Hoe meer ze doen, hoe eerder het allemaal voorbij is. Aan de ene kant juich ik het zelfs toe. De spanning moet er allemaal uit. Laten ze minderheden aanvallen, homo's, maar je kunt niet verwachten dat die mensen dat blijven pikken.quote:Op zondag 9 september 2012 00:46 schreef bijdehand het volgende:
Vind het goed dat zulke partijen mogen bestaan, maar tering dit hoeven ze niet te doen.
Nou , wel lullig als je toevallig wordt doodgestoken..quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe meer ze doen, hoe eerder het allemaal voorbij is. Aan de ene kant juich ik het zelfs toe. De spanning moet er allemaal uit. Laten ze minderheden aanvallen, homo's, maar je kunt niet verwachten dat die mensen dat blijven pikken.
Wat heeft HIV hiermee te maken?quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vind je het ook goed dat HIV mag bestaan?
Ik vind het niet 'goed', maar verbieden is inderdaad niet meteen een oplossing, denk dat je dat bedoelt.
Onzin, we weten hoe het kan gaan. Je moet niet doen alsof het zeker is dat mensen het opeens niet meer pikken.quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Hoe meer ze doen, hoe eerder het allemaal voorbij is. Aan de ene kant juich ik het zelfs toe. De spanning moet er allemaal uit. Laten ze minderheden aanvallen, homo's, maar je kunt niet verwachten dat die mensen dat blijven pikken.
quote:Terwijl in Londen vandaag de Paralympische Spelen van start gaan, voert de extreemrechtse partij Gouden Dageraad in Griekenland een haatcampagne tegen mensen met een handicap en homoseksuelen. Het doet denken aan de opkomst van het nazisme in Duitsland, maar de Griekse regering en de EU knijpen een oogje dicht. Laurie Penny “Eerst de immigranten, nu jullie”. Dit stond te lezen op flyers die deze week verschenen in de wijk met homoclubs in Athene. Nu het geweld tegen immigranten en etnische minderheden in heel Griekenland escaleert, zijn aanhangers van de ultrarechtse Gouden Dageraadpartij ook begonnen met een haatcampagne tegen homoseksuelen en mensen met een handicap.
Dat is meer dan lullig, maar je kunt niet verwachten dat het zonder slachtoffers blijft. Men denkt er zelfs over om Turkije aan te vallen. Dan ben je ver heen. Laat maar losbarsten. Het is al jaren aan de gang, hoe eerder, hoe beter.quote:Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou , wel lullig als je toevallig wordt doodgestoken..
Sla de geschiedenisboeken open en lees je in hoe oorlogen begonnen, met de nadruk op burgeroorlogen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onzin, we weten hoe het kan gaan. Je moet niet doen alsof het zeker is dat mensen het opeens niet meer pikken.
Je kan het ook in de kiem smoren. Het stelt nu nog niet zoveel voorquote:Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is meer dan lullig, maar je kunt niet verwachten dat het zonder slachtoffers blijft. Men denkt er zelfs over om Turkije aan te vallen. Dan ben je ver heen. Laat maar losbarsten. Het is al jaren aan de gang, hoe eerder, hoe beter.
JIj denkt dat mensen het niet zullen pikken?quote:Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaak de mensen het te lang laten duren. Dan is het nuttoloos om terug te vechten. Het is echt niet altijd zo jij het zegt.quote:Op zondag 9 september 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sla de geschiedenisboeken open en lees je in hoe oorlogen begonnen, met de nadruk op burgeroorlogen.
Sla de geschiedenis na op crisis en armoede en je komt uit bij de Tweede wereldoorlogquote:Op zondag 9 september 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Sla de geschiedenisboeken open en lees je in hoe oorlogen begonnen, met de nadruk op burgeroorlogen.
Als je het artikel leest, dan kom je er achter dat 50% van de agenten in Griekenland heeft gestemd op de Neo-Nazi's. Wat had je in gedachten? Het leger inzetten? Volgens mij maakt dat het alleen maar erger, maar ik kan het fout hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kan het ook in de kiem smoren. Het stelt nu nog niet zoveel voor
Komt nog wel.quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je kan het ook in de kiem smoren. Het stelt nu nog niet zoveel voor
Het zal niet zo'n vaart lopen, maar als prominente figuren niet van zich laten horen, geen actie ondernemen, dan moet er eens een breekpunt zijn. Ook bij minderheden en homo's.quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
JIj denkt dat mensen het niet zullen pikken?
Ik denk eerder dat we weer anti-rasicme demonstraties, preken van burgemeesters en stille tochten zullen krijgen.
Terwijl aan de andere kant het nog wel eens vies zou kunnen tegenvallen hoeveel mensen een 'oogje dicht zullen knijpen' zoals in Griekenland het geval is.
Doel ik ook op. Al zal het niet zover komen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sla de geschiedenis na op crisis en armoede en je komt uit bij de Tweede wereldoorlog
Duh, tuurlijk staat er een keer zo'n gek op. Dat is gewoon een kwestie van tijd.quote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat het sowieso een kwestie van tijd is voor een gek opstaat die in West-Europa een moskee als doelwit gaat uitkiezen.
Toch denk ik ook weer niet dat we afstevenen op totale chaos of een burgeroorlog. Zo lang de economie niet instort dan.
Maar dat is dus wel het geval, de economie stort in.quote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat het sowieso een kwestie van tijd is voor een gek opstaat die in West-Europa een moskee als doelwit gaat uitkiezen.
Toch denk ik ook weer niet dat we afstevenen op totale chaos of een burgeroorlog. Zo lang de economie niet instort dan.
Neuhquote:Op zondag 9 september 2012 01:00 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Maar dat is dus wel het geval, de economie stort in.
Nu weet je wie de leden zijn, mocht het erg worden pak je ze op. Maar dat is niet gelijk aan in de kiem smoren. Ook is het belangrijk dat mensen mogen denken wat ze willen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dan snap ik jouw gedoog-visie al helemaal niet.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op zondag 9 september 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu weet je wie de leden zijn, mocht het erg worden pak je ze op. Maar dat is niet gelijk aan in de kiem smoren. Ook is het belangrijk dat mensen mogen denken wat ze willen.
Ik wel. Mensen met bepaalde gedachten mogen zich ook verenigen toch.quote:Op zondag 9 september 2012 01:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.
Niemand had het over gedachtes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |