SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Same here.quote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
Nou dat was weer een geweldig weekend. Nu weer gezond.
Was naar een festival zaterdag. Aldaar 2 hamburgers gegeten en gister macdonalds.quote:Op maandag 10 september 2012 10:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het ging goed tot zondagavond met een Mcflurry en pringles.
Kipfilet, biefstuk, tonijn, eitje etc.quote:Op maandag 10 september 2012 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het ging dit weekend bij mij eigenlijk verbazend goed.
Ik heb misschien een hele stomme vraag. Als ik zo in die calorieteller kijk, en zoek op internet, dan krijg ik denk ik te weinig eiwitten binnen.
Nu eet ik al vaker kwark, maar waar haal ik het nog meer uit? En dan niet icm teveel vet?
Jordans Muesli de Luxe al geprobeerd?quote:Op maandag 10 september 2012 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muesli gekocht, wilde het toch eens een kans geven. Vanochtend dus bij het ontbijt, maar dat vind ik dus echt niets. Ik ga toch, ondanks de suikers, weer terug naar cruesli, dan eet ik tenminste met smaak!
Vakantie voorbij, we beginnen dus weer!
Nee, je moet je er alleen niet zo druk over maken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik ga niet meer op de weegschaal, echt niet!
maar nu ben ik toch maar 0.2 kilo aangekomen
ik snap het niet en het is vaaaaaaaaaaag
en daarom moet ik van die weegschaal af blijven
maar het is allemaal op deze dag!quote:Op maandag 10 september 2012 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, je moet je er alleen niet zo druk over maken.![]()
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat je de ene dag wat meer vocht vast houdt dan de andere dag?
[ afbeelding ]
Dit is 10 kilo eraf in 3 maanden tijd en zoals je ziet is het geen mooie strakke lijn naar beneden, maar over het geheel genomen toch wel.
Als je niet meteen bij elke 100 gram meerdenkt kan elke dag wegen zelfs heel stimulerend werken, zolang je jezelf maar voor houdt dat je van een gemiddeld gewicht uit moet gaan en niet van dat absolute getalletje dat je die dag toevallig ziet.
Ben je vaak gaan plassen vandaag? En zo niet, dan is je weegschaal brak en zou ik er helemaal niet zo'n waarde aan hechten.quote:Op maandag 10 september 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is allemaal op deze dag!
vanmorgen was ik nog een kilo zwaarder dan vrijdag en nu nog maar 0.2
maar je hebt gelijk maar ik ben daar niet zo goed indaarom had ik geen weegschaal
Muesli of cruesli?quote:Op maandag 10 september 2012 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jordans Muesli de Luxe al geprobeerd?
Muesli.quote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Muesli of cruesli?
Jordans verkopen ze alleen bij AH?
Oeh, *ril*, dat vind ik toch smerigquote:Op maandag 10 september 2012 18:56 schreef Ciske- het volgende:
Muesli tip: avond van tevoren al door de yoghurt gooien.
Eens. Als je dat allemaal niet eet moet je al erg je best doen om aan je kcal te komen.quote:'t Schrappen van frisdrank, snoep, koek, zoete desserts, suikerrijk beleg e.d. uit je standaard voedingspatroon scheelt al zoveel en ik mis het amper. Maar ik zou mn heerlijk versgebakken brood niet willen opgeven, en gelukkig hoeft dat ook niet
quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, maar afvallen is een stuk eenvoudiger als je niet steeds aankomt
quote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, maar afvallen is een stuk eenvoudiger als je niet steeds aankomt
SPOILER: lief dagboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik moet mijn ruggegraat in bedwang zien te houden, en die doet het niet goed op weinig slaap.
Gisteren wel een hele goeie dag, dus dat is wel heel motiverend om vandaag ook vol te houden maar het zal niet makkelijk worden.
Lijstje:
O: Brinta
T: worteltjes
L: 2 boterhammen m biefstukworst, 1 klein kapje m pindakaas
T: 2 finse ronde (zonder beleg)
D: hollandsche pot (spinazie, rode kool, aardappeltjes, vleesch)*
T: meloen m aardbeien
*ik gruwel bij het idee van deze saaie combi, hoewel ik dat jarenlang wel normaal gegeten heb, maar man en kinderen vinden het heerlijk en zij mogen ook wel eens kiezen.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 11-09-2012 08:51:12 ]***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik merk dat ik het toch wel "prettig"vind om te snoepen als ik last van stress heb, dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen!![]()
overdag lukt het op het moment wel. maar 's avonds![]()
naja.. schop onder de kont maar weer
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
same here! En ook alles van het weekend er weer afquote:Op dinsdag 11 september 2012 09:00 schreef Sometimes het volgende:
Ik weeg mezelf elke dag, dus ben ondertussen gewend aan de bokkensprongen die mijn gewicht soms maakt.
Maar 2,6 kg er af in 1 dag is zelfs voor mij overdreven. Wel lekker, het heerlijke weekend (matig qua verstandig eten) is weer weg
Haha herkenbaar, dat heb ik inderdaad ook heel erg ja. Bang dat het iets teveel is wat hij kan aangeven ;p.quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Die van mij geeft ook heel constant aan. En dan nog ben ik nog zo neurotisch dat ik elke dag op dezelfde plek wil wegen.![]()
![]()
F. haalt het soms 's avonds naar de badkamer omdat hij mij niet wil storen als ik al slaap, en dan zet ik hem dus 's morgens terug op de slaapkamer om te wegen, terwijl het meestal gewoon hetzelfde is als in de badkamer.
Goed planquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:59 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zo, avondeten op en alles weer ingevoerd.
Ik weet nu iig dat als ik niet snoep, ik zeker niet teveel eet.
Voor vandaag eindig ik rond de 1750 kcal. Nu eens een tijdje goed bijhouden, en zien of ik hier nu mee afval. En anders ook even in overleg met de fitness instructeur
Ik moet even kijken hoe het gaat. Ontbijt en lunch kun je redelijk snel kopieren als ik het zo zag, dus dat scheelt tijd. Avondeten is wat lastiger.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed plan
Alleen dat kcal bijhouden vind ik altijd zo'n crime, blijf je dat doen?
Volgens mij moet je voor de verhoudingen even naar het cirkeldiagram kijken. De ADH zegt alleen maar hoeveel kcal je binnenkrijgt tov de dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Die staat bij mij op 2400 kcal per dag, en dat is best hoog. (maar je kan hem volgens mij zelf aanpassen naar boven/beneden toe)quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef lezzer het volgende:
Die Fatsecret app, als die blokjes bij de ADH gelijk op gaan, zit je dan goed in de verhoudingen?
Ik moet volgens dat ding nog 300 kcal naar binnen werken.
Cirkeldiagram?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:54 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Volgens mij moet je voor de verhoudingen even naar het cirkeldiagram kijken. De ADH zegt alleen maar hoeveel kcal je binnenkrijgt tov de dagelijks aanbevolen hoeveelheid. Die staat bij mij op 2400 kcal per dag, en dat is best hoog. (maar je kan hem volgens mij zelf aanpassen naar boven/beneden toe)
Die staat als je gewoon via de laptop kijkt naast de blokjes van je ADH.quote:
Oh, aha!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Die staat als je gewoon via de laptop kijkt naast de blokjes van je ADH.
Op mobiel weet ik het zo niet.
Ik gebruik hem zelf ook. Wat ik gedaan heb is mijn onderhoud qua aantal calorien heb uitgerekend met de harris benedict methode. Het aantal calorien heb ik vervolgens aangepast op de ahd schaal.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:49 schreef lezzer het volgende:
Die Fatsecret app, als die blokjes bij de ADH gelijk op gaan, zit je dan goed in de verhoudingen?
Ik moet volgens dat ding nog 300 kcal naar binnen werken.
quote:Een standaard juiste verhouding is 50 procent koolhydraten, 30 procent eiwitten en 20 procent vet.
Ah! Okay. Die zie je op je mobiel gewoon bovenaan verschijnen als je je eten invult, maar wel in het aantal gram. Op de pc zie je indd ook nog een cirkeldiagram om te visualiseren.quote:Op woensdag 12 september 2012 10:27 schreef lezzer het volgende:
Wat ik bedoel is eigenlijk de verhouding tussen vet/koolhydraten/eiwitten.
Yepquote:Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nu mijn tikker geupdate en word ie dan ook automatisch hier geupdate? (hij staat nog niet hier maar goed)
Ik zie nu ook vaak dat mijn vetinname hoger ligt in verhouding, en mijn eiwitinname lager. Ik zat de afgelopen dagen eerder op 50-35-15, of 50-30-20. Vandaag zal het aandeel eiwitten nog wel iets lager uitkomen, maar dat zie ik vanavond wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:43 schreef Ciske- het volgende:
20% is echt het minimum hoor. De Gezondheidsraad beveelt aan: vetinname van 20-40% van het totaal aantal kcal. Deze marge is dus nogal ruim en 20 is niet noodzakerlijkerwijs 'beter'. Houd in gedachten: deze aanbeveling is bedoeld voor een voedingspatroon van de gemiddelde mens (die dus niet bespaard op kcal). Als je iets onder onderhoud gaat eten (omdat je lijnt), maar wel die essentiële vetzuren binnen wilt krijgen, gaat logischerwijs het aandeel vet van je totale kcal dus eerder omhoog dan omlaag. Vetten zijn enorm belangrijk voor je hormoonhuishouding (wat direct gekoppeld is aan je verbranding). Niet op bezuinigen dus, júist als je wilt afvallen zijn vetten zo belangrijk..
Het was meer dat ze er zo ontzettend anders over deed dan dat ik zou doen. Echt helemaal superhappy met haar reistijd, zou niet anders meer willen, intens genieten, etc. Ik zou meer zoiets hebben van balen, probeer mijn tijd zo nuttig mogelijk te besteden en rondkijken naar een ander huis of baan.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, het zou mijn keuze ook niet zijn geloof ik, maar om zo'n reistijd bizar te noemen... Er zijn plenty mensen die dat doen volgens mij.
En verder vind ik het melkproducten en geraffineerde suikers afzweren op zich ook niet heel gek, er zijn legio mensen die daardoor echt beter functioneren.
22kg in 4 maanden is wel veel, maar komt neer op 5,5kg per maand en dat is wel meer dan gemiddeld 1kg per week, maar ergens ook weer niet superschokkend wmb.
Of ze het vol weet te houden is natuurlijk nog maar de vraag, maar ik vind het op zich niet echt heel raar klinken. Behalve dan dat ik nooit 's morgens vroeg warm zou eten.
Oh. Zo leef ik ook. Zes uur opstaan, half uur sport, douchen, kinderen wakker maken, gezond ontbijt, rauwkost klaarmaken, 1 tot soms 6 uur reistijd (gemiddeld 1.5), werken, terugrijden (1 tot 6 uur), thuiskomen, kinderen en man knuffelen, gezond koken of iets uit de vriezer halen (voorgekookt in het weekend), soms nog sporten, tv/Fok, slapen.. . En opnieuw. En ja, ik heb plezier in het leven.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gisteren echt een extreem dieter tegengekomen, bizar zeg. Haar hele leven vind ik bizar, maar dat moet ze zelf weten. Ze reist elke dag 2 x 1,5 uur naar haar werk en vind dat leuk. Seriously![]()
Zij staat heel vroeg op en kookt dan, ze eet 's ochtends warm. Altijd vegetarisch. Melkproducten zijn afgezworen en ook geraffineerde suikers. Ze krijgt dus alleen koolhydraten uit fruit enzo. Ze is van plan in haar leven nooit meer rijst of wat dan ook te eten. Ze is 22 kilo afgevallen in 4 maanden tijd. Ze was echt helemaal gehersenspoeld leek wel.
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh. Zo leef ik ook. Zes uur opstaan, half uur sport, douchen, kinderen wakker maken, gezond ontbijt, rauwkost klaarmaken, 1 tot soms 6 uur reistijd (gemiddeld 1.5), werken, terugrijden (1 tot 6 uur), thuiskomen, kinderen en man knuffelen, gezond koken of iets uit de vriezer halen (voorgekookt in het weekend), soms nog sporten, tv/Fok, slapen.. . En opnieuw. En ja, ik heb plezier in het leven.
sommige mensen kunnen het NET even anders brengen waardoor ze wel op je irritatie- knoppen werkenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Maar ik blijf er bij dat dit een weird mens was
ik ben een beetje rustig omdat het gewoon niet zo heul goed gaat.. ik MOET vanavond sporten maarik heb al 264.978.352.087.513 excuses gevonden om niet te gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 15:24 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het is hier zo wel erg rustig ja.
Zo, vandaag heb ik in ieder gevalwel mijn lunch op voor mijn avondeten.
Ik voelde mij vanmorgen erg licht in mijn hoofd en raar, maar het is ook weer weggetrokken. Ik hou het wel in de gaten, misschien moet ik anders mijn ontbijt wat uitbreiden.
En door al die afspraken in de pauzes drink ik echt te weinig op mijn werk. Dus ik ga nu eerst maar eens de waterkoker aanzetten en veel thee drinken.
alcohol vrij iig niet..quote:
tnxquote:Op donderdag 13 september 2012 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Niet heel erg, maar wellicht kunnen we jou wel motiveren door wat (virtuele) schoppen onder den hol?
Oftwel, gaan dus! Ik had vanmiddag ook echt even geen zin om te gaan lopen, maar als je dan eenmaal bezig bent is het stiekem best lekker.
quote:
Ik ben, weer eens, herstellende van een hernia. Heb nu alleen verlies van kracht en gevoel in 1 been en het begin van een klapvoet. Moet dus vrij goed oppassen met wat ik doequote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor reactie krijg je normaal dan?
ow jeetjequote:Op donderdag 13 september 2012 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben, weer eens, herstellende van een hernia. Heb nu alleen verlies van kracht en gevoel in 1 been en het begin van een klapvoet. Moet dus vrij goed oppassen met wat ik doe
Super goed! Ook van jou Laiveneertiekje!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is trots op zichzelf![]()
anderhalf uur gesport in de sportschool en het ging best lekker!![]()
morgen nog een sport bezigheid voor 1 uurtje bedenken ( wsl zwemmen ) en dan lekker door!
de knop is weer om!
en waarom waarom waarom kost het toch altijd zo'n moeite om weer te gaan.. als je weet dat het zo lekker is om te gaan![]()
Juist wel doen. Is misschien schrikken (niet altijd), maar als het meer is geworden is dat er vaak ook vlot weer af.quote:Op vrijdag 14 september 2012 09:48 schreef eleusis het volgende:
Oww shit, de afgelopen week ziek thuis gezeten, dagen thuisbezorgd besteld en maar 2 keer wezen bewegenIk durf niet te wegen.
Je hebt gelijk. En het valt mee! Toch nog 0.3kg eraf deze week, en dat na het ontbijt, dus officieel nog wel meerquote:Op vrijdag 14 september 2012 10:07 schreef Sometimes het volgende:
Juist wel doen. Is misschien schrikken (niet altijd), maar als het meer is geworden is dat er vaak ook vlot weer af.
de kilo's er weer aan drinkenquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:40 schreef Tink89 het volgende:
Nice
Ik drink, sinds ik werk, veel en veel meer dan vroeger. Merk ook dat het half uur lunchwandelen, de regelmaat en de beperkte hoeveelheid snaai in de buurt enorm helpen. Ben weer goed bezig
Ben btw ook tweede keer in de week gaan paardrijden, merk dat dat ook wel helpt. Volgens http://www.caloriecalculator.nl/calorieen-per-activiteit/ verbruik ik dan toch zo'n 500 kcals (30 min draf, 20 min stap, 10 min galop/springen/hard werken).
Biiiiijna weekend btwNog plannen?
Serieus? Ik weet dat de discussie over alcohol vs leuk leven enzo al heel vaak gevoerd is, maar ik zou zo balen als ik maandag weer opnieuw moest beginnen.quote:
mweh.. eens in de zoveel weekenden mag dat bestquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet dat de discussie over alcohol vs leuk leven enzo al heel vaak gevoerd is, maar ik zou zo balen als ik maandag weer opnieuw moest beginnen.
Xx
met een keer borrelen drink je echt niet alles er weer aanquote:Op vrijdag 14 september 2012 15:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet dat de discussie over alcohol vs leuk leven enzo al heel vaak gevoerd is, maar ik zou zo balen als ik maandag weer opnieuw moest beginnen.
Xx
Van harte!quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop vanavond te gaan skaten, maar het weer is wat twijfelachtig..
Anders zit ik hier met zes zakken zure matjesik zou met een vriendin trakteren aangezien we allebei jarig zijn vandaag.
Nog gefeliciteerd, laiverd en ik hoop dat je wel bent wezen skaten. Hier was 's avonds het weer stukken beter dan overdag. En zure matjes zijn yumquote:Op vrijdag 14 september 2012 16:18 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik hoop vanavond te gaan skaten, maar het weer is wat twijfelachtig..
Anders zit ik hier met zes zakken zure matjesik zou met een vriendin trakteren aangezien we allebei jarig zijn vandaag.
Het is de manier waarop het wordt gebracht.. Op een of andere manier is diegene daar niet zo goed in. Het komt altijd erg neerbuigend en kwetsend over, ik krijg altijd het gevoel dan alsof ik eigenlijk stiekem 200 kilo weeg en alleen nog maar rollend vooruit kan komen..quote:Op zondag 16 september 2012 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
Trek je het je niet gewoon te veel aan? Ik zie niets gemeens maar alleen feiten?
Het is lastig, het gaat om mijn vader, en die heeft een afkeer van dikke mensen, en laat dat ook altijd duidelijk merken... Ik trek het mij nu denk ik ook wel teveel aan, en ik ga het ook proberen hard weer van mij af te zetten. Je hebt in dat opzicht zeker gelijk, ik weet zelf het beste hoe goed ik nu bezig ben, en dan is het jammer dat ik mij door zo'n opmerking uit het veld laat slaan.quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik was er niet bij maar jij geeft deze opmerking nu dus ook wel macht zeg maar
ze kan het nog zo neerbuigend bedoelen maar als je dan denkt "jammer dat ie niet past ja, maar that's it" dan heeft zo'n persoon een stuk minder grip op je
ja je bent nu te dik (gok ik want anders kwam je hier niet) maar wat maakt dat uit?
Je bent nog gewoon het zelfde mens als je zou zijn met 20 kilo minder
en je bent ook vast gewoon nog een heel mooie vrouw en zo
maar goed, sterkte
jeetje heftig! Gecondoleerd en sterktequote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Soempie het volgende:
Goed punt, rhubarbje.
Nou, ik heb echt een rotweek achter de rug. Begin vorige week werd m'n moeder onverwacht opgenomen in het ziekenhuis en zaterdag is ze overleden. Sindsdien heb ik me behoorlijk volgepropt met slecht eten. Vandaag ging het wel wat beter dan de afgelopen dagen. Vanmorgen lag ik in bed, boos op mezelf, omdat ik dan weer zo slecht voor mezelf zorg.
Bleh, knop gaat morgen weer om.
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 16 september 2012 18:59 schreef Soempie het volgende:
Goed punt, rhubarbje.
Nou, ik heb echt een rotweek achter de rug. Begin vorige week werd m'n moeder onverwacht opgenomen in het ziekenhuis en zaterdag is ze overleden. Sindsdien heb ik me behoorlijk volgepropt met slecht eten. Vandaag ging het wel wat beter dan de afgelopen dagen. Vanmorgen lag ik in bed, boos op mezelf, omdat ik dan weer zo slecht voor mezelf zorg.
Bleh, knop gaat morgen weer om.
Weetje, volgens mij is het probleem niet alleen de opmerkingen, maar vooral ook omdat het haar ouders zijn die de opmerkingen plaatsen en zo vervelend doen.quote:Op zondag 16 september 2012 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik was er niet bij maar jij geeft deze opmerking nu dus ook wel macht zeg maar
ze kan het nog zo neerbuigend bedoelen maar als je dan denkt "jammer dat ie niet past ja, maar that's it" dan heeft zo'n persoon een stuk minder grip op je
ja je bent nu te dik (gok ik want anders kwam je hier niet) maar wat maakt dat uit?
Je bent nog gewoon het zelfde mens als je zou zijn met 20 kilo minder
en je bent ook vast gewoon nog een heel mooie vrouw en zo
maar goed, sterkte
klopt, maar ik ken meer ouders die het niet doen dan die het wel doenquote:Op zondag 16 september 2012 21:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Weetje, volgens mij is het probleem niet alleen de opmerkingen, maar vooral ook omdat het haar ouders zijn die de opmerkingen plaatsen en zo vervelend doen.
Ouders horen hun kind te steunen. Door dik en door dun. Punt.
Maakt het niet minder pijnlijk.quote:Op zondag 16 september 2012 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
klopt, maar ik ken meer ouders die het niet doen dan die het wel doen
en op een bepaald moment kom je op een punt dat je het ook zelf in handen kunt nemen (en daar mee bedoel ik je geluk en wat je je aan trekt en wat niet)
je ouders gaan echt niet veranderen hoor na zoveelentwintig jaar of zo
Oh ja, dat natuurlijk ook.... En dan ben ik even totaal onbenullig op mijn moeder aan het bitchenquote:Op zondag 16 september 2012 22:09 schreef miss_sly het volgende:
Ach Soempie, wat een heftige week heb je gehad. Gecondoleerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, boodschappen, sporten en gezond eten vielen een beetje in het water enzo
deze week er nog even tegen aan, en dan offshore..het zal me benieuwen.. de saades daar drijven doorgaans in de mayonaise
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
dat zijn spieren!quote:Op maandag 17 september 2012 07:48 schreef Stormqueen het volgende:
Vier kilo erbij in de vakantie*trekt teugels aan*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |