Ik ben ooit begonnen omdat ik bleef hangen bij de boerderie enzoquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan dat programma echt niet aanzien.
Jaquote:Op dinsdag 11 september 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij weet het allemaal zo goed. Ik kan alleen die ene huilende herinnerenZijn die andere dames wat mondiger? Oh ja die broedkip van 35
Die weet het net zo goed; Jut & Jul
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Over boerderie gesproken, ik zag laatst vanuit de bus een geitje en ezel smakkend op het weiland, kusjes geven
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
Over boerderie gesproken, ik zag laatst vanuit de bus een geitje en ezel smakkend op het weiland, kusjes geven
Oh my god, wat enigquote:
Je doet wat?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Kim heeft nu al drie varkens in de collectie, ik lag me dood, ze zijn echt zo awesome
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een wetsvoorstel van Marianne Thieme.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat komt door gisteren , door die foto, de hele avond megools geschreven
quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat komt door gisteren , door die foto, de hele avond megools geschreven
Je hebt wel gelijk, we waren druk aan het meezoeken..Maar vind maar een sleutel in de hooiberg of tussen de koeienmestquote:
Simpel:quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, we waren druk aan het meezoeken..Maar vind maar een sleutel in de hooiberg of tussen de koeienmest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:36 schreef Pagan het volgende:
[..]
Simpel:
Hooiberg in de fik steken
Wachten tot de as is afgekoeld
As doorzoeken met een magneet of metaaldetector
Mestbassin doorzoeken met een supermagneet van een autosloperij
Klaar, slotje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar wat moeten die arme rupsjes dan eten op die kale ruit?quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar wat moeten die arme rupsjes dan eten op die kale ruit?
Ik vind ze beide heel mooi!quote:Op dinsdag 11 september 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Deze agendaAl kan ik niet zo snel zien of het een gewone is of een school-agenda.
[ afbeelding ]
Deze is ook best mooi![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ze ook straks in de winkel liggenquote:Op woensdag 12 september 2012 00:32 schreef oh-oh het volgende:
Dat was die die ik een hele poos geleden wilde bestellen, maar die vond ik te groot.
Die die ik nu heb heeft ook van die vakjes van binnen.
Daar zat ik gister ook naar te kijken, maar voor mij zijn die tegenwoordig zo dik en zwaar. Kaft is al een paar jaar vergelijkbaar met een dik boek.quote:Op woensdag 12 september 2012 03:36 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik vind ze beide heel mooi!
Denk dat ik zelf weer ga voor de Happinez agenda!
Die van mij die ik nu heb is formaat postkaart , dus lang niet zo groot als die vorige, en er zitten van die doorzichtige insteekmappen in en een paar van die kartonnen mappen.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh!
[..]
Ik hoop dat ze ook straks in de winkel liggen, ik moet er wel ff doorheen kunnen bladeren om de maat en indeling van binnen te zien.
1 vak vind ik eigenlijk genoeg, maar meer is ook prima, I guess
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik wil juist geen ringbandquote:Op woensdag 12 september 2012 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Als je er een met ringband wil maak je toch gewoon een kek hoesje zelf voor eromheen als dat echt last gaat geven?
Ja dat is echt zoooo jammer! Hij was wel heul mooiquote:Op woensdag 12 september 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Die agenda die ik nu heb ligt ook thuis, die was echt te groot en te zwaar, ik gebruik hem al maanden niet meer![]()
PvdA?quote:Op woensdag 12 september 2012 08:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat hebben we ook weer gehad, klaar dr mee![]()
Ik heb nog nooit zo niet links gestemd voor mijn doen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |