Wil je er misschien over praten? Ben je niet tevreden over jezelf?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Leugentje om m'n leven wat leuker te laten lijken
Heel slecht deze.quote:
Zoveel moeite in een troll steken. We gaan je ontmaskeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nu is het wachten op de volgendequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, had dan hoofdletter i en een l gedaan. Dat is echt niet te onderscheiden: JuminelIe.
Ik ook en dan iedereen ontmaskeren die geprobeerd heeft me te versieren.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het echt een troll was dan zou ik JUIST komen posten hier.
Ik wilde het al bijna gaan doen, maar toen dacht ik "fuck dat".quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de volgende
Precies hoofdletter i is gewoon het zelfde als een l Iquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, had dan hoofdletter i en een l gedaan. Dat is echt niet te onderscheiden: JuminelIe.
Ik ook, schitterend wat je voor trieste reacties kreegquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Nou nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DamnJe bent wel erg goedgelovig
Die TMF chatboxquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Ik deed me dan weer voor als pedo.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
En toen? Sprak je met ze af?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
"Ben jij ook zo geil?"quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ook, schitterend wat je voor trieste reacties kreeg
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |