quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom die standaardleeftijden? Ik word volgende maand 32 en woon ook gewoon nog thuis.
Wat? Mijn kinderen vinden het ook niet erg. Gezellig vaak bij opa en omaquote:
Waarom die standaardleeftijden? Ik word volgende maand 32 en woon ook gewoon nog thuis.
-quote:
teringquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Wait whut?!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat? Mijn kinderen vinden het ook niet erg. Gezellig vaak bij opa en oma
Ik woon ook thuis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat hoop ik, bedoel bij je ouders wonen tot eind 20 is op zich niks mis mee. Maar al een vriendin en kids vind ik wel raar..quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Was gewoon een grapje denk ik.
Ze heeft een handicap bedoel je?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:14 schreef JRRY het volgende:
Wat maakt 't uit.
Mijn nicht is 31 en woont nog bij pa & ma.
Maar die kan niet voor zichzelf zorgen ofzo.
Die heb je ook nog.
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ze heeft een handicap bedoel je?
Ja, maar dat is een heel ander verhaal he.
Pics?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.
In andere woorden, ze heeft iets waardoor ze niet op haar eentje kan wonen?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee. Geen handicap. Gewoon een instabiele vrouw - meisje eigenlijk nog.
Inderdaad, niets mis mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Eigenlijk zou ze het gewoon moeten kunnen, naief is ze en heel erg dom, echt gewoon praktijkschool niveau. Verder leuke meid hoor, daar niet vanquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:18 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
In andere woorden, ze heeft iets waardoor ze niet op haar eentje kan wonen?
Dat is ook gewoon buitengesloten, daar heb ik het dan ook niet echt over, maar gewoon over stabiele mensen.
Oh zo, tja, heb een vriend die een broer heeft die ook al bijna 30 is ofzo, zelfde situatie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ze het gewoon moeten kunnen, naief is ze en heel erg dom, echt gewoon praktijkschool niveau. Verder leuke meid hoor, daar niet van
Ja als je een verschrikkelijke aandoening hebt en je niet zelfstandig kunt leven. En anders zoek je toch een vriendin ofzo. Wat. de. neuk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
Als je 32 bent kan je nog prima thuiswonen hoor, ik zie het probleem niet.
Jezus, wat ben jij triest zeg! Zo'n kansloze FOK!ker waarvan ik had gehoopt er geen tegen te komen. Kom eens voor je op man, ga werken, huur of koop een huis en loop niet zo te stinken op je zolderkamertje.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Jezus, wat ben jij triest zeg! Zo'n kansloze FOK!ker waarvan ik had gehoopt er geen tegen te komen. Kom eens voor je op man, ga werken, huur of koop een huis en loop niet zo te stinken op je zolderkamertje.
Van zulke mensen kan ik echt niet goed worden
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Jezus, wat ben jij triest zeg! Zo'n kansloze FOK!ker waarvan ik had gehoopt er geen tegen te komen. Kom eens voor je op man, ga werken, huur of koop een huis en loop niet zo te stinken op je zolderkamertje.
Dit inderdaad!quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Dit ja eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:52 schreef debeterebob het volgende:
Niet door hebben dat Lindgren trollt
ssshtquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:52 schreef debeterebob het volgende:
Niet door hebben dat Lindgren trollt
'Bij twijfel, stem niet'quote:
Dude.... dafuq is jouw probleem??? Wie zegt dat ie niet werkt???quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dude.... dafuq is jouw probleem??? Wie zegt dat ie niet werkt???
Ik ben ook in 1 huis geboren met mijn ouders en opa en oma. We woonden allemaal in 1 grote boerderie, zo'n huis is gewoon veelstegroot voor 2 man, waarom zou dat dan niet kunnen?
SVP niet oordelen voor je zijn situatie kent...
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
[..]
Dude.... dafuq is jouw probleem??? Wie zegt dat ie niet werkt???
Ik ben ook in 1 huis geboren met mijn ouders en opa en oma. We woonden allemaal in 1 grote boerderie, zo'n huis is gewoon veelstegroot voor 2 man, waarom zou dat dan niet kunnen?
SVP niet oordelen voor je zijn situatie kent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |