abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116603901
Nog even over de lidl Damesshirts. De paarse zit beter dan de groene. De paarse zit straker en langer. De groen is wat flodderiger en wijder en korten.
  maandag 10 september 2012 @ 15:55:28 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116603932
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nog even over de lidl Damesshirts. De paarse zit beter dan de groene. De paarse zit straker en langer. De groen is wat flodderiger en wijder en korten.
Effe geprobeerd? :D
pi_116604103
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef GotC het volgende:

[..]

Effe geprobeerd? :D
Nee joh zou zinloos het is mijn maat niet anders had ik het nog wel gedaan.Vandaar dat het zo lang duurde moest wachten tot mijn vriendin thuis was om ze te passen.

Iemand eigenlijk ervaring met de sportbh's van de lidl? ( nu we toch bezig zijn)
pi_116604142
Ik ga straks eens proberen 3-4-4-3-3 te lopen :D begint ergens op te lijken :s)
pi_116604173
Het is een initiatief van de atletiek unie en voor zover ik weet ligt de verdere uitvoering bij diverse aangesloten verenigingen.
Toen ik me in had geschreven kreeg ik bevestiging van de Atletiek unie, maar contactpersoon was van PAC, de Rotterdamse vereniging.
  maandag 10 september 2012 @ 16:09:57 #31
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_116604509
[quote]0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Arquero het volgende:

Geen wonder dat ik je niet herkende.. Waar is Soundlevel gebleven?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2012 @ 16:12:42 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116604621
Éééééén... shinsplints... :{

Hoogstwaarschijnlijk MTSS, maar omdat het beperkt is tot een klein gebied zou het heel misschien ook nog een stress fractuur kunnen zijn, maar dat dacht ze niet.

Wat nu? Nou rust tot de pijn over is, spierversterkende oefeningen en core stability oefeningen in samenwerking met fysio, want ik heb zo'n beetje geen enkele core stabiliteit. Als ik op 1 been ga staan val ik om :@

En dan weer voorzichtig intervallen :r om op te bouwen.
  Moderator maandag 10 september 2012 @ 16:13:37 #33
155227 crew  Guppy
dus
pi_116604663
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Arquero het volgende:
Het is een initiatief van de atletiek unie en voor zover ik weet ligt de verdere uitvoering bij diverse aangesloten verenigingen.
Toen ik me in had geschreven kreeg ik bevestiging van de Atletiek unie, maar contactpersoon was van PAC, de Rotterdamse vereniging.
Ik zou als ik jou was toch ook even een klacht bij de atletiekunie neerleggen. Het is wel erg slordig...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_116604698
quote:
9s.gif Op maandag 10 september 2012 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:

Hoogstwaarschijnlijk MTSS, maar omdat het beperkt is tot een klein gebied zou het heel misschien ook nog een stress fractuur kunnen zijn, maar dat dacht ze niet.

Wat nu? Nou rust tot de pijn over is, spierversterkende oefeningen en core stability oefeningen in samenwerking met fysio, want ik heb zo'n beetje geen enkele core stabiliteit. Als ik op 1 been ga staan val ik om :@

-O- oh men wat kut
  maandag 10 september 2012 @ 16:14:46 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116604718
quote:

:r wat ontzettend klote. Ongeveer hetzelfde als Viking dus?
Sterkte :*
pi_116604746
quote:

oei da's zwaar klote! -O-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2012 @ 16:16:34 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116604805
Ja, wat me nog het meeste tegenstaat is dat ik straks de halve week allerlei oefeningen moet doen om blessure vrij een stukkie te kunnen rennen :{ Als ik van sporten hield, dan deed ik dat wel :P
pi_116605002
Ik heb trouwens net contact gehad met de lidl.. De mevrouw in kwestie kon niks vertellen over OF er uberhaupt capri hardloopbroeken in maat M of L waren (ze keer letterlijk op de site en in de folder :') )

Heeft iemand van hier ze toevallig in een filiaal gezien? Want dan weet ik of ik mijn zoekpoging kan gaan staken of niet
Mevrouw kon mij niet doorverbinden met de inkoopafdeling oid want die zijn telefonisch niet bereikbaar, en email kon ook niet. Eigenlijk kon ze dus gewoon niks vertellen over het product
Ballenklantenservice :{w :|W

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2012 16:21:25 ]
  maandag 10 september 2012 @ 16:20:54 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116605010
quote:

-O-
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_116605072
quote:
11s.gif Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef E.T. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 september 2012 16:01 schreef Arquero het volgende:

Geen wonder dat ik je niet herkende.. Waar is Soundlevel gebleven?
Was mijn wachtwoord kwijt en die was gekoppeld aan mijn oude e-mailadres (dat niet meer actief was). Dus maar ff nieuw account aangemaakt :)
pi_116605136
quote:

Hmm, klote :(
Nou kunnen we wel samen gaan lopen, nu gaan we even hard ;)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2012 @ 16:25:53 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116605250
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:23 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, klote :(
Nou kunnen we wel samen gaan lopen, nu gaan we even hard ;)
Haha, ja misschien wel goed heb ik niet de neiging om te lang te lopen. Maar ik moet en zal de bruggenloop halen. Al is dat de laatste keer ooit dat ik hardloop.
  maandag 10 september 2012 @ 16:26:25 #43
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116605273
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb trouwens net contact gehad met de lidl.. De mevrouw in kwestie kon niks vertellen over OF er uberhaupt capri hardloopbroeken in maat M of L waren (ze keer letterlijk op de site en in de folder :') )

Heeft iemand van hier ze toevallig in een filiaal gezien? Want dan weet ik of ik mijn zoekpoging kan gaan staken of niet
Mevrouw kon mij niet doorverbinden met de inkoopafdeling oid want die zijn telefonisch niet bereikbaar, en email kon ook niet. Eigenlijk kon ze dus gewoon niks vertellen over het product
Ballenklantenservice :{w :|W
Zag bij de Intersport ook voor +- hetzelfde geld capri's in de uitverkoop.. Misschien leuker/fijner om daar je pijlen op te richten?
Decathlon hoor ik meer mensen positief over :).
pi_116605446
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 15:53 schreef Shravani het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het zo loopt.
Het liep juist NIET :')

En sterkte Swets!
Ja doei.
pi_116605553
Les 5 van Evy ging ook weer lekker.
Ben blij dat ik toch weer overgestapt ben naar het schema van Evy, die andere bouwde toch te langzaam op.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 september 2012 @ 16:33:31 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_116605573
Maar lieve hardloopkindjes. Dit is weer een wijze les. Zelfs als je al een jaar hardloopt moet je niet in een maand tijd 50% meer gaan lopen

pi_116605783
quote:

Dat zuigt ballen zeg :{

Wel een goede waarschuwing voor andere lopers, doe rustig met opbouwen...
Ik wilde nog vragen, vorige week om de dag gelopen maar kon gisteren mijn sessie niet afmaken, adem ging goed maar mijn benen voelde als stroop, zo zwaar (terwijl dat een keer wel gelukt is) zal ik vandaag dan nog een keer proberen of is rust aan te raden.
Ik doe met tegenzin dat laatste wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_116606106
Klotezooi Swets. Sterkte!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 10 september 2012 @ 16:50:36 #49
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_116606440
quote:
3s.gif Op maandag 10 september 2012 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar lieve hardloopkindjes. Dit is weer een wijze les. Zelfs als je al een jaar hardloopt moet je niet in een maand tijd 50% meer gaan lopen

[ afbeelding ]
Wijze les, sterkte met het herstel!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_116606540
Aan de hand van Swetsenegger volgende raad die k heb gekregen van mensen die topsport doen, uit verschillende sporten:

Een schema is een leidraad, gebruik het ook zo. Is het gevoel een dag niet goed is het jammer maar helaas. Je kan beter de training op een lagere intensiteit of zelfs niet doen. Ook zeker niet die training in gaan proberen te halen met andere trainingen. Die ene training bepaalt echt niet of je een minuut sneller loopt, sterker nog je bent waarschijnlijk sneller als je hem niet doet (ivm blessures, vermoeidheid).

Edit: Natuurlijk sterkte met de blessure!

[ Bericht 2% gewijzigd door Tieske89 op 10-09-2012 17:00:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')