http://zappen.blog.nl/rtl(...)njacht-beat-the-bestquote:Gordon en Chantal presenteren talentenjacht Beat the Best
Gordon blijft verbazen. Meer dan eens verklaarde hij de talentenjacht bijna-dood, ook al was hij als jurylid te zien in X Factor en Holland’s Got Talent. En nu gaat hij zelf een nieuwe talentenjacht presenteren! Samen met Chantal Janzen neemt hij de honneurs waar bij Beat the Best, een nieuwe auditieshow die John de Mol in de markt zet bij RTL 4. Gordon vertelt in De Telegraaf: “We gaan met Talpa vanaf augustus een nieuw programma maken: Beat the Best . Een soort Holland’s Got Talent , maar dan met talent uit de hele wereld. Fakirs, folkdansers, degenslikkers… En hier en daar een zanger natuurlijk.”
Hij vervolgt: “Wij worden de Wendy en Martijn van dat programma, zeg maar. John de Mol ziet chemie tussen ons. Want ook Chantal is niet op haar mondje gevallen. Wij zijn een supermatch.”
Beat the Best is dus al dit najaar te zien op RTL 4. Mogelijk als vervanging van My Name Is…? Of als opwarmertje op de vrijdagavond voor The Voice of Holland natuurlijk.
quote:
echt goed, alleen jammer dat er bijna niets van ze vinden is op youtube, behalve Grenadequote:
quote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik neem het op, volgende week kijk ik weer live.
Russische oudersquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
Uit welk woonwagenkamp komt die gelopen?
gordon was bij het osdorpse stadspark om een kandidaat op te zoekenquote:Op zaterdag 15 september 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik neem het op, volgende week kijk ik weer live.
Oh leuk, ik heb in Osdorp gewoond, ik zet het nu op met koffie erbijquote:Op zondag 16 september 2012 01:30 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gordon was bij het osdorpse stadspark om een kandidaat op te zoeken
ik denk dat ik hem zaterdag ook mis...quote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
Helaas ben ik er zaterdag niet bij, ik moet naar een verjaardagOf twee verjaardagen eigenlijk.
Het stoort me niet echt, maar ik vind het niet spannend, ik zit niet op het puntje van mijn stoel "oe ik hoop dat die en die wint". Als ik het programma opneem kijk ik alleen de acts en het jurycommentaar, de gesprekjes tussendoor sla ik over (en de acts die ik niet leuk vind ookquote:Op donderdag 20 september 2012 08:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik hem zaterdag ook mis...
Maar echt rouwig ben ik er niet om. Ik vind het niet bepaald de leukste talentenjacht eigenlijk.
Het stoort me dat ze gewoon acts uit het buitenland halen.
Dan tik jij toch de verkeerde zoekwoorden in op youtube.quote:Op zondag 9 september 2012 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt goed, alleen jammer dat er bijna niets van ze vinden is op youtube, behalve Grenade
die shadowact heeft wat mij betreft gewoon gewonnen. Die act was echt tofquote:Op zondag 9 september 2012 19:07 schreef Knipoogje het volgende:
Wie hebben nu de finale gehaald? Delilah uit de Sing off was natuurlijk erg goed (al ben ik benieuwd wat de jury dan wel niet van Pentatonix gaat vinden) en ik vond die schaduw dansers zelfs nog beter. Veel beter dan Silhouette uit AGT.
Kan Black Journey echter niet op youtube vinden. Raar.
Die Japanner heb ik wel vaker gezien op YT.
dattesquote:Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Dan tik jij toch de verkeerde zoekwoorden in op youtube.
Zoek maar eens op Delilah sing off. Is zelfs een playlist van al hun optredens in het amerikaanse programma Sing Off season 3.
Oke thanksquote:Op donderdag 20 september 2012 08:37 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
[..]
Dan tik jij toch de verkeerde zoekwoorden in op youtube.
Zoek maar eens op Delilah sing off. Is zelfs een playlist van al hun optredens in het amerikaanse programma Sing Off season 3.
sorry, heb ik even gemist.....quote:Op donderdag 20 september 2012 08:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
dattes
Die liedjes heb ik na die aflevering zelfs nog hier geplaatst
De reden waarom ik het niet kijk zijn dan ook niet de acts, die zijn echt leuk om te zien. Ik erger me vooral aan het jury commentaar (Jeroen van Koningsbrugge mag dan leuk zijn bij ik hou van holland, hier is hij echt een slecht, niet grappig jury lid die niet kijkt of een act ook potentie heeft / of ze meer kunnen)quote:Op zaterdag 15 september 2012 21:42 schreef Symphonic het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen kijken, ze hebben echt goede acts
ik ben ook gestopt met het er naar kijken als talentenjacht.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
De reden waarom ik het niet kijk zijn dan ook niet de acts, die zijn echt leuk om te zien. Ik erger me vooral aan het jury commentaar (Jeroen van Koningsbrugge mag dan leuk zijn bij ik hou van holland, hier is hij echt een slecht, niet grappig jury lid die niet kijkt of een act ook potentie heeft / of ze meer kunnen)
En het feit dat ik het hele concept met de trap en de hot seat, waarbij er maar liefst 3 kandidaten per hotseat zijn en de 1e dus altijd mag blijven zitten, gewoon totaal niet leuk vindt. De acts zijn leuk maar ik kijk vooral met ergernis omdat ik het ZO niet eens ben met de keuzes en dan haak ik af
Nou ze hadden bijvoorbeeld een act (volgensmij uit brazilie) met een man die zich als robot gedroeg en zijn "begeleider" die ik vorig jaar in de Dinnershow van Palazzo had gezien, misschien zijn er een aantal gewoon in de buurt en halen ze die voor een optreden hier naar toe?quote:Op donderdag 20 september 2012 09:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook gestopt met het er naar kijken als talentenjacht.
Het is meer een soort revueshow. Dat jurygedoe slaat echt bij tijd en wijlen helemaal nergens op, en inderdaad Jeroen zakt voor mij een beetje door het ijs. Not even funny at all.
De acts die ze hebben zijn echter wel oke en soms zelfs erg goed. Maar waarom een goochelact uit Brazilië halen?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef Karina het volgende:
Vanavond ben ik er, zoals eerder gezegd, niet bij, verjaardag![]()
Ik ook. Deze pipo vond ik eigenlijk helemaal niksquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik vond die dansers in die trapveerachtige pakken net zo leuk
Ik kijk dit trouwens vanavond voor het eerstquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. Deze pipo vond ik eigenlijk helemaal niks
Ja, daar heb ik wat aanquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:04 schreef MaLo het volgende:
Ik vond die dansers in die trapveerachtige pakken net zo leuk
Ja, die popmuziek-boem-boem-pats past er totaal niet bij. Ze zijn veel beter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
Zonder muziek eronder is het misschien leuker
Het is ietwat overgeproduceerd, maar de acts zijn wel leukquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:16 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het eigenlijk best een saai programma
Jij kijktquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:20 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd of ze wat 'sterren springen' kijkers voor zich hebben kunnen winnen
i gotta feeling?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:36 schreef Revanches het volgende:
Ik vond dit wel leuk, totdat dat kutnummer werd ingezet.
Ja die. Voor mij was gelijk de hele sfeer weg.quote:
Okquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik kan hiervan dus niet aangeven of het goed is of niet. Help eens
Ja, ik dacht dus ook dat ze een koppel waren. Terechte winnaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Die zullen vast de beste sex ooit hebben
Gordon was op het sierpleinquote:Op donderdag 20 september 2012 07:34 schreef Karina het volgende:
Helaas ben ik er zaterdag niet bij, ik moet naar een verjaardagOf twee verjaardagen eigenlijk.
nee jij wel?quote:
geen ideequote:
Zou ik gewoon niet doen ... niets gemistquote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik ga morgen kijken, ben net thuis.
Ik vond dit de minste uitzending tot nu toe. Alleen de laatste act was wel tofquote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik ga morgen kijken, ben net thuis.
Truste Kquote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Karina het volgende:
OK, voordeel van opnemen is dat je de niet zo leuke stukjes kunt doorspoelenEn nu ga ik slapen trouwens
niks gemist dusquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dit de minste uitzending tot nu toe. Alleen de laatste act was wel tof
Jeroen is voor mij een belangrijke reden om niet te kijken.quote:
ik voor de 2e keer (heb alleen de 1e aflevering gezien).. ben benieuwd.quote:
Ik vind er tot nu toe niet zoveel aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik het laatste stukje van Toppop opneem, kijk ik gewoon alles mee
Ik zie hier wel wanneer het begint.
Deze keer vind ik het leuker dan vorige keer, waarschijnlijk artiesten die leuker vind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er tot nu toe niet zoveel aan
Oh. Ik dacht dat dit de eerste wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze keer vind ik het leuker dan vorige keer, waarschijnlijk artiesten die leuker vind.
Die hebben ze expres overal vandaag gevist. Met 13 man zijn ze op internet(en vast ook wel daarbuiten) gaan zoeken naar onbekend talent in het buitenland. Omdat je dan een grotere en spannendere strijd zou hebben ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
En hoe komen ze aan al die buitenlanders?
ik ook niet... zit ondertussen andere dingen te doenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben ze expres overal vandaag gevist. Met 13 man zijn ze op internet(en vast ook wel daarbuiten) gaan zoeken naar onbekend talent in het buitenland. Omdat je dan een grotere en spannendere strijd zou hebben ofzo
quote:
Yup. Zeker met zulke acts moet je eigenlijk gewoon de hele act uitzendenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze een stuk uit dat nummer hadden geknipt bij Beat the Best, die meejankende aap was hilarisch
jaaaahahaha doen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg alweer zin om Koningsbrugge uit te lokken op Twitter.
hier hebben we gewoon Dan bij nodig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed, ik weet dat ook nooit. Lijkt mij ook wel inderdaad.
Klopt, ze moet geplugged worden blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef ato het volgende:
[..]
Zij was verleden week ook al bij de DWDD..
Drie categorieën, met drie artiesten, op het laatst blijft van elke categorie 1 over en 1 daarvan gaat dan weer door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:46 schreef MissJ het volgende:
maar hoe werkt dit programma nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:48 schreef MissJ het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan al die buitenlandse kandidaten?
hebben zij deze kandidaten uitgenodigd? Of hebben de kandidaten zichzelf opgegeven?quote:
ja sorry wil gewoon weten hoe het zitquote:
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja sorry wil gewoon weten hoe het zit
Zijn uitgenodigdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
hebben zij deze kandidaten uitgenodigd? Of hebben de kandidaten zichzelf opgegeven?
dat denk ik ook, want ze hebben vast niet wereldwijd reclame gemaakt met dit programma.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik DENK dat ze ze gewoon hebben uitgenodigd, maar net doen alsof de artiesten zichzelf hebben opgegeven.
McKroketquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:52 schreef -Vaduz- het volgende:
De kwam van horen zeggen voor 3 broodjes bratwurst.
okquote:
Klopt, vind ik ook. Het had veel beter kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit programma komt wel kil over. Weinig gezellige sfeer.
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.quote:
Ik zie ook weleens zoiets op een plein, geweldigquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind die settings altijd zo mooi. Planten ze wat mensen met gitaren op steigers enzo.
Ik dacht dat Wetten Dass, Ik wed dat ik het kan, was.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Geen Thomas Gottschalk meer bij Wetten Dass
Is wel zoiets toch? Al heb ik die laatste nooit gezien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:02 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik dacht dat Wetten Dass, Ik wed dat ik het kan, was.
Ja, het is het toch wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Is wel zoiets toch? Al heb ik die laatste nooit gezien.
echt hequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:05 schreef Karina het volgende:
Goh ze mochten optreden met Roel van Velzen, dan moeten ze wel heeeeel goed zijn
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:07 schreef MissJ het volgende:
dit is echt zo'n muziekje wat je hoort als je bij de afhaalchinees staat te wachten op je eten
Lijkt me wel en wat vlotter ook.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Is toch ook wel iemand in Nederland die dit kan?
zoiets ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het iets voor op een begrafenis.
bij de Aldiquote:
Chantal ook?!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
Een verrassing, gaan ze die jurken uittrekken? Het jurkje van Chantal is van hetzelfde spul gemaakt als de kragen van die jurken.
waar zijn Trinny en Susannah als je ze nodig hebt?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, nu komt het overschot aan tetten voor de dag.
Zo'n type die je op je eigen bruiloft van de vloer wil schoppen en dat uit fatsoen toch niet doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |