Niks dood! Super vet sportieve Gup!quote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dooie gup gespotpagina 6, 7de rij van onder, 2de en 3de van rechts. No Zeddie's today
Euhm jij bent nog gewoon aan het lopen hoor, als je op dezelfde pagina naar boven scrolt, daar ligt iemand echt voor deudquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Dooie gup gespotpagina 6, 7de rij van onder, 2de en 3de van rechts. No Zeddie's today
wel met een geconcentreerde blik op de finish afquote:Op maandag 10 september 2012 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook echt iemand tegen de vlakte zien gaan, aan het begin van de laatste brug....gelukkig dicht in de buurt bij politiequote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euhm jij bent nog gewoon aan het lopen hoor, als je op dezelfde pagina naar boven scrolt, daar ligt iemand echt voor deud
Leuke foto's juist!
toen ik langs liep lag hij met een infuus in zn armquote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook echt iemand tegen de vlakte zien gaan, aan het begin van de laatste brug....gelukkig dicht in de buurt bij politie
Ja, maar dat moet ECHTquote:Op maandag 10 september 2012 21:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Tof!![]()
Oh enne, hardlopend over de finish! Zo hoort t!
Volgens mij staat ook lang niet iedereen erop. Het koffiezetapparaat was belangrijker zekers...?quote:Op maandag 10 september 2012 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niks dood! Super vet sportieve Gup!
Ik kan mezelf dus echt niet vindenWat een kutsysteem
volgens mij heeft de hossel op die pagina alleen maar oog voor de dame in de blauwe jurkquote:Op maandag 10 september 2012 21:39 schreef Shravani het volgende:
[..]
Euhm jij bent nog gewoon aan het lopen hoor, als je op dezelfde pagina naar boven scrolt, daar ligt iemand echt voor deud
Leuke foto's juist!
Ik wil eigenlijk weerquote:
Ik ookquote:Op maandag 10 september 2012 21:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookZou zelfs de warmte voor lief nemen.
Was vanmorgen boos dat het regende
Ik ergens ook wel. M'n race was natuurlijk een regelrecht dramaquote:Op maandag 10 september 2012 21:44 schreef Jumparound het volgende:
pfff, ik denk er met gemixte gevoelens aan terug,...
Had ik ook ja...quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
Grappig, ik lees overal mensen die +- 25 sec langzamer zijn volgens de officiële registratie in vergelijking met hardloophorloges..
Ik weet het niet, ik had na een bekertje water pas de helderheid van geest om m'n Garmin uit te drukkenquote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
Grappig, ik lees overal mensen die +- 25 sec langzamer zijn volgens de officiële registratie in vergelijking met hardloophorloges..
Ja, ditoquote:Op maandag 10 september 2012 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ergens ook wel. M'n race was natuurlijk een regelrecht drama![]()
Maar de dag was zo leuk![]()
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef Jumparound het volgende:
die van mij was ook best
Maareh, ik wacht op de fotos van de gast die op het verste punt zat... Daar heb ik nog met kramp een zeddie geprobeerd
ja godver, bij was de tijdregistratie helemaal van slag! Zowel mn garmin als de officiele tijd waren gewoon 20 fucking minuten te langzaam!!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef GotC het volgende:
die zocht ik, ff mezelf zoekenquote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier staan trouwens nog meer foto's!! http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3F05B9C20E052D35
Zelfde kutsite, andere (betere) fotograaf
Maar alleen 10EM foto'squote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier staan trouwens nog meer foto's!! http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3F05B9C20E052D35
Zelfde kutsite, andere (betere) fotograaf
quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja godver, bij was de tijdregistratie helemaal van slag! Zowel mn garmin als de officiele tijd waren gewoon 20 fucking minuten te langzaam!!!!!
ARGH!!!!
:LSRRHJ:OLRJ$IPO3qwr4uiw"P[R9UI
LOL!!quote:Op maandag 10 september 2012 21:48 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ja godver, bij was de tijdregistratie helemaal van slag! Zowel mn garmin als de officiele tijd waren gewoon 20 fucking minuten te langzaam!!!!!
ARGH!!!!
:LSRRHJ:OLRJ$IPO3qwr4uiw"P[R9UI
Nou je het zegt...quote:
Yeah!! Duimen-omhoog-boks!quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Jumparound het volgende:
gevonden
http://thumbs.pixxer.nl/s(...)1DCE16&s=500&c=85544
Scheelt het dat ik vanmorgen aan het lopen was en serieus aan jullie gedacht heb, omdat het zo lekker was?quote:Op maandag 10 september 2012 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ookIk dacht serieus "oh, nu kan het wel hè
"
tig foto's van de zelfde lopers...quote:
Yay!! We zijn niet gek!quote:Op maandag 10 september 2012 21:52 schreef GotC het volgende:
http://jan-runningtostand(...)ridge-to-bridge.html
Check zijn blog+reacties..die officiële tijd is niet correct
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Naam Grace Woonplaats / vereniging 's-Gravenhage Afstand 6 Engelse Mijl Categorie Vrouw Totaal plaats 959 / 1126 Categorie plaats 326 / 433 Snelheid 8,673 km/uur 5 kilometer 33:28 Bruto tijd 1:08:19 Netto tijd 1:06:47 |
weet ik vanaf nu wel.quote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Je weet dat dat laatste te maken heeft met core stability he? En niet met Swets z'n blessure?
Held!quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
Ik heb het begrip 'Stratenloop' weer een iets andere dimensie gegeven![]()
[ afbeelding ]
10.8 km erbij
hahaha, om duizelig van te worden...quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
10.8 km erbij
omgquote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
10.8 km erbij
quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
10.8 km erbij
Je doet het er om hequote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[ afbeelding ]
10.8 km erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |