SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kuthitmarkers he!quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:07 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zie nu pas dat ik de laatste post had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
SPAM
SPAMKijk die watch, swag (sorry Michhas)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Kijk die watch, swag (sorry Michhas)
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPAM
SPAMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nee,ik geef mijn pizza echt niet af. Ik eet nog liever de rest van mijn leven door een rietje dan dat ik mijn eten weg ga geven. Mijn eten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:58 schreef Fsmxi het volgende:
En toch niet onzie Pierre?
Tilburger beroofd van pizza
Jesse is tofquote:
Die lachquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jesse is tof
Oudje, maar ik moet er nog steeds om lachen
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer volquote:
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keekquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben vandaag opnieuw begonnen met seizoen 1, hopelijk hou ik het dit keer wat langer vol
Had je uberhaupt iets anders gedacht dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef Tauchmeister het volgende:
"De zes straatrovers waren donker getint, droegen petjes en lange T-shirts met baggy broeken en waren tussen de 18 en 25 jaar oud."
Een aanwinst voor de samenleving.
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht eigenlijk dat je het sowieso keek
Was het lekker?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:43 schreef badboynova het volgende:
Deze broeder heeft heel toevallig pizza op
Ja ik had dat eerst bij S1quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
HEET JIJ STEF? HE?! HEET JIJ STEF?!
Nee nigger, nee. Jij heet geen Stef!
Ja hoor, ik vond er nog zelfs een gouden tand erinquote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
Beste show sinds The Sopranosquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fles oud bruin open gemaakt per ongeluk
De AH XL hier verkoopt Parbo,binnenkort even wat djogo's halenquote:
Daar ga ik niet tegenin, ik werd er gewoon bijnaquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
quote:Op zondag 9 september 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alles goed? Jij bent er ook vroeg bij
9.15 is inderdaad aardig acceptabelquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht laat ik eens op een respectabele tijd mn bed uit komen op een zondag.. misschien dat dat morgen dan ook wat beter gaat
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
9.15 is inderdaad aardig acceptabelNog plannen voor vandaag?
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terrasquote:Op zondag 9 september 2012 09:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijken
Valt wel mee, wasje zit er al in, zo ff ontbijten en dan stap ik op de fiets, geef ik de katten even eten, haal ik m'n telefoon op, fietsen we een rondje en dan ben ik hopelijk rond 14u al weer terugquote:Op zondag 9 september 2012 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terras
Netjesquote:Op zondag 9 september 2012 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)vil-6-have-been-sold
2 maanden voor de release date
Daar zijn ze te zat voor in Polenquote:
Herkenbaar! ik vond het ook waardeloos, en om dan te zeggen dat S2 epic is vind ik raar want je wil toch als serie vanaf begin goed zijn..... zo pak je kijkers niet andersomquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu opnieuw begonnen
quote:Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zijn ze te zat voor in Polen
quote:Op zondag 9 september 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
Ik ga ook zeker eerst ff dames 1 kijken
quote:Een 13-jarig meisje uit het Amerikaanse Cypress in Texas heeft om haar twaalfjarige vriendje in Kentucky te bezoeken een auto gestolen.
Dat meldt Daily Mail op zijn website. De twee leerden elkaar kennen via een spelletje op de X-box en waren al een tijdje met elkaar aan het e-mailen.
Het meisje wilde na een ruzie met haar ouders haar vriendje zo graag in het echt zien, dat ze in alle vroegte de pinpas van haar moeder pikte en er met de auto van haar oudere broer vandoor ging. Om haar vriendje te bezoeken zou ze zo'n 1600 kilometer moeten rijden.
Ouders
Een paar uur nadat het meisje vertrokken was, merkten haar ouders de verdwijning op, waarna ze de politie waarschuwden. Er werd een Amber Alert uitgegeven. Het meisje werd door de politie al snel gevonden doordat ze de pinpas van haar moeder had gebruikt in een winkel.
Ze had inmiddels zo'n 1300 kilometer afgelegd. Ondanks de lange autorit is het meisje ongedeerd gebleven.
Zal wel een automaat zijn geweestquote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iendje-bezoeken.html
[..]__!!
quote:Op zondag 9 september 2012 12:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)iendje-bezoeken.html
[..]__!!
Haha ja daar dacht ik ook al aanquote:
Jij bent echt veranderd sinds Diablo. Bovendien komt er vanavond MLS op dus het weekend is niet helemaal verneuktquote:Op zondag 9 september 2012 12:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi Pieter
[..]
Voetballoze weekenden![]()
![]()
Hoezo ben ik veranderdquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt veranderd sinds Diablo. Bovendien komt er vanavond MLS op dus het weekend is niet helemaal verneukt
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ikquote:
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.quote:Op zondag 9 september 2012 12:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo ben ik veranderd![]()
Je weet toch allang dat ik dat domme voetbalgezwets niet uit kan staan, daar is niks aan veranderd hoor
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodigquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beterquote:Op zondag 9 september 2012 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mwah, het was een beetje dood in de stad. Was verder wel gezellig hoor, maar als Niels naar Arnhem was gekomen zou hij zwaar teleurgesteld zijn denk ik
En twee kussens op de stoel en stokjes aan de pedalenquote:Op zondag 9 september 2012 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja daar dacht ik ook al aan
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!quote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent al maanden aan het veranderen Michiel. Dit gaat niet over voetbal maar over het leven.
quote:Op zondag 9 september 2012 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben nu helemaal niet meer uitgeweest. Dus wellicht was arnhem alsnog beter
Gaan we doenquote:Op zondag 9 september 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgende keer komen we samen wel eens langs. Veel meer dan een bar heb ik niet nodig
We hebben Tilburg al gehad, tijd voor de volgende stadquote:
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb je het nu over dat SM gedoe? Want je weet dat dat een ongelukje was!
Heh wat?quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar maak je geen grapjes over en ik had zeker verwacht dat jij dit zou begrijpen.
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.quote:Op zondag 9 september 2012 12:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heh wat?
Explain yourself, young grasshopper.
Jij lag op een bankje te snurken. En ja, daar zijn pics van.quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!quote:Op zondag 9 september 2012 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je weet best wat er is voor gevallen toen we in Tilburg waren.
Deze is echt briljantquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze is echt briljantGitaar jatten van een straatartiest
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachendquote:Op zondag 9 september 2012 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wilde snel een foto maken waar zij nog op stond, maar ze liep snel wegHier staat ze nog wel aan de linkerkant
Stef, wat een koning
Hahaquote:Op zondag 9 september 2012 12:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb er nog een thuis van Stef knockout op een bankje met jou erachter, vreemd kijkend en hard lachend
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denkenquote:Op zondag 9 september 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar zouden we het nooit meer over hebben, NOOIT MEER!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Elke keer als ik daar loop moet ik aan die foto denken
Stef die even eten voor ons ging halen en terugkomt met 30 euro aan kipquote:Op zondag 9 september 2012 12:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, klopt. Gelukkig thuisgebracht door Marloes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |