Lijkt me wel een héél overbodige vraag.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Nou vooruit deze dan: Waarom staat er iets van Ajax in de TT als dit TRU is.
Ik snap de verwijzing/verband niet tussen dit subfora en een voetbalclub tenzij men het over de mytische krachten van de Griekse God wil hebben alleen lijkt mij dat iets voor een ander subfora.
Zo..ga ik te diep of is het wel duidelijk wat ik bedoel?
Ajax verwijst in dit geval naar een user.. en daarbij kan een OH topic natuurlijk ook over voetbal gaan.quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:49 schreef Iwanius het volgende:
Nou vooruit deze dan: Waarom staat er iets van Ajax in de TT als dit TRU is.
Ik snap de verwijzing/verband niet tussen dit subfora en een voetbalclub tenzij men het over de mytische krachten van de Griekse God wil hebben alleen lijkt mij dat iets voor een ander subfora.
Zo..ga ik te diep of is het wel duidelijk wat ik bedoel?
Als je dat maar uit je bolle hoofd laatquote:Op vrijdag 21 september 2012 14:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ajax verwijst in dit geval naar een user.. en daarbij kan een OH topic natuurlijk ook over voetbal gaan.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 16:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Als je dat maar uit je bolle hoofd laat![]()
Voetbal ...
Ja precies.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:45 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Je moet het toch ergens over hebben
quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja precies.
(& voetbal gaat nergens meer over)
Ja, steek ons de ogen maar uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Was toch liever nog even hier
[ afbeelding ]
gebleven...dit scheelt een jas
Dankjewel! ach, de zon schijnt nu ook hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, steek ons de ogen maar uit.
Maar welkom thuis!
Ey, Lavenderrtje ook weer terug. En ? Fijne vakantie gehad ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:53 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Was toch liever nog even hier
[ afbeelding ]
gebleven...dit scheelt een jas
Nu wil ik meteen weer terugquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:20 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ey, Lavenderrtje ook weer terug. En ? Fijne vakantie gehad ?
Hier begint inderdaad het herfstweer de kop op te steken.
Afterparty ?
Zit het net, lichtelijk verbijsterd (& dat gebeurt niet snelquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:22 schreef Dance99Vv het volgende:
begin het al koud te krijgen als ik naar buiten kijk en officieel is de herfst nu ook begonnen,
gelukkig heb ik iets van warmte in mijn handen, KOFFIE!![]()
Over voetbal en hooligans , ik hoorde van een nieuwe generatie hooligans, iets met verjaardagen vieren, zoals in Haren bv. wat een verrijking van onze cultuur he
ik krijg een beetje het idee dat de wereld om me heen nogal snel ontvlambaar is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:39 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zit het net, lichtelijk verbijsterd (& dat gebeurt niet snel), te lezen ja. Schaamteloos schofterig.
Momenteel is de wereld een kruitvat waarbij de vonken om je oren vliegen ...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
ik krijg een beetje het idee dat de wereld om me heen nogal snel ontvlambaar is.
is wel een verdomd klein eiland hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu wil ik meteen weer terug![]()
Ja, was zo geweldig, dat weer alleen al. Die lekkere warmte. Zelfs als het waait is het aangenaam.
Zou daar best kunnen wennen hoor
Dat is juist een van de charmes vind ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
is wel een verdomd klein eiland hoor
ik hoop in october op iets soortgelijks maar dan omgekeerd hier barstens koud, en dan aankomen in spanje waar het strandweer isquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is juist een van de charmes vind ik.
En het schone strand, de heerlijke temperatuur.
Ik zat vanmiddag te rillen van de kou en heb de verwarming aangedaan omdat het contrast gewoon te groot is. Daar 27 graden en dan kom je aan op Schiphol en dan waait het en regent
Ja, lekker joh. Echt genieten is het. Ben ook voor het eerst helemaal naar de oude stad van Evissa geweest, naar de kathedraal en de vesting. Nog uit de 13de eeuw. Wat een klim was dat maar als je er dan bent heb je een adembenemend uitzicht over Ibizastad en de zee. En dan die grote kerk . Je waant je terug in historische tijden, want alles is nog net zo als toen. Nou ja, bijna dan. Het staat ook op de lijst van erfgoed van Unesco. En terecht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik hoop in october iets soortgelijks maar dan omgekeerd hier barstens koud, en dan aankomen in spanje waar het strandweer is
ik ken ibiza aardig goed ben er 3x geweest in het naseizoen ( en dan gelijk voor 3 weken)quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, lekker joh. Echt genieten is het. Ben ook voor het eerst helemaal naar de oude stad van Evissa geweest, naar de kathedraal en de vesting. Nog uit de 13de eeuw. Wat een klim was dat maar als je er dan bent heb je een adembenemend uitzicht over Ibizastad en de zee. En dan die grote kerk . Je waant je terug in historische tijden, want alles is nog net zo als toen. Nou ja, bijna dan. Het staat ook op de lijst van erfgoed van Unesco. En terecht.
Ik was er maar 6 dagen, en had graag 3 weken gegaan, maar dat zat er dit jaar niet in helaas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ik ken ibiza aardig goed ben er 3x geweest in het naseizoen ( en dan gelijk voor 3 weken)
Maar inderdaad een mooi eiland met aardig wat bezienswaardigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |