Ik dacht dat je dat na dat gedoe met je ex en die twee jongens die toch niet helemaal van de verkeerde kant waren wel had afgeleerd.quote:
Nee niet dusquote:Op maandag 10 september 2012 11:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat na dat gedoe met je ex en die twee jongens die toch niet helemaal van de verkeerde kant waren wel had afgeleerd.
Sssst ik zit verkapt te SC'en hier met stief.quote:
Jullie mogen dat. Steven mag sowieso alles.quote:Op maandag 10 september 2012 11:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Sssst ik zit verkapt te SC'en hier met stief.
Wat?quote:
Ik ben gewoon eerlijkquote:
Is toch komischquote:Op maandag 10 september 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk![]()
Dit is nou de 3e keer dat ik in zoiets trap en voel mij gewoon misbruikt
Enige goedmaker vorige keer was dat de echte monkyy zei dat ik een grote penis had op haar blogquote:
Je kent de echte Juminellequote:Op maandag 10 september 2012 12:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Enige goedmaker vorige keer was dat de echte monkyy zei dat ik een grote penis had op haar blog
De echte juminelle kan ik ook benaderen aangezien ze bevriend met iemand is die ik ken en dan wil ik ook opzich wel een goedmakertje op haar facebook
Die krentebol kan de tering krijgen
Nee ik ken de echte tja hoe zeg je dat eigenlijkquote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kent de echte Juminelle![]()
Maar dat is een dom wicht he, afgaande op haar echte facebook
hehe daar dacht ik weer aanquote:Op zondag 9 september 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Juminelle had het toen over haar tieten waarop ik zei dat zij nooit 75E heeft (zoiets) waarop zij weer een foto postte van haar BH.
Ze had toen op d'r inmiddels verwijderde tumblr een foto van d'r ass gezet. Vraag me af van welke meid die was.quote:Op zondag 9 september 2012 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Juminelle had het toen over haar tieten waarop ik zei dat zij nooit 75E heeft (zoiets) waarop zij weer een foto postte van haar BH.
Niet eens gesaved deze man.quote:Op maandag 10 september 2012 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ze had toen op d'r inmiddels verwijderde tumblr een foto van d'r ass gezet. Vraag me af van welke meid die was.
[KLB SC] owhquote:Op woensdag 12 september 2012 17:11 schreef Montelly het volgende:
Hoe werd juminelle eigenlijk geconfronteerd ermee? Heeft iemand nog die post?
Ik heb mijn verloren zaad iig niet terugquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:05 schreef Montelly het volgende:
En zijn er not wat ontwikkelingen geweest omtrent deze affaire?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:12 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb nog wel wat zaad voor je, stefan.
Big fucking deal ja, deze persoon was compleet getikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef probeer het volgende:
Oeh, iemand op het internet is niet wie hij/zij zegt dat ze is, big fucking deal
Meestal het geval bij mensen die zich anders uitgeven dan wie ze zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Big fucking deal ja, deze persoon was compleet getikt.
Wellicht. Tenzij je een foto laat zien van een ander en zegt dat jij het bent, misschien als iemand op zoek is naar een bepaalde vorm van bevestiging of acceptatie is dat wel mogelijk, hoewel het vreemd blijft. Maar 23 accounts maken op FB en je jarenlang als een ander voordoen op FOK! en daarbij zo vaak foto's posten en dergelijke? Shit, dan is er wel echt wat meer aan de hand dan alleen een roep om acceptatie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef probeer het volgende:
[..]
Meestal het geval bij mensen die zich anders uitgeven dan wie ze zijn?
Doe ik toch ook. What's the problem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht. Tenzij je een foto laat zien van een ander en zegt dat jij het bent, misschien als iemand op zoek is naar een bepaalde vorm van bevestiging of acceptatie is dat wel mogelijk, hoewel het vreemd blijft. Maar 23 accounts maken op FB en je jarenlang als een ander voordoen op FOK! en daarbij zo vaak foto's posten en dergelijke? Shit, dan is er wel echt wat meer aan de hand dan alleen een roep om acceptatie.
Hoi ethalolololicquote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wellicht. Tenzij je een foto laat zien van een ander en zegt dat jij het bent, misschien als iemand op zoek is naar een bepaalde vorm van bevestiging of acceptatie is dat wel mogelijk, hoewel het vreemd blijft. Maar 23 accounts maken op FB en je jarenlang als een ander voordoen op FOK! en daarbij zo vaak foto's posten en dergelijke? Shit, dan is er wel echt wat meer aan de hand dan alleen een roep om acceptatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |