quote:In Koefnoen ziet Thijs Willekes van de Modepolitie zich genoodzaakt om hard op te treden tegen een fashionvergrijp, Filemon Wesselink maakt voor Spuiten en Slikken een schurende docu/repo over de rafelrandjes van straatprostitutie en volgens Ilja Gort zit er wel degelijk muziek in wijn. Verder begeeft Gers Pardoel zich onder zijn fans, draaien yuppenstel Joris en Monique een begrafenisondernemer een poot uit en gaat happy single Ipie bij een leesclubje.
Mika.quote:
Vreselijk inderdaad.quote:
Mooi is ze inderdaad ook niet. Maar ze is gewoon niet grappig, vind ik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:48 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met haar permanent vies kijkende gezicht.
Ik heb me wel vermaakt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs de rapservice is minder..
De rest was leuker dan de rapservice ja.quote:
Ja, was niks vanavond, zelfs de rapservice niet idd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs de rapservice is minder..
Dan had je teveel wijn op zeker, het was weer bedroevend slecht. Misschien moeten de heren Koefnoen weer 's een goede Pauw & Witteman-imitatie maken...quote:
Ach er zaten 2 aardige sketches tussen. En dat is het wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan had je teveel wijn op zeker, het was weer bedroevend slecht. Misschien moeten de heren Koefnoen weer 's een goede Pauw & Witteman-imitatie maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |