Ik zie haar vrienden niet, ik snap facebook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
-Volgens mij was ik ergens duidelijk over-
opgelost. slotje.
Ken ik niet, maar kijk naar haar. Niet alleen omdat ze er zo goed uit ziet of zo, maar gewoon hoe ze eruit ziet en het soort foto's dat ze van zichzelf maakt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
tliciouz hier van het forum is al prestige 30 op CoD ofzo.
Maar ze had daarvoor al een stalker kunnen zijn toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope want pas in 2011 vrienden geworden.
-
Sorryquote:
Ze had liever PESquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Trouwens door een ander topic hier bedenk ik me waarom Jumi inderdaad niet de echte Kim kan zijn. Ze was nogal liefhebber van games. Fifa, NBA (die 2 kunnen nog) maar ook COD en dat kan echt niet als je er zo uit ziet.
Maar die campt alleen maarquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat tweede wel hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen van alle drie.
Maar vertel eens waarom het 2 compleet andere persoonlijkheden zijn dan.
Hier moet ik je wel gelijk in geven. Of ze gedraagt zich veel dommer in het echt, of het zijn twee verschillende personen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat tweede wel hoor.
Muziek,taalgebruik etc, het is allemaal te verschillend.
Ah, nog een Sherlock, welkom.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt of nep; in ieder geval zwaar batsbaar.
Oud klasgenootje van me was echt fucking lekker, een van de lekkerste chicks die ik meegemaakt heb... en die was vrij fanatiek met gamen. Terwijl ze verder gewoon type muts was, klas binnen komen lopen, 16 jaar oud, bang dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Trouwens door een ander topic hier bedenk ik me waarom Jumi inderdaad niet de echte Kim kan zijn. Ze was nogal liefhebber van games. Fifa, NBA (die 2 kunnen nog) maar ook COD en dat kan echt niet als je er zo uit ziet.
Toch niet genoeg indruk gemaakt dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oud klasgenootje van me was echt fucking lekker, een van de lekkerste chicks die ik meegemaakt heb... en die was vrij fanatiek met gamen. Terwijl ze verder gewoon type muts was, klas binnen komen lopen, 16 jaar oud, bang dat ze zwanger was.
Ben helaas dr naam vergeten, benieuwd hoe ze verder opgedroogd is
Mja ik zat daar maar 6 weken ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch niet genoeg indruk gemaakt dus
Die moet ook wel nep zijn jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oke, op naar de volgende! Gotclaws ontmaskeren
Wow had een deja vuquote:Op zondag 9 september 2012 09:02 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso een personage uitkiezen om je zo 2 jaar voor te doen en dan een negerbitch kiezen die houdt van die rap ongein
Misschien val ik in de herhaling of zijn wij inmiddels telepathisch verbondenquote:Op zondag 9 september 2012 09:13 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wow had een deja vuIk heb precies diezelfde zin een keer eerder gelezen van je. Misschien heb ik het gedroomd.
quote:Op zondag 9 september 2012 09:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Misschien val ik in de herhaling of zijn wij inmiddels telepathisch verbonden
Echt he? Damn son.quote:
Ja fijn, schaam me al dood dat ik mw3 zo lang nog heb gespeeld.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is logisch Argo.quote:Op zondag 9 september 2012 09:21 schreef Argo het volgende:
Zijn mensen nu nog steeds aan het ontmaskeren? Wat boeit het nog de vogel is gevlogen. Twee jaar werk naar de klote.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Deze manquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:28 schreef Rodawa het volgende:
Kijk, het is heel simpel. Je moet niet vanuit je eigen perspectief kijken, maar vanuit de dader. Juminelle heeft foto's gepost die niet op haar instagram of FB account te vinden zijn. Het kan echter wel zo zijn dat ze dit van twitter vandaan heeft.
Om Kim's twitterpics te kunnen zien, moet je haar volgen. Ze had volgens mij rond de 50-60 volgers, dus dan heb je meteen een bepaalde doelgroep. Één van die bitches is Juminelle.
Je moet nadenken over wat jij nu nodig zou hebben, om hetzelfde voor elkaar te krijgen als Juminelle. En als dit onmogelijk blijkt, dan betekent het dat Juminelle ook de echte Kim was. Maar waarschijnlijk is alles wel terug te vinden op haar instagram en facebook, en heeft Chocolatebear gelijk (). Maar de dader zal haar vast ook wel op twitter volgen, om haar verhaal een beetje bij te houden. Zo is ze up to date en weet ze altijd wat de echte Kim doet.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Juminelle het volgende:
We zijn op de goede weg
Het ging gewoon te ver allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met de woonkamer![]()
![]()
Niks daarvan. De reden dat ik vlieft werd op jequote:Op zondag 9 september 2012 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja fijn, schaam me al dood dat ik mw3 zo lang nog heb gespeeld.
Vraag me af hoe ze aan die pics kwam. Want dat is wel van het echte huisje van die Kimberley.quote:Op zondag 9 september 2012 12:47 schreef Panzermaus het volgende:
Diary of a troll: http://fok.nl/gm/spytool.php?van=juminelle
Maar goed, ook door zulke berichten (en de reacties erop) enzo had ik het nooit vermoed.
[..]
Het ging gewoon te ver allemaal.
Ze wilde maar al te graag 'helpen', ze had dus wel wat voor ons over. Dank voor de foto's Juminelle!quote:Op zondag 9 september 2012 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze aan die pics kwam. Want dat is wel van het echte huisje van die Kimberley.
Die Kimberley heeft ouders met flink wat poen of een sugardaddy. No way dat ze financieel independent is aan haar schrijfstijl(quote:Op zondag 9 september 2012 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze aan die pics kwam. Want dat is wel van het echte huisje van die Kimberley.
Tyogedrag?quote:Op zondag 9 september 2012 13:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Die Kimberley heeft ouders met flink wat poen of een sugardaddy. No way dat ze financieel independent is aan haar tyogedrag te zien
quote:Op zondag 9 september 2012 10:23 schreef sinepedraap het volgende:
Juminelle als je dit leest kom eens even uitleg geven dan ben je echt cool
Je bent nog steeds teleurgesteld om die Z hequote:Op zondag 9 september 2012 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Typgedrag. Sinji heeft blijkbaar ook een sugardaddy.
Zei ze niet een keer tegen je dat ze jou waarschijnlijk niet op straat zou herkennen? Dit was natuurlijk het indekken van haarzelf voor het geval je de echte Kim tegen komt en haar met open armen tegemoet looptquote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, maar Juminelle zei eerst altijd dat het "socially awkward" was als men haar op FOK! zou herkennen, dat is niet te merken uit alle foto's van zichzelf die ze in al die tijd heeft gepost.
Zie het helemaal voor me, misschien kan iemand dat alsnog doen inclusief beelden.quote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zei ze niet een keer tegen je dat ze jou waarschijnlijk niet op straat zou herkennen? Dit was natuurlijk het indekken van haarzelf voor het geval je de echte Kim tegen komt en haar met open armen tegemoet loopt
Truequote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zei ze niet een keer tegen je dat ze jou waarschijnlijk niet op straat zou herkennen? Dit was natuurlijk het indekken van haarzelf voor het geval je de echte Kim tegen komt en haar met open armen tegemoet loopt
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geen PM/DM/email/ping/whatsapp/postduif/rooksignaal mijn kant opsturen om dit van tevoren aan te kondigen.
quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
quote:Op zondag 9 september 2012 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True. Wel zei ze ook dit laatst:
[..]
[..]
[..]
Ziek eigenlijk. Web van leugens, en dan 2 jaar lang keihard tot in de kleinste details volhouden..quote:Op maandag 3 september 2012 20:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gaat de komende tijd nog vaak zat gebeurenDe volgende keer meld ik het.
Ik heb nog wel even stiekem om me heen gekeken of ik je spotte, maar tevergeefs.
een beetje "hoop" had je wel toenquote:Op zondag 9 september 2012 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
True. Wel zei ze ook dit laatst:
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |