Voor een weekendje naar Polen? Hoe ga je er heen? Leuk uitgaan daar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga binnen 4 week terug naar Zakopane voor een weekend, ditmaal met een andere vriend. Toch leuk genoeg gehad (en goedkoop geweest) om het dit jaar nog(!) eens te doen.
Vliegen naar Krakow, dan bus van Krakow naar Zakopane (2 uur). Leuk uitgaan, veel Russen en Polen en veel alcohol.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef stukput het volgende:
[..]
Voor een weekendje naar Polen? Hoe ga je er heen? Leuk uitgaan daar?
Top, bedankt en veel plezier in Les deux Alpes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben zelf alleen in Sölden en Les Sybelles (Le Corbier) geweest. Van die twee vind ik Sölden het mooist, maar begrijp me niet verkeerd want het is geen straf om naar Les Sybelles te gaan. Oostenrijk vind ik qua sfeer en entourage gewoon fijner en Frankrijk heeft over het algemeen bredere pistes en is wat goedkoper. A.s. weekend ga ik trouwens naar Les Deux Alpes!
In Zakopane? Zakopane is gewoon een 1 dorp waar je op meerdere plekken kunt gaan skieen en die heeft dus zo ook zijn eigen uitgaans mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:52 schreef stukput het volgende:
Wat is t dichtbijzijnste apre ski gebied?
liever iets dichterbij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In Zakopane? Zakopane is gewoon een 1 dorp waar je op meerdere plekken kunt gaan skieen en die heeft dus zo ook zijn eigen uitgaans mogelijkheden.
Als het bier in de Hexenalm maar goed is, dan vergeet ik de hobbels wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Luni het volgende:
Vanacht 15cm verse sneeuw gevallen in Serfaus en het is nu een stuk kouder! Pistes zijn alleen niet al te best, heel veel hobbels.
Dat was prima hoor evenals de warme choco met rum. Vanacht is er weer 5 cm bij gevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als het bier in de Hexenalm maar goed is, dan vergeet ik de hobbels wel.
Sneeuw onderweg is altijd k*t maar we hebben nu een dikke 4WD dus laat het nu maar sneeuwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was prima hoor evenals de warme choco met rum. Vanacht is er weer 5 cm bij gevallen.
Heerlijke week achter de rug, heenreis was best pitttig, heel veel regen onderweg, en heel veel groen, ook in Oostenrijk. Pas toen we de pas naar Serfaus op reden ging de regen over in sneeuw.
Op de terugweg sneeuwde het tot aan Mannheim, wat het begin van de reis lastig maakte, wegen waren wel geod te berijden, helaas zit het er weer op voor dit jaar
Ik ga naar Gerlos, begrepen dat het daar best aardig is.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef stukput het volgende:
Waar is leukere apre ski, kirchberg of gerlos?
Ik vond het niet veel, maar hou dan ook niet van die hos apresski, en je betaalt er een vermogen voor je biertje. Crazy Kangaroo vond ik veel leuker, daar draaiden ze gewoon lekkere Rock muziek, Stones, the Doors Nirvana enzo.quote:
Lekker man!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef penny-wise het volgende:
1ste ski kilometers zitten er op hier in Fiss. Geen steek veranderd.
Verschillende familieleden die les geven in St Anton, Mooserwirt is een klassieker. Ook genoeg alternatieven, zoals Crazy Kangaroo of als het iets "gemutlicher" mag gewoon de Underground.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:11 schreef Revje1 het volgende:
Over 2 weken zit ik in st Anton am arlberg. Nog nooit geweest daar maar het schijnt super te zijn daar. Ik hoor alleen maar positieve dingen erover!
Mensen bekent met de Mooserwirt?
Ook meer mijn voorkeur. Maar ik ga vooral voor het skien en vaak met veel vrienden en familie, dus de apres-ski tenten boeien minder.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond het niet veel, maar hou dan ook niet van die hos apresski, en je betaalt er een vermogen voor je biertje. Crazy Kangaroo vond ik veel leuker, daar draaiden ze gewoon lekkere Rock muziek, Stones, the Doors Nirvana enzo.
Het boeit mij ook niet zo om eerlijk te zijn, maar Crazy Kangaroo heeft als ik dan een drankje na het boarden wil drinken mijn voorkeur.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ook meer mijn voorkeur. Maar ik ga vooral voor het skien en vaak met veel vrienden en familie, dus de apres-ski tenten boeien minder.
Op een stoepje?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef penny-wise het volgende:
Balen, gisteren 1ste skidag voor 1 vriendin, heeft ze enkel gebroken...
Au, dat zuigt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef penny-wise het volgende:
Balen, gisteren 1ste skidag voor 1 vriendin, heeft ze enkel gebroken...
Zo dus kut, dan moet ze wel een aardige klapper gemaakt hebben wil je je enkel breken lijkt mij.quote:
Viel mee zei ze, had het eerst niet door.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo dus kut, dan moet ze wel een aardige klapper gemaakt hebben wil je je enkel breken lijkt mij.
Nee precies, daarom dacht ik dat ze wel een flinke klpper gemaakt zou hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Normaal breek je niet snel je enkel met schoen aan.
Afgelopen 2 jaar naar Gerlos geweest,quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef stukput het volgende:
Waar is leukere apre ski, kirchberg of gerlos?
Nog niet, maar aangezien ik volgende maand ga ben ik wel benieuwd naar je ervaring aldaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef Honeymooner het volgende:
Iemand ervaring met Obertauern? Daar ga ik vrijdag heen, sneeuwkwaliteit is iig perfect zo te zien momenteel.
Normaal ga ik altijd naar grotere gebieden als Ischgl enzo, maar omdat we nu met veel beginners gaan, vonden die dat zonde omdat ze toch maar op een paar pistes blijven..
Kan behoorlijk hard waaien daar, dus sjaals oid zeker niet vergeten. Verder zijn voor beginners op 15 minuten rijden ook de Fanningberg, Großeck-Speiereck en Katschberg-Aineck.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef Honeymooner het volgende:
Iemand ervaring met Obertauern? Daar ga ik vrijdag heen, sneeuwkwaliteit is iig perfect zo te zien momenteel.
Normaal ga ik altijd naar grotere gebieden als Ischgl enzo, maar omdat we nu met veel beginners gaan, vonden die dat zonde omdat ze toch maar op een paar pistes blijven..
Dat doe jij elk jaar toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Over 3,5 weekjes! Met mijn vrijwilligerswerk naar Vent in Oostenrijk. Groepje kids begeleiden met gedragsproblemen en zelf ook lekker snowboarden!
Vorig jaar mocht ik voor het eerst mee (zit nu twee jaar bij die organisatie als vrijwilliger). Dit jaar werd ik weer uitgekozen voor het team begeleiders!quote:
fiss is altijd goed,quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:27 schreef penny-wise het volgende:
Laatste avond in Fiss. Superweek met veel skieen en apres-skien. Meteen maar weet geboekt voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |