SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kuthitmarkers he!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de laatste post had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPAM
SPAMKijk die watch, swag (sorry Michhas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk die watch, swag (sorry Michhas)
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee,ik geef mijn pizza echt niet af. Ik eet nog liever de rest van mijn leven door een rietje dan dat ik mijn eten weg ga geven. Mijn eten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Fsmxi het volgende:
En toch niet onzie Pierre?
Tilburger beroofd van pizza
Jesse is tofquote:
Die lachquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jesse is tof
Oudje, maar ik moet er nog steeds om lachen
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer volquote:
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keekquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer vol
Had je uberhaupt iets anders gedacht dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
"De zes straatrovers waren donker getint, droegen petjes en lange T-shirts met baggy broeken en waren tussen de 18 en 25 jaar oud."
Een aanwinst voor de samenleving.
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keek
Was het lekker?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef badboynova het volgende:
Deze broeder heeft heel toevallig pizza op
Ja ik had dat eerst bij S1quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
HEET JIJ STEF? HE?! HEET JIJ STEF?!
Nee nigger, nee. Jij heet geen Stef!
Ja hoor, ik vond er nog zelfs een gouden tand erinquote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
Beste show sinds The Sopranosquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fles oud bruin open gemaakt per ongeluk
De AH XL hier verkoopt Parbo,binnenkort even wat djogo's halenquote:
Daar ga ik niet tegenin, ik werd er gewoon bijnaquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
quote:Op zondag 9 september 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alles goed? Jij bent er ook vroeg bij
9.15 is inderdaad aardig acceptabelquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht laat ik eens op een respectabele tijd mn bed uit komen op een zondag.. misschien dat dat morgen dan ook wat beter gaat
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
9.15 is inderdaad aardig acceptabelNog plannen voor vandaag?
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terrasquote:Op zondag 9 september 2012 09:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijken
Valt wel mee, wasje zit er al in, zo ff ontbijten en dan stap ik op de fiets, geef ik de katten even eten, haal ik m'n telefoon op, fietsen we een rondje en dan ben ik hopelijk rond 14u al weer terugquote:Op zondag 9 september 2012 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terras
Netjesquote:Op zondag 9 september 2012 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)vil-6-have-been-sold
2 maanden voor de release date
Daar zijn ze te zat voor in Polenquote:
Herkenbaar! ik vond het ook waardeloos, en om dan te zeggen dat S2 epic is vind ik raar want je wil toch als serie vanaf begin goed zijn..... zo pak je kijkers niet andersomquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu opnieuw begonnen
quote:Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zijn ze te zat voor in Polen
quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
Ik ga ook zeker eerst ff dames 1 kijken
quote:Een 13-jarig meisje uit het Amerikaanse Cypress in Texas heeft om haar twaalfjarige vriendje in Kentucky te bezoeken een auto gestolen.
Dat meldt Daily Mail op zijn website. De twee leerden elkaar kennen via een spelletje op de X-box en waren al een tijdje met elkaar aan het e-mailen.
Het meisje wilde na een ruzie met haar ouders haar vriendje zo graag in het echt zien, dat ze in alle vroegte de pinpas van haar moeder pikte en er met de auto van haar oudere broer vandoor ging. Om haar vriendje te bezoeken zou ze zo'n 1600 kilometer moeten rijden.
Ouders
Een paar uur nadat het meisje vertrokken was, merkten haar ouders de verdwijning op, waarna ze de politie waarschuwden. Er werd een Amber Alert uitgegeven. Het meisje werd door de politie al snel gevonden doordat ze de pinpas van haar moeder had gebruikt in een winkel.
Ze had inmiddels zo'n 1300 kilometer afgelegd. Ondanks de lange autorit is het meisje ongedeerd gebleven.
Zal wel een automaat zijn geweestquote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iendje-bezoeken.html
[..]__!!
quote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iendje-bezoeken.html
[..]__!!
Haha ja daar dacht ik ook al aanquote:
Jij bent echt veranderd sinds Diablo. Bovendien komt er vanavond MLS op dus het weekend is niet helemaal verneuktquote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Pieter
[..]
Voetballoze weekenden![]()
![]()
Hoezo ben ik veranderdquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds Diablo. Bovendien komt er vanavond MLS op dus het weekend is niet helemaal verneukt
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ikquote:
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.quote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo ben ik veranderd![]()
Je weet toch allang dat ik dat domme voetbalgezwets niet uit kan staan, daar is niks aan veranderd hoor
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodigquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beterquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
En twee kussens op de stoel en stokjes aan de pedalenquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook al aan
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!quote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beter
Gaan we doenquote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodig
We hebben Tilburg al gehad, tijd voor de volgende stadquote:
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!
Heh wat?quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.quote:Op zondag 9 september 2012 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heh wat?
Explain yourself, young grasshopper.
Jij lag op een bankje te snurken. En ja, daar zijn pics van.quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Deze is echt briljantquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze is echt briljantGitaar jatten van een straatartiest
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachendquote:Op zondag 9 september 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegHier staat ze nog wel aan de linkerkant
Stef, wat een koning
Hahaquote:Op zondag 9 september 2012 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachend
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denken
Stef die even eten voor ons ging halen en terugkomt met 30 euro aan kipquote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gelukkig thuisgebracht door Marloes
En ook keihard op gaan vreten voor het cafe. Bevriende mensen langskomen en heel boos gaan doen dat het onze kip isquote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stef die even eten voor ons ging halen en terugkomt met 30 euro aan kip![]()
Die 30 euro kip ook niet? Of die andere keer, dat we geen eten meer mochten hebben. Na 10 meter omdraaien: "Ik ga het nog een keer wat liever vragen"quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik was moe en dat bankje lag prima, dat met die banjo kon ik me helemaal niet herinneren
Dat gaat hem sowieso niet worden, morgen gaat de wekker weer om 05:45quote:Op zondag 9 september 2012 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed, vanavond dus zuipen in Arnhem?
Weet ikquote:Op zondag 9 september 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat gaat hem sowieso niet worden, morgen gaat de wekker weer om 05:45
O man, nog nooit zoveel kip bij elkaar gezienquote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En ook keihard op gaan vreten voor het cafe. Bevriende mensen langskomen en heel boos gaan doen dat het onze kip is
Pringles had een goede tijd gehadquote:Op zondag 9 september 2012 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
O man, nog nooit zoveel kip bij elkaar gezien
30 euro kip was mijn ode aan Pringles.quote:Op zondag 9 september 2012 12:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die 30 euro kip ook niet? Of die andere keer, dat we geen eten meer mochten hebben. Na 10 meter omdraaien: "Ik ga het nog een keer wat liever vragen"![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede titel voor een nummer op de volgende mixtape overigens
Zanger Stef - 30 Euroquote:Op zondag 9 september 2012 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede titel voor een nummer op de volgende mixtape overigens
Big Stef & Pipa Pierre - Kip Kanenquote:Op zondag 9 september 2012 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij ging anders ook als een dolle stier op die kip Pieter
Sameds is al tijden lang dicht vanwege cocainehandelquote:Op zondag 9 september 2012 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Had ik er sambal bij trouwens want dat haal ik altijd bij die toko. Bestaat Sameds eigenlijk nog Piet daar kon je broodjes kebab uit de muur trekken
Hoe kunnen ze met zo mooi product.quote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sameds is al tijden lang dicht vanwege cocainehandelMaar klopt, die hadden wel een snackbar waar rond 4 uur ook broodjes doner in gedaan werden
Dan ging de deur al dicht, maar bleven ze gewoon die snackmuur volproppen. Technisch gezien waren ze dan namelijk dichtquote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze met zo mooi product.
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zatquote:Op zondag 9 september 2012 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan ging de deur al dicht, maar bleven ze gewoon die snackmuur volproppen. Technisch gezien waren ze dan namelijk dicht![]()
Ze gooiden er ook kip in, stukken pizza etc.
