SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post:quote:Op maandag 10 september 2012 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Bah, gisteren veel te veel gegeten. Op zich niet heel erg (qua weegschaal) maar ben dan ook meteen lamlendig en weinig energiek vanaf het wakker worden. Nu op kantoor en bij het minste op geringste begin ik te zweten.
Waarom realiseer ik me dit nooit vóór het (onnodige) eten![]()
[oppepmodus]
De verjaardagen en zo zijn weer voorbij, de zomer is ook zo'n beetje op z'n eind dus op naar de volgende doelstelling!
[/einde oppepmodus]I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
Same here.quote:Op maandag 10 september 2012 09:57 schreef Dwyn het volgende:
Nou dat was weer een geweldig weekend. Nu weer gezond.
Was naar een festival zaterdag. Aldaar 2 hamburgers gegeten en gister macdonalds.quote:Op maandag 10 september 2012 10:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Het ging goed tot zondagavond met een Mcflurry en pringles.
Kipfilet, biefstuk, tonijn, eitje etc.quote:Op maandag 10 september 2012 10:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het ging dit weekend bij mij eigenlijk verbazend goed.
Ik heb misschien een hele stomme vraag. Als ik zo in die calorieteller kijk, en zoek op internet, dan krijg ik denk ik te weinig eiwitten binnen.
Nu eet ik al vaker kwark, maar waar haal ik het nog meer uit? En dan niet icm teveel vet?
Jordans Muesli de Luxe al geprobeerd?quote:Op maandag 10 september 2012 08:59 schreef miss_sly het volgende:
Ik had muesli gekocht, wilde het toch eens een kans geven. Vanochtend dus bij het ontbijt, maar dat vind ik dus echt niets. Ik ga toch, ondanks de suikers, weer terug naar cruesli, dan eet ik tenminste met smaak!
Vakantie voorbij, we beginnen dus weer!
Nee, je moet je er alleen niet zo druk over maken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
oke ik ga niet meer op de weegschaal, echt niet!
maar nu ben ik toch maar 0.2 kilo aangekomen
ik snap het niet en het is vaaaaaaaaaaag
en daarom moet ik van die weegschaal af blijven
maar het is allemaal op deze dag!quote:Op maandag 10 september 2012 15:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, je moet je er alleen niet zo druk over maken.![]()
Je kan zelf toch ook wel bedenken dat je de ene dag wat meer vocht vast houdt dan de andere dag?
[ afbeelding ]
Dit is 10 kilo eraf in 3 maanden tijd en zoals je ziet is het geen mooie strakke lijn naar beneden, maar over het geheel genomen toch wel.
Als je niet meteen bij elke 100 gram meerdenkt kan elke dag wegen zelfs heel stimulerend werken, zolang je jezelf maar voor houdt dat je van een gemiddeld gewicht uit moet gaan en niet van dat absolute getalletje dat je die dag toevallig ziet.
Ben je vaak gaan plassen vandaag? En zo niet, dan is je weegschaal brak en zou ik er helemaal niet zo'n waarde aan hechten.quote:Op maandag 10 september 2012 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar het is allemaal op deze dag!
vanmorgen was ik nog een kilo zwaarder dan vrijdag en nu nog maar 0.2
maar je hebt gelijk maar ik ben daar niet zo goed indaarom had ik geen weegschaal
Muesli of cruesli?quote:Op maandag 10 september 2012 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jordans Muesli de Luxe al geprobeerd?
Muesli.quote:Op maandag 10 september 2012 16:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Muesli of cruesli?
Jordans verkopen ze alleen bij AH?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |