Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.quote:Op zondag 9 september 2012 13:06 schreef tharonny het volgende:
Wat denken jullie van het batterij leven van de G3? Ik zag dat er een 2750mhz accu in zit, maar de ervaring vertelt mij dat deze accu's meestal niet al te bar zijn?
En hoe dit dat zou met de dubbele simkaart? Als ik gewoon een simonly abbonoment neem van simyo ofzo, 50 minuten + 1gig internet. Dat kan wel gewoon op 1 simkaart? Want ik las dat de ene simkaart slot voor GSM netwerk was en de andere voor 3G?
Alvast bedankt
Dat zijn OEM batterijen, dit is een fabrikant met een, weliswaar beperkte, reputatie.quote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Wat betreft de accu: dat is een twijfelpunt. Ik weet dat die accu's uit China die 2750 aangeven ook (in mijn HTC) niet langer dan een dag meegaan. WAt dat betreft neem ik dat met een korreltje zout.
Wat betreft dualsim- je kan je simkaart (sim only) gewoon in 1 slot doen. That's it. Als je geen 2 sims wilt gebruiken (waarom zou je?) heb je dus geen probleem
Je begrijpt de term dual-standby niet?quote:Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef nodig het volgende:
Doen beide simkaarten het tegelijk of moet je eerst rebooten om de andere te gebruiken?
Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)quote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:
Oke Dames en Heren..
de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!
Morgen hoop ik dus de coupons te regelen voor eventuele andere kleuren!
hmmmmquote:Op zondag 9 september 2012 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je begrijpt de term dual-standby niet?
Wat zou dat letterlijk betekenen denk je?
Je kan ook op de 6e dag alle codes publiceren zodat mensen nog bruikbare eruit kunnen vissen, denk dat 25% ofzo ongebruikt blijft.quote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mochten er dan meer coupons vrijkomen dan horen jullie dat natuurlijk ook (en evt komt er een nieuwe lijst voor de ''laatkomers'' als lightake dat goed vind.)
Eerst de website het maar doenquote:Op zondag 9 september 2012 13:31 schreef Downstar het volgende:
Oke Dames en Heren..
de codes voor de G3 zijn op.. op dit moment mailen wij dus geen codes meer door!
dank voor de vele interesse.. het is nu afwachten totdat de Jiayu de eerste telefoons uitzend naar de webshops!
Morgen hoop ik dus de coupons te regelen voor eventuele andere kleuren!
Psies. Is dus bereikbaarheid tegelijkertijd.Niks geen wisseltucs.quote:
Nee, als je de eerste normale post in het topic gevolgd had kwam je in het reviewtopic een ppost egen waar over Xiaomi's Miui werd gesproken, wat losstaat van Jiayu verder.quote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef tharonny het volgende:
Was deze telefoon nou ook de telefoon waar miui op draaide (android rom)? Of zit ik in de war met een andere telefoon?
Dat weet niemand. Het is maar net hoe snel Jiayu uitlevert. Dat is 1 van de redenen dat we voor lightake gekozen hebben (naast de prijs). Die hebben ook support nadat je claim verlopen is in tegenstelling tot sommige andere webshops.quote:Op zondag 9 september 2012 16:11 schreef jopiede het volgende:
Lightake is weer Up! Ik ga hem vanavond even bestellen, ben benieuwd hoe lang het nog ongeveer duurt voordat er verstuurd wordt. Ik neem aan voordat de paypal koper berscherming verloopt?!
Gebruik money2, staat het er gelijk op.quote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef tharonny het volgende:
Vanavond even geld overmaken op mn paypall, en dan hopen dat het er snel op staat... De zwarte lijkt me toch de mooiste
Ja, dat verbaasde mij ook alquote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
Ik welquote:Op zondag 9 september 2012 17:09 schreef Schild het volgende:
Doe jij ook nog geld overmaken met z'n overschrijfkaart dan?
Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.quote:Op zondag 9 september 2012 17:12 schreef thethoryd het volgende:
Snap dus echt niet waarom niemand (behalve <18) hun paypal account aan hun bank heeft gekoppeld. Duizend keer zo makkelijk, en geen gezeur met wachten.
Precies, je pc zal maar besmet raken..quote:Op zondag 9 september 2012 17:37 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Ik gebruik het systeem zo al een aantal jaar, maar ik denk dat ik het binnenkort ga loskoppelen. Het is wel handig maar er zit maar 1 wachtwoordje tussen en iemand kan zo je rekening leegtrekken.
Maar goed, on-topic blijven!
Gelukkig hebben wij hem toch een 10tje goedkoperquote:Op zondag 9 september 2012 17:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Precies, je pc zal maar besmet raken..
Ontopic:
Lighttake post op Slatedroid (geen idee of we die 10 dagen serieus moeten nemen)
JiaYu G3 is hitting the shelf now.This Chinese made cellphone list for just 899yuan(around $140), it equips with MediaTek MTK 6577 1GHz
Cortex-A9 Dual-core,1GB RAM,4GB ROM,4.5 inch Capacitive Touch Screen,
IPS Resolution:1280*720,and it supports TF Card (64GB MAX). Based on the
previous success G2,I think JiaYu G3 can win more popularity.
Lightake is starting pre order this phone now,the phone will actually ship in 10 days
http://lightake.com/...il.do/sku.56925
With this coupon : LIGHTAKE56925
You can buy this phone for 5% off,that is $174
Fok! is toch nog extra speciaal voor Jack's lightake!quote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij hem toch een 10tje goedkoper!
Op veelvuldig verzoek toch maar een appart topic. Het gaat nu wel in 99% van de posts over de telefoon. Iemand die wat mooie headers kan maken? dan zorg ik voor wat info / tekst. Dan alleen nog even in het al bestaande topic dumpen. (sorry voor het afbranden eerder Quir)
Jup, lijkt gewoon een veredelde firmware upgrade. In de comments wordt al aangegeven dat het al in stock is op een website. Weet niet of dat waar is.quote:Op zondag 9 september 2012 19:25 schreef SuperChips het volgende:
Op gizchina staat dat ainol weer een nieuwe tablet heeft de crystal volgens mij de zelfdr als de aurora2 maar dan met jellybean??
Zarmark.com en MisterTao.com zijn goede. MisterTao.com hoort bij BuyInCoins.com en hebben verder wel goede service.quote:Op zondag 9 september 2012 01:25 schreef Timminater het volgende:
Het is voor mij al weer even geleden dat ik op TaoBao heb besteld.
Nu heb ik voor mijn vereniging mooie truien gezien welke wij zelf willen gaan zeefdrukken.
Wat is op dit moment de beste TaoBao tussenhandelaar?
Het zal uiteindelijk gaan om een trui of 30.
Nee, absoluut niet. Ik zou ff wachten en 'em de nieuwe iPhone geven.quote:Op zondag 9 september 2012 21:14 schreef davedavy het volgende:
Is de G3 aan te raden voor een ( redelijk ) moderne opa? Bedoel is het een makkelijk toestel? Wil hem me opa kado doen namelijk.
Iphone? Nogsteeds onmogelijk voor wat 'ouderen'.quote:Op zondag 9 september 2012 21:17 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Ik zou ff wachten en 'em de nieuwe iPhone geven.
Zelfs mijn vader die redelijk A-computer is kan prima overweg met zijn Xperia S en Ipad. Dus voor een redelijk moderne opa moet het goed te doen zijnquote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Was sarcastisch bedoeld. Al vind ik iPhones inderdaad voor mensen die gaan voor de 'kunst van het weglaten' wat Apple eigenlijk doet.![]()
Maar goed dat is een andere discussie, wat ik van Apple vind.
Ik zou niet weten waarom een hippe opa niet overweg zou kunnen met een smartphone, bovendien kan 'ie altijd eerst eens met eentje spelen, van iemand lenen of in de winkel uitproberen, mocht je er echt je twijfels bij hebben. In het tablet-topic is ook iemand die vrij op leeftijd is en die is helemaal gek van tablets. Neuh, ik ben niet zo judgemental, zolang iemand openstaat voor iets nieuws, jong van geest is en wat geduld en eventueel hulp heeft. Why the hell not? Android is eigenlijk zo simpel als je maar wilt, dat hangt van de wensen van de gebruiker af, niet het besturingssysteem.
Precies ik ben ook van mening dat elke opa die wilt makkelijk zo'n ding onder de knie krijgt, hij heeft dan ook al een iPod en een Asus tablet, dus ik ga het er eens met hem over hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Was sarcastisch bedoeld. Al vind ik iPhones inderdaad voor mensen die gaan voor de 'kunst van het weglaten' wat Apple eigenlijk doet.![]()
Ik zou niet weten waarom een hippe opa niet overweg zou kunnen met een smartphone, bovendien kan 'ie altijd eerst eens met eentje spelen, van iemand lenen of in de winkel uitproberen, mocht je er echt je twijfels bij hebben. In het tablet-topic is ook iemand die vrij op leeftijd is en die is helemaal gek van tablets. Neuh, ik ben niet zo judgemental, zolang iemand openstaat voor iets nieuws, jong van geest is en wat geduld en eventueel hulp heeft. Why the hell not? Android is eigenlijk zo simpel als je maar wilt, dat hangt van de wensen van de gebruiker af, niet het besturingssysteem.
Neem gewoon een pro-80 jongen! Of zocht je eigenlijk IEMs?quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Anyhoezels. Eerst maar eens m'n tablet afwachten.Zal er komende week wel zijn. Verder ff geïnformeerd naar de Vsonic GR99, maar die schijnen toch niet zo bassig te zijn, meer neutraal voor pop-muziek. De M5 heeft van ClieOS een Sonic Diamond Award gekregen... dus misschien toch maar wel halen?
Ik blijf erbij, geef iemand een iphone of een ipad, en die kan binnen een minuut of 10 alle settings e.d. vinden die nodig zijn. Want het zit gewoon op een logische plek. Geef iemand vervolgens een Android tablet, tsjah..quote:Op zondag 9 september 2012 21:33 schreef shiznuts het volgende:
Zonder leesbril niet, maar daar hebben ze dan juist een leesbril voor toch?quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef davedavy het volgende:
[..]
Precies ik ben ook van mening dat elke opa die wilt makkelijk zo'n ding onder de knie krijgt, hij heeft dan ook al een iPod en een Asus tablet, dus ik ga het er eens met hem over hebbenIs die groot genoeg voor mensen die een leesbril hebben?
Pro 80? Of toch eerder TS-671/TS-670, HI2050 of TS-650?quote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neem gewoon een pro-80 jongen! Of zocht je eigenlijk IEMs?In dat geval zeg ik maar ff niks meer, want ik heb het niet zo op IEMs.
[..]
Je hebt wel een mooie op gemaakt hoorquote:Op zondag 9 september 2012 17:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
(sorry voor het afbranden eerder Quir)
Kon het vandaag ook al niet laten deze te halen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m5-iem-earphone-black (+ 'fb2012fiver' is geloof ik de facebookcoupon) nadat ClieOS ze een Sonic Diamond Award gaf: http://www.inearmatters.net/2012/09/preview-brainwavz-m5.html .quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een microfoon pop filter van 'Takstar', nu kwam laatst eens iemand met de opmerking een mic nodig te hebben, dus ik dacht 'hmm, misschien heeft Takstar ook daadwerkelijke equipment'. En nu kwam ik weer headphones tegen die schijnbaar megagoed zijn (voor de prijs dan, volgens head-fi en headphiles).
Moet je maar eens kijken naar de Takstar TS-671, TS-670, TS-650, TS-610, Pro 80 en de HI-2050. Meer hier op de website van Takstar.
De Pro 80 zou een aardige allrounder moeten zijn, de HI-2050 ook wel, de TS-650 en TS-610 met meer bass meer dj-style en de 670/671 voor het analytische werk.
Serieus Shiz, MOEST dat nou?quote:Op zondag 9 september 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, nu gaat het weer over m'n earphones/headphone-addiction gewoon.
Moet nog altijd bedenken welke te halen...
[..]
Kon het vandaag ook al niet laten deze te halen: http://www.mp4nation.net/brainwavz-m5-iem-earphone-black (+ 'fb2012fiver' is geloof ik de facebookcoupon) nadat ClieOS ze een Sonic Diamond Award gaf: http://www.inearmatters.net/2012/09/preview-brainwavz-m5.html .
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |