagde opmerking.
Boeit hem toch nietquote:
doorzichtig, slecht, voorspelbaar, maar dodelijk effectief.quote:
Yep, zo versier je de vrouwtjes he? Met Barry Whitequote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef bjanaan het volgende:
Hoorde ik nou Barry White op de achtergrond net?
Waarom zeg jij nooit zulke lieve dingen tegen mij?quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goed onderbouwde spirituele energie
Goeie muziek en echt baas!quote:Op maandag 10 september 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep, zo versier je de vrouwtjes he? Met Barry White
Ja met haar vuile bek.quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou Daisy d'r uit donderen, brutaal kreng
Ik ook, wat een asowijfquote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"IK MAG JOU NIET"...quote:
Overbeet.quote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Mascleta het volgende:
Had er iemand al gezegd dat die Liv een apart gebit heeft?
Ik zou me niks verbazen dat die pa 180 graden is gedraaid en ze uiteindelijk wint.quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vergelijkend warenonderzoekquote:Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef Injetta het volgende:
Oh.. hij wil om de beurt met de vrouwen zoenen om jaloezie en zo te voorkomen..
Enigsinds. maar ook haar onderste tandboog staat redelijk voor de kaak lijkt het wel.quote:
Jij sletquote:Op maandag 10 september 2012 21:28 schreef Maraca het volgende:
Ja, ken het probleem Joey.. vind ook dagelijks iemand anders leuk
Kut.. nu wil Angelo me nietquote:
Huis uit, leuke vriendin, contactverbod met mamma en hij is misschien nog te redden.quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Jeetje, die arme Sebastiaan...
Die moet voor de rest van zijn leven in therapie. Logisch dat hij zo contactgestoord is.....
hier nog éénquote:Op maandag 10 september 2012 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit ziet er kut uit, ik zet em wel uit
Nee hoor, het is gewoon om half 10 begonnen..... Dus je kunt toch nog kijken?quote:Op maandag 10 september 2012 21:41 schreef MissJ het volgende:
GVD! Wat is dit voor een achterlijk geintje van SBS6? En waarom wist ik dit niet?![]()
uh, het is nu 21.43 hoor... al afgelopen blijkbaar.quote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee hoor, het is gewoon om half 10 begonnen..... Dus je kunt toch nog kijken?
Ach.. ik dacht dat je het over Villa Morrero had!quote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
uh, het is nu 21.43 hoor... al afgelopen blijkbaar.
Ik lees net in het vorige topic dat het om 20.30 is begonnen.
ahaaa.. ok dan.quote:Op maandag 10 september 2012 22:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ach.. ik dacht dat je het over Villa Morrero had!![]()
Wie trouwt mijn zoon hebben ze omgeruild met Wie trouwt mijn zoon omdat ze denken dat er dan mensen blijven hangen om naar Morrero te kijken...![]()
Ze hebben het wel de hele week aangekondigd, maar ja... dan moet je dus wel toevallig naar SBS kijken..
Jaloers schijtkind is dat en die moeder trapt er nog in ook.quote:Op maandag 10 september 2012 23:12 schreef MaximusTG het volgende:
Zo, ff de 3 afleveringen gekeken. Wat is die Monique een nare valse bitch zeg. Met die irritante schijnheilige Leonie.
Precies, maar die moeder kan 'confrontatie' niet aan. Dat ene meisje wilde gewoon een tweede kans en toen ging die ma flippen. Ik snap best dat ze het 'opnam' voor die chick in de boot omdat ze door twee anderen nogal werd aangevallen maar dat betekent niet dat die twee eigenlijk gelijk hadden en nu daarom weg zijn. Mja. En die Angelo en zijn moeder, ik vind hun twee misschien wel het meest creepyquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaloers schijtkind is dat en die moeder trapt er nog in ook.
De enige twee béétje normale meiden heeft hij dankzij zijn moeder zien vertrekken. En dan bedoel ik normaal in gedrag, want ik vind er geen van allen ook maar een beetje uit zien.
Die Leonie werd al meteen voorgetrokken want die kwam "ook uit de achterhoek" en "wij begrijpen elkaar", maar in dat museum was ze wel haantje de voorste en ze is ook stik en stikjaloers, nu al. Het druipt er van af en moeders voedt het alleen maar. Meisje waar hij mee weg ging op de fiets (:')) vond moeders ook alleen maar "mooi" en daar word je niet gelukkig mee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 13:04 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Precies, maar die moeder kan 'confrontatie' niet aan. Dat ene meisje wilde gewoon een tweede kans en toen ging die ma flippen. Ik snap best dat ze het 'opnam' voor die chick in de boot omdat ze door twee anderen nogal werd aangevallen maar dat betekent niet dat die twee eigenlijk gelijk hadden en nu daarom weg zijn. Mja. En die Angelo en zijn moeder, ik vind hun twee misschien wel het meest creepy
Nou ja, die ene waarmee ie ging picknicken viel toch wel mee? Alleen een beetje hoog stemmetje. Snap sowieso niet wat ze in hem zien, tis gewoon een klein kind...quote:Op dinsdag 11 september 2012 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jaloers schijtkind is dat en die moeder trapt er nog in ook.
De enige twee béétje normale meiden heeft hij dankzij zijn moeder zien vertrekken. En dan bedoel ik normaal in gedrag, want ik vind er geen van allen ook maar een beetje uit zien.
Hij beoordeelt iemand op haar huidskleur, dus dan ben je ene racist.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:45 schreef djkoelkast het volgende:
Die Joey is echt de bink, alleen thuis heeft hij geen donder te vertellen. Hoe die streng kijkende moeder zijn voeten ook van tafel veegde![]()
Ik vind die man trouwens geen racist, waarom? Hij heeft het niet op negerinnen, hij had het iets genuanceerder kunnen brengen natuurlijk en dat is dat de cultuur hem niet zo ligt. Het is wel generaliserend, want voor hem is een negerin een negerin, maar racist zou ik niet zeggen.
En ook dit is generaliserend. Je bent dus zelf minstens net zo fout bezig.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij beoordeelt iemand op haar huidskleur, dus dan ben je ene racist.
Ook weer typisch voor die man dat hij zegt dat zij hem wel bevalt. Waarschijnlijk heet hij nooit een negerin daarvoor gekend. Zal waarschijnlijk ook wel PVV stemmen. Net als de mensen in limburg die nog nooit een moslim hebben gezien of gesproken, maar toch allemaal anti islam zijn.
ik heb gelijk en hij niet!quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En ook dit is generaliserend. Je bent dus zelf minstens net zo fout bezig.
Ze is heel irritant, maar dit denk ik idd ook.quote:Op maandag 10 september 2012 21:22 schreef Mascleta het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat Leonie het ideale meisje is voor Sebastiaan. Al heb je dat wel een "simpel" stelletje als gevolg.
Misschien is zij nog op tijd het huis uit gevlucht.quote:Op dinsdag 11 september 2012 17:48 schreef Lauwheid het volgende:
Monique heeft ook nog een dochter (ik kom ook uit Groenlo) maar zij is wel anders als Sebastiaan
misschien stemmen ze wel niet eens.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:05 schreef female81 het volgende:
...en deze mensen hebben ook gewoon stemrecht, bedenk ik me opeens.
Die Jeffrey lijkt ook zo uit de New Kids-films gewandeld.
klopt kanditaten worden geworven met 1500 euroquote:Op zaterdag 15 september 2012 11:37 schreef Paul het volgende:
Wat een nepprogramma is dit zeg, ik heb nog nooit zo erg het gevoel gehad dat alles geregisseerd is
Maar het leuke is dat ze echt zo zijn. Uiteraard worden er altijd dingen in een andere context geplaatst, wordt er slim gemonteerd en komen er van die verrassingen om de ouders op te stoken. Vergeet niet dat als de camera draait je sneller geneigd bent "iets te laten zien".quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:37 schreef Paul het volgende:
Wat een nepprogramma is dit zeg, ik heb nog nooit zo erg het gevoel gehad dat alles geregisseerd is
Ja zo zie je maar het levende bewijs hoe een ouder een kind sociaal gezien volledig kan verpesten. Ik vraag me af hoe de redactie deze 2 in het programma heeft gekregen. Het lijken me nou net geen types voor dit soort volksvermaakquote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Die moet voor de rest van zijn leven in therapie. Logisch dat hij zo contactgestoord is.....
Het is absoluut geen cast met acteurs, maar die Jean-Michel is gewoon ingehuurd. Dat weet ik zeker. Verder wordt er idd erg gestuurd. Handigheidjes, als die gayparadeboot dat je al die nichten in die pakjes bij elkaar ziet zitten voor het effect, die lekkere wijven laten ze in bikini's huppelen, etc.quote:Op zaterdag 15 september 2012 11:37 schreef Paul het volgende:
Ik vraag me trouwens af welk manspersoon zijn zak in die heks heeft kunnen ledigen.quote:Op maandag 10 september 2012 21:31 schreef Injetta het volgende:
Dit inderdaad. Maar ik acht de kans groot dat ze 30 jaar geleden er iets meer doable uitzag, een goede knul aan de haak heeft geslagen (laten we wel wezen, volgens mij heeft Sebastiaan het hart op de goede plaatsquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:20 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af welk manspersoon zijn zak in die heks heeft kunnen ledigen.
Ik was eerst blij dat het om 20.30 was, maar zat toch wel in de auto van "fffuu.. hopelijk ga ik het halen"quote:Op maandag 17 september 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik vergeet steeds dat het op maandag is, op een of andere manier vind ik dat geen dag ervoor
Lekkerquote:
Alleen eentje die in d'r nachtponnetje staat te stofzuigen en heupwiegen voor Jeffreyquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Mascleta het volgende:
Ah, weer begonnen, iets gemist in de eerste minuten?
Sabrina die bij Jeffrey in haar nachtpon stond te stofzuigen. Verder niks.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Mascleta het volgende:
Stofzuigen in een doorzichtig niemendalletje.quote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef Mascleta het volgende:
QQ more idd...quote:Op maandag 17 september 2012 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh deze moeder vind hand in hand al te erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |