IK pleur tegenwoordig een stuk of 5 soorten fruit in een blender en gooi dat spul aan. Bizar goed te doen. En na een workout gewoon wat whey en glutamine erbij. Superchille post-workout drink.quote:Op maandag 10 september 2012 20:29 schreef Neraice het volgende:
http://juicingformen.wordpress.com/2012/09/08/grape-sorbet/
Heerlijk met groene pitloze druiven en supergezond.
Thanks, goede tip! Ik ben tegenwoordig ook veel bezig met juicen (geen AASquote:Op maandag 10 september 2012 20:47 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
IK pleur tegenwoordig een stuk of 5 soorten fruit in een blender en gooi dat spul aan. Bizar goed te doen. En na een workout gewoon wat whey en glutamine erbij. Superchille post-workout drink.
Pro-tip, beetje spinazie erbij gooien, je proeft het niet, maar je krijgt het wel binnen. Spinazie vond ik trouwens ook een goede vervanger voor sla in een salade...quote:Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef Neraice het volgende:
[..]
Thanks, goede tip! Ik ben tegenwoordig ook veel bezig met juicen (geen AAS)
Die druivensorbet die ik postte moet je zeker eens proberen, smaakt precies als druivenijs maar dan zonder de ongezonde toevoegingen.
Ja dat doe ik met juicen. Spinazie, boerenkool, bleekselderij, het komt allemaal binnenquote:Op maandag 10 september 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pro-tip, beetje spinazie erbij gooien, je proeft het niet, maar je krijgt het wel binnen. Spinazie vond ik trouwens ook een goede vervanger voor sla in een salade...
Tof, wat is je trainingsschema?quote:Op maandag 10 september 2012 20:59 schreef Boydie12 het volgende:
Goedendag mensen,
Tijdje meegelezen hier al, maar dacht toch laat ik me maar eens melden.
Kom vanuit een voetbaljeugdopleiding waar ik 6 jaar lang elke week 4x trainde en een wedstrijd speelde. Het laatste anderhalf jaar heb ik alleen maar gesukkeld met rugproblemen, hierdoor heeft de club ook de keuze gemaakt om mij 'weg te sturen'. De klachten zelf zijn overigens nog niet helemaal duidelijk nadat er 8 artsen en een MRI-scan overheen zijn gegaan. Nu vooral bezig om mijn lichaam sterker te maken en ook wat aan kilo's te winnen.
Ben nu zelf zo'n 4 maanden serieus met trainen bezig, en nu net 1,5 week met een voedingsschema.
van 63,5 kilo naar nu zo'n 68-69 gegaan bij 1m 76. Gebruik (nog) geen supplementen, in mijn ogen kun je met normale voeding in het begin zeker genoeg vooruitgang boeken om het leuk te houden. Overigens 17jaar oud.
Weet niet precies hoe alle oefeningen heten, maar kan je wel vertellen wanneer ik wat train.quote:
Ik ben een tijd geleden van full-body naar split schema gegaan omdat ik het idee had dat ik aan het overtrainen was, en mijn blessures gingen maar niet weg(pols, schouder, onderrug). Nu met de 3-dagen split is alles weer prima, en ik maak nog steeds progressie.quote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Is wel grappig die splitschema's bij beginners: een lichaamsdeel (bv borst) train je dus maar 1x per week. Als ik 3x per week fullbody doe, train ik het 3x per week.
Dus 't zit hem in het verschil 1x per week heel intensief, of 3x per week iets minder heel intensief. Denk dat het laatste bij beginners wat effectiever is, overigens, maar da's WC Eend.
Hoewel ik zelf graag 3, 4 of 5 day splits doe vind ik een full body schema voor een beginner helemaal geen slecht plan. Zodra iemand zwaarder gaat trainen vind ik een split een beter idee.quote:Op maandag 10 september 2012 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Is wel grappig die splitschema's bij beginners: een lichaamsdeel (bv borst) train je dus maar 1x per week. Als ik 3x per week fullbody doe, train ik het 3x per week.
Dus 't zit hem in het verschil 1x per week heel intensief, of 3x per week iets minder heel intensief. Denk dat het laatste bij beginners wat effectiever is, overigens, maar da's WC Eend.
Mirin' lats.quote:Op maandag 10 september 2012 21:46 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Al 100000x gepost:
[ afbeelding ]
Wat is volgens jou de voordelen van Arnold Press tegenover normale DB Press?quote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Toon dat nu maar eens aan. Er wordt veel te makkelijk geschreeuwd dat ze slecht voor je schouders zijn, maar ik ben het echt nog nooit ergens tegengekomen. En ik lees vreselijk veel sites en items.
Als je problemen met je rotator cuff hebt (bv) kun je beter AP doen dan gewone DP. Het ontziet de rotator cuff een stuk meer.quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de voordelen van Arnold Press tegenover normale DB Press?
Met de Arnold Press kan je misschien een grotere ROM pakken, je moet wel een lager gewicht nemen omdat de beweging gewoon moeilijk is. Het is ook niet zo dat je rear delts meer aanpakt ermee?
Ik doe nu ook fullbody. Als ik nog spierpijn heb van de vorige training sla ik die spier over. 1-2 oefeningen voor benen, 1-2 voor rug, 1 voor borst en 1 voor schouders. Allemaal compounds. Soms kuiten erbij, en als er iets achterloopt kun je dat isoleren.quote:Op maandag 10 september 2012 21:50 schreef Snakey het volgende:
Ik doe nu trouwens een 3 day split, vooral om m´n blessures van 6 maanden 4 day split rust te geven.![]()
Ik ga hierna eens een full body schema samenstellen. Ik heb altijd het idee dat het me veel te veel tijd gaat kosten, maar ik kan het over meerdere dagen smeren uiteraard. En, ik denk dat ik dan geen weektrainingen ga doen met rust in het weekend maar telkens 1 dag training, volgende dag rust, trainen, rust enz.
Een Arnold Press spreekt de hele borstspier niet aan, kromme vergelijking?quote:Op maandag 10 september 2012 21:56 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is volgens jou de voordelen van Arnold Press tegenover normale DB Press?
Hij bedoeld een dumbell shoulder press.quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Een Arnold Press spreekt de hele borstspier niet aan, kromme vergelijking?
quote:Op maandag 10 september 2012 13:55 schreef Levolution het volgende:
gwn bulke togSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |