SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
BEEESTquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:52 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe teaaam http://www.futhead.com/12/squad/2114997
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nigel de Jong berooft een supermarkt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nigel de Jong berooft een supermarkt.
[ afbeelding ]
Rijst laat nog eens zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
Dat filmpje bij rijst op z'n steam.Hardoplachen.
Donderdag al op dumpert en GSquote:
Daar kom ik niet dus mondje dicht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Donderdag al op dumpert en GS
Hey!quote:
Ik troll nooitquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je partner in trolling heeft zichzelf buitengesloten.
Fuszyquote:
Grindtegel was wel beter dan Clasie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
van Rhijn speelde gisteren ook achterlijk slecht. Janmaat speelde niet goed maar van Rhijn nog slechter
Janmaat speelde dramatisch manquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
van Rhijn speelde gisteren ook achterlijk slecht. Janmaat speelde niet goed maar van Rhijn nog slechter
Dat kloptquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grindtegel was wel beter dan Clasie.
Not sure if trolling...quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
Je moet vaker in het Ajax topic postenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het in VBL veel leuker dan hier.
Ik ben blij dat je terug bent, infantiele, aangeklede, kutscheet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het in VBL veel leuker dan hier.
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je vond van Rhijn beter? Die leek wel een vrije rol te willen invullen maar was 45 minuten lang zijn man kwijt en deed het ook vrij matig. Hij had mazzel dat Fer er op het middenveld bij kwam, iemand die alles kan belopen en een hoop zorgen voor de verdedigers weghaalt. Dat mag ook wel als je backs WIllems en Janmaat/van Rhijn zijn. Verdedigend zijn ze gewoon niet sterk.
Janmaat was wel slecht bezig gisteren. Was wel jammer, maar dat komt nog wel goed. op van Rhijn heb ik niet gelet, maar Nederland werd wel sterker op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fuszy
het niveau van Clasie is ook niet zo moeilijk te overtreffen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Grindtegel was wel beter dan Clasie.
Ok, doe ik maar heel af en toe!quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet vaker in het Ajax topic posten
Dat zegt genoeg over het niveau van ajaxquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het niveau van Clasie is ook niet zo moeilijk te overtreffen natuurlijk.
Dat zegt helemaal niks over het niveau van Ajax.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg over het niveau van ajax
Kut teams grgrquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
Kijk mijn koele taems
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een punt daar mee. Als je met zulke aanvallende backs speelt moet je wel iemand op het middenveld hebben die dat dicht kan lopen. Maar om nou te zeggen dat van Rhijn verdedigend slecht is dan heb je het niet helemaal begrepen.quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
Je hebt een jood in je team VDM. Schaam je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |