Het is maar goed dat je het tussen aanhalingstekens zet.quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je alleen "grappige" persiflages wilt zien, dan moet je maar naar de TV-kantine kijken.
Volgens mij begrijpen sommige mensen er helemaal niks van.quote:Op zondag 30 september 2012 16:52 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik zei al eerder dat de heren van Koefnoen karikaturen van zichzelf zijn geworden.
Maar goed, gisteren weer een prima 1,2 miljoen kijkers, dus de heren Koefnoen en de AVRO zal het allemaal een grote worst wezen.
Pijnlijke TV die plaatsvervangende schaamte opwekt is minstens zo leuk om naar te kijken, zo niet leuker.quote:
Ik heb nog nooit gelachen om de tv kantine inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:24 schreef Rhalius het volgende:
de tv kantine en grappig.. meeste typetjes zijn veel te overdreven neergezet en hebben weinig tot niets te maken met de daadwerkelijke persoon.
Het hoeft niet gelijk onderbroekenlol te zijn. Persoonlijk geef ik meer de voorkeur aan de stijl van de marx broers. Woordspelingen in plaats van gevloek, subtiele dubbelzinnige teksten in plaats van simpele sexgrappen, muzikaal, genoeg visuele grappen en stuk voor stuk hebben ze een fantastisch improvisatie talent.quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:07 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen sommige mensen er helemaal niks van.
Bij de AVRO hebben ze de vrije hand. Zaten ze bij de commerciële dan hadden ze meer onderbroekenlol en typetjes uit het artiestenvak moeten implementeren, voor de snelle lach. Het is zeker elitairder geworden en meer voor 40+, want zo zijn ze zelf ook geworden.
Maar als ze zouden moeten dan zouden ze heel makkelijk een programma in elkaar kunnen zetten zoals jij het liever ziet. Maar die tijd hebben ze gehad.
Ik heb het omgkeerde... Ik heb Ipie zo onderhand wel een keer gezien (komt ook door het gebrek aan dialoog). Die Zeeuwse garnalenpelsters vind ik nou juist geweldig. Dat hippe oudere stel, waarbij de vrouw steeds de man afkapt, is ook erg leuk. Eén van de beste typetjes die Owen Schumacher heeft neergezet.quote:Op zondag 30 september 2012 21:16 schreef TUFKAL het volgende:
Leuk gister
Iepie is goed ja. die boerinnen niet.
Precies. Het is gewoon erg goed gemaakt (zelfs Ipie). Het onderhuidse is vaak zo goed aan Koefnoen.quote:Op zondag 30 september 2012 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Satire hoeft niet altijd grappig te zijn. Soms is ook goed dat het ongemakkelijk wordt.
Als je alleen "grappige" persiflages wilt zien, dan moet je maar naar de TV-kantine kijken.
"okko mannetje" is leuk inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het omgkeerde... Ik heb Ipie zo onderhand wel een keer gezien (komt ook door het gebrek aan dialoog). Die Zeeuwse garnalenpelsters vind ik nou juist geweldig. Dat hippe oudere stel, waarbij de vrouw steeds de man afkapt, is ook erg leuk. Eén van de beste typetjes die Owen Schumacher heeft neergezet.
quote:In Koefnoen ziet Thijs Willekes van de Modepolitie zich genoodzaakt om hard op te treden tegen een fashionvergrijp, Filemon Wesselink maakt voor Spuiten en Slikken een schurende docu/repo over de rafelrandjes van straatprostitutie en volgens Ilja Gort zit er wel degelijk muziek in wijn. Verder begeeft Gers Pardoel zich onder zijn fans, draaien yuppenstel Joris en Monique een begrafenisondernemer een poot uit en gaat happy single Ipie bij een leesclubje.
Mika.quote:
Vreselijk inderdaad.quote:
Mooi is ze inderdaad ook niet. Maar ze is gewoon niet grappig, vind ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met haar permanent vies kijkende gezicht.
Ik heb me wel vermaakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs de rapservice is minder..
De rest was leuker dan de rapservice ja.quote:
Ja, was niks vanavond, zelfs de rapservice niet idd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs de rapservice is minder..
Dan had je teveel wijn op zeker, het was weer bedroevend slecht. Misschien moeten de heren Koefnoen weer 's een goede Pauw & Witteman-imitatie maken...quote:
Ach er zaten 2 aardige sketches tussen. En dat is het wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan had je teveel wijn op zeker, het was weer bedroevend slecht. Misschien moeten de heren Koefnoen weer 's een goede Pauw & Witteman-imitatie maken...
Gemiste kans met Karl Lagerfeld. Ze hadden hem zo'n rode nazi-band met hakenkruis om z'n arm moeten doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach er zaten 2 aardige sketches tussen. En dat is het wel.
Als dispuuttrutje doet ze het wel goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi is ze inderdaad ook niet. Maar ze is gewoon niet grappig, vind ik.
Tja, dan speelt ze zichzelf.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als dispuuttrutje doet ze het wel goed.
Slechte imitaties alvast. Holleeder sowieso, maar Huys z'n accent is ook te subtiel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef remcoP het volgende:
Dit zou wel eens een hele goede aflevering kunnen worden.
ZEER mee eens. Hij lijkt er echt op!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:55 schreef remcoP het volgende:
Dit zou wel eens een hele goede aflevering kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |