Beetje jammer, zo jong en dan die kop ook maar blijven verbouwenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:46 schreef D. het volgende:
Heeft iemand Kelly op het hoofd geslagen?
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:48 schreef gianni61 het volgende:
zo, vers pils erbij. spring er maar in Fer
quote:
Ik wacht op de jury, dan weet ik of het echt niet goed ging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Kwam niet helemaal verticaal in het water.
Anders zou iedereen naar de jump off moeten vanavond.quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Schakelde in bij de sprong van Ferry aka Kelly, nog wat gemist?
gerards mening is de enige die telt in dit programmaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
NIEMAND intersseert in je mening tess en gerrard
De rest?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Schakelde in bij de sprong van Ferry aka Kelly, nog wat gemist?
Jody Bernal vond ik.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:52 schreef D. het volgende:
Even los van de scores, wie had de beste sprong van de avond?
te weinig ruimte bedoel jequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Had Kelly die sprong niet beter van de 5 meter kunnen maken? Voor zo'n sprong heb je toch te weinig tijd van de 3 meter?
Hij heeft nog niet gesprongen vanavond. Patty ook nog niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Yuri in de herkansingen? teh fuck
Ferry heeft hoogtevreesquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Had Kelly die sprong niet beter van de 5 meter kunnen maken? Voor zo'n sprong heb je toch te weinig tijd van de 3 meter?
Vorige week had hij een goede sprong hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet gesprongen vanavond. Patty ook nog niet.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week had hij een goede sprong hoor.
DWHN bedoel je?quote:
Is echt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef gianni61 het volgende:
wat is nou met die plakplaatjes van patty?
Ik wilde precies hetzelfde zeggenquote:
En het valt nu nog mee, is helemaal bizar als hij midden in het seizoen zitquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Zijn schouders zijn twee keer zo breed als zijn middel
Dat hoort toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Tattoos om haar aan dit programma te laten denkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef gianni61 het volgende:
wat is nou met die plakplaatjes van patty?
op zich ben ik wel jaloers op zijn lijfquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
Niet op zijn lengte gok ik...quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich ben ik wel jaloers op zijn lijf
nee, maar armen en schouders welquote:
het ziet er raar uit omdat hij zo klein is ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind z'n lijf eigenlijk gewoon lelijk
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar armen en schouders wel
Da's toch niet mooi?quote:
niet?quote:
Iddquote:
Ik vind van niet iig.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef kwiwi het volgende:
ik hoop negens/tienen, voor de mooie poging, ik bedoel raynor kreeg met z'n kutsprong ook een 8
Ik denk dat ze hem afbranden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:07 schreef kwiwi het volgende:
ik hoop negens/tienen, voor de mooie poging, ik bedoel raynor kreeg met z'n kutsprong ook een 8
Die schaatste ooit... dus heeft een gratis lidmaatschap voor SBS meukquote:
ze mogen die programma combineren met he schaatsen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die schaatste ooit... dus heeft een gratis lidmaatschap voor SBS meuk
quote:
En het was zo'n held als wielrennerquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die schaatste ooit... dus heeft een gratis lidmaatschap voor SBS meuk
1e hit op Google: 1.61quote:
scheelt toch 22 cmquote:
Daar denken mensen in dit topic toch anders overquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:11 schreef kwiwi het volgende:
ben blij dat ik nog leef? overdrijven is ook een vak
Aandachtshoereren scoortquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
dat patty er nog in zit is een schande.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |