Ach, sex post altijd makkelijk en fijn! En een lokkertje voor Qwea, win-winquote:
hoiquote:Op maandag 10 september 2012 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, sex post altijd makkelijk en fijn! En een lokkertje voor Qwea, win-win
Zulks een effectiviteitquote:
Jij doet aan zaad-mail, kachingquote:
Het is ook al lAad.quote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is het al donker buiten! Gaat hard zo...
Zaad mail?quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij doet aan zaad-mail, kaching
Ja, oh-oh post gestuurd om te zaaien?quote:
Ohjaquote:Op maandag 10 september 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, oh-oh post gestuurd om te zaaien?
Het is verdomme 8 uur, het maakt me kwAadquote:
Nou, goed dat ik weet waar je stAadquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is verdomme 8 uur, het maakt me kwAad
Ik pas net als Qwea niet in de woonkamer, het is je gerAaden dat je me zietquote:Op maandag 10 september 2012 20:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, goed dat ik weet waar je stAad
Nog even en ze gaat uit haar plAad.quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh deed toen straks een rAad-je-plaatje
quote:Op maandag 10 september 2012 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat uit haar plAad.
quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Pisces, kook jij op gas?
Wij hebben een inductiekookplAad.
Dat doen alleen mensen boven de zestigquote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had net een kerel aan de deur, iets met inzamelen voor weetikhetwat, maar geen klein geld in huus, hij leek bijna kwAad"Moet je maar een potje met klein geld houden". Ah ja, dank je Bert!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft er nou een potje met klein geld op voorrAad?quote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had net een kerel aan de deur, iets met inzamelen voor weetikhetwat, maar geen klein geld in huus, hij leek bijna kwAad"Moet je maar een potje met klein geld houden". Ah ja, dank je Bert!
quote:Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doen alleen mensen boven de zestig
En pittige kapsels.
Deze constatering isHij was net geen 40 denk ik, maar ik denk dat hij dacht dat ik uit m'n nek zat te kletsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aad geslachtsdaad
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Toen ik collectie liep had ik wel eens mensen met zo'n grote pot met kleingeld, die alles onder de 50ct 2 jaar lang in zo'n weck stoppen, tikte lekker ôan, ik ging bijna in spagAadquote:Op maandag 10 september 2012 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wie heeft er nou een potje met klein geld op voorrAad?
quote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Muis: [SC] #510 Aad Zaad
ZusMuis: Whahahahaha
ZusMuis: Heel Aadrem allemaal
Wat een heldendAadquote:Op maandag 10 september 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Toen ik collectie liep had ik wel eens mensen met zo'n grote pot met kleingeld, die alles onder de 50ct 2 jaar lang in zo'n weck stoppen, tikte lekker ôan, ik ging bijna in spagAad
Daar ben je ook lekker bij gebAadquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die op MP 50 bieden bij een vraagprijs van 100, lekker zAad
Wel lekker, van die mensen die altijd voor een duppie op de eerste rij willen zitten.quote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar ben je ook lekker bij gebAad
Ga ik een keer vroeg naar bed, helaas gemist. Normaal kijk ik bijna altijd KvdB.quote:Op maandag 10 september 2012 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Wilders vs Peter vd VOrst bij Knevelvdbrinkpauwwitteman![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2012 10:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het tijd voor een actuele UI
Hij weet het allemaal zo goed. Ik kan alleen die ene huilende herinnerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |