Leuk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 18:16 schreef Woerd26 het volgende:
ola! Ik wil met wat vrienden eind januari skiën, alleen laat het budget niet heel veel toe. Nu komen er een paar gebieden uit die binnen het budget passen, maar misschien erg slecht zijn.
Welke is, volgens jullie, van deze gebieden het fijnst?
- St. Francois Longchamp | Le Grand Domaine
- St. Jean d'Arves | Domaine Les Sybelles
- St. Sorlin d'Arves | Domaine Les Sybelles
- Risoul - La Forêt Blanche
- Sölden | Ötztal Arena
- La Plagne | Paradiski
Dit is een beetje gesorteerd van prijs laag naar hoog. Les deux alpes is weer een tandje duurder maar is het het waard daar meer voor te betalen? Zaken als Les Trois Vallees gaan hem sowieso niet worden helaas.
Bedankt!
Gaat goed komen. Wij gaan volgende week naar Fiss.quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:09 schreef Luni het volgende:
Goed vertoeven hier in Serfaus, lekker zonnetje het mag alleen iets kouder 's middags wordt op de lagere pistes de sneeuw papperig. Er moet wel sneeuw bij gaan vallen, sommige pistes beginnen slecht te worden.
Voor een weekendje naar Polen? Hoe ga je er heen? Leuk uitgaan daar?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga binnen 4 week terug naar Zakopane voor een weekend, ditmaal met een andere vriend. Toch leuk genoeg gehad (en goedkoop geweest) om het dit jaar nog(!) eens te doen.
Vliegen naar Krakow, dan bus van Krakow naar Zakopane (2 uur). Leuk uitgaan, veel Russen en Polen en veel alcohol.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:10 schreef stukput het volgende:
[..]
Voor een weekendje naar Polen? Hoe ga je er heen? Leuk uitgaan daar?
Top, bedankt en veel plezier in Les deux Alpes!quote:Op woensdag 9 januari 2013 19:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Leuk!
Ik ben zelf alleen in Sölden en Les Sybelles (Le Corbier) geweest. Van die twee vind ik Sölden het mooist, maar begrijp me niet verkeerd want het is geen straf om naar Les Sybelles te gaan. Oostenrijk vind ik qua sfeer en entourage gewoon fijner en Frankrijk heeft over het algemeen bredere pistes en is wat goedkoper. A.s. weekend ga ik trouwens naar Les Deux Alpes!
In Zakopane? Zakopane is gewoon een 1 dorp waar je op meerdere plekken kunt gaan skieen en die heeft dus zo ook zijn eigen uitgaans mogelijkheden.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:52 schreef stukput het volgende:
Wat is t dichtbijzijnste apre ski gebied?
liever iets dichterbij.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In Zakopane? Zakopane is gewoon een 1 dorp waar je op meerdere plekken kunt gaan skieen en die heeft dus zo ook zijn eigen uitgaans mogelijkheden.
Als het bier in de Hexenalm maar goed is, dan vergeet ik de hobbels wel.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Luni het volgende:
Vanacht 15cm verse sneeuw gevallen in Serfaus en het is nu een stuk kouder! Pistes zijn alleen niet al te best, heel veel hobbels.
Dat was prima hoor evenals de warme choco met rum. Vanacht is er weer 5 cm bij gevallen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:50 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Als het bier in de Hexenalm maar goed is, dan vergeet ik de hobbels wel.
Sneeuw onderweg is altijd k*t maar we hebben nu een dikke 4WD dus laat het nu maar sneeuwen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat was prima hoor evenals de warme choco met rum. Vanacht is er weer 5 cm bij gevallen.
Heerlijke week achter de rug, heenreis was best pitttig, heel veel regen onderweg, en heel veel groen, ook in Oostenrijk. Pas toen we de pas naar Serfaus op reden ging de regen over in sneeuw.
Op de terugweg sneeuwde het tot aan Mannheim, wat het begin van de reis lastig maakte, wegen waren wel geod te berijden, helaas zit het er weer op voor dit jaar
Ik ga naar Gerlos, begrepen dat het daar best aardig is.quote:Op zondag 13 januari 2013 17:12 schreef stukput het volgende:
Waar is leukere apre ski, kirchberg of gerlos?
Ik vond het niet veel, maar hou dan ook niet van die hos apresski, en je betaalt er een vermogen voor je biertje. Crazy Kangaroo vond ik veel leuker, daar draaiden ze gewoon lekkere Rock muziek, Stones, the Doors Nirvana enzo.quote:
Lekker man!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:43 schreef penny-wise het volgende:
1ste ski kilometers zitten er op hier in Fiss. Geen steek veranderd.
Verschillende familieleden die les geven in St Anton, Mooserwirt is een klassieker. Ook genoeg alternatieven, zoals Crazy Kangaroo of als het iets "gemutlicher" mag gewoon de Underground.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:11 schreef Revje1 het volgende:
Over 2 weken zit ik in st Anton am arlberg. Nog nooit geweest daar maar het schijnt super te zijn daar. Ik hoor alleen maar positieve dingen erover!
Mensen bekent met de Mooserwirt?
Ook meer mijn voorkeur. Maar ik ga vooral voor het skien en vaak met veel vrienden en familie, dus de apres-ski tenten boeien minder.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik vond het niet veel, maar hou dan ook niet van die hos apresski, en je betaalt er een vermogen voor je biertje. Crazy Kangaroo vond ik veel leuker, daar draaiden ze gewoon lekkere Rock muziek, Stones, the Doors Nirvana enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |