abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 00:50:29 #51
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116552926
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:46 schreef bijdehand het volgende:
Vind het goed dat zulke partijen mogen bestaan, maar tering dit hoeven ze niet te doen.
Hoe meer ze doen, hoe eerder het allemaal voorbij is. Aan de ene kant juich ik het zelfs toe. De spanning moet er allemaal uit. Laten ze minderheden aanvallen, homo's, maar je kunt niet verwachten dat die mensen dat blijven pikken.
  zondag 9 september 2012 @ 00:51:32 #52
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116552963
Maar hoe lang bestaat zo'n Dageraad al voordat ze zich werkelijk durven laten horen?
Ik denk al vele jaren, wachtend op een kans.

Die Italiaan die die straatverkopers neerknalde was ook al jarenlang lid van een fascistische beweging die clubhuizen heeft door heel Italie.

Wat ik zeg; er hoeft maar iets te gebeuren en de vlam slaat in de pan
pi_116552965
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hoe meer ze doen, hoe eerder het allemaal voorbij is. Aan de ene kant juich ik het zelfs toe. De spanning moet er allemaal uit. Laten ze minderheden aanvallen, homo's, maar je kunt niet verwachten dat die mensen dat blijven pikken.
Nou , wel lullig als je toevallig wordt doodgestoken..
pi_116552979
quote:
9s.gif Op zondag 9 september 2012 00:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Vind je het ook goed dat HIV mag bestaan?

Ik vind het niet 'goed', maar verbieden is inderdaad niet meteen een oplossing, denk dat je dat bedoelt.
Wat heeft HIV hiermee te maken?

Ik vind het wel goed. Niet dat ik het zo tof vind wat ze doen en denken, maar nu kan je ze nog in de gaten houden. Als ze underground moeten ben je ook alle overzicht kwijt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116553005
quote:

[..]

Onzin, we weten hoe het kan gaan. Je moet niet doen alsof het zeker is dat mensen het opeens niet meer pikken.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_116553029
quote:
Terwijl in Londen vandaag de Paralympische Spelen van start gaan, voert de extreemrechtse partij Gouden Dageraad in Griekenland een haatcampagne tegen mensen met een handicap en homoseksuelen. Het doet denken aan de opkomst van het nazisme in Duitsland, maar de Griekse regering en de EU knijpen een oogje dicht. Laurie Penny “Eerst de immigranten, nu jullie”. Dit stond te lezen op flyers die deze week verschenen in de wijk met homoclubs in Athene. Nu het geweld tegen immigranten en etnische minderheden in heel Griekenland escaleert, zijn aanhangers van de ultrarechtse Gouden Dageraadpartij ook begonnen met een haatcampagne tegen homoseksuelen en mensen met een handicap.
:')
  zondag 9 september 2012 @ 00:54:12 #57
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116553034
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Nou , wel lullig als je toevallig wordt doodgestoken..
Dat is meer dan lullig, maar je kunt niet verwachten dat het zonder slachtoffers blijft. Men denkt er zelfs over om Turkije aan te vallen. Dan ben je ver heen. Laat maar losbarsten. Het is al jaren aan de gang, hoe eerder, hoe beter.
  zondag 9 september 2012 @ 00:55:32 #58
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116553070
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Onzin, we weten hoe het kan gaan. Je moet niet doen alsof het zeker is dat mensen het opeens niet meer pikken.
Sla de geschiedenisboeken open en lees je in hoe oorlogen begonnen, met de nadruk op burgeroorlogen.
pi_116553091
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:54 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dat is meer dan lullig, maar je kunt niet verwachten dat het zonder slachtoffers blijft. Men denkt er zelfs over om Turkije aan te vallen. Dan ben je ver heen. Laat maar losbarsten. Het is al jaren aan de gang, hoe eerder, hoe beter.
Je kan het ook in de kiem smoren. Het stelt nu nog niet zoveel voor
  zondag 9 september 2012 @ 00:56:22 #60
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116553095
quote:

[..]

JIj denkt dat mensen het niet zullen pikken?
Ik denk eerder dat we weer anti-racisme demonstraties, preken van burgemeesters en stille tochten zullen krijgen.
Terwijl aan de andere kant het nog wel eens vies zou kunnen tegenvallen hoeveel mensen een 'oogje dicht zullen knijpen' zoals in Griekenland het geval is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Flow3r op 09-09-2012 09:42:42 ]
pi_116553112
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Sla de geschiedenisboeken open en lees je in hoe oorlogen begonnen, met de nadruk op burgeroorlogen.
Ja, en hoe vaak de mensen het te lang laten duren. Dan is het nuttoloos om terug te vechten. Het is echt niet altijd zo jij het zegt.
  zondag 9 september 2012 @ 00:57:05 #62
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_116553116
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Sla de geschiedenis na op crisis en armoede en je komt uit bij de Tweede wereldoorlog
  zondag 9 september 2012 @ 00:57:32 #63
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116553136
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Als je het artikel leest, dan kom je er achter dat 50% van de agenten in Griekenland heeft gestemd op de Neo-Nazi's. Wat had je in gedachten? Het leger inzetten? Volgens mij maakt dat het alleen maar erger, maar ik kan het fout hebben.
pi_116553141
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Komt nog wel.
  zondag 9 september 2012 @ 00:58:30 #65
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_116553153
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef Flow3r het volgende:

[..]

JIj denkt dat mensen het niet zullen pikken?
Ik denk eerder dat we weer anti-rasicme demonstraties, preken van burgemeesters en stille tochten zullen krijgen.
Terwijl aan de andere kant het nog wel eens vies zou kunnen tegenvallen hoeveel mensen een 'oogje dicht zullen knijpen' zoals in Griekenland het geval is.
Het zal niet zo'n vaart lopen, maar als prominente figuren niet van zich laten horen, geen actie ondernemen, dan moet er eens een breekpunt zijn. Ook bij minderheden en homo's.
pi_116553155
quote:
2s.gif Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Sla de geschiedenis na op crisis en armoede en je komt uit bij de Tweede wereldoorlog
Doel ik ook op. Al zal het niet zover komen.
pi_116553164
Ik denk dat het sowieso een kwestie van tijd is voor een gek opstaat die in West-Europa een moskee als doelwit gaat uitkiezen.

Toch denk ik ook weer niet dat we afstevenen op totale chaos of een burgeroorlog. Zo lang de economie niet instort dan.
pi_116553176
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 23:45 schreef Bluesdude het volgende:

waar lijkt hun symbool toch op?
Soort rare 2.
pi_116553180
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Komt nog wel.
Dan snap ik jouw gedoog-visie al helemaal niet.
pi_116553196
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk dat het sowieso een kwestie van tijd is voor een gek opstaat die in West-Europa een moskee als doelwit gaat uitkiezen.

Toch denk ik ook weer niet dat we afstevenen op totale chaos of een burgeroorlog. Zo lang de economie niet instort dan.
Duh, tuurlijk staat er een keer zo'n gek op. Dat is gewoon een kwestie van tijd.
pi_116553201
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:

Maar dat is dus wel het geval, de economie stort in.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_116553209
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 01:00 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Maar dat is dus wel het geval, de economie stort in.
Neuh
pi_116553221
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 00:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dan snap ik jouw gedoog-visie al helemaal niet.
Nu weet je wie de leden zijn, mocht het erg worden pak je ze op. Maar dat is niet gelijk aan in de kiem smoren. Ook is het belangrijk dat mensen mogen denken wat ze willen.
pi_116553256
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 01:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nu weet je wie de leden zijn, mocht het erg worden pak je ze op. Maar dat is niet gelijk aan in de kiem smoren. Ook is het belangrijk dat mensen mogen denken wat ze willen.
Je spreekt jezelf tegen.

Niemand had het over gedachtes.
pi_116553270
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 01:03 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen.

Niemand had het over gedachtes.
Ik wel. Mensen met bepaalde gedachten mogen zich ook verenigen toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')