Doen! Volgende maand inschrijven.quote:
Ooooh okequote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe ik ook, mijn vorige training was vorige week zondag
Waar moet je horloge helemaal vandaan komen johquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh oke![]()
Vrijdag is mijn horloge er![]()
heb je "gone in 60 seconds" gezien?quote:Op maandag 10 september 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar moet je horloge helemaal vandaan komen joh
de planning is van welquote:Op maandag 10 september 2012 20:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh held!
Dan zien we elkaar daar weer!
Enne, doe je nog mee in A'dam?
Bestelling was vertraagd dus geannuleerd en opnieuw besteld , dat was snellerquote:Op maandag 10 september 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Waar moet je horloge helemaal vandaan komen joh
Die wil ik ook gaan doen! Lijkt me echt tof om een keer op de baan te mogen in plaats van ernaastquote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Doe eens gek, ik ga mij gewoon inschrijven voor die 5 Km in maart.
http://www.rwcircuitrun.nl/2012/04/10/datum-2013/
Extra stok achter de deur!
Lastig altijd planning.. loop jij altijd vroeg ?quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Miezziej het volgende:
3 september begonnen met stage, 40 uur per week.. Daarnaast nog 17 uur in het weekend werken omdat ik anders problemen heb met mijn rekeningen
Gevolg.. Moe en slap lichaam, moet mezelf elke keer dwingen om te gaan hardlopen, langere afstanden zaten er de afgelopen keren niet meer in.. Pff hoop dat ik er snel gewend aan ben..
Maar toch wel tevreden over de loop van vandaag, bijna gemiddeld 10km/hEn dat terwijl ik er van te voren totaal geen zin in had.
http://www.endomondo.com/workouts/90687573
Welke?quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ooooh oke![]()
Vrijdag is mijn horloge er![]()
Nee, juist 's avonds..quote:Op maandag 10 september 2012 20:55 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Lastig altijd planning.. loop jij altijd vroeg ?
Ik overweeg om dat meer te gaan doen omdat je dan al gelopen hebt en dus niet meer te moe bent als je uit het werk/school/watdanook terug bent.
Mijn Godin van de Windquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:02 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Nee, juist 's avonds..
Ik moet nu al om 6 uur opstaan, als ik dan een beetje normaal wil hardlopen zou dat 4 uur - half 5 worden, en dat lukt me niet hoorOpstaan is altijd zo moeilijk
WAT?!! GEEN GARMIN?!!quote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn Godin van de Wind![]()
* rent weg voor /lif/ meute met hooivorken en fakkels * Heidens! Heidens zeg ik je!
Zeg eens? Want hier word ik als hardloop n00b niet wijzer vanquote:Op maandag 10 september 2012 21:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Mijn Godin van de Wind![]()
* rent weg voor /lif/ meute met hooivorken en fakkels * Heidens! Heidens zeg ik je!
Gaaf! Die 10 is volgens mij een echte aanraderquote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg eens? Want hier word ik als hardloop n00b niet wijzer van
Ik wil een forerunner 10
Tof!!quote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een forerunner 10
Nike GPS dingetjequote:Op maandag 10 september 2012 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een forerunner 10
Kiek daar hest het al.quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nike GPS dingetje
[..]
Kiek daar hest het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |