Ja, dat zou ik dan weer nooit durven.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel echt iets wat meer mensen zouden moeten doen. En dan ook echt naar de afgesproken locatie komen met een heggenschaar.
Goed verkleed hoor.quote:
Leuke SOA aan over gehouden?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.
En dat waren wel echte meisjes van 14, geen pedo met een heggenschaar.
Ja en dan staat deze jongen er straks.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Moet je ook niet zelf doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan weer nooit durven.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met twee meisjes afgesproken via de TMF chatbox.
En dat waren wel echte meisjes van 14, geen pedo met een heggenschaar.
Hehe, ja, ik ook.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik zie dan ook gelijk een rode balk onder die UI.
Maar dat zal wel een aantal jaren geleden zijn hequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
mod hequote:
Wat ingewikkeld zeg en wat een werkquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Modus het volgende:
Maar even simpel gezegd: ze had dus een FB account en daarop leek het alsof ze bv. Chai en tliciouz als vrienden had maar ze had dus zelf nepaccounts van Chai gemaakt en die vrienden gemaakt met haar eigen nepaccount?
Wat betekent die rode balk dan? Kloon?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik zie dan ook gelijk een rode balk onder die UI.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTFquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Lithia het volgende:
meh, een deel 2 hoeft wat mij betreft niet. iemand kan om toestemming vragen in ONZ FB of het in ONZ verder kan.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
WTF man ze sluit gewoon topics in ONZ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTF
Oerbeer pikte m.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom gooide je hem op slot? hij staat gewoon goed hoor? WTF
Ook onlogisch aangezien Chai dan gelijk ziet dat het fake is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:28 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wat ingewikkeld zeg en wat een werk
22 en 13 hehe in Nederland zie je dat wel eens lijkt het bijna.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja en dan staat deze jongen er straks.
Oerbeerquote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Oerbeer het volgende:
[..]Dus ze moeten snel 12 postjes achter elkaar doen en dan verdwijnt die rode balk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die verdwijnt pas na 4 dagen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus ze moeten snel 12 postjes achter elkaar doen en dan verdwijnt die rode balk?
De FOK!kers die ze als vriend had op facebook waren echt. Ze had de accounts van de vrienden van de echte Kimberly nagemaakt en daarmee reageerde ze ook op zichzelf.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:27 schreef Modus het volgende:
Maar even simpel gezegd: ze had dus een FB account en daarop leek het alsof ze bv. Chai en tliciouz als vrienden had maar ze had dus zelf nepaccounts van Chai gemaakt en die vrienden gemaakt met haar eigen nepaccount?
Die staat er niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het totaal ongepast vind dat de FB van de echte persoon hier open en bloot op FOK! staat?
Jawel, prutser.quote:
GTST is er niks bij.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De FOK!kers die ze als vriend had op facebook waren echt. Ze had de accounts van de vrienden van de echte Kimberly nagemaakt en daarmee reageerde ze ook op zichzelf.
Zoiets was het.
Jij bent dus.. een lelijk meisje?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:24 schreef Fascination het volgende:
Ik deed me op de tmf chatbox ook weleens voor als jong, knap meisje om pedo's te ontdekken.!
Alles is verwijderd of bestaat niet meer, niet huilenquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die het totaal ongepast vind dat de FB van de echte persoon hier open en bloot op FOK! staat?
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent dus.. een lelijk meisje?![]()
Je snapt niet wat ik bedoel he?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles is verwijderd of bestaat niet meer, niet huilen
I beg to differ.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.
Maar je hebt toch wel mooie handen of is dat ook fakequote:Op zaterdag 8 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, duh, ik ben lesbisch. Alle lesbiennes zijn lelijk.
Nee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:33 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik kan bevestigen dat dit klopt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik kan bevestigen dat ous soms een beetje raar doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |