Zou ik gewoon niet doen ... niets gemistquote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik ga morgen kijken, ben net thuis.
Ik vond dit de minste uitzending tot nu toe. Alleen de laatste act was wel tofquote:Op zondag 23 september 2012 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk, ik ga morgen kijken, ben net thuis.
Truste Kquote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef Karina het volgende:
OK, voordeel van opnemen is dat je de niet zo leuke stukjes kunt doorspoelenEn nu ga ik slapen trouwens
niks gemist dusquote:Op zondag 23 september 2012 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond dit de minste uitzending tot nu toe. Alleen de laatste act was wel tof
Jeroen is voor mij een belangrijke reden om niet te kijken.quote:
ik voor de 2e keer (heb alleen de 1e aflevering gezien).. ben benieuwd.quote:
Ik vind er tot nu toe niet zoveel aanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ik het laatste stukje van Toppop opneem, kijk ik gewoon alles mee
Ik zie hier wel wanneer het begint.
Deze keer vind ik het leuker dan vorige keer, waarschijnlijk artiesten die leuker vind.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er tot nu toe niet zoveel aan
Oh. Ik dacht dat dit de eerste wasquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze keer vind ik het leuker dan vorige keer, waarschijnlijk artiesten die leuker vind.
Die hebben ze expres overal vandaag gevist. Met 13 man zijn ze op internet(en vast ook wel daarbuiten) gaan zoeken naar onbekend talent in het buitenland. Omdat je dan een grotere en spannendere strijd zou hebben ofzoquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:49 schreef kwiwi het volgende:
En hoe komen ze aan al die buitenlanders?
ik ook niet... zit ondertussen andere dingen te doenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben ze expres overal vandaag gevist. Met 13 man zijn ze op internet(en vast ook wel daarbuiten) gaan zoeken naar onbekend talent in het buitenland. Omdat je dan een grotere en spannendere strijd zou hebben ofzo
quote:
Yup. Zeker met zulke acts moet je eigenlijk gewoon de hele act uitzendenquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Jammer dat ze een stuk uit dat nummer hadden geknipt bij Beat the Best, die meejankende aap was hilarisch
jaaaahahaha doen!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik krijg alweer zin om Koningsbrugge uit te lokken op Twitter.
hier hebben we gewoon Dan bij nodig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt het precies goed, ik weet dat ook nooit. Lijkt mij ook wel inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |