abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116768016
Mike Conway is een pussy.
Durft niet meer op Ovals te rijden en trekt zich daarom terug :')
pi_116770659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Nou ja, eigenlijk moet ie de titel daar nog winnen ;) Iets wat dit jaar al niet meer gaat lukken. Maar mocht hij nog een jaartje doorgaan omdat bv. toch geen plek voor hem is bij Caterham, en het zou hem volgend jaar wél lukken, dan ben ik bang voor hem dat ie een Giorgio Pantano-tje aan z'n broek heeft.

edit: spijtig eigenlijk, want zo'n FR3.5 titel is niet niks, zeker niet als je ziet wat voor een kampioenen ''vroeger'' al doorstroomde vanuit die klasse. Maar op de een of andere manier staat, of (hopelijk) stond, die titel de laatste paar jaren niet zo stevig in z'n schoenen en krijgt het niet de aanzien die een GP2 titel wel heeft. En dat terwijl de kwaliteiten die bv. dit jaar in de FR3.5 in de theorie beter zou moeten zijn.
Raar eigenlijk, want de GP2 is een volwaardig kampioenschap (te vergelijken met de Moto2 vs MotoGP).. Doordat er zo weinig plek is in de Formule 1 zou je verwachten dat coureurs er jaren in rondrijden, hopend op een kans in de F1. Daarnaast hebben coureurs die er meerdere jaren in rondrijden meer ervaring dan coureurs die meteen doorstromen en vervolgens in de F1 de fouten maken die ze normaal gesproken in de GP2 zouden maken. De coureurs die in 1 keer doorstromen en het ook in de Formule 1 meteen laten zien zijn over het algemeen de uitzonderingen, zoals een Hamilton (of een Vettel vanuit de FR 3.5).

En over Pantano gesproken, die is veel beter dan dat er (in de F1) over hem gedacht wordt, juist doordat hij te vroeg naar de F1 is gegaan (en halverwege moest stoppen wegens gebrek aan geld). In de GP2 werd hij door zijn teambaas vergeleken met Sebastian Vettel ("Along with Sebastian Vettel, Giorgio was by far the best driver we ever had. He had a very good technical background and we were actually very surprised because of what we’d heard.") en heeft hij meer gewonnen dan wie dan ook. Alleen was er door gebrek aan geld geen plek in de Formule 1.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_116772330
quote:
Alleen was er door gebrek aan geld geen plek in de Formule 1.
Dat is wel jammer ja. Als ik genoeg geld had reed ik ook in de F1 :+

Ze zouden verplicht moeten stellen om coureurs op basis van kwaliteiten aan te nemen en niet op basis van wie de dikste beurs heeft :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_116775973
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 07:13 schreef PennyWise84 het volgende:
Mike Conway is een pussy.
Durft niet meer op Ovals te rijden en trekt zich daarom terug :')
Wat een heerlijke kortzichtige opmerking zeg.
  vrijdag 14 september 2012 @ 13:36:56 #55
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116777347
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 10:14 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Raar eigenlijk, want de GP2 is een volwaardig kampioenschap (te vergelijken met de Moto2 vs MotoGP).. Doordat er zo weinig plek is in de Formule 1 zou je verwachten dat coureurs er jaren in rondrijden, hopend op een kans in de F1. Daarnaast hebben coureurs die er meerdere jaren in rondrijden meer ervaring dan coureurs die meteen doorstromen en vervolgens in de F1 de fouten maken die ze normaal gesproken in de GP2 zouden maken. De coureurs die in 1 keer doorstromen en het ook in de Formule 1 meteen laten zien zijn over het algemeen de uitzonderingen, zoals een Hamilton (of een Vettel vanuit de FR 3.5).
Probleem daar zit niet zozeer in de GP2, of andere opstapklasse, maar meer in de F1 zelf. Dat testverbod heeft een hoop kansen voor talent om zeep geholpen. Teams durven het gewoon weg niet meer aan om een jonge gast in zo'n ding te zetten, tenzij ze een bak met geld hebben. Genoeg voorbeelden wat dat betreft: alle 2de rijders bij Marussia, Petrov, Senna (al had die zelfs nog een tweede voordeel door zijn naam), Chandok. Hangt natuurlijk ook aan vast dat er ook een paar jongens zijn ingestapt omwille van het geld, maar ook het nodige aan talent erbij hebben zoals een Perez bv.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116782579
Vervang Perez even door Maldonado en je lijstje klopt :-)

Perez zit in het Ferrari young drivers programma
  vrijdag 14 september 2012 @ 16:30:23 #57
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116784252
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 15:51 schreef JohnB52 het volgende:
Vervang Perez even door Maldonado en je lijstje klopt :-)

Perez zit in het Ferrari young drivers programma
Perez heeft Telmex achter zich staan, geld speelde bij Sauber zekers weten ook een rol ;)
Maar ik zei niet voor niets ''een paar jongens'' en ''Perez bv.'', al ben ik nog niet zo zeker over Maldonado's talent, wat niet wilt zeggen dat ie niet hard kan rijden btw ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_116784838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Perez heeft Telmex achter zich staan, geld speelde bij Sauber zekers weten ook een rol ;)
Maar ik zei niet voor niets ''een paar jongens'' en ''Perez bv.'', al ben ik nog niet zo zeker over Maldonado's talent, wat niet wilt zeggen dat ie niet hard kan rijden btw ;)
Maldonado kan zeker hard rijden ben ik totaal met je eens.alleen de richting die hij op rijd wil nog weleens een muur of auto('s) bevatten o|O (of stoeprand)
pi_116785149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:30 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Het probleem met Maldonado is dat af en toe zijn emoties hem in de weg zitten en hij rare dingen gaat doen. :)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 september 2012 @ 17:43:24 #60
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116786905
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het probleem met Maldonado is dat af en toe zijn emoties hem in de weg zitten en hij rare dingen gaat doen. :)
af en toe _O-

Is toch wel een understatement moet ik zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:51:36 #61
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116788965
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 16:49 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zo stond er laatst een mooie uitspraak over in de F1RR: ''Montoya had een knikker in zijn hoofd, die af en toe eens uit het putje rolt. Maldonado heeft er een stuiterbal in.........'' Of zoiets was het toch. Maldonado zijn probleem in dat ie niet niet kan inschatten wanneer die niet agressief hoeft te rijden.

Nu we het er toch over hebben :P
  vrijdag 14 september 2012 @ 18:55:04 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116789081
Deze is ook wel goed btw:

quote:
Pirelli's test car hit by alternator failure during work at Barcelona
Pirelli's Formula 1 tyre test running at Barcelona was cut short today after the 2010 Renault's engine suffered an alternator failure.

The Renault R30 was running with a 2010-specification alternator, which the engine manufacturer described as "similar" to the one used in the first part of this season.

A spokesperson told AUTOSPORT: "Earlier today, an R30 from 2010 being used for Pirelli tyre testing at Barcelona experienced an alternator failure similar to the occurrence in Valencia earlier this season.

"The engine was a 2010 version fitted with a 2010 specification alternator similar to the specification used in the first part of the 2012 season."

Renault made changes to its alternator specification following an investigation after Valencia, when Sebastian Vettel and Romain Grosjean both retired.

But it suffered from further alternator failures at Monza last weekend, including one that put Vettel out of the race, despite modifications being made to the component.

Renault remains confident that it will be able to solve the problems and AUTOSPORT understands that investigations at its Viry base have made significant progress in isolating and resolving the problem.

The firm is confident that measures it will introduce for next weekend's Singapore Grand Prix will solve the reliability problem.

The version of the alternator running on the Pirelli test hack was not a development part, for this is prohibited by the agreement covering tyre testing.

"As per the terms of the tyre testing agreement, we would not use any of the Pirelli tests to test new or development parts," said Renault's statement.
En complot zeg ik je :( Renault betaald Pirelli gewoon om een probleem te simuleren en te doen alsof ze RBR niet aan het dwarsbomen zijn :(

:')
pi_116789825
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

af en toe _O-

Is toch wel een understatement moet ik zeggen
Daarom rijdt Vosss ook geen Formule 1 _O-
pi_116792045
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 september 2012 19:18 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Daarom rijdt Vosss ook geen Formule 1 _O-
Mijn emoties zitten me nooit in de weg en rare dingen doe ik al jaren niet meer.

Eigenlijk ben ik best een burgerlul nu ik er zo over nadenk :+
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 september 2012 @ 20:17:39 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116792170
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Mijn emoties zitten me nooit in de weg en rare dingen doe ik al jaren niet meer.

zeker weten? _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116792291
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zeker weten? _O-
Tamelijk ja; hoezo? }:|
vosss is de naam,
pi_116795781
Soms die reacties hier van je op de F1 topics.

Enne, ik zit je natuurlijk te trollen he Vosss

(Komt Ws doordat ik in n auto rij die gemaakt is door trollen ;-))
pi_116796103
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 september 2012 20:15 schreef vosss het volgende:
-O-
Where facts are few, experts are many.
pi_116799640
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 21:38 schreef Atreidez het volgende:

[..]

-O-
Hij kickte er hier ook hard in toen ik het me realiseerde :'(
vosss is de naam,
pi_116799939
quote:
Ecclestone: "Sid Watkins is onvervangbaar"

Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft vrijdag in een verklaring eer betoond aan de woensdag overleden Sid Watkins, die sinds 1978 over de veiligheid van de coureurs waakte. "Iemand als Sid kom je maar één keer in je leven tegen."

"Wat Sid voor de veiligheid in de Formule 1 heeft gedaan is ongelooflijk. Hij heeft zijn hele leven gewijd aan het zo veilig mogelijk maken van deze sport en we zijn hem daarvoor erg veel dankbaarheid verschuldigd", laat Ecclestone weten. "Toen ik hem halverwege het seizoen 1978 vroeg om de officiële dokter van de Formule 1 te worden, hebben we uitgebreid met elkaar gesproken over zaken als veiligheid en medische zorg. We spraken met elkaar af dat elk circuit een volledig uitgerust medisch centrum moest krijgen waar gewonde coureurs meteen behandeld kunnen worden en dat er in de buurt van dat medisch centrum altijd een helikopter klaar moest staan om een coureur naar een ziekenhuis te kunnen brengen."

"Sid heeft ervoor gezorgd dat al deze zaken er kwamen en daarnaast nog veel meer verbeteringen in de doorgevoerd", vervolgt Ecclestone. "Na de ongelukken van Jochen Rindt en Ronnie Peterson kwam ik met het idee om hem een eigen medical car te geven en hem verantwoordelijk te maken voor de medische zorg van alle Formule 1-coureurs. We waren altijd met elkaar in gesprek over hoe we de veiligheid verder konden verbeteren en vervolgens nam hij dan de medische kant van het verhaal voor zijn rekening, omdat ik daar niets van weet. Sid is onvervangbaar. Daar ben ik redelijk zeker van. Iemand als Sid kom je maar eens in je leven tegen."
Grote woorden van een kleine man.

Ik ben eigenlijk wel voor het idee wat ik eerder vandaag las dat het goed zou zijn als er iets blijvend zou komen voor meneer Watkins. Een monument of iets, of voor mijn part de kentekenplaat van de medicalcar waar Sid op staat ofzo. Die man heeft echt heel erg veel betekend voor de sport en zonder hem waren er misschien nog dooien gevallen na Senna.

Dus daar ben ik dus voor zegmaar :)
vosss is de naam,
pi_116809308
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2012 18:51 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zo stond er laatst een mooie uitspraak over in de F1RR: ''Montoya had een knikker in zijn hoofd, die af en toe eens uit het putje rolt. Maldonado heeft er een stuiterbal in.........'' Of zoiets was het toch. Maldonado zijn probleem in dat ie niet niet kan inschatten wanneer die niet agressief hoeft te rijden.

Nu we het er toch over hebben :P
[ afbeelding ]
Montoya is en blijft wel mijn favoriet... _O_

En deze ...
^O^
pi_116810035
Montoya O+ Nog eentje dan.. ook al lag t hier aan de banden van Schumi.

Where facts are few, experts are many.
pi_116840096
Freijns weer op pole voor race 2. Wsr op de hungaroring

https://mobile.twitter.co(...)817691111424?photo=1

[ Bericht 60% gewijzigd door JohnB52 op 16-09-2012 10:50:40 ]
  zondag 16 september 2012 @ 11:10:30 #75
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_116840567
Van 13.00 tot 13.55 op Eurosport de 2de race van de FR3.5 te zien trouwens :) En ik kan niet kijken :(
pi_116840680
Zo. Ik ga dalijk lekker Eurosport kijken 8-)
vosss is de naam,
pi_116843697
Schiet eens op met dat geroei!
pi_116844075
Wat n rukstart zeg !!!
pi_116845882
Komop Frijns!!!! Nice move!

En Magnussen stuk???
pi_116846064
Ja dus. Wat zuur voor m. Cadeautje voor Da Costa!

Sörensen Stevens Bird en dan Frijns.
pi_116867954
En ik kwam net dit tegen, crash bij f3 op Hongarije vorige week. Opvallend is de gelijkenis met Grosjean vs Alonso op Spa, misschien nog weer een reden (in mijn ogen onterecht, maar ja...) voor de FIA om naar extra veiligheid voor het hoofd te kijken...??
  zondag 16 september 2012 @ 23:09:26 #83
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_116874272
*O* Montoya *O*

Hoe denkt Montoya over Kimi

En met Schumi was hij in Maleisie niet zo blij

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 17 september 2012 @ 18:55:51 #84
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_116900365
quote:
Hij moet zich zo langzamerhand eens gaan afvragen waar z'n prioriteiten liggen. Als ie terug wil komen in de F1 dan kan ie dit niet blijven doen.
  maandag 17 september 2012 @ 19:08:41 #85
34586 kepler
No bounce, no play
pi_116901000
quote:
[img]http://i.foknet e.net/p/1s.gif[/img] Op maandag 17 september 2012 18:55 schreef beantherio het volgende:

[..]

Hij moet zich zo langzamerhand eens gaan afvragen waar z'n prioriteiten liggen. Als ie terug wil komen in de F1 dan kan ie dit niet blijven doen.
Risico van het vak, kan net zo goed gebeuren tijdens zijn eerste F1-test
The line is a dot to you!
  maandag 17 september 2012 @ 22:49:57 #86
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_116915106
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 19:08 schreef kepler het volgende:

[..]

Risico van het vak, kan net zo goed gebeuren tijdens zijn eerste F1-test
Het punt is natuurlijk dat ie door een eerder rally-ongeluk momenteel niet in de buurt komt van een F1-test. Je vraagt je af waarom ie dan toch weer zulk risico wil nemen. Als ie F1 wil doen dan moet ie zich richten op F1 en dit soort hobby's opzij schuiven.
  maandag 17 september 2012 @ 23:09:52 #87
34586 kepler
No bounce, no play
pi_116916245
quote:
[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[] Op [url=http/forum.fok.nl/topic/1868171/2/50#116915106]maandag 17 september 2012 22:49[/url] schreef beantherio het volgende:

[..]

Het punt is natuurlijk dat ie door een eerder rally-ongeluk momenteel niet in de buurt komt van een F1-test. Je vraagt je af waarom ie dan toch weer zulk risico wil nemen. Als ie F1 wil doen dan moet ie zich richten op F1 en dit soort hobby's opzij schuiven.
tuurlijk, maar hij kan niet in 1 keer in een F1 auto stappen, hij moet ergens beginnen en met rallyrijden kan hij zich in de kijker rijden omdat hij daar goed in is :)
The line is a dot to you!
pi_116922896
Denk dat Kubica slim genoeg is om te bedrnken dat zijn F1 carriére gewoon voorbij is en daarom voor zijn 2e grote droom gaat: Rally rijden. Anders was hij wel in een oude F1 gedoken of andere formule wagen, het feit dat hij weer rally rijdt is naar mijn idee een teken dat we hem niet meer in een F1 (Grand Prix) zullen gaan zien. Graag, maar niet realistisch !

Als hij zn leeftijd nog mee had, had het nog gekund, maar Kubica was sowieso al een laatbloeier !
pi_116924573
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:18 schreef Meike26 het volgende:
Denk dat Kubica slim genoeg is om te bedrnken dat zijn F1 carriére gewoon voorbij is en daarom voor zijn 2e grote droom gaat: Rally rijden. Anders was hij wel in een oude F1 gedoken of andere formule wagen, het feit dat hij weer rally rijdt is naar mijn idee een teken dat we hem niet meer in een F1 (Grand Prix) zullen gaan zien. Graag, maar niet realistisch !

Als hij zn leeftijd nog mee had, had het nog gekund, maar Kubica was sowieso al een laatbloeier !
Zijn rechterhand is sowieso nog niet goed genoeg voor een F1 wagen. Dus gebruikt hij rally's om toch zijn reflexen op te bouwen. Als zijn rechterhand niet beter wordt is het over in de F1 maar voor zover ik heb gelezen op Internet is dat nog wel zijn doel.
pi_116925545
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 08:18 schreef Meike26 het volgende:

Ik vind leeftijd toch niet zo belangrijk. Als je goed bent, is DAT wat telt.
pi_116926151
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 10:38 schreef Marks het volgende:

[..]

Ik vind leeftijd toch niet zo belangrijk. Als je goed bent, is DAT wat telt.
Mee eens, maar na de grote klapper van Kubica telt leeftijd wel. Want ga je een coureur terughalen met alle ontwenningsverschijnselen etc, of haal je een jong ventje uit de GP2 ? Heel spijtig voor Robert, maar ik zou zonder twijfel voor het jongere talent kiezen. Ja Robert is/was goed, maar om hem te kneden naar de coureur wie hij was, heb je hulpmiddelen nodig, geld, tijd en geduld. Terwijl het jonge talent het vanzichzelf al heeft om beter te worden, minus alle hulpmiddelen.

Sneu voor Robert, maar zo werkt het wel.
pi_116934200
Jake Humphrey van de BBC stopt met formule 1. Gaat voetbaluitslagen doen :-(
pi_116934239
Dat is wel jammer. Ik vond dat hij het erg goed deed :Y
vosss is de naam,
pi_116936957
F1 2012 is te koop bij de Bart Smit in Weert :-)

Bron: tweakers.net
pi_116942382
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef JohnB52 het volgende:

no way?

Morgen even kijken :D
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_116942424
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:38 schreef vosss het volgende:
Dat is wel jammer. Ik vond dat hij het erg goed deed :Y
Damn -O-

RIP F1 BBC :'(
pi_116943113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 17:44 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Damn -O-

RIP F1 BBC :'(
Is al bekend wie het stokje over gaat nemen?

Ik bedoel natuurlijk erg jammer omdat ie het gewoon heel leuk deed (persoonlijke mening), maar wie weet krijgen we er iemand voor terug die nog veel leuker is :)
vosss is de naam,
pi_116949423
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 september 2012 18:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Is al bekend wie het stokje over gaat nemen?

Ik bedoel natuurlijk erg jammer omdat ie het gewoon heel leuk deed (persoonlijke mening), maar wie weet krijgen we er iemand voor terug die nog veel leuker is :)
Lee McKenzie :P
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:06:49 #99
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_116949527
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 14:37 schreef JohnB52 het volgende:
Jake Humphrey van de BBC stopt met formule 1. Gaat voetbaluitslagen doen :-(
neeeeeeeeeeeee
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_116971644
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef JohnB52 het volgende:

Heb een week lang met F1 2012 mogen spelen (reviewcode via steam). Ze hebben de career uit elkaar getrokken in een aantal volledige seizoenen waarin je dus gewoon in de achterhoedeteams moet beginnen en in de season challenge: een kort kampioenschap van tien races waarin tijdens het seizoen van team gewisseld kan worden. Voorwaarde is dat je een tegenstander als rivaal kiest en die in een best of three klopt. Zijn team zal je dan onmiddellijk een contractaanbod doen. Apart is dat bijna alle Tilke-banen gemeden worden in de korte route: alleen Abbe Dabbie als seizoensafsluiter en het nieuwe circuit in Austin komen erin terug (wat trouwens een hele leuke baan is geworden imho). Verder valt op dat je auto veel minder nerveus reageert met een gamepad, als is een stuurtje nog steeds een pré
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')