Zwarte kaassouffles heb ik een keer gehadquote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zat
Ik een soort van mixed frituur in zo'n zak was best prima. Delletje, Mexico,kroket, bami en wat frietjesquote:Op zondag 9 september 2012 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zwarte kaassouffles heb ik een keer gehad
Beetje zo carepackage dit dat.quote:Op zondag 9 september 2012 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Altijd een verrassing als je een zak kocht. Je wist nooit 100% zeker wat erin zat
Tegen een uur of 4 prop ik ook werkelijk alles naar binnen, maar zwarte kaassouflfles ging toch een beetje verquote:Op zondag 9 september 2012 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik een soort van mixed frituur in zo'n zak was best prima. Delletje, Mexico,kroket, bami en wat frietjes
Kan je het wel mee vergelijkenquote:
Als je dan geluk hebt heb je voor het stappen je Hardline Pro perk ingesteld zodat je de carepackage nog een keer kunt veranderen mocht de inhoud telleurstellend zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je het wel mee vergelijkenVaak heb je de troep, maar soms heb je de chopper gunner van de zakjes, met 2 verse durum erin
Dat zou vet zijn, beetje frommelen met je zakje en je zwarte kaassouffle verandert in een broodje shoarmaquote:Op zondag 9 september 2012 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je dan geluk hebt heb je voor het stappen je Hardline Pro perk ingesteld zodat je de carepackage nog een keer kunt veranderen mocht de inhoud telleurstellend zijn.
En wanneer je dan juicht kijkt de rest van de mensen je echt vuil aan omdat hun waarschijnlijk de kliekjes krijgen maar dat boeit niet als je drie koningen en een bakkie leut in je nek hebt hangenquote:Op zondag 9 september 2012 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan je het wel mee vergelijkenVaak heb je de troep, maar soms heb je de chopper gunner van de zakjes, met 2 verse durum erin
quote:Op zondag 9 september 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
maar dat boeit niet als je drie koningen en een bakkie leut in je nek hebt hangen
Ik heb binnenkort weer zo'n te gekke IEMES fuifquote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Het is wel waar, sta je daar met je verse broodje met nog knisperende sla ertussen, staan zij daar met zo'n verlepte halve pizza Margherita
Ah leuk, kan je April (AA-PRIL) weer eens opzoekenquote:Op zondag 9 september 2012 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort weer zo'n te gekke IEMES fuif
Over 3 weken geloof ik. April die heeft me nog een paar keer gesmstquote:Op zondag 9 september 2012 13:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah leuk, kan je April (AA-PRIL) weer eens opzoekenWanneer?
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachenquote:Op zondag 9 september 2012 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over 3 weken geloof ik. April die heeft me nog een paar keer gesmst
Doen we. Dat vorige feest was nog best gezellig ookquote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachen
17 en 18-jarigen die over elkaar heen flikkeren en elkaar onderkotsen, briljantquote:Op zondag 9 september 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen we. Dat vorige feest was nog best gezellig ook
Baas.quote:Op zondag 9 september 2012 00:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De AH XL hier verkoopt Parbo,binnenkort even wat djogo's halen
Zag ze ineens staan bij de importproducten. En niet eens zo heel erg duurquote:
Jou dans skills zijn wel ongeevenaardquote:Op zondag 9 september 2012 13:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
17 en 18-jarigen die over elkaar heen flikkeren en elkaar onderkotsen, briljant
Jouw tegen-de-muur-hang-bier-drink-skills ookquote:Op zondag 9 september 2012 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jou dans skills zijn wel ongeevenaard
quote:Op zondag 9 september 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Laat maar weten, kunnen we weer 18-jarige pubers uitlachen
Dansen en ik hebben geen gelukkig huwelijk dus ik drink altijd gewoon een biertje en waggel af en toe een beetjequote:Op zondag 9 september 2012 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jouw tegen-de-muur-hang-bier-drink-skills ook
Jij scoorde wel April dankzij mijquote:Op zondag 9 september 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dansen en ik hebben geen gelukkig huwelijk dus ik drink altijd gewoon een biertje en waggel af en toe een beetje
Die avond was echt prachtig ze was oprecht boos op jou niet omdat je dr weg stuurde maar omdat je mijn baard in de hens stakquote:Op zondag 9 september 2012 14:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij scoorde wel April dankzij mijIk had haar op jou afgestuurd op een vrij onaardige manier, toen stak ik je baard in de fik en toen hadden jullie een gezamenlijke vijand
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die avond was echt prachtig ze was oprecht boos op jou niet omdat je dr weg stuurde maar omdat je mijn baard in de hens stak
Ja ja heb mijn baard de dag erna er helemaal af moeten halen vanwegen die kale plekquote:Op zondag 9 september 2012 14:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
Dat moment van wegsturen:
"Hoi, ik ben April, alles goed?" "Ja hoor. Zie je die jongen daar? Die heeft meer interesse dan ik". En van je baard was serieus per ongeluk
Godverdomme al die verhalen, nu heb ik zin in pils en frituurquote:Op zondag 9 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ja heb mijn baard de dag erna er helemaal af moeten halen vanwegen die kale plek
Vorige keer toen jij moest werken en ik daar sliep in jou crib zonder enig idee dat je weg wasquote:Op zondag 9 september 2012 14:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Godverdomme al die verhalen, nu heb ik zin in pils en frituur
Ook erg leukquote:Op zondag 9 september 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vorige keer toen jij moest werken en ik daar sliep in jou crib zonder enig idee dat je weg was
quote:Op zondag 9 september 2012 14:21 schreef Michhas het volgende:
haayhaaay spirebal
ik heb allebei deze van spellen gedaan, en ze waren allebei niet leuk. op dit mooment speel ik rapelay, het is heel leuk en interesant. je bent een stalker en dan moet je een moeder en haar dogters van de verkrachten xD soms moest ik heel hard lachen, maar soms kietelde het ook aan mijn fallus.
dit speletje krijgt van mij een 7, want ja hij is gwoon heel leuk!
gr frits
quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Tauchmeister het volgende:
whaaahahahahaa lol mw3 of bf3 homefront is DE SHIT
[ afbeelding ]
Leuk dit.quote:Op zondag 9 september 2012 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
In wat voor orakels spreek jij, gast?
O NEE IK BNE BETRAPT JE HEBT ME OP HETERDAAD BETRAPT OKE OKE STRAF ME MAAR MIJN LICHAAM IS KLAAR VOOR JE EN MIJN TEPELS OOK KOM MAR OP MET DIE KROKIDILLENKLEMMEN AAARGH IM READYquote:
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoedquote:Op zondag 9 september 2012 14:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
O NEE IK BNE BETRAPT JE HEBT ME OP HETERDAAD BETRAPT OKE OKE STRAF ME MAAR MIJN LICHAAM IS KLAAR VOOR JE EN MIJN TEPELS OOK KOM MAR OP MET DIE KROKIDILLENKLEMMEN AAARGH IM READY
Je hebt helemaal gelijk. Mijn nederige excuses.quote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoed.
Hee xDquote:Op zondag 9 september 2012 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje rare manier om stoer te doen voor je vriendjes in deze SC, maargoed.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ho eens, dat spul is echt wel lekker
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.quote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Fucking zoetquote:Op zondag 9 september 2012 14:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True story, ik heb alles op camera.quote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Smerige shit idd. Ik drink al een maand kokosnoot water die shit is nice
Er is niets mis met suiker in drinken. Het is pas slecht voor je wanneer je 1,5 liter cola drinkt op een dag. Drink meestal 2 glazen cola light en de rest kokoswater en ik drink cola light omdat ik het lekkerder vind dan gewone cola niet omdat het "gezonder" is.quote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk water drinken. In de meeste drankjes zit zo veel suiker tegenwoordig.
Boehoe,je bent nog jong,je kan het makkelijk hebbenquote:Op zondag 9 september 2012 15:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon zoveel mogelijk water drinken. In de meeste drankjes zit zo veel suiker tegenwoordig.
quote:Op zondag 9 september 2012 14:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, lijkt me niks.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Die is trouwens wel origineel johquote:Op zondag 9 september 2012 14:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van Michhas ook toen ik diep in d'r strot klaarkwam.
Oh, zoveel let ik er niet op hoorquote:Op zondag 9 september 2012 15:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boehoe,je bent nog jong,je kan het makkelijk hebben
Veel Forza gespeeldquote:Op zondag 9 september 2012 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Perez kan wel autootje rijden
Niets mis met ziggo hier. Zal wel iemand een kabel hebben door gesnedenquote:Op zondag 9 september 2012 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Vies vuil kanker ziggo.
Zit ik Formule 1 te kijken. En na 10 minuten........
Weg tv, internet en telefoon.
Echt precies tijdens de F1????????????? Het enigste wat nog boeiend was dit weekend als het sport ging.![]()
![]()
![]()
![]()
En jawel nu doet alles het weer. Gelukkig nou net het podium kunnen kijken.![]()
![]()
Lekker dan, heb gewoon de hele race kunnen kijken. Maar wel mooie race van Perezquote:Op zondag 9 september 2012 15:43 schreef SoldMayor het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
Vies vuil kanker ziggo.
Zit ik Formule 1 te kijken. En na 10 minuten........
Weg tv, internet en telefoon.
Echt precies tijdens de F1????????????? Het enigste wat nog boeiend was dit weekend als het sport ging.![]()
![]()
![]()
![]()
En jawel nu doet alles het weer. Gelukkig nou net het podium kunnen kijken.![]()
![]()
HAHAHA STEFquote:Op zondag 9 september 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met ziggo hier. Zal wel iemand een kabel hebben door gesneden
U mad?quote:Op zondag 9 september 2012 15:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
HAHAHA STEF
GESNEDEN *OSS* *SNIJDEN* *MESSEUHHHHHHH**
kankerziggo.
Ja doe ik ook maar. Is van 6 tot 7 toch ofzo?quote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
je kan toch de herhaling kijken? of je download de race ff
Is toch niet leuk als je de uitslag al weet. Ik kijk UFC of Strikeforce bijna altijd live maar als ik het moet downloaden kijk ik niet op sherdog anders is het kutquote:Op zondag 9 september 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
je kan toch de herhaling kijken? of je download de race ff
Normaal wel rond een uur of 6 jaquote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja doe ik ook maar. Is van 6 tot 7 toch ofzo?
Wtf is er trouwens gebeurd met compleet redbull en button?
Weet niet of ie de uitslag al bekeken heeft?quote:Op zondag 9 september 2012 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is toch niet leuk als je de uitslag al weet. Ik kijk UFC of Strikeforce bijna altijd live maar als ik het moet downloaden kijk ik niet op sherdog anders is het kut
Hij zag het podium toch. Vettel moest stoppen om de motor heel te houden ofzo. Laatste 15 rondes waren wel leuk de rest dodelijk saaiquote:Op zondag 9 september 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Normaal wel rond een uur of 6 ja. Ja Vettel moest de auto stil zetten van het team, dat was wel apart
[..]
Weet niet of ie de uitslag al bekeken heeft?
Oh ja hij heeft podium wel gezienquote:Op zondag 9 september 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zag het podium toch. Vettel moest stoppen om de motor heel te houden ofzo. Laatste 15 rondes waren wel leuk de rest dodelijk saai
Nat geo heeft 9/11 gezever, discovery een dom survival programma, mtv had vma gezever en er was geen voetbal dus ja dan maar F1quote:Op zondag 9 september 2012 15:58 schreef SoldMayor het volgende:
Stef praat over F1![]()
ff screenshotje gemaakt hoor.
quote:Op zondag 9 september 2012 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
30 euro kip was mijn ode aan Pringles.
Kaulo amateur saviquote:Op zondag 9 september 2012 18:01 schreef Cliffy het volgende:
Maat van me heeft nieuwe Android op m'n telefoon gezet, kan ie opeens m'n Exchange contacts niet meer importen
quote:
Kom ze zien, elke dag op de hoek van de block.quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Woensdag iPHONE 5! Dan gelijk maar in bestelling zetten, want anders mag ik niet meer bij me vaste kliekje staan! je kent ons wel, zwarte bril nonchalante look en witte oordopjes.
Vooral die nonchalante look als je met een zwiepende beweging je iPad paktquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Woensdag iPHONE 5! Dan gelijk maar in bestelling zetten, want anders mag ik niet meer bij me vaste kliekje staan! je kent ons wel, zwarte bril nonchalante look en witte oordopjes.
Je omschrijft je profiel foto op Facebook?quote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef KneusTeun het volgende:
Jup!quote:Op zondag 9 september 2012 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je omschrijft je profiel foto op Facebook?
38 jaarquote:Op maandag 10 september 2012 07:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom op man, nog maar 35 jaar en dan mag je met pensioen.
Ik kwam gisteren wederom tot ontdekking dat ik Flashpoint eigenlijk best een saaie game vindquote:
haha is coolquote:Op maandag 10 september 2012 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren wederom tot ontdekking dat ik Flashpoint eigenlijk best een saaie game vindDenk niet dat ik de campaign ooit nog uit ga spelen kerel
![]()
Na mijn vakantie ga ik gewoon die-hard Borderlandsen om jullie voortgang in de game in te halen
fixedquote:Op maandag 10 september 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
Altijd leuk zo'n impulsvakantie plannen. Eerste week december lekker wintersporten met vriendengroep. Maar volgende week eerst... Borderlands 2
dan ga je toch lekker niet naar Bali, zijn alleen maar veel bomen daar, ohja en ze zijn allemaal vrouw onvriendelijk, klaar eiland gevoel geproefd. Borderlands spelenquote:Op maandag 10 september 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Nee, launchdate is 1 dag nadat ik op vakantie vertrekDat eerst dat hij de 19e al uit zou komen, maar dat is de US release
slechte trollquote:Op maandag 10 september 2012 12:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Borderlands is leuk maar geen Gears natuurlijk
F1 2012 demo is online.quote:
Vanmiddag even proberen, ben wel benieuwd. Ik ga hem sowieso niet bij de release halen en vraag me af of het überhaupt de moeite waard is. Tussen 2010 en 2011 zat nog wel redelijk wat verschil, maar 2012 lijkt me weinig nieuws te brengen.quote:Op maandag 10 september 2012 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
F1 2012 demo is online.
Het ziet er allemaal weer wat beter uit. En de auto's lijken wat minder grip te hebben.
Ik weet het ook nog niet. Vind het sowieso kut dat ze de game pas rond deze tijd uitbrengen ipv. aan het begin van het seizoen. Als er dan grote veranderingen plaatsvinden in een seizoen zouden ze dit met updates kunnen aanpassen. Net zoals bij FIFA. Maar helaas.quote:Op maandag 10 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanmiddag even proberen, ben wel benieuwd. Ik ga hem sowieso niet bij de release halen en vraag me af of het überhaupt de moeite waard is. Tussen 2010 en 2011 zat nog wel redelijk wat verschil, maar 2012 lijkt me weinig nieuws te brengen.
Straks even downloaden. Na mijn goede F1 ervaring van gisteren ga ik het maar volgen denk ikquote:Op maandag 10 september 2012 12:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
F1 2012 demo is online.
Het ziet er allemaal weer wat beter uit. En de auto's lijken wat minder grip te hebben.
hopelijk is die kartel shit snel afgelopenquote:Op maandag 10 september 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is wel goed nieuws een van de betere series die ik heb gekeken de laatste jaren
Vond dat juist best tofquote:Op maandag 10 september 2012 12:41 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hopelijk is die kartel shit snel afgelopen
k vond het 2de seizoen met die nazi's wel goed, wel jammer dat het nooit afgemaakt is met die dudequote:
Er begon zich vandaag inderdaad al een groenig laagje te vormen op mijn fallus. Zal morgen wel losgaan.quote:
Lekker met wat hollandaise saus!!quote:Op maandag 10 september 2012 13:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Er begon zich vandaag inderdaad al een groenig laagje te vormen op mijn fallus. Zal morgen wel losgaan.
Kibbeling met ravigotte,ik wil hetquote:Op maandag 10 september 2012 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker met wat hollandaise saus!!
Altijd leukquote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Frankii het volgende:
Heeuuu vanavond vleeskeuring. 12 dames komen hospiteren.
Je mag de tassen aannemen?quote:Op maandag 10 september 2012 16:15 schreef Frankii het volgende:
Heeuuu vanavond vleeskeuring. 12 dames komen hospiteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar moet altijd knoflook saus bij.quote:Op maandag 10 september 2012 16:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kibbeling met ravigotte,ik wil het
Spamhoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 september 2012 16:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
SpamhoerDaar hou jij wel van toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Wist niet dat je LWOO deed.quote:Op maandag 10 september 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Stel eens niet zulke lastige vragen
In 1 savegame?quote:Op maandag 10 september 2012 16:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, vanuit daar naar boven toe werken tot de uni
Voor het eerst dat je belt ofzo?quote:Op maandag 10 september 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een incompetente mongolen bij de BelastingTelefoon
Nee, maar het lijkt met het jaar slechter te worden...quote:Op maandag 10 september 2012 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je belt ofzo?
?quote:Op maandag 10 september 2012 18:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een incompetente mongolen bij de BelastingTelefoon
Morgen fifa 13 demoquote:Op maandag 10 september 2012 18:22 schreef Pixell het volgende:
Ik ben een btje game moe volgens mij, ben weer allemaal oude spellen aan het spelen die ik nog maar half of niet heb uitgespeeld
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan wordenquote:
Was niet op te zoeken op interwebz?quote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan worden
Whoohoo!quote:Op maandag 10 september 2012 18:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier aan de telefoon zitten voor een vraag die in vijf minuten beantwoord kan worden
Helaas niet. Maar goed, maakt verder ook niet uit, af en toe gewoon lekker om hier eens klagenquote:Op maandag 10 september 2012 18:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was niet op te zoeken op interwebz?
Hoeveel moet je betalenquote:Op maandag 10 september 2012 18:58 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar goed, maakt verder ook niet uit, af en toe gewoon lekker om hier eens klagen
Ik kreeg terug, maar was het meteen alweer kwijt omdat de vrouw moest lappenquote:
Ik krijg ook altijd bakken terug rond de zomerquote:Op maandag 10 september 2012 19:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kreeg terug, maar was het meteen alweer kwijt omdat de vrouw moest lappen
Niks, onder een bepaald bedrag hoef je blijkbaar (bijna) geen btw af te dragen en dat heb ik nooit gewetenquote:
quote:Op maandag 10 september 2012 19:51 schreef Cliffy het volgende:
Lol word gewoon ge-oneshot door die Crawmerax
Mijn Xbox is bustedquote:Op maandag 10 september 2012 20:28 schreef Rossdale het volgende:
Geef hem de Pipa maar michanders red hij het nooit
Ben maar ff paar andere missies gaan doen, ben nou 61.5 maar heb alleen nog zo'n arena over die echt fuckin saai en idioot lang is..quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat wij ook niet helemaal honderd procent eerlijk hebben gespeeld
HP heeft er net als samsung een handje vanquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple, 2009:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
HP, 2013:
Ik zou me als 'designer' kapot schamen
Daar je eigen druk over makenquote:Op maandag 10 september 2012 20:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Apple, 2009:
HP, 2013:
Ik zou me als 'designer' kapot schamen
quote:Op maandag 10 september 2012 21:26 schreef badboynova het volgende:
Hey leuk een Apple topic, hier moet [ afbeelding ] overheen.
Zal ik anders eventjes in het andere team gaan?quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:40 schreef SoldMayor het volgende:
Hele dag morgen dus in de AC130 zitten op Rush.
Ach ik blaas je gewoon uit je.pauper vliegtuig met die ac130.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zal ik anders eventjes in het andere team gaan?
Ok, dan doe je dat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ik blaas je gewoon uit je.pauper vliegtuig met die ac130.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |