sorry, heb ik even gemist.....quote:Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
dattes
Die liedjes heb ik na die aflevering zelfs nog hier geplaatst
De reden waarom ik het niet kijk zijn dan ook niet de acts, die zijn echt leuk om te zien. Ik erger me vooral aan het jury commentaar (Jeroen van Koningsbrugge mag dan leuk zijn bij ik hou van holland, hier is hij echt een slecht, niet grappig jury lid die niet kijkt of een act ook potentie heeft / of ze meer kunnen)quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen kijken, ze hebben echt goede acts
ik ben ook gestopt met het er naar kijken als talentenjacht.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De reden waarom ik het niet kijk zijn dan ook niet de acts, die zijn echt leuk om te zien. Ik erger me vooral aan het jury commentaar (Jeroen van Koningsbrugge mag dan leuk zijn bij ik hou van holland, hier is hij echt een slecht, niet grappig jury lid die niet kijkt of een act ook potentie heeft / of ze meer kunnen)
En het feit dat ik het hele concept met de trap en de hot seat, waarbij er maar liefst 3 kandidaten per hotseat zijn en de 1e dus altijd mag blijven zitten, gewoon totaal niet leuk vindt. De acts zijn leuk maar ik kijk vooral met ergernis omdat ik het ZO niet eens ben met de keuzes en dan haak ik af
Nou ze hadden bijvoorbeeld een act (volgensmij uit brazilie) met een man die zich als robot gedroeg en zijn "begeleider" die ik vorig jaar in de Dinnershow van Palazzo had gezien, misschien zijn er een aantal gewoon in de buurt en halen ze die voor een optreden hier naar toe?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt met het er naar kijken als talentenjacht.
Het is meer een soort revueshow. Dat jurygedoe slaat echt bij tijd en wijlen helemaal nergens op, en inderdaad Jeroen zakt voor mij een beetje door het ijs. Not even funny at all.
De acts die ze hebben zijn echter wel oke en soms zelfs erg goed. Maar waarom een goochelact uit Brazilië halen?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er, zoals eerder gezegd, niet bij, verjaardag![]()
Ik ook. Deze pipo vond ik eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik vond die dansers in die trapveerachtige pakken net zo leuk
Ik kijk dit trouwens vanavond voor het eerstquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Deze pipo vond ik eigenlijk helemaal niks
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik vond die dansers in die trapveerachtige pakken net zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |