SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Haha sarcasme.quote:Op maandag 10 september 2012 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weinig pace
Probeer Abel Hernandez ook meteen ff uit, manne chille baas
Eindelijk zijn de spelers in proportie. Bij FIFA12 zijn ze in verhouding tot het veld veel te groot.quote:
Jesus Navas als striker in een driespitsensysteem, wat een paupernoobquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik er nog ben? Als ik er niet meer ben? Nu het nog kan?![]()
Lekker hoor!quote:Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Zo, OP beetje aangepast. Goedenavond!
quote:Op maandag 10 september 2012 00:25 schreef n0ir het volgende:
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terwijl ik er nog ben? Als ik er niet meer ben? Nu het nog kan?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
nopequote:Op maandag 10 september 2012 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Is er al wat bekend over wanneer de webapp online gaat?
Wat zal die tegenstander jou hebben uitgelachen toen ie die kaartjes zagquote:Op maandag 10 september 2012 00:39 schreef pascal08 het volgende:
Ik speelde net een single match online om m'n +10 kaarten eraf te spelen. Nu merkte ik pas echt die +10 kaarten.
Hij speelde zelf met een 5atb BPL team met Agbonlahor, Young en Walcott voorin, dus ik had geen medelijden met hem.quote:Op maandag 10 september 2012 00:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat zal die tegenstander jou hebben uitgelachen toen ie die kaartjes zag
Een van de weinige series die ik wel volg, maar waarbij ik ze altijd opspaar om dan in een paar dagen het hele seizoen te kijkenquote:
Ik graaf hetquote:
Ik niet, elke woensdag aan de 'buis'gekluisterd. Echt de beste serie van de afgelopen jaren in mijn ogen. (Anders komt Pascal weer met een grafiek waarom Serie X het beste isquote:Op maandag 10 september 2012 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een van de weinige series die ik wel volg, maar waarbij ik ze altijd opspaar om dan in een paar dagen het hele seizoen te kijken
quote:Op maandag 10 september 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik niet, elke woensdag aan de 'buis'gekluisterd. Echt de beste serie van de afgelopen jaren in mijn ogen. (Anders komt Pascal weer met een grafiek waarom Serie X het beste is)
Ik vind het ook fantastisch, maar juist daarom spaar ik ze op. Vind het leuker om er echt helemaal in te zitten en niet steeds een week te wachten. Heb ik ook met Breaking Badquote:Op maandag 10 september 2012 01:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik niet, elke woensdag aan de 'buis'gekluisterd. Echt de beste serie van de afgelopen jaren in mijn ogen. (Anders komt Pascal weer met een grafiek waarom Serie X het beste is)
Breaking Bad ben ik ergens bij S01E05 ofzo, ik kan daar gewoon niet teveel van achter elkaar kijken en dan op een gegeven moment ben ik kwijt waar ik gebleven ben. Zelfde heb ik met Dexter. Terwijl het wel goede series zijn. Ik moet er altijd wat 'lichte' series bij hebben, 2,5 Men/HIMYM/BBT/New Girlquote:Op maandag 10 september 2012 01:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind het ook fantastisch, maar juist daarom spaar ik ze op. Vind het leuker om er echt helemaal in te zitten en niet steeds een week te wachten. Heb ik ook met Breaking Bad
Ik heb nu 3 eps gezien, en af en toe vind ik het net een wijvenserie. Maar wel grappig. Begon het eigen te kijken voor Zoey, maar heb shows kijken voor lekkere actrices wel afgeleerd met dit gedrocht.quote:Op maandag 10 september 2012 01:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar die series kijk ik dan weer juist wel van week tot week. New Girl is gewoon tof hoor, nietsaan.
Ja jezus, dat is ook gewoon een huisvrouwenseriequote:Op maandag 10 september 2012 01:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 eps gezien, en af en toe vind ik het net een wijvenserie. Maar wel grappig. Begon het eigen te kijken voor Zoey, maar heb shows kijken voor lekkere actrices wel afgeleerd met dit gedrocht.
Ben ook halverwege gestopt ja.quote:Op maandag 10 september 2012 01:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit series. Ik heb ooit seizoen 1 van Prison Break gezien, waar ik echt helemaal in zat, maar dat was met seizoen 2 al snel afgelopen. Sinds een maand of 2 ben ik begonnen met Lost (ik weet het, heel oud enzo). Seizoen 1 heb ik tijdens m'n vakantie gekeken en thuis ben ik verder gegaan met seizoen 2. Ik ben inmiddels al bij seizoen 3 en het begint nu toch wel af te zwakken vind ik. Heeft iemand van jullie alle 6 de seizoen van Lost gezien?
Sons of Anarchy zit wat mij betreft zeker op dat niveau, maar het moet je een beetje liggen. Verder vind ik ook niet dat er zoveel series van dat niveau zijn de laatste jaren. Last Resort zou dat misschien wel kunnen worden.quote:Op maandag 10 september 2012 01:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmm...
Zijn er nog meer series die echt de Lost en Prison Break allure hebben?
Zoiets vermoedde ik al. Ik ben totaal geen kenner wat betreft series, dus ik moet het echt hebben van horen-en-zeggen.quote:Op maandag 10 september 2012 01:28 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sons of Anarchy zit wat mij betreft zeker op dat niveau, maar het moet je een beetje liggen. Verder vind ik ook niet dat er zoveel series van dat niveau zijn de laatste jaren. Last Resort zou dat misschien wel kunnen worden.
Fucking irritant. Ik heb er echt al een paar maanden geen last meer van.. Gelukkig.quote:Op maandag 10 september 2012 02:22 schreef Tim86 het volgende:
Weer van de servers gekicked na een overwinning..5e keer in 2 dagen ofzo
UP Dempsey is wel baasquote:Op maandag 10 september 2012 01:25 schreef wieisboos het volgende:
https://docs.google.com/s(...)ZhVkJ1SGtaLUE&gid=11
Wat een nutteloze positieveranderingenAfellay LW>LM terwijl hij toch echt een winger is, anderen CAM>CF en ST>CF
GA HUILEN KUTJOCHquote:Op maandag 10 september 2012 08:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]leuk man.
UP Dempsey en UP Dembele in een team
neequote:Op maandag 10 september 2012 08:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk eens naar de PI's lieve schat...
Ik ook. Gewoon alles hoog diep op Bendtner. (Mag toch hopen dat ze die transfer verwerkt hebben)quote:
In de demo hebben ze nooit die transfers verwerkt.quote:Op maandag 10 september 2012 09:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon alles hoog diep op Bendtner. (Mag toch hopen dat ze die transfer verwerkt hebben)
gewoon Arsenal jongequote:Op maandag 10 september 2012 09:23 schreef GuRBuH het volgende:
Welk team denken jullie dat het meest gebruikt gaat worden in de demo? Volgens mij gaat het merendeel echt met City spelen.
(AC Milan, Arsenal, Dortmund, Juventus, en Manchester City.)
Milan nog met Ibra?quote:Op maandag 10 september 2012 09:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In de demo hebben ze nooit die transfers verwerkt.
Dan neem ik Milan met Huntelaar.quote:Op maandag 10 september 2012 10:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Milan nog met Ibra?wel opvallend dat PSG rr niet bij zit
Hoi Pascalquote:Op maandag 10 september 2012 11:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan neem ik Milan met Huntelaar.
Nou het is hier lichtelijk bewolkt, maar nog wel droog gelukkig. Ga je nog iets leuks doen vandaag?quote:Op maandag 10 september 2012 11:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook.Lekker weer hè?
Het is hier ook lichtelijk bewolkt, maar de zon schijnt er wel doorheen. Ik ga niets leuks doen vandaag, jij wel?quote:Op maandag 10 september 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou het is hier lichtelijk bewolkt, maar nog wel droog gelukkig. Ga je nog iets leuks doen vandaag?
Nee ik moet vandaag naar school, jij dan?quote:Op maandag 10 september 2012 11:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het is hier ook lichtelijk bewolkt, maar de zon schijnt er wel doorheen. Ik ga niets leuks doen vandaag, jij wel?
Wand?quote:Op maandag 10 september 2012 11:31 schreef Thorb het volgende:
HALLO HALLO
Niet met Arsenal spelen in de demo!
Sowieso niet met Arsenal spelen!
Je pakt toch de mooiste clubquote:
Kan van Persie weer banken.quote:Op maandag 10 september 2012 11:41 schreef wieisboos het volgende:
Hopelijk morgen deze twee in de basis
[ afbeelding ]
Mooooooooiquote:Op maandag 10 september 2012 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Collega moest even hier zitten, schakelt naar firefox blijkt dit topic nog open te staan met die opvallende TT.
Moest ik toch even uitleggen dat dit toch echt over een voetbalspelletje ging
Morgen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:12 schreef DannyDeko het volgende:
Q-Base![]()
![]()
Ben nog steeds niet helemaal topfit maar wat geeft dat (:
Van de 40.000+ (?) man waren wij letterlijk de allerallerlaatste die van het terrein af werden gekicked ><
Enne wanneer komt de demo?
Dat is ook de dag met EA season ticket. Dat je de game al kunt downloaden.quote:Op maandag 10 september 2012 12:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op een zaterdagVind ik wel opmerkelijk.
Nice, welk land als eerste?quote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Fifa13 demo komt morgen tussen 11 en 3 uit op xbox.
http://www.worldtimebuddy(...)a4-fde7-747b13aa24d4quote:Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nice, welk land als eerste?
Angolaquote:Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog steeds aan winst denkenquote:Op maandag 10 september 2012 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb de gok genomen door de getransferde Lloris voor 14.250 te kopen, ik heb nu de enige op de markt met nu een bid van 12.5k. Ik kan hier nog wel wat winst op maken
Als ik later een bedrijf zou runnen zou ik jou wel in mijn team willen hebbenquote:Op maandag 10 september 2012 13:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik mag dan zoveel coins hebben maar ik wil zelfs aan het einde van FUT12 nog meer
https://docs.google.com/s(...)ZhVkJ1SGtaLUE&gid=11quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een lijst van de transfers?
quote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)ZhVkJ1SGtaLUE&gid=11
Ik heb Lloris verkocht voor 29.5k dus het was een goede gok om hem voor 14.250 te kopen.
quote:Op maandag 10 september 2012 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Collega moest even hier zitten, schakelt naar firefox blijkt dit topic nog open te staan met die opvallende TT.
Moest ik toch even uitleggen dat dit toch echt over een voetbalspelletje ging
does it even matter? Op de ps3 van 11 tot 3 s nachts.quote:Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
NOTHING ELSE MATTERSquote:Op maandag 10 september 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
does it even matter? Op de ps3 van 11 tot 3 s nachts.
Best bizar inderdaad. Ik verkoop spelers voor de meest achterlijke prijzen. In 4 dagen tijd heb ik al meer dan 100k winst gemaakt op TOTY Falcao's en net verkocht ik een TOTY Dede voor 76k en ik pik er gelijk 1 op voor 65k.quote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef BDIL het volgende:
Waarom the fuck zijn zoveel spelers van de markt gewoon verdwenen ? Alle prijzen zijn best hoog en maar weinig spelers te vinden in de juiste formatie
quote:
Hoe kom jij hier aan?quote:
Vast niet. Maar als ie er wel inzit zal het wel meevallen want hij is 83 rated.quote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit Quaresma in FUT? Dan wordt hij volgens mij wel duur.. Nee zeker.
Maar wel de Pees en Skillz to pay the bills.quote:Op maandag 10 september 2012 14:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vast niet. Maar als ie er wel inzit zal het wel meevallen want hij is 83 rated.
Benieuwd wat Chamberlain heeft, die ga ik sowieso wel snel kopen maar hij speelde vroeger rugby en heeft nu maar 54 ofzoquote:
Workrates, geweldig schot, pacequote:Op maandag 10 september 2012 15:16 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is Leite eigenlijk 10x zo duur als Danilinho?
[ afbeelding ]
Schot en pace is min of meer hetzelfde...quote:Op maandag 10 september 2012 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Workrates, geweldig schot, pace
quote:Op maandag 10 september 2012 15:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Workrates, geweldig schot, pace
Dus puur door de workrates?quote:Op maandag 10 september 2012 15:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schot en pace is min of meer hetzelfde...
Maar de work rates zijn kut inderdaad. Al had ik er zelf niet zo veel last van de paar wedstrijden met Danilinho.
Niet echt, was een verkeerde update van EA een paar maanden geleden. Gerrard had ook 5* skills. Ik denk dat er bij EA alleen maar Barca en Liverpool fans zitten, want die Jose Enrique kreeg ook al een speciaal kaartje.quote:
Zijn dribbel is nog wel wat beterquote:Op maandag 10 september 2012 15:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Dus puur door de workrates?
Dat is alleen als je naar het kaartje kijkt ja. Leite heeft 87 shotpower ingame en rond de 75 longshots/finishing. Danilinho's schot is pure stront (mijn ervaring)quote:Op maandag 10 september 2012 15:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Schot en pace is min of meer hetzelfde...
Alles vliegt er in met hem, niet naar de ingame stats kijken verderquote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
Waarom is deze dude dan zo duur eigenlijk?
[ afbeelding ]
Hij is niet meer verkrijgbaar in packs. Heel snel nadat de game uit was heeft die een transfer gemaakt naar Oekraine ergens.quote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
zelfde verhaal als El Shaarawyquote:Op maandag 10 september 2012 15:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar aan z'n stats is dus niets te zien? Behalve dan 5* skill.
pace, skills, schot, brasilver en uit packs.quote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die heeft nog 5* weak foot én 5* skill.quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
zelfde verhaal als El Shaarawy
Hmmm, ja dat zal het zijn!quote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hij is niet meer verkrijgbaar in packs. Heel snel nadat de game uit was heeft die een transfer gemaakt naar Oekraine ergens.
Probeer hem nou maar, dan merk je het vanzelf welquote:Op maandag 10 september 2012 15:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar die heeft nog 5* weak foot én 5* skill.
Oh dus als Leite goede ingame stats heeft moet je er wel naar kijken maar als dat bij Marlos niet zo is dan niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles vliegt er in met hem, niet naar de ingame stats kijken verder
Die spelers zijn wel het best mogelijke op een silver level natuurlijk, dus als je graag silver vs silver speelt is dit het beste dat je kan hebben. Zo'n Maikon Leite is min of meer de Ronaldo van de silvers (niet qua eigenschappen, maar je begrijpt wat ik bedoel).quote:Op maandag 10 september 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
Toch blijf ik de silvers maar raar vinden. Mensen betalen echt een godsvermogen voor spelers waarvan de stats niet eens goed te noemen zijn. Die stats zeggen dus geen moer of spelers worden gewoon gehyped.
klopt helemaalquote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dus als Leite goede ingame stats heeft moet je er wel naar kijken maar als dat bij Marlos niet zo is dan niet.
Snap ik, maar Danilinho is niet zo goed qua stats, maar wel 10x goedkoper.quote:Op maandag 10 september 2012 15:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die spelers zijn wel het best mogelijke op een silver level natuurlijk, dus als je graag silver vs silver speelt is dit het beste dat je kan hebben. Zo'n Maikon Leite is min of meer de Ronaldo van de silvers (niet qua eigenschappen, maar je begrijpt wat ik bedoel).
Tja, ik weet ook wel dat mijn TOTY Di Natale van 300k niet de beste value for money is als je ook Pato voor 2k op kan pikken, maar toch wil ik het beste van het beste..zo werkt het met alle spelers natuurlijk. Maikon Leite is natuurlijk ook net zo overhyped als een iPad, maar tochquote:Op maandag 10 september 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Snap ik, maar Danilinho is niet zo goed qua stats, maar wel 10x goedkoper.
FUCKING ZIEKquote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef DannyDeko het volgende:
Nu baal ik helemaal dat ik te laat was met een kaartje kopen
quote:Op maandag 10 september 2012 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook wel dat mijn TOTY Di Natale van 300k niet de beste value for money is als je ook Pato voor 2k op kan pikken, maar toch wil ik het beste van het beste..zo werkt het met alle spelers natuurlijk. Maikon Leite is natuurlijk ook net zo overhyped als een iPad, maar toch
Gruwelijk!!!!quote:Op maandag 10 september 2012 15:20 schreef DannyDeko het volgende:
Nu baal ik helemaal dat ik te laat was met een kaartje kopen
Zo groot is het verschil met low rated gold en high rated silver sowieso niet natuurlijk. Om over die IF's maar niet te spreken, vooral die 74->74quote:Op maandag 10 september 2012 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
Marlos.Zijn linkerpoot.
En hij kan trouwens gemakkelijk mee in gouden teams, wat ik overigens wel bizar vind. Dat hoort gewoon eigenlijk niet te kunnen, maar ja, FIFA.
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat Marlos elke bal erin krult en een van de grootste talenten op de wereld, Neymar, moeite heeft met elke exact dezelfde kans? Het is gewoon bullshit. In mijn ogen is Marlos in elk team beter dan Neymar en dat klopt gewoon niet.. In het echt kan Marlos er niets van.quote:Op maandag 10 september 2012 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo groot is het verschil met low rated gold en high rated silver sowieso niet natuurlijk. Om over die IF's maar niet te spreken, vooral die 74->74![]()
Ik heb zelf wat zieke overpowered silver IF's en maak er dankbaar gebruik van, maar eigenlijk is het wel jammer. Juist de charme van silver (en bronze) is dat er een cap zit op die max rating en dat jij met een vrij basic silver team niet zoveel achterloopt op het duurst mogelijke silver team, waardoor je alsnog een goede kans maakt als je minimaal gelijkwaardig bent qua skillniveau. Nu zitten er alsnog mega grote gaten in qua kwaliteit.
oh bij mij schiet Neymar hem er altijd van alle hoeken in als ik tegen hem moet spelen..misschien ligt hij je gewoon wat minder...Ik weet het ook niet broeder. Ik ben ook iedere keer weer verrast als ik zie wat El Kabir, Castaignos en Overtoompje tegen gouden teams uit hun wonderslofjes persen..quote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat Marlos elke bal erin krult en een van de grootste talenten op de wereld, Neymar, moeite heeft met elke exact dezelfde kans? Het is gewoon bullshit. In mijn ogen is Marlos in elk team beter dan Neymar en dat klopt gewoon niet.. In het echt kan Marlos er niets van.
Kom maar.quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
Vond het wel een leuk potje, nog eentje?
Ik 2 keerquote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef pascal08 het volgende:
Lekkere pot Thor, 4 geblesseerden ofzo.![]()
uitslag>?quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Thorb het volgende:
Vond het wel een leuk potje, nog eentje?
2-1 voor Pascal. Hij kwam na 70' op 1-0 door kopbal Silva. Daarna ik meteen 2-1 na mijn wissels met Walcott en toen scoorde hij een header in 87' met Falcaoquote:
spoiler manquote:
Bij Lodeiro heb ik dat ookquote:Op maandag 10 september 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat Marlos elke bal erin krult en een van de grootste talenten op de wereld, Neymar, moeite heeft met elke exact dezelfde kans? Het is gewoon bullshit. In mijn ogen is Marlos in elk team beter dan Neymar en dat klopt gewoon niet.. In het echt kan Marlos er niets van.
Wel toevallig dat is met m'n kleinste mensen met hun hoofd scoor.quote:Op maandag 10 september 2012 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
2-1 voor Pascal. Hij kwam na 70' op 1-0 door kopbal Silva. Daarna ik meteen 2-1 na mijn wissels met Walcott en toen scoorde hij een header in 87' met Falcao
HANDICAPHANDICAP.quote:Op maandag 10 september 2012 15:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh bij mij schiet Neymar hem er altijd van alle hoeken in als ik tegen hem moet spelen..misschien ligt hij je gewoon wat minder...Ik weet het ook niet broeder. Ik ben ook iedere keer weer verrast als ik zie wat El Kabir, Castaignos en Overtoompje tegen gouden teams uit hun wonderslofjes persen..
Eenmaal aan de bal zul je het alsnog zien.quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HANDICAPHANDICAP.
Jij gelooft daar toch niet in?
Sowieso kloppen heel veel ratings in FIFA niet. Het is absurd dat een paar van de beste spitsen ter wereld zo goed als onbruikbaar zijn (Nou ja, onbruikbaar. Huntelaar is in het echt een dodelijke spits en in FIFA gewoon echt lastig mee te spelen) en een of andere Braziliaan die leuk in Rusland balt elke wedstrijd 4x scoort? Welliton. In het echt pure kak, in FIFA een god. Zelfde geldt voor Agbonlahor.
Ik ben blij dat ze in '13 pace wat minder belangrijk maken. Door die eerste ballaannames zullen de grote spelers zich eerder onderscheiden, wat ik logisch vind. Dat zal de 'handicap' wat minder zichtbaar maken.
quote:Op maandag 10 september 2012 15:59 schreef Kamikazie het volgende:
Potje fifa iemand?
Doen gifjes het niet op FOK! ?
http://www.geenstijl.nl/archives/images/boemmarmaris1.html dan maar zo
Er is gewoon iets vaags in het systeem van FIFA rondom spelers. Een goede speler is een die ''compleet'' is op meerdere vlakken. Goede spelers in het echt zouden in FIFA zich daarom moeten kunnen onderscheiden doordat ze beter zijn op bepaalde vlakken en ze daaruit voordeel kunnen halen. Als iemand zoals Aguero snel, behendig, dribbelaar en een aardig schot heeft moet hij beter zijn dan een Sturridge die bijvoorbeeld alleen snel is. Helaas, kan je met iedereen een finesse shot erin schieten ook al is zijn schot 45 of 80 , het boeit allemaal niet.quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HANDICAPHANDICAP.
Sowieso kloppen heel veel ratings in FIFA niet. Het is absurd dat een paar van de beste spitsen ter wereld zo goed als onbruikbaar zijn en een of andere Braziliaan die leuk in Rusland balt elke wedstrijd 4x scoort? Welliton. In het echt pure kak, in FIFA een god. Zelfde geldt voor Agbonlahor.
Ik ben blij dat ze in '13 pace wat minder belangrijk maken. Door die eerste ballaannames zullen de grote spelers zich eerder onderscheiden, wat ik logisch vind. Dat zal de 'handicap' wat minder zichtbaar maken.
Handicap is bullshit imo ja. Het gaat er gewoon om dat bepaalde eigenschappen overpowered zijn. Als een keeper lang is en goede reflexes heeft dan is hij fucking goed, als een speler sterk is en snel precies hetzelfde verhaal..Zolang die paar eigenschappen er zo bovenuit steken kan ieder cheap ass team een topteam matchen door gewoon vanuit zijn eigen kracht te spelen (i.e. pace abusen en crosses spammen).quote:Op maandag 10 september 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
HANDICAPHANDICAP.
Sowieso kloppen heel veel ratings in FIFA niet. Het is absurd dat een paar van de beste spitsen ter wereld zo goed als onbruikbaar zijn (Nou ja, onbruikbaar. Huntelaar is in het echt een dodelijke spits en in FIFA gewoon echt lastig mee te spelen) en een of andere Braziliaan die leuk in Rusland balt elke wedstrijd 4x scoort? Welliton. In het echt pure kak, in FIFA een god. Zelfde geldt voor Agbonlahor.
Die van GS en Dumpert kan je niet hotlinken..moet je zelf even saven en uploaden.quote:
Ah vandaar.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van GS en Dumpert kan je niet hotlinken..moet je zelf even saven en uploaden.
Jupquote:Op maandag 10 september 2012 16:04 schreef diedjuh het volgende:
Morgen toch demo op Xbox en woensdag op PS3?
Dit is al de afgelopen 3 dagen zeker 80 keer besprokenquote:Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef marcie216 het volgende:
Goedemiddag
Meer mensen die de seasonticket gaan kopen?
25 euro, 24 premium packs, en eerder toegang..
Dat vraag ik nietquote:Op maandag 10 september 2012 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit is al de afgelopen 3 dagen zeker 80 keer besproken
Ik antwoord dat mensen dit al hebben besproken in de afgelopen dagen, dus ga maar terug lezenquote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat vraag ik niet
Ben benieuwd of ook mensen hem gaan kopen.
Als ik hem ga kopen, wil ik ook wedstrijden spelen, maar dan speel ik met zo'n kut team. Want kopen om te handelen is nergens voor nodig.
En pakjes, ja ik zou sowieso 20 eu aan packs uit geven, maar dan heb je het ook in 1x, nu krijg je over een halfjaar je laatste pack
Is wel alleen wat clubs betalen en dus zonder sponsordeals etc.quote:Op maandag 10 september 2012 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck is Conca
http://en.wikipedia.org/wiki/Dar%C3%ADo_Conca
Bizar man. Sowieso flink scheef dit lijstje
RVP zal er nu ook wel tussen staan.
I know, maar dan nogquote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is wel alleen wat clubs betalen en dus zonder sponsordeals etc.
Afgelopen 2 dagen niet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik antwoord dat mensen dit al hebben besproken in de afgelopen dagen, dus ga maar terug lezen
ok.quote:
Hmm ik twijfelquote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef laucas het volgende:
Ik ga de ticket ook wel kopen denk ik
Workrates, balans etc? En dan heb je ook nog de typische hoge verwachtingen die mensen bij dat soort teams hebben waarbij het fout gaat. Ik wilde met Ronaldo ook alles de kruising in pegelen terwijl ik dat soort ballen met Lavezzi, Hazard etc rustig de hoek in finessequote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Handicap bestaat gewoon imo. Waarom speelde Nepenthez met zijn uberdure team dan zo slecht en met een goedkoop BPL team zo goed? Verder merk ik dat mijn team door IF Maikon Leite minder goed gaat spelen.
Haha, deze wedstrijd was hardop lachen. Die kans van jou in de eerste helft.quote:Op maandag 10 september 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
Net ging het gelijk op en nu heeft Pascal na 45 min al 12 schoten en ik 2 (miste nog toen ik de keeper al voorbij was)
JLMEKquote:
Inderdaad, jij ook nog 3x de paal in 10 minutenquote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, deze wedstrijd was hardop lachen. Die kans van jou in de eerste helft.En toen die knudde tegengoal van mij in de tweede helft.
Ging nergens meer over.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, jij ook nog 3x de paal in 10 minuten
Iemand nog een pot>
Handicap is onzin.quote:Op maandag 10 september 2012 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Handicap bestaat gewoon imo. Waarom speelde Nepenthez met zijn uberdure team dan zo slecht en met een goedkoop BPL team zo goed? Verder merk ik dat mijn team door IF Maikon Leite minder goed gaat spelen.
Oh ik stuur net Sebassie een invitequote:
Dan ga je toch gewoon op de webapp zitten tot de release als je niet gelijk met een kut team wilt spelenquote:Op maandag 10 september 2012 16:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm ik twijfel
Wat zou jij doen als je in mijn geval zou zitten (staat 1 post boven jouw post)
Ja maar dan is het niet nodig om die season ticket te kopen toch?quote:Op maandag 10 september 2012 16:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon op de webapp zitten tot de release als je niet gelijk met een kut team wilt spelen
ik ben er al hoorquote:Op maandag 10 september 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh ik stuur net Sebassie een invite
Kom jij maar ik leave, duurt toch een uur voordat Crook klaar is
Ben het 100% met je eens. Ik merk het bij golfen bijvoorbeeld heel sterk. Als je zó gefocust bent om de bal niet in het water of de bunker te meppen dan ga je forceren en belandt ie 9 van de 10 keer juist wél in de bunker of in het water. Gewoon rustig ademhalen en net doen alsof je met een heel normaal team speelt. Geloof mij, ik heb ballen met Benzema binnengeschoten die je met geen enkele Nilmar, Neymar of Agbonlahor zo binnen schiet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Workrates, balans etc? En dan heb je ook nog de typische hoge verwachtingen die mensen bij dat soort teams hebben waarbij het fout gaat. Ik wilde met Ronaldo ook alles de kruising in pegelen terwijl ik dat soort ballen met Lavezzi, Hazard etc rustig de hoek in finesse
En dan is er nog de categorie die zo hard in de handicap wil geloven en al denken dat ze slecht gaan spelen waardoor dat in de praktijk ook zo is. Het zal een eeuwige discussie blijven tenzij we volgend jaar ineens alles kansloos gaan verliezen met onze budgetteams.
Dat klopt, daarom.quote:Op maandag 10 september 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dan is het niet nodig om die season ticket te kopen toch?
Dat dat voor jou persoonlijk zou is zegt niet dat het voor iedereen zo is.quote:Op maandag 10 september 2012 16:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben het 100% met je eens. Ik merk het bij golfen bijvoorbeeld heel sterk. Als je zó gefocust bent om de bal niet in het water of de bunker te meppen dan ga je forceren en belandt ie 9 van de 10 keer juist wél in de bunker of in het water. Gewoon rustig ademhalen en net doen alsof je met een heel normaal team speelt. Geloof mij, ik heb ballen met Benzema binnengeschoten die je met geen enkele Nilmar, Neymar of Agbonlahor zo binnen schiet.
Nee, klopt, dat beweer ik ook niet. Handicap bestaat gewoon niet.quote:Op maandag 10 september 2012 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat dat voor jou persoonlijk zou is zegt niet dat het voor iedereen zo is.
Onthoud! Het systeem is altijd tegen je !quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, klopt, dat beweer ik ook niet. Handicap bestaat gewoon niet.
Fuck the Systemquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onthoud! Het systeem is altijd tegen je !
Juistemquote:
Gewoon een aluminium hoedje dragen!quote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onthoud! Het systeem is altijd tegen je !
Alleen mensen op TU Delftquote:Op maandag 10 september 2012 16:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een aluminium hoedje dragen!
[ afbeelding ]
Als iemand die goed is in FIFA zo dik verliest met zo'n goed team dan is er toch echt iets mis. Hij heeft volgens mij geen 1 wedstrijd met dat team gewonnen.quote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Workrates, balans etc? En dan heb je ook nog de typische hoge verwachtingen die mensen bij dat soort teams hebben waarbij het fout gaat. Ik wilde met Ronaldo ook alles de kruising in pegelen terwijl ik dat soort ballen met Lavezzi, Hazard etc rustig de hoek in finesse
En dan is er nog de categorie die zo hard in de handicap wil geloven en al denken dat ze slecht gaan spelen waardoor dat in de praktijk ook zo is. Het zal een eeuwige discussie blijven tenzij we volgend jaar ineens alles kansloos gaan verliezen met onze budgetteams.
Hij werd zelfs helemaal blij toen ie 1x met dat team scoordequote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand die goed is in FIFA zo dik verliest met zo'n goed team dan is er toch echt iets mis. Hij heeft volgens mij geen 1 wedstrijd met dat team gewonnen.
Alleen voor de packs, maar kan ik beter 20 eur aan packs geven, heb ik ze allemaal. Anders moet ik de hele tijd zo lang wachten.quote:
Het is gewoon een kutteam. Individueel leuke spelers maar bij elkaar slecht. Kan gebeuren, ik heb ook een aantal keer een team gemaakt met een aantal hele goede spelers maar dat het onzettend kut speelde.quote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als iemand die goed is in FIFA zo dik verliest met zo'n goed team dan is er toch echt iets mis. Hij heeft volgens mij geen 1 wedstrijd met dat team gewonnen.
Die gratis packs zijn echt ruk, vorig jaar tenminste.quote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Alleen voor de packs, maar kan ik beter 20 eur aan packs geven, heb ik ze allemaal. Anders moet ik de hele tijd zo lang wachten.
Nee hoorquote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Die gratis packs zijn echt ruk, vorig jaar tenminste.
Ja. Ik koop wel gewoon voor 10/15 eu aan packs. En dan komt het wel goed, geen season.quote:Op maandag 10 september 2012 16:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Die gratis packs zijn echt ruk, vorig jaar tenminste.
Tekenen? Gewoon met pen en papier.quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een idee hoe ik met gemak een grafiekje kan maken van een budgetlijn? lol
Excel is kut
Moet uitgetikt worden en al, moet eerst alles op papier maken, en dan overtypenquote:Op maandag 10 september 2012 16:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tekenen? Gewoon met pen en papier.
Prima tijd hoor.quote:
Was helemaal 11:55 uit, heb ik er niks aanquote:Op maandag 10 september 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima tijd hoor.
Het is maar een demo, boeie.
ja voor ons is het prima, ik hoef geen US account te makenquote:Op maandag 10 september 2012 16:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima tijd hoor.
Het is maar een demo, boeie.
Ik 14.30 en dan komt er nog fysio achteraan dus ik ben rond 16:30 thuis denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was helemaal 11:55 uit, heb ik er niks aan
Daarom, gewoon rond 13.00 in de middag, geen probleem!quote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja voor ons is het prima, ik hoef geen US account te maken
Excel is niet kut. Je kan er gewoon niet mee omgaan.quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een idee hoe ik met gemak een grafiekje kan maken van een budgetlijn? lol
Excel is kut
Kom maar hier. Wat zijn je gegevens?quote:Op maandag 10 september 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excel is kut
Ik vind het juist een heel vet team Thor!quote:Op maandag 10 september 2012 16:54 schreef Thorb het volgende:
N0ir zeikt steeds mijn team af
4x achter elkaar met 1 doelpunt verschil verloren van Fokkers. Natuurlijk wel de nummers 2, 3 en 4 van het toernooi.
excel is voortgekomen uit een Zionistisch complot om de wereld over te nemen..quote:
Kloptquote:Op maandag 10 september 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Excel is niet kut. Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Thanks, maar heb het al lopen painten, ziet er tot nu toe goed uitquote:Op maandag 10 september 2012 17:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Kom maar hier. Wat zijn je gegevens?
Lees post 1quote:
Diaby die ik op CM heb is gewoon heel erg compleet dus die blijft staan. Dan heb ik nog SIF Rosicky en IF arteta waarvan ik er eentje ga vervangen voor IF Cazorla (die andere komt dus op de bank). Weet nog niet welke van de 2quote:Op maandag 10 september 2012 17:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het juist een heel vet team Thor!Misschien wat meer pit op het middenveld? Anders in-game je formatie veranderen naar 4-3-3, want je liep steeds in m'n fuik met 4-3-2-1.
Teken het gewoon met de hand, het is 4 havo maarquote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Thanks, maar heb het al lopen painten, ziet er tot nu toe goed uit![]()
[ afbeelding ]
[..]
Lees post 1
Buh, ik zei al, moet uitgetikt worden en opgestuurdquote:Op maandag 10 september 2012 17:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teken het gewoon met de hand, het is 4 havo maar
Stiftje eroverheen en scannen.quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Buh, ik zei al, moet uitgetikt worden en opgestuurd
quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stiftje eroverheen en scannen.
Maar welke post is die over excel
Kloptquote:Op maandag 10 september 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Excel is niet kut. Je kan er gewoon niet mee omgaan.
Je kan toch ook gewoon zo'n grafiek maken met word? 2 seconden werk, Excel kan ik ook niet mee overweg.quote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lees post 1
Kan dat? Iemand zei tegen me dat je dan ge-redirect wordt naar Excel, ben totaal niet thuis in deze bendequote:Op maandag 10 september 2012 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zo'n grafiek maken met word? 2 seconden werk, Excel kan ik ook niet mee overweg.
Volgens mij niet, daar vul je een paar coördinaten in en klaar. Easy peasyquote:Op maandag 10 september 2012 17:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan dat? Iemand zei tegen me dat je dan ge-redirect wordt naar Excel, ben totaal niet thuis in deze bende
Is een budgetlijn man, stelt niks voor, alleen kut om het zo te moeten makenquote:Op maandag 10 september 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
Heb je ook gewoon de punten of alleen dat lijntje
Dus je wil gewoon een lijn van (0, 350) naar (2, 0) en eentje van (0, 175?) naar (1, 0)?quote:Op maandag 10 september 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is een budgetlijn man, stelt niks voor, alleen kut om het zo te moeten maken
Na je 2 edits, is dit het jaquote:Op maandag 10 september 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus je wil gewoon een lijn van (0, 350) naar (2, 0) en eentje van (0, 175?) naar (1, 0)?
Zoiets?quote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lees post 1
nog maar keertje posten dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-09-2012 om 17:10:17Find out when the #FIFA13Demo launches in your timezone: PC (http://t.co/1QCmgxZU), Xbox (http://t.co/3jc3Y405), PS3 (http://t.co/LRL5Ig6t) reageer retweet
Altijd welkom! (ja is goed gemaakt trouwensquote:Op maandag 10 september 2012 17:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mits goed gemaakt
en zocht jij nog een H2H team?
Soort van jaquote:
Probeer Crystal Palace.quote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Altijd welkom! (ja is goed gemaakt trouwens)
Ik speelde net even met Napoli, ging redelijk
3421 met FC Porto.quote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Altijd welkom! (ja is goed gemaakt trouwens)
Ik speelde net even met Napoli, ging redelijk
Ach ja, wat moet ik anders doen?quote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van ja
Maar ik los het zelf wel even op deze keer, op deze manier, wil jou niet tot last zijn.
Thanks!
Damn nice, even een Canada accountje maken dan maar deze keerquote:Op maandag 10 september 2012 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
nog maar keertje posten dan.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 10-09-2012 om 17:10:17Find out when the #FIFA13Demo launches in your timezone: PC (http://t.co/1QCmgxZU), Xbox (http://t.co/3jc3Y405), PS3 (http://t.co/LRL5Ig6t) reageer retweet
Baas.quote:Op maandag 10 september 2012 17:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3421 met FC Porto.
Mangala-Rolando-Pereira achterin
middenveld met Moutinho LM, Fernando Lucho CM en Danilo RM
aanval met Varela LW, Hulk ST en Iturbe RW
20k voor mij fixenquote:Op maandag 10 september 2012 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet ik anders doen?
IF Cazorla, maar ineens verkoop ik niets meerquote:Op maandag 10 september 2012 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg nog 10k van BDIL.
Wie ga je halen dan?
En dan kan het alsnog zijn dat ie er pas om 2 uur 's nachts isquote:Op maandag 10 september 2012 17:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Damn nice, even een Canada accountje maken dan maar deze keer
Zet er maar wat op. Ik wil het wel terug.quote:Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Cazorla, maar ineens verkoop ik niets meer
Heeft idd ook geen zinquote:Op maandag 10 september 2012 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En dan kan het alsnog zijn dat ie er pas om 2 uur 's nachts is
Ik zal aan je denken als ik aan het spelen benquote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heeft idd ook geen zin
Huiswerkmiddagje maar morgen dan, had helemaal fifa in gedachte en al
quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan het spelen ben
Kijk op jou kan ik bouwen!quote:Op maandag 10 september 2012 17:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er maar wat op. Ik wil het wel terug.2x 10k graag.
quote:Op maandag 10 september 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik aan het spelen ben
quote:
quote:Op maandag 10 september 2012 17:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kon ook op jou bouwen toen ik 70k nodig had.
quote:
Ach, zonde, maar niet madquote:
Sorryquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 17:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, zonde, maar niet mad
[..]
Sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |