quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom die standaardleeftijden? Ik word volgende maand 32 en woon ook gewoon nog thuis.
Wat? Mijn kinderen vinden het ook niet erg. Gezellig vaak bij opa en omaquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom die standaardleeftijden? Ik word volgende maand 32 en woon ook gewoon nog thuis.
-quote:
teringquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Wait whut?!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Mijn kinderen vinden het ook niet erg. Gezellig vaak bij opa en oma
Ik woon ook thuis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Mijn kinderen vinden het ook niet erg. Gezellig vaak bij opa en oma
Dat hoop ik, bedoel bij je ouders wonen tot eind 20 is op zich niks mis mee. Maar al een vriendin en kids vind ik wel raar..quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje denk ik.
Ze heeft een handicap bedoel je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef JRRY het volgende:
Wat maakt 't uit.
Mijn nicht is 31 en woont nog bij pa & ma.
Maar die kan niet voor zichzelf zorgen ofzo.
Die heb je ook nog.
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ze heeft een handicap bedoel je?
Ja, maar dat is een heel ander verhaal he.
Pics?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.
In andere woorden, ze heeft iets waardoor ze niet op haar eentje kan wonen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.
Inderdaad, niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |