Ik heb dibbs.quote:
Iddquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Die man met de hoed lijkt op Buzz Lightyear, maar dan zonder Buzz Lightyear outfit, en slanker, en met hoed.
lolquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Cee het volgende:
Die man met de hoed lijkt op Buzz Lightyear, maar dan zonder Buzz Lightyear outfit, en slanker, en met hoed.
Ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Henrieke vind ik leuker dan de eerdere dames die mee hebben gedaan, gaat ook leuke tv worden
Volgens mij was het gewoon de omgekeerde volgorde van de vologorde waarin de speeddates plaats vonden.quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef ejiraM het volgende:
Vond t trouwens wel lullig dat die ene boer het op omgekeerde volgorde deed, weet je meteen waar je staat.. Net als de 40/30/30 verdeling van een paar jaar terug
Ja, nu.quote:
Ze vallen op Louis van Gaal,quote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef June. het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet wat ze in Aad zien
Tja, als je daar 12 uur lang met de camera in je nek zit, ik denk dat je redelijk afgedraaid bent aan het eind van de dagquote:Op zondag 9 september 2012 21:20 schreef Ambrosius het volgende:
Leuk, leuk, hoe vaak wordt dat woord gebruikt zeg.
Jawel ,aar dat weten wij nog niet.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Marcel baalt, want hij maakt geen kans.
en hij heeft niks doorquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef byah het volgende:
Aad wordt fucking belachelijk gemaakt door zijn medeboeren
quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef matthijst het volgende:
Add doet d'r gewoon een paar zwanger knallen en dan over 10 jaar bij Spoorloos ff checken van welke ie allemaal de vader blijkt.
Hij zal zich ook wel aftrekken in zijn eigen spiegelbeeld!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Aad. Hij is zo tevreden met zichzelf
.
Ik snap echt niet waar je dat chagerijnige in 'm ziet, Kuiken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Deze gaat echt met een ochtendhumeur zitten als hij een paar dagen verplicht 3 te logeren heeft
quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Aad. Hij is zo tevreden met zichzelf
.
Alle mannen en vrouwen of de boeren zelf?quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Wat kleden al die mensen zich vreselijk trouwensPisc, eensch?
hommos he, die zijn niet zo van de modequote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Lutte het volgende:
Wat kleden al die mensen zich vreselijk trouwensPisc, eensch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |