Het boeit mij ook niet zo om eerlijk te zijn, maar Crazy Kangaroo heeft als ik dan een drankje na het boarden wil drinken mijn voorkeur.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:36 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ook meer mijn voorkeur. Maar ik ga vooral voor het skien en vaak met veel vrienden en familie, dus de apres-ski tenten boeien minder.
Op een stoepje?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef penny-wise het volgende:
Balen, gisteren 1ste skidag voor 1 vriendin, heeft ze enkel gebroken...
Au, dat zuigt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:20 schreef penny-wise het volgende:
Balen, gisteren 1ste skidag voor 1 vriendin, heeft ze enkel gebroken...
Zo dus kut, dan moet ze wel een aardige klapper gemaakt hebben wil je je enkel breken lijkt mij.quote:
Viel mee zei ze, had het eerst niet door.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo dus kut, dan moet ze wel een aardige klapper gemaakt hebben wil je je enkel breken lijkt mij.
Nee precies, daarom dacht ik dat ze wel een flinke klpper gemaakt zou hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:08 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Normaal breek je niet snel je enkel met schoen aan.
Afgelopen 2 jaar naar Gerlos geweest,quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef stukput het volgende:
Waar is leukere apre ski, kirchberg of gerlos?
Nog niet, maar aangezien ik volgende maand ga ben ik wel benieuwd naar je ervaring aldaar.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef Honeymooner het volgende:
Iemand ervaring met Obertauern? Daar ga ik vrijdag heen, sneeuwkwaliteit is iig perfect zo te zien momenteel.
Normaal ga ik altijd naar grotere gebieden als Ischgl enzo, maar omdat we nu met veel beginners gaan, vonden die dat zonde omdat ze toch maar op een paar pistes blijven..
Kan behoorlijk hard waaien daar, dus sjaals oid zeker niet vergeten. Verder zijn voor beginners op 15 minuten rijden ook de Fanningberg, Großeck-Speiereck en Katschberg-Aineck.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:59 schreef Honeymooner het volgende:
Iemand ervaring met Obertauern? Daar ga ik vrijdag heen, sneeuwkwaliteit is iig perfect zo te zien momenteel.
Normaal ga ik altijd naar grotere gebieden als Ischgl enzo, maar omdat we nu met veel beginners gaan, vonden die dat zonde omdat ze toch maar op een paar pistes blijven..
Dat doe jij elk jaar toch?quote:Op woensdag 23 januari 2013 14:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Over 3,5 weekjes! Met mijn vrijwilligerswerk naar Vent in Oostenrijk. Groepje kids begeleiden met gedragsproblemen en zelf ook lekker snowboarden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |