Ja hoor, ik vond er nog zelfs een gouden tand erinquote:
Onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
Beste show sinds The Sopranosquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 8 september 2012 23:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fles oud bruin open gemaakt per ongeluk
De AH XL hier verkoopt Parbo,binnenkort even wat djogo's halenquote:
Daar ga ik niet tegenin, ik werd er gewoon bijnaquote:Op zaterdag 8 september 2012 22:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
OnbegrijpelijkEén van de beste series ooit gemaakt
quote:Op zondag 9 september 2012 09:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Alles goed? Jij bent er ook vroeg bij
9.15 is inderdaad aardig acceptabelquote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht laat ik eens op een respectabele tijd mn bed uit komen op een zondag.. misschien dat dat morgen dan ook wat beter gaat
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijkenquote:Op zondag 9 september 2012 09:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
9.15 is inderdaad aardig acceptabelNog plannen voor vandaag?
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terrasquote:Op zondag 9 september 2012 09:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Wasje draaien, katten van m'n zus eten geven, stukje fietsen, telefoon ophalen, misschien nog ff Formule 1 kijken
Valt wel mee, wasje zit er al in, zo ff ontbijten en dan stap ik op de fiets, geef ik de katten even eten, haal ik m'n telefoon op, fietsen we een rondje en dan ben ik hopelijk rond 14u al weer terugquote:Op zondag 9 september 2012 09:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Drukke dag dus nog. Mijne bestaat uit werken en daarna keihard chillen op het terras
Netjesquote:Op zondag 9 september 2012 10:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)vil-6-have-been-sold
2 maanden voor de release date
Daar zijn ze te zat voor in Polenquote:
Herkenbaar! ik vond het ook waardeloos, en om dan te zeggen dat S2 epic is vind ik raar want je wil toch als serie vanaf begin goed zijn..... zo pak je kijkers niet andersomquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee heb het halverwege seizoen 2 afgezet, kon er niet meer tegen. Het ging nergens heen, letterlijk álles ging mis en het was gewoon zwaar deprimerend.
Nu opnieuw begonnen
quote:Op zondag 9 september 2012 10:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar zijn ze te zat voor in Polen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |