SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Met een paar financiële injecties heb ik dit team zo bij elkaar. Nog zo'n 4 miljoen te gaan...quote:
Toen was ik nog te dik, klopt. Iets van 4 jaar terug.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
is niet te zien aan die twitter foto van je
Nou daarom dat ik dacht dat je te dik was. Tijd voor een nieuwe foto misschien?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Toen was ik nog te dik, klopt. Iets van 4 jaar terug.
Ik zie er niet uit en ik heb geen camera meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou daarom dat ik dacht dat je te dik was. Tijd voor een nieuwe foto misschien?
Lens te kleinquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou daarom dat ik dacht dat je te dik was. Tijd voor een nieuwe foto misschien?
Ik ben een bescheiden jongen en hou niet zo van al die extravagante foto's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
Mathijs durfde ook alleen maar een oude foto te laten zien
Jij bent steenrijk en moet in de anonimiteit blijvenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben een bescheiden jongen en hou niet zo van al die extravagante foto's.
2 wekwn terug alquote:
Rijke tatta's rollen nu met .... welke speler?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom is hij nu ook te mainstream. Alle rijke tatta's willen hem niet meer.
TOTY Van Persie, vraag Tim maar...quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijke tatta's rollen nu met .... welke speler?
Agbonlahorquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijke tatta's rollen nu met .... welke speler?
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTY Van Persie, vraag Tim maar...
Tof idee, ik ga er zo een paar bij elkaar gooien. Misschien leuk om er een collectie van te maken?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat zijn voor jullie na dit jaar FUT de leukste/beste spelers geweest waar je mee hebt gespeeld? Zou voor mij denk ik dit worden als ik er maar 11 zou mogen kiezen (let uiteraard niet op chem en out of position shit):
[ afbeelding ]
Genoeg namen waar ik ook heel veel plezier van heb gehad, maar die hebben het toch net niet gehaald
Al ben ik er vast nog wel wat vergeten. Heb bronze even genegeerd zelf..anders mogen Kandji en Zusi er zeker nog bij. Gasten als RvP, Hazard, Huntelaar eigenlijk ook, maar ik moet toch kiezen
Tof, ik ga straks ook ff kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:01 schreef Tim86 het volgende:
Wat zijn voor jullie na dit jaar FUT de leukste/beste spelers geweest waar je mee hebt gespeeld? Zou voor mij denk ik dit worden als ik er maar 11 zou mogen kiezen (let uiteraard niet op chem en out of position shit):
[ afbeelding ]
Genoeg namen waar ik ook heel veel plezier van heb gehad, maar die hebben het toch net niet gehaald
Al ben ik er vast nog wel wat vergeten. Heb bronze even genegeerd zelf..anders mogen Kandji en Zusi er zeker nog bij. Gasten als RvP, Hazard, Huntelaar eigenlijk ook, maar ik moet toch kiezen
Ronaldo - Ibra - Hulkquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Je speelt 5-3-3?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ronaldo - Ibra - Hulk
Gerrard - TOTY Alonso - IF Neves
TOTY Baines - TOTY Skrtel - Chiellini - SIF Ramos (de CB in ieder geval)
RB en keeper zou ik niet echt weten
Zal het later nog even in een Futheadje maken
4-3-3?quote:
Sommige mensen vinden het fijn om met een CB op RB te spelen of met een RB op RM ofzoquote:
Dan nog is het 5-3-3..... laat ook maarquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het fijn om met een CB op RB te spelen of met een RB op RM ofzo.
Ga lekker fifa'en met je vriendje ipv een discussie houden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan nog is het 5-3-3..... laat ook maar
Ik zeg toch al, LAAT OOK MAAR!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga lekker fifa'en met je vriendje ipv een discussie houden.
Dan zou het toch Baines-Skrtel-Chiellini-Ramos zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan nog is het 5-3-3..... laat ook maar
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ronaldo - Ibra - Hulk
Gerrard - TOTY Alonso - IF Neves
TOTY Baines - TOTY Skrtel - Chiellini - SIF Ramos (de CB in ieder geval)
RB en keeper zou ik niet echt weten
Zal het later nog even in een Futheadje maken
Zou het dus Baines-Skrtel-Chiellini-Ramos (want de CB SIF) - en dan nog een RB zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan zou het toch Baines-Skrtel-Chiellini-Ramos zijn?__
Ik bedoelde trouwens de IF want dat is de CB!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zou het dus Baines-Skrtel-Chiellini-Ramos (want de CB SIF) - en dan nog een RB zijn.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zou het dus Baines-Skrtel-Chiellini-Ramos (want de CB SIF) - en dan nog een RB zijn.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het fijn om met een CB op RB te spelen of met een RB op RM ofzo.
Als hij ramos als RB zou gebruiken zou het niet relevant zijn om erbij te zeggen om niet te weten wie je als RB zou willenquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:18 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
niet met alles gespeeld maar zeker mijn favoriete team.
Vandaag de laatste dag, tot volgende week zaterdag is het dan weerquote:
Ik kan nu toch ook een team maken en dan zeggen van 'maar ik weet nog niet wie ik als RB wil' puur omdat ik meerdere keuzes heb en er niet uit kan kiezen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als hij ramos als RB zou gebruiken zou het niet relevant zijn om erbij te zeggen om niet te weten wie je als RB zou willen
Want dan heb je ramos als RB.
Jij bent de man van zilveren teams zie ik alquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen er nog wel een paar bij though. En van de bronze nog: Miquel, Zusi, Kandji, Zavarise, Showomni, Mansally en Tello.
Oke laatste post die ik eraan ga wijden dan ....quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik kan nu toch ook een team maken en dan zeggen van 'maar ik weet nog niet wie ik als RB wil' puur omdat ik meerdere keuzes heb en er niet uit kan kiezen?.
Klopt, je kan het op jouw manier zien en op mijn manier. Laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke laatste post die ik eraan ga wijden dan ....
Ik vond het lijken alsof hij 5 verdedigers op wou stellen door de manier van schrijven.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent de man van zilveren teams zie ik al
Geeft niet papa.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
Het was inderdaad bedoeld op de manier van GS maar sorry voor alle onduidelijk die ik heb geschept kinders
Diop moet sowieso op CDM!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit afmaken?
Nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal ik dit afmaken?
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:26 schreef Thorb het volgende:
Het was inderdaad bedoeld op de manier van GS maar sorry voor alle onduidelijk die ik heb geschept kinders
Kort maar krachtig!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
goede suggestie, lekker kort.
Hoe kan je nou iets zeggen over iets wat er niet zit?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook over je plasser?
Oh snap!!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets zeggen over iets wat er niet zit?
Ha-ha die had ik niet verwacht zeg!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeggen ze dat ook over je plasser?
Taraabt een optie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:35 schreef vandermar het volgende:
Zou Wilshere wat zijn als CAM? Oscar kan mij niet bekore
Ik maakte net een team met alleen silver en daar kan ik ook al niet kiezen. Heb nu Overtoom, Olave en Pletikosa er niet inquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal zo ook eens een bronze en silver team met mijn favorieten van dit jaar maken. Ik doe wel 2 teams want anders is het te moeilijk
Bronze is eigenlijk een combinatie van mijn Engelse bronze team en mijn MLS bronze team
Moet een Engelsman zijn van Arsenal, Tottenham, Chelsea of Aston Villa of een braziliaan van Arsenal, Tottenham, Aston Villa of Chelsea of een Whelsman van Arsenal, Tottenham, Chelsea of Villa of een Nederlander van Arsenal, Tottenham, Chelsea of villa.quote:
Kakuta dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet een Engelsman zijn van Arsenal, Tottenham, Chelsea of Aston Villa of een braziliaan van Arsenal, Tottenham, Aston Villa of Chelsea of een Whelsman van Arsenal, Tottenham, Chelsea of Villa of een Nederlander van Arsenal, Tottenham, Chelsea of villa.
Van der vaart is geen optie. Elke andere braziliaan uit de BPL kan ook! Mag ook een Fransman zijn van Arsenal, Villa, Chelsea of Tottenham!
goede passingquote:
ja inderdaad, ik was gelijk onder de indrukquote:
Ik heb vooral spelers uit mijn BraSilver team maar ook een paar uit mijn andere teams. Ik kan nu geen teams opslaan maar ik kom op dit:quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik maakte net een team met alleen silver en daar kan ik ook al niet kiezen. Heb nu Overtoom, Olave en Pletikosa er niet in
[ afbeelding ]
Not badquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb vooral spelers uit mijn BraSilver team maar ook een paar uit mijn andere teams. Ik kan nu geen teams opslaan maar ik kom op dit:
IF Cavalieri
Torres Nilo Araujo Manoel Cicinho
Serero Jean IF Maikon Leite
Marlos
Sanchez Vela
Ik ben niet altijd tevreden geweest over Cicinho maar ik weet nu geen betere RB.
Wat bronze betreft (4-1-2-1-2)
IF Cannon
Ashe Osborne Pearce Myers
Gardner
Mansally Taylor
TOTY Zusi
Kandji Grabban
Nee, ik had hem gewoon voor rond de 300k moeten halen want nu is hij heel zeldzaam. Jij had nog geluk dat je hem voor minder dan 300k had gekocht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not bad
Jij hebt IF Jean nooit gehaald uiteindelijk he?
Ja, had het er maar op gegokt toen..uiteindelijk een geniale gok geweestquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik had hem gewoon voor rond de 300k moeten halen want nu is hij heel zeldzaam. Jij had nog geluk dat je hem voor minder dan 300k had gekocht.
Ik zie dat je Loties boven Mangala verkiest!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, had het er maar op gegokt toen..uiteindelijk een geniale gok geweest
[ afbeelding ]
Ik misbruik hem wel een beetje op CDM. Op CM komt hij veel beter tot zijn recht.
Mangala heeft wel da pace, maar verder is Loties beter imo. Die man kopt ook zo bizar veel corners binnenquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik zie dat je Loties boven Mangala verkiest!
Moeilijke keuze voor mij maar Mangala is wel net wat beter imo.
Da pace, is wel echt heerlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mangala heeft wel da pace, maar verder is Loties beter imo. Die man kopt ook zo bizar veel corners binnen
hoi. wil je meedoen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:26 schreef Santello het volgende:
Zijn jullie weer met clubs begonnen?![]()
Nou stel je eerst even voor. We kennen je nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja graag, maar mijn pro is 70 denk ik
Nog maar eens een headset bestellen dan.
Karmaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef Rijst het volgende:
Ik speelde net tegen een kneus. Het stond 2-2 tot aan de 105e minuut. Scoorde hij de 2-3 en liet hij alle filmpjes zien. Ook tijdens rust en ging die achterin rondtikken. Begin van de 2e helft scoorde ik de gelijkmaker en in de 120ste minuut maakte ik via een sweat 4-3 van. Ik deed mijn vingertje voor de mond en rende het hele veld over. Toen zette hij zijn console uit.
Zal ik doen. Maar eerst een headset regelen. Denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik zonder headset speel. Alvast bedankt voor de uitnodiging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou stel je eerst even voor. We kennen je nog niet zo goed.
Ach Dat clubs begint nu wel een beetje te vervelen. Beter wacht je gewoon op Fifa 13. Die komt over 3 weken al uitquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Zal ik doen. Maar eerst een headset regelen. Denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik zonder headset speel. Alvast bedankt voor de uitnodiging.
Ik vrees dat ik er wel 2x zoveel heb, allemaal met de fok vriendjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:32 schreef poker4lifee het volgende:
deze fifa volgens mij gewoon meer dan 300 clubs potjes gespeeld
Poker heeft een PS3 toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er wel 2x zoveel heb, allemaal met de fok vriendjes
Als je een uitnodiging hebt moet je maar even FC Brigadier ( http://www.eafootballworl(...)0001/2803935/members ) opzoeken of Crook (?) / mij even toevoegen op xbox/vragen om uitnodiging.
Was tegen Santello en ik weet niet of over_hedge een xbox heeft. Santello sowieso.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Poker heeft een PS3 toch?.
Oh zoquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was tegen Santello en ik weet niet of over_hedge een xbox heeft. Santello sowieso.
Nou ja zeg. Eerst nodig je me uit en dan vertel je me om maar niet te spelen. Echt heel onaardig van je. Ik ga me op deze manier dus helemaal niet voorstellen. Tot ziens dan maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ach Dat clubs begint nu wel een beetje te vervelen. Beter wacht je gewoon op Fifa 13. Die komt over 3 weken al uit
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Eerst nodig je me uit en dan vertel je me om maar niet te spelen. Echt heel onaardig van je. Ik ga me op deze manier dus helemaal niet voorstellen. Tot ziens dan maar.
pffquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er wel 2x zoveel heb, allemaal met de fok vriendjes
Als je een uitnodiging hebt moet je maar even FC Brigadier ( http://www.eafootballworl(...)0001/2803935/members ) opzoeken of Crook (?) / mij even toevoegen op xbox/vragen om uitnodiging.
Heb ook wel weer zin om volgend jaar mijn pro te trainenquote:
dit jaar eerlijk gedaan dan? Hoop dat het allemaal wel te doen is, sommige kostte me dit jaar met boosten al veel moeitequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ook wel weer zin om volgend jaar mijn pro te trainen
Eerst wel, tot 90% of iets dergelijks en daarna onder druk van de anderen toch maar gehackt. Daarna vond ik het minder gaan, handicap enzo...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit jaar eerlijk gedaan dan? Hoop dat het allemaal wel te doen is, sommige kostte me dit jaar met boosten al veel moeite
AHHHH ZEMMER WAZ MET JOUWWWWWWWWquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Eerst nodig je me uit en dan vertel je me om maar niet te spelen. Echt heel onaardig van je. Ik ga me op deze manier dus helemaal niet voorstellen. Tot ziens dan maar.
Ik werk nu. Misschien dat ik februari weer naar school ga.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat heb je met school gedaan trouwens
En wat doe jij?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:58 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat heb je met school gedaan trouwens
Regel een jobba voor me dannnnnnn. Moet je zeker doen, niet te lang wachten anders ga je helemaal geen zin meer krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik werk nu. Misschien dat ik februari weer naar school ga.
Overgestapt op elektronica.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat doe jij?
Nog steeds full time tasjesdief?
Niet echt, ik werf alleen de klanten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Netjes, goede promotie.
Hard voor moeten werken neem ik aan?
http://www.stopheling.nl/quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet echt, ik werf alleen de klanten.
Heb je een laptop nodig?
Ja toevallig wel, hoeveel moet je hebben voor een netbook ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet echt, ik werf alleen de klanten.
Heb je een laptop nodig?
Wie zegt dat het gestolen is jongen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
http://www.stopheling.nl/
Soort herkent soort.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gestolen is jongen?
Jij racist!
DUS DAT!quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het gestolen is jongen?
Jij racist!
Te groot, moet minder inches jongen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
DUS DAT!
Maar ik heb deze voor je: http://tweakers.net/pricewatch/262729/hp-probook-6550b-(wd698et).html
Geen schade, en met 4GB geheugen.
Jammer, als je iemand kent die het wil overnemen dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Te groot, moet minder inches jongen.
Ja ik neem gewoon wat ik pakken kan, snap je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Jammer, als je iemand kent die het wil overnemen dan hoor ik het graag.
Ik ga denk ik voor een zo'n 13 inch zenbook ultrabook dinges.
Ziet er leuk uit.
Denk het niet. Ik kies eerder voor een maatschappelijke studie. Volgens mij kom ik dan alleen maar in een klas vol met meisjesquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nogTop opleiding. Mss wat voor jou. Zoveel chicks, niet normaal.
En denkt iedereen dat je gay bent.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik kies eerder voor een maatschappelijke studie. Volgens mij kom ik dan alleen maar in een klas vol met meisjes![]()
6 boys, 24 chicks. Dat is mijn klas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk het niet. Ik kies eerder voor een maatschappelijke studie. Volgens mij kom ik dan alleen maar in een klas vol met meisjes![]()
Dat zou ik niet erg vinden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En denkt iedereen dat je gay bent.
Dat is ook wel zo. Maar ik zal vast niet de enige jongen zijn. En bovendien zit ik daar dan voor mezelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:25 schreef Confetti het volgende:
Veel meisjes in de klas is helemaal niet leuk.
Je voelt je net een homo als je in de pauze met alleen meisjes buiten moet staan.
Het scheelt dat ik met wat chille jongens college heb, andersquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:25 schreef Confetti het volgende:
Veel meisjes in de klas is helemaal niet leuk.
Je voelt je net een homo als je in de pauze met alleen meisjes buiten moet staan.
Fiscalistquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik met wat chille jongens college heb, anders5 jongens en 17 meisjes en een ongetemde draak. De meeste jongens doen iets met economie maar dat vind ik zuigen
misschien wil ik wel fiscalist worden. 200 ekkies per uur voor iemand die net begint koekoek! Maar advocaat verdient ook goed
Opwerken. De betere verdienen 600 al per uur.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fiscalist
200 euro per uur vind ik wel niet genoeg hoor ....
Zullen wij samen een firma beginnen steefie?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Opwerken. De betere verdienen 600 al per uur.
Lijkt mij mietersquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zullen wij samen een firma beginnen steefie?
Samen met de hijskraan naar binnen & buiten.
Maar met HBO kan je toch helemaal geen advocaat worden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik met wat chille jongens college heb, anders5 jongens en 17 meisjes en een ongetemde draak. De meeste jongens doen iets met economie maar dat vind ik zuigen
misschien wil ik wel fiscalist worden. 200 ekkies per uur voor iemand die net begint koekoek! Maar advocaat verdient ook goed
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar met HBO kan je toch helemaal geen advocaat worden?
Nergens voor nodig dit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, dorpsidioot, ga eens terug naar het circus.
Ja, als je 2 schakeljaren eraan plakt en dan je Masters op de uni haalt ofzo kan het wel, maar dat is wel een lekkere omweg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookJe moet dan wel wat langer studeren
Dat kan zeker wel. Net als rechter en officier van justitie. Alleen duurt het dan wat langer aangezien je minimaal zolang assistent moet zijn etc.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij had matig gespeeld Djuricic, eigenlijk heel het team. Ze missen creatieve spelers op het middenveld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Djuricic stond gewoon in de spits bij Servië vandaag
Subotic en Tadic op de bank..die laatste viel wel in.
Kortzichtige mbo'erquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookJe moet dan wel wat langer studeren. Anders was iedereen advocaat.
Hey maar ouwe bromsnor, da's toch helemaal niets voor jou. Jij hebt het argumentatieniveau van een zwakzinnige poedelquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan zeker wel. Net als rechter en officier van justitie. Alleen duurt het dan wat langer aangezien je minimaal zolang assistent moet zijn etc.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hey maar ouwe bromsnor, da's toch helemaal niets voor jou. Jij hebt het argumentatieniveau van een zwakzinnige poedel
Wilders ook, kijk hoe hij zijn geld verdientquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hey maar ouwe bromsnor, da's toch helemaal niets voor jou. Jij hebt het argumentatieniveau van een zwakzinnige poedel
Nee joh, die kijkt alleen kookprogramma's.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou vandermar stiekem nog naar het jeugdjournaal kijken?
Liever het jeugdjournaal dan ajax kijken.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zou vandermar stiekem nog naar het jeugdjournaal kijken?
`quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookJe moet dan wel wat langer studeren. Anders was iedereen advocaat.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever het jeugdjournaal dan ajax kijken.
Tap it onquote:
Boxquote:
quote:
Er is niet echt een letterlijke vertaling. "bump it" komt het meest in de buurt denk ik, maar zonder uitgestoken hand/vuist snapt niemand er iets van. Waarom wil je dit vertalenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zit je me nou in de maling te nemen?kutjong
Ja daar was ik al bang voor. Ja heb gesprekken met iemand via FB in het Engelsquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is niet echt een letterlijke vertaling. "bump it" komt het meest in de buurt denk ik, maar zonder uitgestoken hand/vuist snapt niemand er iets van. Waarom wil je dit vertalen
Jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
Wie wil er potje FUT tegen mijn nieuwe bazen team?
Grappen en grollen zoals deugniet wilders hihiquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dat word advocaat ....
Ik hou van je VDM, maar je moet nog veel leren.
Milan of PSG?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:47 schreef Kamikazie het volgende:
Ibra terug in me team, wat een koning.
Dumpert heeft mij gevonden.quote:
Zou het net als in het echt een goede CF/ST zijn?quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die SIF Fellaini hebben? Echt sick, die man kopt iedere corner binnen gewoon![]()
![]()
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Als mensen nog wat tijd willen doden..de stand-up shows van Aziz Ansari zijn echt te geniaal voor woorden. 2 shows uitgebracht so far:
Intimate Moments for a Sensual Evening
Dangerously Delicious
Heb ze allebei echt al 4 keer gezien ofzo
Wat is er?quote:Op zondag 9 september 2012 00:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAJAJAAJAJA YESYESYES
Nou gefeliciteerd ermee he!quote:Op zondag 9 september 2012 00:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sounders scoren in de 88e minuut de 2-1, dik verdiend, Chivas beaus.
Online spelen is zoo saai gewordenquote:Op zondag 9 september 2012 00:02 schreef vandermar het volgende:
Mathijs ik wil geen potje, ik ben bang om te verliezen.
Misschien moet je er dat de volgende keer meteen bij zeggen.quote:Op zondag 9 september 2012 00:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zondag 9 september 2012 00:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een ezel stoot zich geen 3 keer aan dezelfde steen?quote:Op zondag 9 september 2012 00:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien moet je er dat de volgende keer meteen bij zeggen.
Cod doen?quote:Op zondag 9 september 2012 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd ermee he!
[..]
Online spelen is zoo saai geworden
De meeste dromen zijn bedrog...quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mw3? Speel ik die ook eens :p sniper onlyquote:
Even naar het cd'tje zoeken.quote:Op zondag 9 september 2012 00:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mw3? Speel ik die ook eens :p sniper only
Even potje fifa afmakenquote:
Aryane Steinkopfquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
Nu nog even gymnastieken
[ afbeelding ]
Geeft niet schatje, invite nou maar gewoon.quote:Op zondag 9 september 2012 00:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen mic btwmoet nogsteeds 1 kopen
quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was dat nou de reden dat je om aandacht smeekte?quote:Op zondag 9 september 2012 00:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou verdomme fijn om te weten verdomme, maakt verdomme mijn avond verdomme goed verdomme.quote:Op zondag 9 september 2012 00:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb verdomme honger. Ik ga verdomme eten!
Ja, geen tdm of kill confirmedquote:Op zondag 9 september 2012 00:24 schreef Kamikazie het volgende:
Wat doen we steefie online gewoon of?
Badass.quote:Op zondag 9 september 2012 00:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik moet allemaal shit downloaden, geen zin in.
quote:
Nuff saidquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat is pas 2,3 jaar zoquote:Op zondag 9 september 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Christina Aguilera
[ afbeelding ]
Goede vakantie gehad
Wat een lelijke kreng.quote:Op zondag 9 september 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Christina Aguilera
[ afbeelding ]
Goede vakantie gehad
Zo je stalkt haar wel erg dan als je weet dat het precies 2 jaar en 3 maanden isquote:
2,3 jaar zou niet eens 2 jaar en 3 maanden zijn wijsneusquote:Op zondag 9 september 2012 00:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo je stalkt haar wel erg dan als je weet dat het precies 2 jaar en 3 maanden is!!
2,3 jaar is niet hetzelfde als 2 jaar en 3 maanden wijsneus.quote:Op zondag 9 september 2012 00:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo je stalkt haar wel erg dan als je weet dat het precies 2 jaar en 3 maanden is!!
quote:Op zondag 9 september 2012 00:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
2,3 jaar zou niet eens 2 jaar en 3 maanden zijn wijsneus
GMTAquote:Op zondag 9 september 2012 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2,3 jaar is niet hetzelfde als 2 jaar en 3 maanden wijsneus.
quote:Kaapverdische Eilanden stunt tegen Kameroen
Kameroen moet vrezen dat het niet aanwezig zal zijn tijdens de eindronde van de Afrika Cup in 2013. De Afrikaanse grootmacht ging in de eerste wedstrijd en en tegen de Kaapverdische Eilanden hard onderuit (2-0).
De winnaar van de tweestrijd krijgt één ticket voor het toernooi dat in 2013 plaats zal vinden in Zuid-Afrika. Kameroen moet in oktober in eigen huis zien te voorkomen dat de Kaapverdische Eilanden zich voor de eerste keer bij een eindronde van een groot toernooi mogen melden.
Grote man aan de zijde van de Kaapverdische Eilanden was Ricardo Djaniny. Hij was goed voor twee treffers tegen de ploeg die aan de start verscheen zonder sterspeler Samuel Eto’o.Toni Varela van Sparta en Guy Ramos
maken deel uit van de selectie van de winnende ploeg.
Enkele dagen voor aanvang van het duel met Kameroen liet Varela, tegenover VoetbalPrimeur, al weten dat een stunt tot de mogelijkheden zou behoren. "Ik verwacht een mooie wedstrijd tegen een zeer sterke ploeg. Het is belangrijk om een goed resultaat in eigen huis neer te zetten voordat we in oktober af moeten reizen naar Kameroen. We moeten dus echt gaan voor een overwinning”, aldus de speler van Sparta.
Dat vind ik ook zo vreemd altijd.quote:Op zondag 9 september 2012 00:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af of je in 13 eindelijk moet wisselen als je een blessure hebt en er niet pas na de wedstrijd achterkomt en die speler er vervolgens 5 wedstrijden uit is maar hij kon wel nog de wedstrijd afmaken
Zal wel niet, want dan gaan spelers expres proberen blessures te forceren waardoor je in het nadeel bent.quote:Op zondag 9 september 2012 00:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vraag me af of je in 13 eindelijk moet wisselen als je een blessure hebt en er niet pas na de wedstrijd achterkomt en die speler er vervolgens 5 wedstrijden uit is maar hij kon wel nog de wedstrijd afmaken
Ik heb geen sniper class bijquote:Op zondag 9 september 2012 00:34 schreef vandermar het volgende:
doe quickdraw en slight of hand erop
Maak danquote:Op zondag 9 september 2012 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen sniper class bij
Dus moet met die standaard.
Blijf het prachtig vinden dat dat kleine ventje Sneijder hem daar inkopt.quote:
Stond toen in Eindhoven in de stad, wat een momentquote:
Back in the days he heb ik doodveel pagga geslagen op deze clipquote:Op zondag 9 september 2012 00:26 schreef vandermar het volgende:
Christina Aguilera
[ afbeelding ]
Goede vakantie gehad
Dit neem ik terug, heb ik je toch maar mooi verslagen in je eigen spelletje he dikkiequote:Op zondag 9 september 2012 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Nou steefie hier ben je te goed in.
Leuk met je gespeeld te hebben
Dat je met je hoofd in die hoekjes past, ouwe kamperquote:Op zondag 9 september 2012 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit neem ik terug, heb ik je toch maar mooi verslagen in je eigen spelletje he dikkie
Download die dingen danquote:
Nou nou , meneer is ook een keer verslagen hoor. Maar ik stop op mijn hoogtepunt en houd ermee opquote:Op zondag 9 september 2012 00:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat je met je hoofd in die hoekjes past, ouwe kamper
Ik ga weer fifa spelenquote:Op zondag 9 september 2012 00:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou , meneer is ook een keer verslagen hoor. Maar ik stop op mijn hoogtepunt en houd ermee op
Toevallig ik ookquote:Op zondag 9 september 2012 00:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stond toen in Eindhoven in de stad, wat een moment
Ik vond 'm maar bout op CAM, gelijk voor TOTY Diego geruild.quote:Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
IF Ronaldinho 85 is echt master. 5 goals uit 2 wedstrijden.
Kan eventueel het middenveld wisselen voor Serie A spelers. El Sharaawy, Phillipe Coutinho, Lazzari, El Kabir, Lamela en Traore. Verdediging dan met de Cicinho van Roma voor de link met Lamela.
Geile team Tarkanquote:Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Kan eventueel het middenveld wisselen voor Serie A spelers. El Sharaawy, Phillipe Coutinho, Lazzari, El Kabir, Lamela en Traore. Verdediging dan met de Cicinho van Roma voor de link met Lamela.
mag ik gratis ronaldoquote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geile team TarkanWil je gratis spelers van me hebben?
quote:Op zondag 9 september 2012 00:51 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij maar 1 maal Messi en 2 maal meneer Ronaldo. Mag ook morgen hoor. grgrquote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 september 2012 00:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe mij maar 1 maal Messi en 2 maal meneer Ronaldo. Mag ook morgen hoor. grgr
Heten jullie soms Tarkan? NEEEEEEEEEEE dusssssquote:
Gratis altijd leuk :p wat dacht je van Ronaldo. Wil hem nog wel eens proberen in een team. Past helaas niet hierin.quote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zet maar 2 spelers op de markt.quote:Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gratis altijd leuk :p wat dacht je van Ronaldo. Wil hem nog wel eens proberen in een team. Past helaas niet hierin.
Hij is niet de snelste, maar 90 dribbling is gewoon heerlijk. Maakte tegen een team met 5 atb helemaal kapot met R10. Heerlijk na een doelpunt met de armpjes in de lucht en dan samba.quote:Op zondag 9 september 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vond 'm maar bout op CAM, gelijk voor TOTY Diego geruild.
Waarom moet ik Tarkan heten, ik wil gewoon gratis spelers!quote:Op zondag 9 september 2012 00:57 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Heten jullie soms Tarkan? NEEEEEEEEEEE dusssss
INGquote:Op zondag 9 september 2012 01:00 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom doet mijn ideal van de ING het niet?
Eerlijke ruil toch? goud tegen goudquote:Op zondag 9 september 2012 01:05 schreef Kamikazie het volgende:
Nou Rijst je krijgt er wel gouden kaartjes voor terug! Is dat mooie meegenomen of niet?!
Heeey rijst beste vrindquote:Op zondag 9 september 2012 01:09 schreef Rijst het volgende:
Ik geef nog meer gratis spelers weg. Dus andere ps3ers zet er maar wat op
Als ik tussen CR7 en die spelers moest kiezen zou ik het wel weten hoorquote:Op zondag 9 september 2012 01:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet je met Ronaldo als je deze spelers krijgt!!
Tuurlijk, maar toch tof dat die het doet. Sowieso lees ik hier meer dan dat ik post. Dan is dat toch leuk meegenomen.quote:Op zondag 9 september 2012 01:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als ik tussen CR7 en die spelers moest kiezen zou ik het wel weten hoor.
Ja klopt. Ik zou daar ook al heel blij mee zijn natuurlijkquote:Op zondag 9 september 2012 01:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toch tof dat die het doet. Sowieso lees ik hier meer dan dat ik post. Dan is dat toch leuk meegenomen.
Rijst is een hater. Hij doet dit alleen om z'n echte matties te naaien. Het is gewoon een kkgier.quote:Op zondag 9 september 2012 01:11 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toch tof dat die het doet. Sowieso lees ik hier meer dan dat ik post. Dan is dat toch leuk meegenomen.
Nectar 2.0quote:Op zondag 9 september 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst is een hater. Hij doet dit alleen om z'n echte matties te naaien. Het is gewoon een kkgier.
hodiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 9 september 2012 01:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Rijst is een hater. Hij doet dit alleen om z'n echte matties te naaien. Het is gewoon een kkgier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |