quote:Op zondag 9 september 2012 15:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Leuke hond!! En plassen is toch niet erg. Als de hond poept en je ruimt het niet op vind ik het wel aso, maar om plassen moeten ze niet zeiken.
Dat dacht ik, natuurlijk ruim ik dat op.quote:Op zondag 9 september 2012 15:41 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Leuke hond!! En plassen is toch niet erg. Als de hond poept en je ruimt het niet op vind ik het wel aso, maar om plassen moeten ze niet zeiken.
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?quote:Op zondag 9 september 2012 15:42 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Dat dacht ik, natuurlijk ruim ik dat op.
U heeft zeker een hond?
Geen kinderen voor jou in de toekomst hè?quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen kinderen voor jou in de toekomst hè?
Nou een hond plast vaker dan dan hij moet kakken ik heb tot nu toe geen zakje nodig gehad.quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, binnekort wel. Ik ben alleen een beetje huiverig voor het poeprapen. Moet je daar niet van overgeven als je die drol met een zakje moet oppakken?
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook wegquote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorheb een zwakke maag en moet van een scheet al overgeven.
Dan gaan kinderen of huisdieren het niet worden want bij beiden zit een ongelukje in een klein hoekje....soms letterlijkquote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook erg bang voorheb een zwakke maag en moet van een scheet al overgeven.
Uh...nee?quote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook weg
En dan dat bekertje gewoon zo laten staan?quote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Anders neem je gewoon wat plastic bekertjes mee en dan zet je die erover heen is het ook weg
Of van die oranje pilonnetjes ernaast lijkt me trouwens wel lache om eens te proberen.quote:
Mja die pup is wel een handige opstap. Dan kan ik het vast leren want ik kan het niet maken om mijn kind later niet te verschonenquote:Op zondag 9 september 2012 15:48 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan gaan kinderen of huisdieren het niet worden want bij beiden zit een ongelukje in een klein hoekje....soms letterlijk
Omdat ik niet blind ben.quote:Op zondag 9 september 2012 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom kom je met een hond op een station?
En ik kon zo snel geen kip vinden om mee over het station te lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:52 schreef Tja..1986 het volgende:
Waarom kom je met een hond op een station?
Klopt op zich wel ja, maar je staat er nog versteld van hoeveel honden er met de trein meereizen.quote:
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij je asociaal gedraagt. Omdat iets mag hoef je het nog niet doen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:56 schreef TechnoXXL het volgende:
[..]
Klopt op zich wel ja, maar je staat er nog versteld van hoeveel honden er met de trein meereizen.
Waarschijnlijk is het toegestaan omdat anders blinden niet kunnen reizen en daarom kunnen ze
anderen niet weigeren.
Ga je je hond ook zo'n slechte naam geven?quote:Op zondag 9 september 2012 15:44 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
asociaal heb ik me niet gedragen.quote:Op zondag 9 september 2012 15:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat verklaart nog steeds niet waarom jij je asociaal gedraagt. Omdat iets mag hoef je het nog niet doen.
Je was met een hond op het station, dus ja, toch wel.quote:Op zondag 9 september 2012 15:59 schreef TechnoXXL het volgende:
Maar goed,
Volgende keer ga ik wel het bos in.
[..]
asociaal heb ik me niet gedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |