Leuk hoor! Voor het eerst zo'n sportmoment meemaken is altijd heel leuk! Ik weet nog wel in het Philips Stadionquote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef Natalie het volgende:
Gisteren gezellig met m'n zus naar de David Cup (dubbelspel). Was erg leuk! Ben niet echt tennisfan, maar het bijwonen van zo'n wedstrijd staat mijlenver boven de tv-experience.
Veel indruk gemaakt, en het was erg druk, dus de rest van de dag een beetje zitten bijkomen
Vandaag een rustige dag. Vanavond eten bij m'n schoonouders. Ook zin in
Goedemorgen allemaal!
Is er een wakkerquote:
Ja ik dacht; laat ik vandaag eens lekker uitslapenquote:Op zondag 16 september 2012 13:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is er een wakker
Ben je al in het 'glaasje draaien' topic geweest? Da's wel een goede om de dag mee te beginnen
Dat zeker!quote:Op zondag 16 september 2012 13:18 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ja ik dacht; laat ik vandaag eens lekker uitslapen![]()
![]()
Ik heb er een tijdje geleden wel een keer in gelezen ja! Mooi topic
Je weet... zo'n spin komt nooit alleen, hè. Hij neemt altijd z'n broer meequote:Op zondag 16 september 2012 13:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Bah er zat zo'n hele grote huisspin in de kamer, wat heb ik daar een gruwelijke hekel aan. Hij zit er al een week of 3
Zijn grote broer dan toch wel?quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je weet... zo'n spin komt nooit alleen, hè. Hij neemt altijd z'n broer mee
Ik hoop het van niet, zo'n spinnenfamiliequote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je weet... zo'n spin komt nooit alleen, hè. Hij neemt altijd z'n broer mee
Dat is een broodje aap, dat weet ikquote:Op zondag 16 september 2012 14:23 schreef Gray het volgende:
Terwijl je slaapt kruipen ze je mond in.
Echt niet. Vond er vanochtend een in m'n nek; die had ik dus nét op tijd te pakken!quote:Op zondag 16 september 2012 14:24 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap, dat weet ik
Pestkop!quote:Op zondag 16 september 2012 14:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Echt niet. Vond er vanochtend een in m'n nek; die had ik dus nét op tijd te pakken!
BAH!quote:
Dat lijkt gewoon een bos haarquote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef Gray het volgende:
Je zal maar wakker worden 's ochtends en die boven je hoofd aan het plafond zien hangen.
[ afbeelding ]
Een bos poten!quote:Op zondag 16 september 2012 15:29 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Dat lijkt gewoon een bos haar
Ze zullen maar van onder je huid komen omdat daar eitjes zijn gelegd door een ander.quote:Op zondag 16 september 2012 15:31 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Je zou maar in een bos lopen, en er valt zo'n bos spinnen op je hoofd
Das nog viezer! Van die vieze parasietenquote:Op zondag 16 september 2012 15:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ze zullen maar van onder je huid komen omdat daar eitjes zijn gelegd door een ander.![]()
![]()
Fotooooooooo!!quote:Op maandag 17 september 2012 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
Pff.. Dit weekend stond in het teken van 'lalcohol'.
Ik heb een kop als een trekhaak.
dat vraag ik me ook al uren af, mischien als ik in de winkel ben weet ik het:Pquote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Natalie het volgende:
Best gaar vandaag. Geen idee waarom. Zo nog even naar de winkel voor boodschappen. Wat zal ik eens gaan maken vanavond?
En? En?! EN!? WAT IS HET GEWORDEN?!?!??!quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Natalie het volgende:
Best gaar vandaag. Geen idee waarom. Zo nog even naar de winkel voor boodschappen. Wat zal ik eens gaan maken vanavond?
'Wat aten zij?' altijd een interessante vraag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef Gray het volgende:
[..]
En? En?! EN!? WAT IS HET GEWORDEN?!?!??!
Of een lekker broodje bal?quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'Wat aten zij?' altijd een interessante vraag.
Was het gestampte pot, of nouvelle cuisine? Of betrof het eetgenot een kliekje, misschien?
Op z'n Japans ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Overschotel met gehakt, geroosterde paprika, aardappelschijfjes, laagje aardappel anders + geraspte kaas.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:42 schreef Gray het volgende:
[..]
En? En?! EN!? WAT IS HET GEWORDEN?!?!??!
Hmmmquote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Overschotel met gehakt, geroosterde paprika, aardappelschijfjes, laagje aardappel anders + geraspte kaas.
Mjam!quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Overschotel met gehakt, geroosterde paprika, aardappelschijfjes, laagje aardappel anders + geraspte kaas.
quote:
Was het zekerquote:
quote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als we nog eens een vreetmeeting willen houden, weten we waar we moeten zijn.
Goeiemorgen allemaal!
Als er pittige bamischijven en vietnamese loempias zijn...quote:Op woensdag 19 september 2012 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als we nog eens een vreetmeeting willen houden, weten we waar we moeten zijn.
Goeiemorgen allemaal!
Bij mij ook, tenminste op zaterdag dan! Het was weer het jaarlijkse bierfestival in Bergen op Zoom, supergezellig weer!quote:Op maandag 17 september 2012 09:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen!
Pff.. Dit weekend stond in het teken van 'lalcohol'.
Ik heb een kop als een trekhaak.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op z'n Japans ?![]()
Voor slechts 194 euro per portieNeeeeeeeeeeeee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
Maar: een spin in de morgen, geef kommer en zorgen. En zo was er ook een spreekwoord dat ging over de effecten van een spin in de avond (die waren positief) maar dat gezegde ben ik vergeten!quote:Op zondag 16 september 2012 15:27 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
BAH!![]()
Dadelijk kom ik vanavond in mijn kamer, en zie ik al die spinnen in de hoek
quote:Op donderdag 13 september 2012 07:40 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
goeiemorgen, liberaal Nederland!
Een spin in de avond is verkwikkend en lavend. ( / brengt geluk en vrede.)quote:Op woensdag 19 september 2012 18:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Maar: een spin in de morgen, geef kommer en zorgen. En zo was er ook een spreekwoord dat ging over de effecten van een spin in de avond (die waren positief) maar dat gezegde ben ik vergeten!
Juist, dat was het!quote:Op woensdag 19 september 2012 19:53 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een spin in de avond is verkwikkend en lavend. ( / brengt geluk en vrede.)
Nee, zonder dreigement werkt het natuurlijk nietquote:Op donderdag 20 september 2012 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik heb ook de pest aan dat soort berichtjes. Waarom moet er ook altijd een dreigement bij staan? Het zou zoveel sympathieker zijn zonder dat..
Ik zou juist veel eerder reageren zonder dreigement. 'Hallo, dit is een gelukswens. Als je het doorstuurt overkomt je misschien iets leuks.'quote:Op donderdag 20 september 2012 19:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, zonder dreigement werkt het natuurlijk niet
'Ja maar' zo stuurde ze me een berichtje terug 'Ik geloof er echt in'
Vind ik prima, maar val me er niet mee lastig.
Oh dat zijn phishing scams. Of je maar even je bankgegevens wil doorgevenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:48 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Gewoon negeren die zooi, ik heb m'n mailbox vol staan van suiker ooms uit Nigeria waar van ik 28 miljoen krijg. Iedere dag komen er wel 3 bij![]()
quote:Op donderdag 20 september 2012 20:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh dat zijn phishing scams. Of je maar even je bankgegevens wil doorgeven
Daar zou ik ook niet blij van wordenquote:Op donderdag 20 september 2012 20:34 schreef Natalie het volgende:
Heb zo weinig mogelijk op WhatsApp, juist omdat ik dit soort dingen niet wil
Dit nichtje toevoegen was een vergissing. Is ook het type dat je hele Facebook plat dreigt te leggen door app- en game requests te sturen. Daar daar is ze al maanden geblokkereerd
(One big happy family)
En nu maar hopen dat ze niet op FOK! zit.
Zit ze er dan naast?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:36 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Daar zou ik ook niet blij van worden![]()
Ze zal er vast niet op zitten!
Nee, er achter!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zit ze er dan naast?
Lijkt me wel een héél overbodige vraag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Nou vooruit deze dan: Waarom staat er iets van Ajax in de TT als dit TRU is.
Ik snap de verwijzing/verband niet tussen dit subfora en een voetbalclub tenzij men het over de mytische krachten van de Griekse God wil hebben alleen lijkt mij dat iets voor een ander subfora.
Zo..ga ik te diep of is het wel duidelijk wat ik bedoel?
Ajax verwijst in dit geval naar een user.. en daarbij kan een OH topic natuurlijk ook over voetbal gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Nou vooruit deze dan: Waarom staat er iets van Ajax in de TT als dit TRU is.
Ik snap de verwijzing/verband niet tussen dit subfora en een voetbalclub tenzij men het over de mytische krachten van de Griekse God wil hebben alleen lijkt mij dat iets voor een ander subfora.
Zo..ga ik te diep of is het wel duidelijk wat ik bedoel?
Als je dat maar uit je bolle hoofd laatquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ajax verwijst in dit geval naar een user.. en daarbij kan een OH topic natuurlijk ook over voetbal gaan.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je dat maar uit je bolle hoofd laat![]()
Voetbal ...
Ja precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Je moet het toch ergens over hebben
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja precies.
(& voetbal gaat nergens meer over)
Ja, steek ons de ogen maar uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Was toch liever nog even hier
[ afbeelding ]
gebleven...dit scheelt een jas
Dankjewel! ach, de zon schijnt nu ook hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, steek ons de ogen maar uit.
Maar welkom thuis!
Ey, Lavenderrtje ook weer terug. En ? Fijne vakantie gehad ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Was toch liever nog even hier
[ afbeelding ]
gebleven...dit scheelt een jas
Nu wil ik meteen weer terugquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ey, Lavenderrtje ook weer terug. En ? Fijne vakantie gehad ?
Hier begint inderdaad het herfstweer de kop op te steken.
Afterparty ?
Zit het net, lichtelijk verbijsterd (& dat gebeurt niet snelquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
begin het al koud te krijgen als ik naar buiten kijk en officieel is de herfst nu ook begonnen,
gelukkig heb ik iets van warmte in mijn handen, KOFFIE!![]()
Over voetbal en hooligans , ik hoorde van een nieuwe generatie hooligans, iets met verjaardagen vieren, zoals in Haren bv. wat een verrijking van onze cultuur he
ik krijg een beetje het idee dat de wereld om me heen nogal snel ontvlambaar is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zit het net, lichtelijk verbijsterd (& dat gebeurt niet snel), te lezen ja. Schaamteloos schofterig.
Momenteel is de wereld een kruitvat waarbij de vonken om je oren vliegen ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
ik krijg een beetje het idee dat de wereld om me heen nogal snel ontvlambaar is.
is wel een verdomd klein eiland hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu wil ik meteen weer terug![]()
Ja, was zo geweldig, dat weer alleen al. Die lekkere warmte. Zelfs als het waait is het aangenaam.
Zou daar best kunnen wennen hoor
Dat is juist een van de charmes vind ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
is wel een verdomd klein eiland hoor
ik hoop in october op iets soortgelijks maar dan omgekeerd hier barstens koud, en dan aankomen in spanje waar het strandweer isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een van de charmes vind ik.
En het schone strand, de heerlijke temperatuur.
Ik zat vanmiddag te rillen van de kou en heb de verwarming aangedaan omdat het contrast gewoon te groot is. Daar 27 graden en dan kom je aan op Schiphol en dan waait het en regent
Ja, lekker joh. Echt genieten is het. Ben ook voor het eerst helemaal naar de oude stad van Evissa geweest, naar de kathedraal en de vesting. Nog uit de 13de eeuw. Wat een klim was dat maar als je er dan bent heb je een adembenemend uitzicht over Ibizastad en de zee. En dan die grote kerk . Je waant je terug in historische tijden, want alles is nog net zo als toen. Nou ja, bijna dan. Het staat ook op de lijst van erfgoed van Unesco. En terecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik hoop in october iets soortgelijks maar dan omgekeerd hier barstens koud, en dan aankomen in spanje waar het strandweer is
ik ken ibiza aardig goed ben er 3x geweest in het naseizoen ( en dan gelijk voor 3 weken)quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker joh. Echt genieten is het. Ben ook voor het eerst helemaal naar de oude stad van Evissa geweest, naar de kathedraal en de vesting. Nog uit de 13de eeuw. Wat een klim was dat maar als je er dan bent heb je een adembenemend uitzicht over Ibizastad en de zee. En dan die grote kerk . Je waant je terug in historische tijden, want alles is nog net zo als toen. Nou ja, bijna dan. Het staat ook op de lijst van erfgoed van Unesco. En terecht.
Ik was er maar 6 dagen, en had graag 3 weken gegaan, maar dat zat er dit jaar niet in helaas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik ken ibiza aardig goed ben er 3x geweest in het naseizoen ( en dan gelijk voor 3 weken)
Maar inderdaad een mooi eiland met aardig wat bezienswaardigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |