quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
Jij tolereert anders de intolerante mensen niet TS, hypocriet dat je er bent.
Ja zo kun je alles wel naar jezelf laten wijzen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
Nou dan ontbreken er sommige spiegels want ik was in een goede stemming.quote:Op zondag 9 september 2012 15:08 schreef RetepV het volgende:
Mensen spiegelen vaak jouw houding. Misschien keek je zelf niet zo vriendelijk.
Hmm.quote:Op zondag 9 september 2012 15:09 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Nou dan ontbreken er sommige spiegels want ik was in een goede stemming.
Indirect doe ik het waarschijnlijk onbewust misschien ook als reactie op de vooroordelenquote:Op zondag 9 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Intolerantie is de natuur van de mens. Met argusogen kijken naar iets dat buiten je referentiekader ligt. Heeft overigens een antropologische oorzaak.
Ja ik vroeger geleerd mijn frustratie te uiten en er niet mee rond te lopen omdat ditquote:Op zondag 9 september 2012 15:34 schreef trovey het volgende:
En dan zet je je hele verhaal in Klaagbaak....ja, goed idee.![]()
In Klaagbaak is de tolerantie meestal niet erg groot.quote:Op zondag 9 september 2012 15:37 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja ik vroeger geleerd mijn frustratie te uiten en er niet mee rond te lopen omdat dit
niet goed is voor je persoonlijkheid. Mensen delen hun ervaringen om het te kunnen verwerken
althans dat is mijn veronderstelling. Maakt het dan nog uit welke middelen je hiervoor gebruikt?
quote:Op zondag 9 september 2012 15:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Leuke hond!! En plassen is toch niet erg. Als de hond poept en je ruimt het niet op vind ik het wel aso, maar om plassen moeten ze niet zeiken.
Dat dacht ik, natuurlijk ruim ik dat op.quote:Op zondag 9 september 2012 15:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Leuke hond!! En plassen is toch niet erg. Als de hond poept en je ruimt het niet op vind ik het wel aso, maar om plassen moeten ze niet zeiken.
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?quote:Op zondag 9 september 2012 15:42 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Dat dacht ik, natuurlijk ruim ik dat op.
U heeft zeker een hond?
Geen kinderen voor jou in de toekomst hè?quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen kinderen voor jou in de toekomst hè?
Nou een hond plast vaker dan dan hij moet kakken ik heb tot nu toe geen zakje nodig gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook wegquote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorheb een zwakke maag en moet van een scheet al overgeven.
Dan gaan kinderen of huisdieren het niet worden want bij beiden zit een ongelukje in een klein hoekje....soms letterlijkquote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorheb een zwakke maag en moet van een scheet al overgeven.
Uh...nee?quote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook weg
En dan dat bekertje gewoon zo laten staan?quote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook weg
Of van die oranje pilonnetjes ernaast lijkt me trouwens wel lache om eens te proberen.quote:
Mja die pup is wel een handige opstap. Dan kan ik het vast leren want ik kan het niet maken om mijn kind later niet te verschonenquote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan gaan kinderen of huisdieren het niet worden want bij beiden zit een ongelukje in een klein hoekje....soms letterlijk
Omdat ik niet blind ben.quote:Op zondag 9 september 2012 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom kom je met een hond op een station?
En ik kon zo snel geen kip vinden om mee over het station te lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom kom je met een hond op een station?
Klopt op zich wel ja, maar je staat er nog versteld van hoeveel honden er met de trein meereizen.quote:
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij je asociaal gedraagt. Omdat iets mag hoef je het nog niet doen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:56 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Klopt op zich wel ja, maar je staat er nog versteld van hoeveel honden er met de trein meereizen.
Waarschijnlijk is het toegestaan omdat anders blinden niet kunnen reizen en daarom kunnen ze
anderen niet weigeren.
Ga je je hond ook zo'n slechte naam geven?quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
asociaal heb ik me niet gedragen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij je asociaal gedraagt. Omdat iets mag hoef je het nog niet doen.
Je was met een hond op het station, dus ja, toch wel.quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef TechnoXXL het volgende:
Maar goed,
Volgende keer ga ik wel het bos in.
[..]
asociaal heb ik me niet gedragen.
Wat is daar asociaal aan dan?quote:Op zondag 9 september 2012 16:01 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je was met een hond op het station, dus ja, toch wel.
Die dingen stinken, geven overllast (oa blaffen) en blijkbaar piest die van jou ook nog zomaar overal.quote:
Nou mijn hond is erg sociaal en blaft niet, is erg rustig en heeft een vriendelijk karakter.quote:Op zondag 9 september 2012 16:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Die dingen stinken, geven overllast (oa blaffen) en blijkbaar piest die van jou ook nog zomaar overal.
Nou het is dan ook niet erg netjes als een hond op het station staat te plassen. Natuurlijk snapt een hond de regels van onze maatschappij niet dus daarom wordt de eigenaar erop aangekeken. Zou je het ook intolerant vinden als mensen je vreemd aankijken wanneer je zelf op het station staat te plassen?quote:Op zondag 9 september 2012 16:08 schreef TechnoXXL het volgende:
Valt me op dat het steeds naar mij gericht is en niet in de richting van de omgeving en hoe deze ermee omgaat.
Ja dat is wel zo al ga ik niet lekker uitgebreid staan pissen omdat ik me bewust ben van gedragingen en regels, maar wat moet ik als baasje dan doenquote:Op zondag 9 september 2012 16:10 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou het is dan ook niet erg netjes als een hond op het station staat te plassen. Natuurlijk snapt een hond de regels van onze maatschappij niet dus daarom wordt de eigenaar erop aangekeken. Zou je het ook intolerant vinden als mensen je vreemd aankijken wanneer je zelf op het station staat te plassen? In theorie kan hij op elk willekeurig moment de kraan open zetten.
Daarom begrijp ik jou ook wel. Je kan nooit helemaal invloed uitoefenen op wanneer je hond besluit te gaan plassen en ik ben het er ook niet mee eens dat je dan je hond maar niet mee moet nemen. Het is gewoon een beetje ongelukkig en dan hebben veel mensen inderdaad hun oordeel al snel klaar.quote:Op zondag 9 september 2012 16:13 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo al ga ik niet lekker uitgebreid staan pissen omdat ik me bewust ben van gedragingen en regels, maar wat moet ik als baasje dan doen
om een hond niet op een station te laten plassen. Ik heb zeker een 30min buiten het station gelopen waar hij niet de drang had te plassen.
Dan moet je je hond dus niet meenemen naar een station. Zo ingewikkeld is het toch niet...quote:Op zondag 9 september 2012 16:13 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo al ga ik niet lekker uitgebreid staan pissen omdat ik me bewust ben van gedragingen en regels, maar wat moet ik als baasje dan doen
om een hond niet op een station te laten plassen. Ik heb zeker een 30min buiten het station gelopen waar hij niet de drang had te plassen.
En als ik nou blind zou zijn dan zou dat wel tolerant zijn en acceptabel.quote:Op zondag 9 september 2012 16:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik jou ook wel. Je kan nooit helemaal invloed uitoefenen op wanneer je hond besluit te gaan plassen en ik ben het er ook niet mee eens dat je dan je hond maar niet mee moet nemen. Het is gewoon een beetje ongelukkig en dan hebben veel mensen inderdaad hun oordeel al snel klaar.
Nee ingewikkeld is dit niet echt, ik ga ook bijna nooit met de trein samen met de hond.quote:Op zondag 9 september 2012 16:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dan moet je je hond dus niet meenemen naar een station. Zo ingewikkeld is het toch niet...
Neeeeuh ik ga met 'm op puppycursus en zal al het poep al kotsend opruimenquote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ga je je hond ook zo'n slechte naam geven?
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op zondag 9 september 2012 16:18 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
En als ik nou blind zou zijn dan zou dat wel tolerant zijn en acceptabel.
Omdat de baas op dat moment zelf er niet bewust van is?
Mag ik Chucky als roepnaam aanbevelen?quote:Op zondag 9 september 2012 16:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Neeeeuh ik ga met 'm op puppycursus en zal al het poep al kotsend opruimen![]()
Ik ga hem trouwens Chuck Norris noemen, roepnaam Chuck
Ik heb mijn hond nooit in t station laten zeiken hoor.quote:Op zondag 9 september 2012 15:07 schreef TechnoXXL het volgende:
Noujah iedereen heeft wel eens een vergelijkbare situatie meegemaakt.
Waarbij je iets afwijkend is en vervolgens de halve stad zo vriendelijk is
je dit duidelijk te maken met de meest vage blikken.
Ok dit gegeven,quote:Op zondag 9 september 2012 16:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al.
[..]
Mag ik Chucky als roepnaam aanbevelen?
Dus u heeft nog nooit in een situatie gezeten waar mensen u vreemd aankekenquote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb mijn hond nooit in t station laten zeiken hoor.
Dat moet je voor jezelf bepalen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:38 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ok dit gegeven,
Dus ik moet me aanpassen aan de onafhankelijke mogelijke oordelen van anderen?
ik zou mijn hond nooit in het station laten zeiken.quote:Op zondag 9 september 2012 16:41 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Dus u heeft nog nooit in een situatie gezeten waar mensen u vreemd aankeken
waar u zich misschien ongemakkelijk bij heeft gevoeld.
U heeft geen hond of gaat niet met de trein, anders ontkomt u er een keer niet aan!
Nou als ik iemand met een afgunst zit aan te kijken lijkt me dat een vorm van intolerantie.quote:Op zondag 9 september 2012 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou mijn hond nooit in het station laten zeiken.
Verder zeur je, als die mensen echt intolerant waren, hadden ze er iets van gezegd, raar kijken betekent niet gelijk dat ze intolerant zijn.
Afgunst ja? Jij plakt gelijk een waardeoordeel aan hoe mensen kijken.quote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Nou als ik iemand met een afgunst zit aan te kijken lijkt me dat een vorm van intolerantie.
Intolerantie is immers onvermogen om iets te verdragen
Volgens mij heb je niet goed gelezen.quote:Op zondag 9 september 2012 16:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Afgunst ja? Jij plakt gelijk een waardeoordeel aan hoe mensen kijken.
En hoezo hebben ze niet het vermogen jouw asociale gedrag te verdragen? Ik vind het nog heel wat dat niemand er iets van zei.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |