Bij mogelijk scherpe ondergrond pas ik de 'vossenpas' toe, geleerd op bushcraftcursus. Toes first zeg maar, en langzaam. Dan gaat het heel eenvoudig.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wij hadden gelukkig goed weerhet water is wel ijskoud vooral de waterval aan het einde
![]()
We liepen erg langzaam inderdaad vanwege de scherpe stenen en/of te weinig eelt onder onze voeten
Ze moeten hondeneigenaren die hun hond niet onder controle hebben zwaar beboeten!quote:Op maandag 10 september 2012 20:04 schreef wyccie het volgende:
Nog kutter is het als honden je achterna rennen terwijl je bang bent voor honden.
Ja dat had ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
lovevylady: bij mij ook alleen maar xs![]()
daar past net mn grote teen in
Tofquote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Doe eens gek, ik ga mij gewoon inschrijven voor die 5 Km in maart.
http://www.rwcircuitrun.nl/2012/04/10/datum-2013/
Extra stok achter de deur!
Leuk!quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Nou dat moet ik nog zien.. moet finishen in 45 minuten. Moet te doen wezen maar moet wel aan de bak! Uitlopen zou echt heel erg gaaf wezen voor mij.quote:
Dat ga je sowieso reddenquote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog zien.. moet finishen in 45 minuten. Moet te doen wezen maar moet wel aan de bak! Uitlopen zou echt heel erg gaaf wezen voor mij.
Dan ben ik in de beste vorm dat ik ooit geweest ben namelijk
daar is mooi kut! gelukkig was t in t haagse zuiderpark beter geregeldquote:Op maandag 10 september 2012 15:44 schreef Arquero het volgende:
Nou, schiet lekker op. Net weer gebeld met contactpersoon van STR bij de atletiekvereniging. Werd weer niet opgenomen. Dat hoeft van mij ook niet meer, slechte organisatie![]()
Kon gelukkig mijn inschrijving overzetten naar locatie Rotterdam Zevenkamp. Zal nu van tevoren wel ff bellen
Jullie support helpt ook!quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat ga je sowieso reddenJe hebt nog een half jaar om te trainen, en zorgt er wel voor dat je lekker door blijft gaan in de winter
VET !quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef De_kluizenaar het volgende:
Doe wel rustig aan want je benen hebben ook rust nodigquote:Op maandag 10 september 2012 20:30 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 10.17 km
Time: 1:04:07
Avg Speed: 9.5 km/h
Ik ga eens beter letten op hoe ik mijn voeten neerzet, ik voelde alweer mijn linkerbil en de zone eronder. Zodra ik mijn voet gaat laat afrollen, is dat minder. En ergens deze week mijn verstofte sportschool abo weer eens afstoffen en mijn benen weer eens flink trainen.
Ook met een rustdag beginnenquote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Doe wel rustig aan want je benen hebben ook rust nodig
Welnee. Ownen zul je. Niks anders.quote:Op maandag 10 september 2012 20:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Nou dat moet ik nog zien.. moet finishen in 45 minuten. Moet te doen wezen maar moet wel aan de bak! Uitlopen zou echt heel erg gaaf wezen voor mij.
Dan ben ik in de beste vorm dat ik ooit geweest ben namelijk
quote:Beste Sjoerd Spring in t veld,
Bedankt voor het inschrijven.
Het startnummer en (mogelijk) chip, treinkaartje en T-shirtbon worden vanaf 5 november opgestuurd als je je uiterlijk 21 oktober hebt ingeschreven. Hierbij zit ook informatie over het reilen en zeilen op de dag zelf: plattegrond, reisadvies voor de trein, parkeren etc. Als je 13 november nog niets hebt ontvangen, kun je daarna tot uiterlijk 15 november reclameren bij de organisatie (info@zevenheuvelenloop.nl). Hieronder staan de gegevens die wij van je binnen hebben gekregen.
Doe ik ook, mijn vorige training was vorige week zondagquote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Doe wel rustig aan want je benen hebben ook rust nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |