ik vind haar eerder irritant vrolijkquote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Die Henrieke is wel vrolijk maar wel lelijk.
Oh ik heb iets gemist denk ikquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee serieus, volgens mij het meisje met de Pink.
Ik wacht op het moment dat Marcel tevoorschijn komt en zegt dat hij in Bananensplit zit.quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast heeft echt alleen maar weduwe vrouwen uitgekozen
Ja hij had er daar een aantal van...quote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef RedFever007 het volgende:
Alweer iemand met een dooie echtgenoot
quote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ga naar een schuurfeest Twente en je komt allemaal types tegen zoals de mannen van Henrieke.
Misschien is het merendeel van de brieven wel dat typequote:Op zondag 9 september 2012 21:10 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast heeft echt alleen maar weduwe vrouwen uitgekozen
Meisje met een gebroken pink.quote:
hij had liever 10 Sharon's gehadquote:
Je wordt niet thuis gebrachtquote:Op zondag 9 september 2012 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Die cadeautjes doen me zo denken aan een snoepzakje aan het eind van een kinderfeestje.
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.quote:
quote:
In Aads geval: ongelukkigenquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. En daarmee doen ze volgende week een dagdate. Daarna komt het leuke logeerweekje met 3 overgebleven gelukkigen.
quote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Meisje met een gebroken pink.
Volgens mij gaat Aad straks een stelling van Pythagoras loslaten om uit te rekenen welke keuze hij het best kan maken, om vervolgens kwaad te worden op de stelling.
Heb er 18 jaar gewoondquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef June. het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in twente geweest
echt hequote:
Die ZEGT dat ze 36 is, maar dat gelooft niemandquote:Op zondag 9 september 2012 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn vast te oud. Op 1 na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |