quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
Jij tolereert anders de intolerante mensen niet TS, hypocriet dat je er bent.
quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
Ja zo kun je alles wel naar jezelf laten wijzen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:03 schreef Rezania het volgende:
Nou dan ontbreken er sommige spiegels want ik was in een goede stemming.quote:Op zondag 9 september 2012 15:08 schreef RetepV het volgende:
Mensen spiegelen vaak jouw houding. Misschien keek je zelf niet zo vriendelijk.
Hmm.quote:Op zondag 9 september 2012 15:09 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Nou dan ontbreken er sommige spiegels want ik was in een goede stemming.
Indirect doe ik het waarschijnlijk onbewust misschien ook als reactie op de vooroordelenquote:Op zondag 9 september 2012 15:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
Intolerantie is de natuur van de mens. Met argusogen kijken naar iets dat buiten je referentiekader ligt. Heeft overigens een antropologische oorzaak.
Ja ik vroeger geleerd mijn frustratie te uiten en er niet mee rond te lopen omdat ditquote:Op zondag 9 september 2012 15:34 schreef trovey het volgende:
En dan zet je je hele verhaal in Klaagbaak....ja, goed idee.![]()
In Klaagbaak is de tolerantie meestal niet erg groot.quote:Op zondag 9 september 2012 15:37 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Ja ik vroeger geleerd mijn frustratie te uiten en er niet mee rond te lopen omdat dit
niet goed is voor je persoonlijkheid. Mensen delen hun ervaringen om het te kunnen verwerken
althans dat is mijn veronderstelling. Maakt het dan nog uit welke middelen je hiervoor gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |