Als MW2 je de neus uitkomt, moet je vooral voor het 50$ map pack dat MW3 heet gaan jaquote:Op zondag 2 september 2012 15:47 schreef spierbal het volgende:
Haaayhaay nu MW2 toch een beetje mijn neus uit komt na bijna 3 jaarSta ik toch voor een dilemma. ...
Misschien krijgt ross eindelijk een speel maatjequote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Tauchmeister het volgende:
whaaahahahahaa lol mw3 of bf3 homefront is DE SHIT
[ afbeelding ]
Nou nou wat een volwassen publiek, moet je het forum op Battlelog ook eens bekijken op een willekeurig moment, zo volwassen allemaal. Maakt geen ene fuck uit of de persoon die in je team zit nu 14 is of 30. Zolang ze geen microfoon aan hebben staan heb je er toch geen last van en weet je het niet eens.quote:Op zondag 9 september 2012 10:45 schreef Donderkonijn het volgende:
MW3 heeft meer verkocht, maar beiden hebben het uitstekend gedaan qua sales. Maar als je je aan de generatie xxD jochies ergert, ga dan voor BF, die heeft toch een wat volwassener publiek omdat je er ook weer wat moeilijker instapt.
dit werd me door een amerikaan op xbox tijdens een potje BC2 afgeraden.quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Meh.quote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
goeden trollquote:Op zondag 9 september 2012 14:23 schreef PierreTT het volgende:
MW3 is sowieso veel beter en realistischer dan BF3. Goede keuze TS. BF3 slaat vaak echt nergens op,op onmogelijke manieren gekilled etcetera.
Hoe heet jij nou op xbox? Dsn gaan we zo ff bf3quote:Op zondag 9 september 2012 17:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Meh.
Die had ik véél hoger ingeschat toen ik hem kocht.
Viel echt tegen.
3p1c|xQuIcKSZCop3ZZ|XDvHDquote:Op zondag 9 september 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hoe heet jij nou op xbox? Dsn gaan we zo ff bf3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |