quote:Alles is door de neppe verwijderd, maar goed. Wolvendagen is achter het echte meisje haar Facebook account gekomen, Mozy heeft geteld dat de neppe Juminelle 23 nep accounts had op Facebook. Twee jaar lang iemand nagedaan en blijkbaar iemand die heel dichtbij het meisje staat want alles klopt precies. Bijvoorbeeld vakanties, etc, alles is overgenomen.
De neppe had zegmaar reacties van zogenaamde vrienden die dan eigenlijk nep accounts waren. Ik keek op Juminelle haar Facebook (had altijd het gevoel nep) en klikte op een vriend en zag dat die vriend maar 3 vrienden had. Toen tikte ik de naam van die vriend in, zag ik dat die vriend een bestaand account had. Dus ik stuurde dat weer door naar Chai want vond ik raar en zo gingen ze verder kijken en kwamen de onthullingen.
Nep Facebook account: http://www.facebook.com/kimberley.latupeirissa en de echte: https://www.facebook.com/
Hier twee voorbeelden: Dit is de echte bestaande persoon: http://www.facebook.com/ en dit is haar zogenaamde vriend die bij haar post: http://www.facebook.com/ een fake account van die eerste. En hier nog één, dit is een zogenaamde vriend van haar met 3 vrienden die haar zogenaamd kent: http://www.facebook.com/ en dit is de echte vrouw die bestaat met echte vrienden, comments, foto's, etc: http://www.facebook.com/
Ook was opvallend dat al de Facebooks van haar zogenaamde vrienden op precies dezelfde data zijn gemaakt als die van haar. Dus allemaal eind mei, een dagje eerder, zelfde dag of een dagje later. En nu heeft ze alles verwijderd en is vertrokken. That's it.
Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:18 schreef Dimens het volgende:
Maar zou "ze" ook een echt account op FOK! hebben?
Ik heb gehoord dat Meloewa een ex-camgirl is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:14 schreef Nober het volgende:
chroestjov is toch ook Meloewa, of wisten jullie dat nog niet?
van wat ik heb vernomen net is junamii dus echt geen zuivere koffie, wel een echt meisje, maar echt kk nepquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Alle lekkere chicks op fok zijn nep.
En Junamii en Goodluck_Charm en Vaseline_ dan? Die zijn mijn laatste hoop.
Geen kloons, tenzij achter proxy.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:18 schreef Dimens het volgende:
Maar zou "ze" ook een echt account op FOK! hebben?
Laat dat ex- maar weg, lekker bezig die vent!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Meloewa een ex-camgirl is.
Daar kan ik begrip voor opbrengen jaquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb die foto van jou in Fernandes ook altijd heel verdacht gevonden.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat dat ex- maar weg, lekker bezig die vent!
Ik geloof er ook niks van dat je pusher bent.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Daar kan ik begrip voor opbrengen ja
Ik heb meer dingen gehoord en dan krijg je eerder zo'n gezicht;quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Laat dat ex- maar weg, lekker bezig die vent!
Leugentje om m'n leven wat leuker te laten lijkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niks van dat je pusher bent.
Kunnen ze bij Fok haar niet een column aanbieden tegen een vergoedingquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef rosepetals het volgende:
Sowieso dat Juminelle een vrouw was.
Ik zou hem wel volgenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kunnen ze bij Fok haar niet een column aanbieden tegen een vergoeding
Kom dan babyliciousquote:
Hoe is het?quote:
Wil je er misschien over praten? Ben je niet tevreden over jezelf?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leugentje om m'n leven wat leuker te laten lijken
Heel slecht deze.quote:
Zoveel moeite in een troll steken. We gaan je ontmaskeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nu is het wachten op de volgendequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, had dan hoofdletter i en een l gedaan. Dat is echt niet te onderscheiden: JuminelIe.
Ik ook en dan iedereen ontmaskeren die geprobeerd heeft me te versieren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het echt een troll was dan zou ik JUIST komen posten hier.
Ik wilde het al bijna gaan doen, maar toen dacht ik "fuck dat".quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de volgende
Precies hoofdletter i is gewoon het zelfde als een l Iquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, had dan hoofdletter i en een l gedaan. Dat is echt niet te onderscheiden: JuminelIe.
Ik ook, schitterend wat je voor trieste reacties kreegquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Nou nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DamnJe bent wel erg goedgelovig
Die TMF chatboxquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Ik deed me dan weer voor als pedo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
En toen? Sprak je met ze af?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
"Ben jij ook zo geil?"quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ook, schitterend wat je voor trieste reacties kreeg
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ja, dat zou ik dan weer nooit durven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.
Goed verkleed hoor.quote:
Leuke SOA aan over gehouden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.
En dat waren wel echte meisjes van 14, geen pedo met een heggenschaar.
Ja en dan staat deze jongen er straks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je ook niet zelf doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan weer nooit durven.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.
En dat waren wel echte meisjes van 14, geen pedo met een heggenschaar.
Hehe, ja, ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik zie dan ook gelijk een rode balk onder die UI.
Maar dat zal wel een aantal jaren geleden zijn hequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
mod hequote:
Wat ingewikkeld zeg en wat een werkquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Modus het volgende:
Maar even simpel gezegd: ze had dus een FB account en daarop leek het alsof ze bv. Chai en tliciouz als vrienden had maar ze had dus zelf nepaccounts van Chai gemaakt en die vrienden gemaakt met haar eigen nepaccount?
Wat betekent die rode balk dan? Kloon?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik zie dan ook gelijk een rode balk onder die UI.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTFquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
meh, een deel 2 hoeft wat mij betreft niet. iemand kan om toestemming vragen in ONZ FB of het in ONZ verder kan.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
WTF man ze sluit gewoon topics in ONZ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTF
Oerbeer pikte m.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTF
Ook onlogisch aangezien Chai dan gelijk ziet dat het fake is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld zeg en wat een werk
22 en 13 hehe in Nederland zie je dat wel eens lijkt het bijna.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en dan staat deze jongen er straks.
Oerbeerquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]Dus ze moeten snel 12 postjes achter elkaar doen en dan verdwijnt die rode balk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die verdwijnt pas na 4 dagen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ze moeten snel 12 postjes achter elkaar doen en dan verdwijnt die rode balk?
De FOK!kers die ze als vriend had op facebook waren echt. Ze had de accounts van de vrienden van de echte Kimberly nagemaakt en daarmee reageerde ze ook op zichzelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Modus het volgende:
Maar even simpel gezegd: ze had dus een FB account en daarop leek het alsof ze bv. Chai en tliciouz als vrienden had maar ze had dus zelf nepaccounts van Chai gemaakt en die vrienden gemaakt met haar eigen nepaccount?
Die staat er niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het totaal ongepast vind dat de FB van de echte persoon hier open en bloot op FOK! staat?
Jawel, prutser.quote:
GTST is er niks bij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De FOK!kers die ze als vriend had op facebook waren echt. Ze had de accounts van de vrienden van de echte Kimberly nagemaakt en daarmee reageerde ze ook op zichzelf.
Zoiets was het.
Jij bent dus.. een lelijk meisje?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Alles is verwijderd of bestaat niet meer, niet huilenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het totaal ongepast vind dat de FB van de echte persoon hier open en bloot op FOK! staat?
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent dus.. een lelijk meisje?![]()
Je snapt niet wat ik bedoel he?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles is verwijderd of bestaat niet meer, niet huilen
I beg to differ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.
Maar je hebt toch wel mooie handen of is dat ook fakequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kan bevestigen dat dit klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik kan bevestigen dat ous soms een beetje raar doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |