SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
BEEESTquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:52 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe teaaam http://www.futhead.com/12/squad/2114997
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nigel de Jong berooft een supermarkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nigel de Jong berooft een supermarkt.
[ afbeelding ]
Rijst laat nog eens zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Dat filmpje bij rijst op z'n steam.Hardoplachen.
Donderdag al op dumpert en GSquote:
Daar kom ik niet dus mondje dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Donderdag al op dumpert en GS
Hey!quote:
Ik troll nooitquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je partner in trolling heeft zichzelf buitengesloten.
Fuszyquote:
Grindtegel was wel beter dan Clasie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
van Rhijn speelde gisteren ook achterlijk slecht. Janmaat speelde niet goed maar van Rhijn nog slechter
Janmaat speelde dramatisch manquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
van Rhijn speelde gisteren ook achterlijk slecht. Janmaat speelde niet goed maar van Rhijn nog slechter
Dat kloptquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grindtegel was wel beter dan Clasie.
Not sure if trolling...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
Je moet vaker in het Ajax topic postenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het in VBL veel leuker dan hier.
Ik ben blij dat je terug bent, infantiele, aangeklede, kutscheet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het in VBL veel leuker dan hier.
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.
Janmaat was wel slecht bezig gisteren. Was wel jammer, maar dat komt nog wel goed. op van Rhijn heb ik niet gelet, maar Nederland werd wel sterker op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
het niveau van Clasie is ook niet zo moeilijk te overtreffen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grindtegel was wel beter dan Clasie.
Ok, doe ik maar heel af en toe!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet vaker in het Ajax topic posten
Dat zegt genoeg over het niveau van ajaxquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het niveau van Clasie is ook niet zo moeilijk te overtreffen natuurlijk.
Dat zegt helemaal niks over het niveau van Ajax.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het niveau van ajax
Kut teams grgrquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
Kijk mijn koele taems
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een punt daar mee. Als je met zulke aanvallende backs speelt moet je wel iemand op het middenveld hebben die dat dicht kan lopen. Maar om nou te zeggen dat van Rhijn verdedigend slecht is dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
Je hebt een jood in je team VDM. Schaam je
Daarom is hij ook voor Feyenoord hé.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt daar mee. Als je met zulke aanvallende backs speelt moet je wel iemand op het middenveld hebben die dat dicht kan lopen. Maar om nou te zeggen dat van Rhijn verdedigend slecht is dan heb je het niet helemaal begrepen.
Gisteren was hij verdedigend erg zwak anders! Tegen Heerenveen was het ook al niet best.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt daar mee. Als je met zulke aanvallende backs speelt moet je wel iemand op het middenveld hebben die dat dicht kan lopen. Maar om nou te zeggen dat van Rhijn verdedigend slecht is dan heb je het niet helemaal begrepen.
waarom prik je in je oog?quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
2 uur terug prikte ik mij al in mijn oog, en zie er nog geen ene fuck mee
Tegen Heerenveen was iedereen bagger met Vermeer en Serero voorop. Normaal is hij verdedigend ontzettend betrouwbaar maar je kan ook nog geen non stop top niveau van zo'n jonge gast verwachtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gisteren was hij verdedigend erg zwak anders! Tegen Heerenveen was het ook al niet best.
moest even scheidsrechteren bij sma's en toen ik klaar was met douchen en mijn haar ging drogen stak ik mij in mijn oog.quote:
Willie verdorie.quote:
haha skklquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
moest even scheidsrechteren bij sma's en toen ik klaar was met douchen en mijn haar ging drogen stak ik mij in mijn oog.
Daarom, Janmaat is ook nog maar 22 en speelde 5 wedstrijden terug nog bij een middenmotor en nu ineens international.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen was iedereen bagger met Vermeer en Serero voorop. Normaal is hij verdedigend ontzettend betrouwbaar maar je kan ook nog geen non stop top niveau van zo'n jonge gast verwachten
Je liep hun douche in en werd aangevallen hequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
moest even scheidsrechteren bij sma's en toen ik klaar was met douchen en mijn haar ging drogen stak ik mij in mijn oog.
Ik had er al 2 op stok gezet maar die begonnen te pikken omdat ze jaloers warenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je liep hun douche in en werd aangevallen he
Vind Janmaat zo'n grijze speler toen van Rhijn speelde gebeurde er wat op het veld dat was absoluut niet het geval met Janmaat. Die heeft sowieso geen toekomst in de basis bij Oranje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom, Janmaat is ook nog maar 22 en speelde 5 wedstrijden terug nog bij een middenmotor en nu ineens international.
Er gebeurde inderdaad wat, Turkije kreeg ruimte aan die kant omdat hij continue op het middenveld liep. Vlaar heeft 2x in 10 minuten een dikke fout van hem hersteld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind Janmaat zo'n grijze speler toen van Rhijn speelde gebeurde er wat op het veld dat was absoluut niet het geval met Janmaat. Die heeft sowieso geen toekomst in de basis bij Oranje.
Ik snap best dat je geen fan van Serero bent, maar als je geen fan van iemand bent ga je meer op de slechte dingen letten dan de goede dingen. Dat heb ik zelf ook met De Jong en Blind, De Jong was tegen Heerenveen onzichtbaar op dat ene schot op de lat na. Serero speelde gisteren in de basis bij Zuid-Afrika en ze verloren 1-0 van Braziliëquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Heerenveen was iedereen bagger met Vermeer en Serero voorop. Normaal is hij verdedigend ontzettend betrouwbaar maar je kan ook nog geen non stop top niveau van zo'n jonge gast verwachten
Koning.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dat zal nog veel vaker voorkomen maar dat risico loop je nou eenmaal. Ach heeft Vlaartje ook een keer een goede interland in de benen want die zijn ook op 3 vingers te tellenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er gebeurde inderdaad wat, Turkije kreeg ruimte aan die kant omdat hij continue op het middenveld liep. Vlaar heeft 2x in 10 minuten een dikke fout van hem hersteld.
Ach, hij speelt toch niet meer bij Feyenoordquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat zal nog veel vaker voorkomen maar dat risico loop je nou eenmaal. Ach heeft Vlaartje ook een keer een goede interland in de benen want die zijn ook op 3 vingers te tellen
Ik erger me al aan Serero sinds hij bij Ajax zit. Zelden een speler gezien die vaker de bal op debiele manieren verspeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik snap best dat je geen fan van Serero bent, maar als je geen fan van iemand bent ga je meer op de slechte dingen letten dan de goede dingen. Dat heb ik zelf ook met De Jong en Blind, De Jong was tegen Heerenveen onzichtbaar op dat ene schot op de lat na.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Martins Indi moet echt maximaal 65 pace hebben in FUT en niet boven de 50 strength.
Pascal Bosschaartquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik erger me al aan Serero sinds hij bij Ajax zit. Zelden een speler gezien die vaker de bal op debiele manieren verspeeld.
Goede jumping ook. Daar ging Van Gaal zijn nieuwe heupquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:27 schreef vandermar het volgende:
Martins Indi moet echt minimaal 75 pace hebben in FUT en boven de 80 strength.
Hij was vorig jaar ook niet fit en veel geblesseerd. Hij komt nu net terug op het niveau van vorig jaar, ik denk dat je 1 van de weinige bent die hem vorige week 1 van de slechtste vond (als je die rode kaart niet meetelt)quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik erger me al aan Serero sinds hij bij Ajax zit. Zelden een speler gezien die vaker de bal op debiele manieren verspeeld.
Voor FUT maakt dat niet uit, want hij krijgt sowieso redelijke pace en strengthquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
Hebben jullie jong oranje ook gezien?
Wildschut![]()
jezus wat een fopneus. Die kan alleen maar rennen en daar houdt het mee op.
First touch is heel erg van belang en passing en dribbling ook!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor FUT maakt dat niet uit, want hij krijgt sowieso redelijke pace en strength
4 manquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kut interland voetbal.
Ik wil BPL kijken.
Speelquote:
Hier geen voetbal. Vanavond een stel mafkezen (volgens mij zo'n 2000) die 80km gaan lopen binnen 20 uur. Begint om 8 uur en de hele nacht door feestquote:
Nee hoor zijn er genoeg die verder kijken dan 2 doelpunten. In jong Ajax was het al bagger wanneer hij speelde en dat is niet verbetert.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar ook niet fit en veel geblesseerd. Hij komt nu net terug op het niveau van vorig jaar, ik denk dat je 1 van de weinige bent die hem vorige week 1 van de slechtste vond (als je die rode kaart niet meetelt)
Ik heb hem bij jong Ajax niet zien spelen dus daar kan ik niks over zeggen. Maar ik heb al vanaf het begin hoop dat hij iets gaat laten zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor zijn er genoeg die verder kijken dan 2 doelpunten. In jong Ajax was het al bagger wanneer hij speelde en dat is niet verbetert.
Je offerde pionen op en dat heeft je het meeste gekost + je toren, paard en loper waren 80 % van de partij vastquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
Goed gespeeld. Ik begon best goed maar daarna liet ik me langzaam ingraven,
Klopt. Vooral aan de rechterkantquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je offerde pionen op en dat heeft je het meeste gekost + je toren, paard en loper waren 80 % van de partij vast
Ik ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Klopt. Vooral aan de rechterkantHeb echt lang niet meer geschaakt.
Sweatyyyyyyyyy.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
Gister avond dronken met een vriend fut zitten spelen en even alle balotelli goals in een filmpjes gezet. Niet geweldige goals maar hij speelt wel echt heel fijn.
Die gast is echt goedZeker zijn coins waard.
Dat was niet zo moelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ook nietHet ging mij om GJE een lesje te leren
Ja ik ben mash jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sweatyyyyyyyyy.
Heb jij een nieuwe FOK!-username? Jij was MashNL toch? Die Roxxio van jou staat echt top ingesteld.
Ja, ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik ben mash jaEn is dat zo?
nooit echt wat met die instellingen gedaan. Ik heb sowieso dat ding een half jaar of zo niet kunnen gebruiken omdat ik de cd kwijt was en nergens op internet een instal kon vinden
Maar eindelijk 1 gevonden dus kan hem weer gebruiken.
Ja vind ik dus ook. Doe er ook niet heel veel mee dus heb geen hd geval nodig. Moet alleen me filmpjes volgende keer even widescreen maken voor op youtube.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ziet er goed uit.Valt me alles mee voor een 'goedkoop' game captureding.
Vind het anders niet echt mooi hoor, als is het met klein beeld nog wel goedquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ziet er goed uit.Valt me alles mee voor een 'goedkoop' game captureding.
Zoveelquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel kost dat opneemapparaat?
Ik vind het niet slecht voor 80 euro. Als je ziet dat HD al gauw 150+ is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind het anders niet echt mooi hoor, als is het met klein beeld nog wel goed
Ik keek op fullscreen
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Trolololol.
Waarom vinden sommige mensen het raar
Mensen die er serieus op ingaan...quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Trolololol.
Waarom vinden sommige mensen het raar
Ik zie het nu ja. xDquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mensen happen op mijn reactie.
Je moet het ook niet fullscreen kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vind het anders niet echt mooi hoor, als is het met klein beeld nog wel goed
Ik keek op fullscreen
Ik vind het niet raar. Ik blijf zeker ook nog 5 jaar thuis wonenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop niet dat mensen het raar vinden dat ik 22 ben en nog thuis woon
Koop het dan voor xboxquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop niet dat mensen het raar vinden dat ik 22 ben en nog thuis woon
Ik ben nu filmpjes van VI op YouTube aan het kijken en ik kan dat filmpje met dat Rene Koeman zegt ipv Koevermans niet meer vinden, dat is 1 van mijn favoriete VI-momenten
Ja, maar dan is het leukste al geweestquote:
Nou vooruit, hier is hij wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het leukste al geweest
Ik krijg hongerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Héhé, het is me eindelijk gelukt om een background in html te zetten, leraar had gewoon een verkeerde script gegeven.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou vooruit, hier is hij wel.
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.html
Trap hem kapot, dat hij dit durftquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Héhé, het is me eindelijk gelukt om een background in html te zetten, leraar had gewoon een verkeerde script gegeven.
Rematch vanavond/vannacht?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:00 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Goed gespeeld Rijst maar helaas heb ik gewonnen![]()
GJE mag aan dit niveau niet eens tippen
Ik ga vroeg slapen moet morgen om half 10 voetballenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rematch vanavond/vannacht?
Had totaal geen overzicht, speelt zoveel anders online
TOTY REUSquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:56 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie naast Mandzukic ? Budget 90k
Als iemand 20k doneert kan ik hem halenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
TOTY REUSal is die wat duurde
Aight, andere keer danquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ga vroeg slapen moet morgen om half 10 voetballen
20k donatie is toch niet veel gevraagd van mij mede fokkers 2 weken voor FIFA 13quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Zou SIF Podolski wat zijn als RAM?
Jazeker.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Je mag mijn 44 coins hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
20k donatie is toch niet veel gevraagd van mij mede fokkers 2 weken voor FIFA 13
Podolski speelde fucking kut bij mij vroegahquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Stijf links. Dus een degelijke voorzet moet je er niet uit verwachtenquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:59 schreef vandermar het volgende:
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stijf links. Dus een degelijke voorzet moet je er niet uit verwachten
Geluid die ene schaar en sleep die jij deed met Pasquato , hoe moet je die doen ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je mag mijn 44 coins hebben.
He wanneer deed ik dat?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geluid die ene schaar en sleep die jij deed met Pasquato , hoe moet je die doen ?
Jaquote:
Tegen mij toen je 1e goal scoordequote:
Reus is gewoon een baas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
TOTY Reus of iMOTM Gomez als spits? Ik heb Gomez gehad en hij is een tank, TOTY Reus nog niet mee gespeeld maar zijn stats
Ohh, dan draai ik gewoon op een bepaalde manier aan mijn trickstick op een bepaalde manier en dan doet ie datquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tegen mij toen je 1e goal scoordeJe deed een schaar ofzo en ineens sleept hij de bal naar binnen en toen finesse
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ohh, dan draai ik gewoon op een bepaalde manier aan mijn trickstick op een bepaalde manier en dan doet ie dat.
Neejohquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ohh, dan draai ik gewoon op een bepaalde manier aan mijn trickstick op een bepaalde manier en dan doet ie dat.
Gomezquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
TOTY Reus of iMOTM Gomez als spits? Ik heb Gomez gehad en hij is een tank, TOTY Reus nog niet mee gespeeld maar zijn stats
Jawelquote:
Dit verwachtte ik alquote:
* Lindgren. meldt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier trouwens een beetje handig met photoshop en is bereid me te helpen?
Volgens mij is het vrij simpel, maar mij lukt het niet.
Pace? Waar?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Mijn nieuwe team, gewoon omdat pace
[ afbeelding ]
Ja, echt waar!quote:
Ikquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Riga is een hele hippe stad. Alleen valt me aan die oostblokkers 1 ding op: ze lachen niet.
Vanmiddag gezopen, net gepit, zo uit eten en vet feesten. Mannen hier zijn tyfus lelijk en vrouwen mooi. Op het vliegveld werden veel mannen opgehaald door mooie.vrouwtjes
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Riga is een hele hippe stad. Alleen valt me aan die oostblokkers 1 ding op: ze lachen niet.
Vanmiddag gezopen, net gepit, zo uit eten en vet feesten. Mannen hier zijn tyfus lelijk en vrouwen mooi. Op het vliegveld werden veel mannen opgehaald door mooie.vrouwtjes
EZ chicks dus.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:45 schreef Toefjes het volgende:
Elk jaar een nieuwequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
Valt me ook op dat oude vrouwen hier echt lelijk zijn. Conclusie: letse vrouwen worden in luttel tijdsbestek lelijk.
Moeten is een verplichting die je jezelf oplegt.quote:
ja ik moet bier gaan drinkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moeten is een verplichting die je jezelf oplegt.
Waarom verkoop je ze niet gewoon zelfquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers ruilen voor TOTY Henry iemand? Dat is 100k winst
gaat echt nergens overquote:
Je raakt wanhopig.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers ruilen voor TOTY Henry iemand? Dat is 100k winst
Duurt te lang en tja ik denk dat sommige mensen hier wel gratis coins willenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom verkoop je ze niet gewoon zelf
Alleen hebben al die skeere boiis geen Henry en kunnen ze die ook niet betalen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Duurt te lang en tja ik denk dat sommige mensen hier wel gratis coins willen
Iemand heeft vast wel 100kquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen hebben al die skeere boiis geen Henry en kunnen ze die ook niet betalen.
Ja en nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
Thorb jij speelde toch ook op xbox? Arsenal team al klaar?
Zet even een speler voor 60k te koopquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja en nee.
Ben nu aan het sparen voor TOTY Van Persie. Daarna nog SIF Vermaelen en IF Cazorla dan heb ik iedereen. Alleen eventueel nog een TOTY Henry daarna, omdat Henry.
Heb nu 350k denk ik
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zet even een speler voor 60k te koop
Deed hij ook de keren dat ik tegen hem speelde. Tevens speelt hij met de keeper rond de middenlijn en speelt hij sweatyquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:09 schreef BDIL het volgende:
Je speelt wel een beetje gay GeluidSkillen op je eigen helft als je voorstaat en een beetje lopen counteren met 5 verdedigers achter
Bij H2H lukt je dat zeker niet, overigens 2 keer kreeg Pato na een scrimmage de bal mee..
Gozer ik heb vanaf het eerste fluitsignaal lopen skillen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:09 schreef BDIL het volgende:
Je speelt wel een beetje gay GeluidSkillen op je eigen helft als je voorstaat en een beetje lopen counteren met 5 verdedigers achter
Ook tegen mij en dan ben ik nog niet eens over Agbonlahor begonnen!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deed hij ook de keren dat ik tegen hem speelde. Tevens speelt hij met de keeper rond de middenlijn en speelt hij sweaty
Yep, ik heb niks tegen als ik van wie dan ook verlies alleen zo uitdagend spelen en dan jezelf goed vindenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deed hij ook de keren dat ik tegen hem speelde. Tevens speelt hij met de keeper rond de middenlijn en speelt hij sweaty
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks baas
Daarom voor jou een König aka Koning.
Dat was alleen maar zodat ik de zege binnen kon slepen aangezien het een toernooi isquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook tegen mij en dan ben ik nog niet eens over Agbonlahor begonnen!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef Thorb het volgende:
Tim86 beetje mijn speler discarden he
Nogmaals bedankt
Wil jij gratis coins?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is ook altijd gezeik hé met die Geluidssysteem.
Kijk eerste goal maar terug, Pato krijgt de bal via een kluts en je trap hem in een keer finesse. Dat andere goal tussen 2 man was ook geluk toen de bal via de defence recht voor je voeten kwamquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gozer ik heb vanaf het eerste fluitsignaal lopen skillen.
in, ik denk, 3 van mijn 4 goals kwam ik door je verdediging met skillmoves.
Hoe bedoel je counteren? Ik zette je de hele wedstrijd vast man.
Je kan er dus niet tegen dat ik je de hele wedstrijd aan het vernederen was met skillmoves en je mag van geluk spreken dat je nog hebt gescoord.
Ga je 4-2-3-1 spelen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan ga ik van die 60k ook maar RvP's kopen om te discarden, ondankbaar kind
Doe normaal. Jullie spelen niet op de PS3.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk eerste goal maar terug, Pato krijgt de bal via een kluts en je trap hem in een keer finesse. Dat andere goal tussen 2 man was ook geluk toen de bal via de defence recht voor je voeten kwamJe bent geen goede skiller
Je bashed LT + B heel de tijd en af en toe een roulette zelf
Dat is gruwelijk irritant als je erdoorheen bent en die speler je toch nog vast kan houdenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk eerste goal maar terug, Pato krijgt de bal via een kluts en je trap hem in een keer finesse. Dat andere goal tussen 2 man was ook geluk toen de bal via de defence recht voor je voeten kwamJe bent geen goede skiller
Ik heb nuquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je 4-2-3-1 spelen?
RvP
Arsha - Arteta - Cazorla?
Die eerste goal wou ik hem naar Ibra passen, jouw verdediger kwam tussen de pass en ik kon hem rustig afronden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Geil, Song niet beter dan Diaby? Ik vond Song best wel heel erg goed defensief.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb nu
IF Ses
Sagna - IF Kos - IF Vermaelen (dat wordt de SIF) - IF Gibs
IF Arteta - Diaby - SIF Rosicky (komt nog IF Cazorla)
IF Gervinho - Poldi (wordt TOTY Van Persie) - Motm Arshavin
4321
Heb op de bank IF Ox, MOTM Walcott, Wilshere, Song etc.
Ik hoop dat deze week IF Diaby komt. Daarbij speelt Diaby nog bij Arsenal en speelt Song nu bij Barca. Ik hoorde alleen dat contracten niet werken op TOTY RvPquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geil, Song niet beter dan Diaby? Ik vond Song best wel heel erg goed defensief.
Ik speel met 3 verdedigers en dan vind je het nog raar dat ik voor pace kies?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef BDIL het volgende:
Geluid als je H2H aandurft zonder Brazil te kiezen ( vanwege pace achterin) dan speel ik tegen je anders niet
Je hoeft niet onder druk gezet te worden om te counteren. Containen is daar een mooi voorbeeld van. Je pakt de bal af, lange bal op 'random pace' et voila un counterquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat jij stelt dat ik aan het counteren was de hele tijd, dus dat jij mij eigenlijk de hele wedstrijd vast zette, terwijl het compleet omgekeerd was..
Je counterde wel heel de tijd met Pato, constant rechter stik naar voren bashen en dan is het niet moeilijk. Met je pace overpowered defence achterin + 2 verdedigende middenvelders is het logisch dat ik vast sta voorinquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Jammer dat jij stelt dat ik aan het counteren was de hele tijd, dus dat jij mij eigenlijk de hele wedstrijd vast zette, terwijl het compleet omgekeerd was..
Nee. De rechterstick hanteerde ik pas op het moment dat ik door je verdediging heen was en een-op-een gingquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je counterde wel heel de tijd met Pato, constant rechter stik naar voren bashen en dan is het niet moeilijk. Met je pace overpowered defence achterin + 2 verdedigende middenvelders is het logisch dat ik vast sta voorin
Gozer 95 % van je skils mislukt, alleen die kap beweging flik je wat mee. Nee,want met David Luiz en Thiago silva kom ik nooit achter door op jouw manier van spelen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik speel met 3 verdedigers en dan vind je het nog raar dat ik voor pace kies?
Ik wil best H2H tegen je doen hoor.
Je bent bang dat ik je hard skill met Brazil, dat is het.
Bedoel je De Laet?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
Geluid, doe H2H, en dan Man United.
En dan die CB, 85+ snelheid haha.
Ja die ja!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bedoel je De Laet?.
Zit die bij Man U dan? Dacht dat hij ergens anders speelde
Belgie 3-5-2quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef marcie216 het volgende:
VDM, nog een fijn team H2H? + opstelling?
Jij moet nog steeds betalen voor het toernooi hè.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je counterde wel heel de tijd met Pato, constant rechter stik naar voren bashen en dan is het niet moeilijk. Met je pace overpowered defence achterin + 2 verdedigende middenvelders is het logisch dat ik vast sta voorin
Maar eens kijken, wat is de snelheid van Van den Borrequote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belgie 3-5-2
Mignolet
Van den Borre - Vermaelen - Kompany
Witsel - Fellaini
Mertens - Dembele - Hazard
Lukaku - MirallasRAPEEE
geen vertonghen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belgie 3-5-2
Mignolet
Van den Borre - Vermaelen - Kompany
Witsel - Fellaini
Mertens - Dembele - Hazard
Lukaku - MirallasRAPEEE
Jij moest ruim 2 uur geleden al tegen mij de finale spelen hé.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij moet nog steeds betalen voor het toernooi hè.
83 ofzo en 85 strengthquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar eens kijken, wat is de snelheid van Van den Borre?
vieze kutjood is dat jongequote:
Ik neem geen slechte spelers in mijn team.quote:
Ah ja, helemaal vergeten. Ik ga nu wel weg, dus dan wordt het morgen. (Ik ben onschendbaar, dus je hebt geen keuze...)quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij moest ruim 2 uur geleden al tegen mij de finale spelen hé.
x3?quote:
Dan doen we het toch morgenquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ah ja, helemaal vergeten. Ik ga nu wel weg, dus dan wordt het morgen. (Ik ben onschendbaar, dus je hebt geen keuze...)
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan doen we het toch morgen.
quote:Maher vervangt geblesseerde Fer bij Oranje
AMSTERDAM - Bondscoach Louis van Gaal heeft zaterdag Adam Maher bij het Nederlands elftal gehaald.
Thanks voor de k'tjes.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
Wat doet steefie hier? Is ie weer terug van weggeweest?
Schoolquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
Wat doet steefie hier? Is ie weer terug van weggeweest?
Die profielschetsen zijn echt lachwekkend van Louis Laptopquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat dat kan volgens de profielschetsen
huh?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Dat stukje over pinnen bij kassa.
Verslaggever: 'Er staat op het bord 2.99, maar ik moet 3 euro betalen'.
Verkoper: 'Ja anders klopt onze administratie niet'.
Lijkt natuurlijk niets steeds 1 cent maar het hoort niet
Waarschijnlijk zullen ze ergens wel iets hebben dat ze mogen afronden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:39 schreef Thorb het volgende:
Dat stukje over pinnen bij kassa.
Verslaggever: 'Er staat op het bord 2.99, maar ik moet 3 euro betalen'.
Verkoper: 'Ja anders klopt onze administratie niet'.
Lijkt natuurlijk niets steeds 1 cent maar het hoort niet
Komt erop neer dat we bij het pinnen vaak 3 euro moeten betalen in plaats van 2.99 wat bijvoorbeeld de prijs van het product isquote:
Volgens het mannetje van detailhandel Nederland niet!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze ergens wel iets hebben dat ze mogen afronden.
Dus het 'hoort' wel.
Jawel, er is geen 1 cent meer.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt erop neer dat we bij het pinnen vaak 3 euro moeten betalen in plaats van 2.99 wat bijvoorbeeld de prijs van het product is
He vriend, Messi kopen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zullen ze ergens wel iets hebben dat ze mogen afronden.
Dus het 'hoort' wel.
Wat bedoel je met "dat stukje" dan? Welk programma? Hoe dan ook, het is gewoon normaal dat ze het afronden. Als je 1.97 ziet staan op de prijs dan betaal je gewoon 1.95. Sinds we hier hebben besloten om de 1 en 2 cent af te schaffen (thank god) werkt het zo. Waarom die supermarkten alsnog met die 2.99 etc blijven werken: Dat is puur psychologisch. Mensen kopen eerder iets als het net onder die grens blijft van in dit geval 3 euro.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komt erop neer dat we bij het pinnen vaak 3 euro moeten betalen in plaats van 2.99 wat bijvoorbeeld de prijs van het product is
Wat ben jij toch goed voor je dagboek.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:42 schreef Kamikazie het volgende:
Ik was net bij de AH, had 5 euro bij ik dus ff 2 pizza's halen als een eckte baas.
Kost het 5,04 dus die pauper achter de kassa gaat moeilijk lopen doen en me portemonnee lag in de auto.
Gelukkig schoot die vrouw achter mij het voor, toen ik haar daarna buiten zag even een euro uit me portefeuille gepakt en gegeven.
200K minimaal.quote:
Oh het programma heet 'Kassa'.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "dat stukje" dan? Welk programma? Hoe dan ook, het is gewoon normaal dat ze het afronden. Als je 1.97 ziet staan op de prijs dan betaal je gewoon 1.95. Sinds we hier hebben besloten om de 1 en 2 cent af te schaffen (thank god) werkt het zo. Waarom die supermarkten alsnog met die 2.99 etc blijven werken: Dat is puur psychologisch. Mensen kopen eerder iets als het net onder die grens blijft van in dit geval 3 euro.
Nee dankje.quote:
Wat ben jij toch lief dat je het allemaal leestquote:Op zaterdag 8 september 2012 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch goed voor je dagboek.
Doe maar!quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:44 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je de club, nationaliteit en competitie ook weten? Maak ik ook nog wel een puush van
quote:
Oh, snorryquote:
Zo'n injectie wil ik ook wel. Ik ben ook arm.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
Met de financiële injectie van een paar Fok!'ers tik ik vandaag wel de 450k aan waar ik vrijdag nog blut was
Sjonge jonge jonge wat een teamquote:
Jup, maar wel alles 9 chem, behalve Dani Kwalves.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan elke keer in-game gaan wisselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |