Kan altijd nogquote:Op zondag 9 september 2012 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Lewis was stilgevallen ipv Jenson had Perez gewonnen
als als alsquote:Op zondag 9 september 2012 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kan nogquote:Op zondag 9 september 2012 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet Lewis wel even van de baan gaanquote:
Ze hebben allemaal wel eens pech, maar sommigen krijgen altijd strenge stewards en anderen weer hele milde.quote:Op zondag 9 september 2012 15:16 schreef WEST het volgende:
pff het wordt Alonso wel makkelijk gemaakt zeg.
't is toch wat.quote:Op zondag 9 september 2012 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal wel eens pech, maar sommigen krijgen altijd strenge stewards en anderen weer hele milde.
Vorige week anders nietquote:Op zondag 9 september 2012 15:16 schreef WEST het volgende:
pff het wordt Alonso wel makkelijk gemaakt zeg.
Ja, maar hij heeft nog geen race gewonnen..quote:
nee een ferrari motor in een wagen met een blauwe helmquote:Op zondag 9 september 2012 15:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Hoor ik daar een Mercedes ploffen in in zilveren wagen
Vergne? Die zie je toch de hele race nietquote:Op zondag 9 september 2012 15:21 schreef WEST het volgende:
[..]
nee een ferrari motor in een wagen met een blauwe helm
Ik keek net, heb ik Grosjean nog in me manager staanquote:Op zondag 9 september 2012 15:21 schreef Zorro het volgende:
Ik denk, ik heb nu budget, we nemen heel veilig Red Bull in de manager
Die heb ik gewisseld voor Perezquote:Op zondag 9 september 2012 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik keek net, heb ik Grosjean nog in me manager staan
Goeie keus! Ze pakken altijd punten.quote:Op zondag 9 september 2012 15:21 schreef Zorro het volgende:
Ik denk, ik heb nu budget, we nemen heel veilig Red Bull in de manager
en ik Perezquote:Op zondag 9 september 2012 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor Maldonado en Alonsoquote:Op zondag 9 september 2012 15:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
16.quote:Op zondag 9 september 2012 15:23 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]11 seconden op Alonso in 8 rondjes
Jawel, je weet nooit wat anders gebeurd was. Een gemanipuleerde race is een kutrace.quote:Op zondag 9 september 2012 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is toch wat.
Overigens maakt de straf voor Vettel nu natuurlijk helemaal niets meer uit.
Dan was zijn auto idd vast heel geblevenquote:Op zondag 9 september 2012 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, je weet nooit wat anders gebeurd was. Een gemanipuleerde race is een kutrace.
Gemanipuleerd? Hij rijdt Alonso gewoon van de baan. Die bocht had ie best wat krapper kunnen nemen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, je weet nooit wat anders gebeurd was. Een gemanipuleerde race is een kutrace.
quote:Op zondag 9 september 2012 15:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zoals Alonso vorig jaar deed toen Vettel ernaast kwam.quote:Op zondag 9 september 2012 15:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gemanipuleerd? Hij rijdt Alonso gewoon van de baan. Die bocht had ie best wat krapper kunnen nemen.
Hij doet niet anders dan dat Alonso vorig jaar bij hem deed. Toen mocht het wel en nu niet. Inconsistent gedrag van de FIA.quote:Op zondag 9 september 2012 15:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gemanipuleerd? Hij rijdt Alonso gewoon van de baan. Die bocht had ie best wat krapper kunnen nemen.
Nee, als je op de limiet een bocht doorgaat kun je die bocht niet zomaar scherper maken zonder over de limiet heen te gaan. Hij hoeft niet van het gas af om Alonso er langs te laten. Als hij dat had gedaan had Alonso dan die plek terug moeten geven op straffe van een S&G?quote:Op zondag 9 september 2012 15:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
komt omdat alonso loopt te janken als het bij hem gebeurd.quote:Op zondag 9 september 2012 15:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij doet niet anders dan dat Alonso vorig jaar bij hem deed. Toen mocht het wel en nu niet. Inconsistent gedrag van de FIA.
Vreemd genoeg kon Alonso vorig jaar in diezelfde bocht wel (net) genoeg ruimte laten voor Vettel.quote:Op zondag 9 september 2012 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, als je op de limiet een bocht doorgaat kun je die bocht niet zomaar scherper maken zonder over de limiet heen te gaan. Hij hoeft niet van het gas af om Alonso er langs te laten. Als hij dat had gedaan had Alonso dan die plek terug moeten geven op straffe van een S&G?
Er wordt gewoon structureel met twee maten gemeten door stewards die de regels niet snappen.
Toen werd ie voor het laatste 3e juistquote:Op zondag 9 september 2012 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe lang geleden dat Massa 4e werd ? Zuid-Korea 2010?
En laatste podium ?
Je bedoelt dat jij de regels niet snapt.quote:Op zondag 9 september 2012 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
door stewards die de regels niet snappen.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2012 15:31 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, als je op de limiet een bocht doorgaat kun je die bocht niet zomaar scherper maken zonder over de limiet heen te gaan. Hij hoeft niet van het gas af om Alonso er langs te laten. Als hij dat had gedaan had Alonso dan die plek terug moeten geven op straffe van een S&G?
Er wordt gewoon structureel met twee maten gemeten door stewards die de regels niet snappen.
Korea 2010, 3equote:Op zondag 9 september 2012 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
Hoe lang geleden dat Massa 4e werd ? Zuid-Korea 2010?
En laatste podium ?
Toen zat Vettel ook met twee wielen op het gras maar had door de geblazen diffuser meer downforce waardoor hij de bocht wel kon houden. Alonso kon dat nu niet en moest van zijn gas af.quote:Op zondag 9 september 2012 15:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kon Alonso vorig jaar in diezelfde bocht wel (net) genoeg ruimte laten voor Vettel.
Iedereen komt die bocht aan de buitenkant uit, dan is er gewoon niet genoeg plek dus moet je er al helemaal naast zitten. Dat zat Alonso niet, die dook in een gat dat steeds kleiner zou worden.quote:Op zondag 9 september 2012 15:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vreemd genoeg kon Alonso vorig jaar in diezelfde bocht wel (net) genoeg ruimte laten voor Vettel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |