quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk dat het gewoon iemand van het kabinet is die een spelletje met ons wilt spelen.
Zit er dik in ja, ik hou mijn handen mooi thuis.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is krullenbolletje al, pas maar op!
Ik zou haar doen al was het Chris Hansen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is krullenbolletje al, pas maar op!
tliciouz hier van het forum is al prestige 30 op CoD ofzo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Trouwens door een ander topic hier bedenk ik me waarom Jumi inderdaad niet de echte Kim kan zijn. Ze was nogal liefhebber van games. Fifa, NBA (die 2 kunnen nog) maar ook COD en dat kan echt niet als je er zo uit ziet.
-Volgens mij was ik ergens duidelijk over-quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Trouwens door een ander topic hier bedenk ik me waarom Jumi inderdaad niet de echte Kim kan zijn. Ze was nogal liefhebber van games. Fifa, NBA (die 2 kunnen nog) maar ook COD en dat kan echt niet als je er zo uit ziet.
Nope want pas in 2011 vrienden geworden.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
-Volgens mij was ik ergens duidelijk over-
opgelost. slotje.
Ik zie haar vrienden niet, ik snap facebook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
-Volgens mij was ik ergens duidelijk over-
opgelost. slotje.
Ken ik niet, maar kijk naar haar. Niet alleen omdat ze er zo goed uit ziet of zo, maar gewoon hoe ze eruit ziet en het soort foto's dat ze van zichzelf maakt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
tliciouz hier van het forum is al prestige 30 op CoD ofzo.
Maar ze had daarvoor al een stalker kunnen zijn toch?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nope want pas in 2011 vrienden geworden.
-
Sorryquote:
Ze had liever PESquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Maar die campt alleen maarquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
tliciouz hier van het forum is al prestige 30 op CoD ofzo.
Dat tweede wel hoor.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Geen van alle drie.
Maar vertel eens waarom het 2 compleet andere persoonlijkheden zijn dan.
Hier moet ik je wel gelijk in geven. Of ze gedraagt zich veel dommer in het echt, of het zijn twee verschillende personen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat tweede wel hoor.
Muziek,taalgebruik etc, het is allemaal te verschillend.
Ah, nog een Sherlock, welkom.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt of nep; in ieder geval zwaar batsbaar.
Oud klasgenootje van me was echt fucking lekker, een van de lekkerste chicks die ik meegemaakt heb... en die was vrij fanatiek met gamen. Terwijl ze verder gewoon type muts was, klas binnen komen lopen, 16 jaar oud, bang dat ze zwanger was.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:33 schreef Piye het volgende:
Toch niet genoeg indruk gemaakt dusquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oud klasgenootje van me was echt fucking lekker, een van de lekkerste chicks die ik meegemaakt heb... en die was vrij fanatiek met gamen. Terwijl ze verder gewoon type muts was, klas binnen komen lopen, 16 jaar oud, bang dat ze zwanger was.
Ben helaas dr naam vergeten, benieuwd hoe ze verder opgedroogd is
Mja ik zat daar maar 6 weken ofzoquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch niet genoeg indruk gemaakt dus
Die moet ook wel nep zijn jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 23:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Oke, op naar de volgende! Gotclaws ontmaskeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |