Dan moetje het eerste filmpje in de OP ook even kijken.quote:Op maandag 10 september 2012 15:41 schreef tuinworm het volgende:
Ze vragen of men een marktvergunning heeft, diegene die dat niet heeft of kan overhandigen mollen ze het kraampje van. Belachelijk natuurlijk maar immigranten mét een marktvergunning laten ze toch echt met rust. Of kijk ik een ander filmpje?
Zolang de overheden hard blijven bezuinigen en de bevolking steeds harder uitzuigen, zullen dit soort praktijken veel vaker voorkomen. Zij zitten op de pluche terwijl het werkvolk lijdt. Eigenlijk is het nog niet eens zo verwonderlijk als je erover nadenkt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:34 schreef Viajero het volgende:
[..]
In Italie zijn ook bankiers beschoten, en zijn bommen ontploft in bankkantoren. In Spanje raken dagelijks tien tot twintig aganeten gewond in gevechten met mijnwerkers in Asturie.
En daar horen we in Noord Europa inderdaad niets van. Het gaat er daar steeds harder aan toe, en echt niet alleen tegen buitenlanders. Als de bankiers en de politici het volk blijven bestelen dan zal het alleen nog maar harder gaan, en ik acht de kans groot dat het zich ook naar Noord Europa gaat uitbreiden.
Ziek.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:45 schreef Bluesdude het volgende:
http://nos.nl/video/41646(...)-in-griekenland.html
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)chts-retorisch.dhtml
[ afbeelding ]
waar lijkt hun symbool toch op?
[..]
http://brabosh.com/2012/05/16/pqpct-hwa/
[ afbeelding ]
2 NAVO-landen die oorlog gaan voeren... om wat gefrustreerde neonazis?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Het gaat mij meer om het ingrijpen in het handelen (of gebrek daaraan) van Griekenland. Of dat nu door Turkije of door de VS zal gebeuren zal mij aan mijn reet roesten. Als je dat nog niet door hebt...
quote:Op maandag 10 september 2012 00:29 schreef Bombshell het volgende:
Ik sta er opzich niet van te kijken. De multiculturele samenleving wordt gewoon door de strot geduwd en dan zullen er groepen zijn die zich daar tegen gaan verzetten. Ze slopen overgens niet alle kraampjes van de gekleurde mensen maar volgens mij van de mensen die daar illegaal staan. Een soort van het recht in eigen hand nemen tegen de illegalen.
Gekker nog Griekenland heeft ook nog één of ander verdedingsverdrag met Israël, in het geval van een aanval door Turkije. Wordt een zooitje !quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 NAVO-landen die oorlog gaan voeren... om wat gefrustreerde neonazis?
Ik hoop het wel, dat zou betekenen dat het volk niet meer geloofd in de Europese droom en dat er een kans is op vrijheid.quote:Op maandag 10 september 2012 15:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, van die Spanjaarden kwam hier ook in het nieuwsMaar dat beschieten enzo is wel heel heftig. Ben benieuwd of we straks een burgeropstand krijgen, ik hoop het niet
Precies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:44 schreef beware_reageerd het volgende:
Over 2 jaar in dit theater,,,, Koop nu alvast uw kaarten..
En het gaat nog veel erger worden, mark my words.
Hopen op een (burger) oorlog? Je bent niet goed wijs manquote:Op maandag 10 september 2012 17:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dat zou betekenen dat het volk niet meer geloofd in de Europese droom en dat er een kans is op vrijheid.
Het lijkt me wel wat. Beetje spanning in Europa. Es een keer echt nieuws, in plaats van de nieuwe bokshandschoenen van Badr of een Eurovisiesongfestivalquote:Op maandag 10 september 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hopen op een (burger) oorlog? Je bent niet goed wijs manOf ben jij een van de vele helden die het alleen toe durft te juichen vanachter je toetsenbord maar te schijterig is om zelf de wapens op te pakken?
quote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Beetje spanning in Europa. Es een keer echt nieuws, in plaats van de nieuwe bokshandschoenen van Badr of een Eurovisiesongfestival
Ben jij dan vrijwilliger ? Als een van de eersten wordt je gemarteld en doodgeschoten ?quote:Op maandag 10 september 2012 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat. Beetje spanning in Europa. Es een keer echt nieuws, in plaats van de nieuwe bokshandschoenen van Badr of een Eurovisiesongfestival
nou nou..... er is geen grote spanning tussen naties op dit moment in Europa.quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Toch kan ik me niet ontrekken aan het idee dat er momenteel steeds meer een pre-WWI mentaliteitje ontstaat. "Een oorlogje zal alles schoonwassen", dat idee. Men ging zingend de oorlog in, "We'll all be home by christmas!". Kerstmis liet alleen erg lang op zich wachten voor een heleboel mensen in het voorjaar van 1914.
Neuh, ik kijk het wel lekker aan vanuit het veilige Colombia.quote:Op maandag 10 september 2012 18:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ben jij dan vrijwilliger ? Als een van de eersten wordt je gemarteld en doodgeschoten ?
Heel leuk hoor.. Beetje spanning is goed voor de mens
Niet tussen de landen onderling maar wel tussen de etnische volkeren en de etnische minderheden die in de Europese landen wonen.quote:Op maandag 10 september 2012 18:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou nou..... er is geen grote spanning tussen naties op dit moment in Europa.
Niet zo overbezorgd zijn.
Laat ze stoer doen. Mensen denken dat oorlog een spelletje is, maar als je de boeken erop naslaat, dan lees je over veldslagen waar 10.000den mannen per dag sneuvelden. Allemaal cijfers op papier die de Maarschalk aan het eind van de dag onder ogen kreeg.quote:Op maandag 10 september 2012 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Toch kan ik me niet ontrekken aan het idee dat er momenteel steeds meer een pre-WWI mentaliteitje ontstaat. "Een oorlogje zal alles schoonwassen", dat idee. Men ging zingend de oorlog in, "We'll all be home by christmas!". Kerstmis liet alleen erg lang op zich wachten voor een heleboel mensen in het voorjaar van 1914.
Wees eerlijk; zou jij 10.000en willekeurige mensen die je niet kent missen?quote:Op maandag 10 september 2012 18:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat ze stoer doen. Mensen denken dat oorlog een spelletje is, maar als je de boeken erop naslaat, dan lees je over veldslagen waar 10.000den mannen per dag sneuvelden. Allemaal cijfers op papier die de Maarschalk aan het eind van de dag onder ogen kreeg.
Die zou ik niet missen, maar het spreekt wel boekdelen. Tegenwoordig heeft men effectievere wapens en raketten. Stel je voor wat die kunnen aanrichten als het extreem uit de hand loopt. De mensheid mag een oorlog gaan voeren, nadat ik dood ben. Heel egoïstisch, maar toch.quote:Op maandag 10 september 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wees eerlijk; zou jij 10.000en willekeurige mensen die je niet kent missen?
Het is niet de oorlog zelf die goed is (want oorlog is vreselijk), maar de broodnodige maatschappelijke herdefiniering van wat belangrijk is.quote:Op maandag 10 september 2012 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die zou ik niet missen, maar het spreekt wel boekdelen. Tegenwoordig heeft men effectievere wapens en raketten. Stel je voor wat die kunnen aanrichten als het extreem uit de hand loopt. De mensheid mag een oorlog gaan voeren, nadat ik dood ben. Heel egoïstisch, maar toch.
Jij gelooft die domme terrorist werkelijk?quote:Op maandag 10 september 2012 19:03 schreef Jellereppe het volgende:
Volgens Breivik breekt de hel in 2080 los in Europa.
Ik snap wat mensen willen. Alles in puin, zodat we opnieuw met de opbouw kunnen beginnen, maar wat er aan vooraf gaat, dat hoef ik en velen met mij niet mee te maken. Daar passen we voor.quote:Op maandag 10 september 2012 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet de oorlog zelf die goed is (want oorlog is vreselijk), maar de broodnodige maatschappelijke herdefiniering van wat belangrijk is.
Als ik dit soort artikelen lees, dan denk ik er wel aan, ja.quote:Op maandag 10 september 2012 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij gelooft die domme terrorist werkelijk?
Lees je selectief posts?quote:Op maandag 10 september 2012 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
2 NAVO-landen die oorlog gaan voeren... om wat gefrustreerde neonazis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |